به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۵۵
 
۷۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۷۲۰۰۶

رییس شورای هماهنگی حزب الله: حمله به مطهری و اسيدپاشي‌ها، كار اصلاح‌طلبان بود!

گروه سياسي: رییس شورای هماهنگی حزب الله شمالغرب کشور در جلسه دانشجویان حزب الله شمالغرب گفته: قصه علی مطهری همانند قصه سعید عسگر و اسید پاشی‌ها سناریوی اصلاح‌طلبان بود!
رییس شورای هماهنگی حزب الله: حمله به مطهری و اسيدپاشي‌ها، كار اصلاح‌طلبان بود!
روح‌الله بجانی ادامه داد: این قضیه خود زنی بوده سیاسی بوده و بی شک یا توسط خود اصلاح طلبان انجام گرفته و یا افراطیونی که جزو پازل اصلاح طلبان اقدام کرده اند! رییس شورای هماهنگی حزب الله شمالغرب کشور گفت: اصلاح طلبان در اتهام زنی های خود همیشه سناریوهایی را می نویسند و بر اساس آن سناریو به دنبال خشونت طلب نامیدن و افراطی نامیدن مخالفین خود هستند. آنان همیشه به دنبال انزوای مخالفین خود هستند. بنده از منابع امنیتی و دستگاهها قضایی خواستار رسیدگی دقیق و شناسایی عوامل میدانی و پشت پرده این اقدامات هستم. این اقدامات شاید هر کجای کشور در سناریوی این افراد قرار بگیرد و شاید برخی افراد انقلابی را نیز جاهلانه در پازل خود قرار دعند. لذا از حزب الله سراسر کشور انتظار است تا در پازل اصلاح طلبان قرار نگیرند. تنها راه فرار از پازل عمل به قانون و شرع مقدس است.

وی در خصوص اتاق فکر محرمانه جریان نفاق گفت: احتمال داده می شود که در بخشی از برنامه جریان نفاق ، مخالفین انقلاب که هم اکنون متاسفانه در بدنه دولت نفوذ کرده اند به دنبال کناره گیری رییس جمهور هستند. آنان می خواهند تا بعد از ناکام ماندن آمریکا از استعمار نوین شیخ حسن روحانی را از ادامه ریاست دولت کنار بزنند. حال وارد کردن رییس جمهور به کارهایی که خدایی ناکرده موجب بی کفایتی اش گردد و یا استعفای وی که بعد از آن نوبت به اجرای سناریوی دیکتاتور نامیدن ولایت خواهد رسید برای این امر باید پازلی بنام حمله به شخصیت ها توسط افراد خود سر و یا ولایی نما از قبل اجرا شود تا آنان بتوانند براحتی تهمت دیکتاتوری را به ولایت بچسبانند پس بنده عاجزانه خواستار دقت بیشتر حزب الله در این سناریو ها هستم.

اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۰:۲۹
مگر ولایت در مصادره تندروها است که کارهای ننگینشان به پای ولایت نوشته شود. ایشان موارد قم، حرم امام و سفارت انگلیس را تقبیح کردند. اصلاح طلبان فرسنگ ها از این اوباشیگریها دور هستند. (296903)
مردمی
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۴:۳۰
دعای معروف کوروش کبیر:

