به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۵۲۷۲۹
اتفاقي كه فقط در ايران رخ مي‌دهد!

افزايش سرعت اینترنت؛ يعني استيضاح وزیر!

گروه جامعه: عضو کميسيون فرهنگي مجلس با بيان اين موضوع که عده اي با افزايش سرعت اينترنت به دنبال کسب درآمدهاي کلان هستند، اظهار کرد: اگر روند موجود در وزارت ارتباطات ادامه پيدا کند، به دنبال استيضاح وزير خواهم بود!
افزايش سرعت اینترنت؛ يعني استيضاح وزیر!
نصراله پژمان فر در گفت‌وگو با دانا، درخصوص اقدامات اخير وزارت ارتباطات براي افزايش پهناي باند و سرعت اينترنت اظهار کرد: مجلس در حال پيگيري موضوعات مطرح شده ازسوي وزارت ارتباطات است و امروز سوالاتي در اين خصوص از وزير ارتباطات پرسيده شد. وي افزود: صبح امروز جلسه اي با حضور وزير ارتباطات در مجلس برگزار شد و تذکرات لازم به آقاي واعظي داده شد در صحن علني مجلس هم تذکراتي از طرف کميسيون فرهنگي و از سوي آقاي سالک به رييس جمهور داده شد.

عضو کميسيون فرهنگي مجلس خاطرنشان کرد: به هر حال ما با جديت جلوي اقدامات اخير وزير ارتباطات را مي گيريم و در صورتي که اشکالات از ناحيه وزارت ارتباطات برطرف نشود قطعا برخوردهاي لازم را خواهيم داشت؛ البته توضيحات آقاي واعظي در جلسه امروز کميسيون فرهنگي اصلا قانع کننده نبود و آقاي وزير توضيحات خارج از تکليف را بيان کرد. پژمان فر تصريح کرد: نبود پيوست فرهنگي در افزايش پهناي باند و خدمات نسل سوم و چهارم اولين اشکال وارد شده به اين اقدامات است؛ به طوري که بر اساس ماده دوم برنامه پنجم توسعه بايد اين اقدامات حتما پيوست فرهنگي داشته باشد.