خدایا این مملکت را از دروغ و خشکسالی حفظ فرما . !! (297023)
باران
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۴:۳۷
لااقل از لباستان شرم کنید بدون هیچ مدرکی تهمت می زنید ؟ به کجا چنین شتبان (297027)
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۵:۲۱
یه شیر پاک خورده اصلاح طلب نیست جواب دندان شکن بدن .
چه جوری با لباس پیامبر تهمت افترا میزنن وای بر ما .......کجای ای مدعی العوم مملکت (297040)
اميرحسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۵:۳۹
اگر اصلاح طلبان اينقدر قدرت داشتند كه با آن موتورها و اسپري ها و افراد كارآزموده ٣ ساعت يك كلانترى را محاصره كنند واز پشتيبانى غيرمحسوس هم برخودار باشند ديگه چرا به آقاي روحاني راي ميدادند كه در اثر سياستهاي منفعلانه ويك بام و دو هواي خود مملكت را دو دستي تقديم شما كند. الان نه فردي ميتونه حرفي برخلاف ميل شما بزنه، نه كنسرتي،نه فيلمي اجتماعي خوب، و نه حتي اسم بردن از بعضي أشخاص جايزاست. ازاين منظر نگاه كني،راست ميگي تقصير اصلاح طلبان است كه به روحانى راي دادند تا به شما ميدان دهد. (297045)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۵:۴۲
سلام . من مواضع و جبهه گیری ها و قضاوت هایی از این دست را محکوم میکنم . به نظرم این آقا خارج از حدود خودش حرف زده و در مورد موضوعی اظهار نظر کرده که اصولاً ارتباطی به وی ندارد . امّا وقتی بهارنیوز و بهارنیوزی ها در قضایایی چون اسیدپاشی اصفهان ، بی هیچ سند و مدرکی به یک گروه خاص تهمت میزنند و از خدا هم نمیترسند (!!!) و اظهار نظری میکنند که نه ربطی به آنها دارد و نه در حیطه ی مسئولیت و تخصصشان است (!) ، خب یک وقت هم یکی پیدا میشود که به خودتان اتهام وارد کند ! (297047)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۵:۵۳
اینا وقتی مشکلی برای اصلاح طلبان میفته میگن نقشه خودشونه وقتی هم برای اصول گرا بیافته میگن اصلاح طلبان بودند ولی نمیدونم چرا این همه اختلاص که اصول گرا کرده ننداختن گردن اصلاح طلبان ،همین اتفاق اگه برای یکی از اصول گرا میافتاد همه اون افراد پشت در نیروی انتظامی رو به رگبرار میکرفتن،فقط دارن پشت عکس امام و رهبرو قران پنهان میشن و هر کاری میکنن (297049)
محسن کاشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۷:۲۳
اقا بعضی ها پول می گیرن بعضی حرفارو بعضی از جاها بزنن خدا هم جواب بعضی ها رو می ده چون به این,نتیجه رسیدم بعضی ها با این کارا نمی تونن کارهای زشته بعضی هارو لاپوشانی کنند پس منتظرت جوابت ای خدا به بعضی ها هستیم. (297068)
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۷:۳۰
ببخشید حکم قصاص کودک 4 ساله نظرش بسته بود ما به کجا داریم میریم ؟؟؟ مصرف مواد اخه چه فایده یا کیفی داره؟ شما رو به خدا حتما ÷یگیر بشید تا قصاص اجرا بشه ..ادم اگه زنده نباشه بهتره تا با این خبر ها زندگی کنه...نمیدونم (297070)
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۲۱:۲۳
مقصر اصلی اقای روحانی است با این وزیر کشور اصوگرایش که همه استانداریها و فرمانداریها را به اصولگریان و احمدی نژادیها داده است نه انگار که اقای روحانی با حمایت اصلاح طلبان رای اورده است...فقط وزارت علوم را اقای روحانی به اصلاح طلبان داده بود که ان رو هم از انها گرفت و به فرهادی مورد حمایت پایداریها داد تا دولت یک دست اصولگرا شود...مردم به تغییر و اصلاحات و اعتدال رای دادن اقای روحانی نه یک دولت اصولگرا.... (297097)
هالو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۲۳:۳۱
آقا ما نمي دانيم چرا هر وقت يك دزدي با جرم بالا كشيدن چند هزار ميلياردي بيت المال مي خواد معرفي بشه اين علي آقاي مطهري توسط عده اي كتك زده ميشه!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جديدا هم كه , ٠٠٠٠ ,٠٠٠ ,٠٠٠, ٥٠٠ ,٦ تومانيش هم دستگير شده!!!!!!! (297113)
حسین
Europe
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۰:۴۰
گاز فلفل داریم . موتور سنگین داریم . اجر داریم . ریش میزاریم .نیرو انتظامی رو به محاصره خودمون درمیاریم .شرمنده حاجی ولی ببین کیا اینارو دارن فکر نکنم ما داشته باشیم ولی چیزی که منو هلاک کرد از خنده اینه که این اظهارت گهر بار بین حزب الله هیا انجام دادی (296905)
گل اقا
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۴:۴۸
بدجوری خودشان را به کوچه علی چپ می زنند . ..
من اگه یه روزی خواستم وارد کار سیاست اونجوری و دلالی بشم حتما ازشون تقلید میکنم !!! (297032)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۶:۱۶
یعنی یکی از سرایط و نشانه های اصلاح طلبان ریش ند اشتن است (297052)
عبدالعلی غلامزاده بابره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۶:۳۶
کاش اصلاح طلبان بودند ....کاش اصلاح طلبان ترسو نبودند....کاش اصلاح طلبان نمیگفتند زنده باد مخالف من....کاش ....بر سر بعضی ها باید زور باشه ...اصلاح طلبان اروپایی رفتار کردند....کاش مثل شوماها گنده لاتی برخورد میکردند...و الان شوماها نبودید....مرگ بر داعش (297055)
محسن کاشانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۷:۲۶
ما اصلاح طلبان وقتمان رو اینگونه صرف نمی کنیم ما کارهای مهمتری مانند انتخابات مجلس با تمام توان داریم.به امید پیروزی. (297069)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۰:۴۳
جالب که این دوستان رفتارارهای حنجار شکانه خود را به دیگری نسبت میدهند،در انتخابات 88هم این دوستان شکستن شیشه و پنجره اموال مردم را به اصلاح طلبان ربط میدادند (296906)
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۲:۵۲
دعوت یکی ازاعضای جبهه ی پایداری - در یک فایل صوتی- مبنی بر ورود به فاز میدانی و خیابانی برای مقابله با دولت, از سوی برخی در شیراز به شدت اجابت شد; آنهم درست چند ساعت پیش از برگزاری اجلاس خبرگان و با حمله به خودروی آقای مطهری تا شاید حاوی پیامی باشد ... (296972)
سیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۰۹
حاج اقا بجانی شما که راست میگید ؟ اما ااا (296984)
مهربانی توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۱۱
در دوره عجیبی بسر میبریم!! تهمت توهین ناسزا و ... نفرین بر 88 که اوار شد بر اصلاح طلبان! (296986)
دارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۲۳
دوستان برید تو خبر مربوط به خطو نشان پایداریها برای قوه قضاییه عکسو ببینید .عیدیتونو بگیرین ..بخندین خوب بخندین .لیاقتمون همین خنده هاست (296997)
واران
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۴:۳۹
یعنی جناب شما به قانون و شرع مقدس پایبندی؟ که نباید بدون مدرک به دیگران تهمت بزنی (297030)
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۵:۱۰
خيلى جالبه!
بعضيا فكر ميكنن مردم نان رو به گوششان ميخورن و عقلشان تو دهن اين و اونه كه هر چه گفتند باور كنند! (297038)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۰:۴۵
همه را به کیش خود پندارد (296907)
ابراهيم
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۲۲:۲۷
فكركنم اين اقا علم غيب دارد الله اكبر. (297102)
شما حزب الله نيستيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۲۳:۳۸
اگه راست ميگيد اجازه بدهيد يك بار هم كه شده متن كامل بازجوييها و بازپرسيها براي افكار عمومي منتشر شود تا معلوم شود بازمانده گان معدومين و همفكران ضد انقلابيون دهه شصتي در ميان حمايت كدام نهادها و با پرچم اصولگرايي به تجمعات افراد آزاد انديش و صاحبان اصلي انقلاب هجوم مي برند (297114)
سرباز حزب الله ، دروغ نمي گويد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۲۳:۴۲
حزب الله !!!؟؟؟
پناه برخدا!!!
حالا مي توان فهميد كه چرا در روايات و احاديث متواتر مرتب تذكر داده مي شود كه وقتي منجي آخر الزمان ارواحنا فداه ظهور مي كند روش و منشش مانند آن مي ماند كه گويا آيين و دين جديدي آورده است!!!!!
سبحان الله . (297116)
حسن شریعتمداری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۰:۴۷
در قضیه قتل های زنجیره ای هم اسرائیل و گروههای تندرو اصلاح طلب مقصر شناخته میشدند (296908)
ح م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۰:۵۰
یکی جلو حاج آقا را بگیرد بدجوری ترمز بریده این حرفها مثل سال 77 و بعد از اونه (296909)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۱۲
فیلماشو تو بی بی سی داشت نشون میداد مردم فیلم گرفته بودن از ساندیس خورا (296989)
ترمز
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۲۲:۳۱
نه بابا اين خودشو زده به كوچه علي چپ از عهد بوق حرف بالا مياره. (297103)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۰:۵۲
دادا‌‌،این‌‌سناریو‌روببر‌‌هالیوودفیلم‌‌پر‌‌فروشی‌میشه‌‌از‌‌ما
گفتن‌خود،دانی.حیفم‌اومد‌با‌این‌‌استعداد‌‌اینجا‌پرپر‌بشی. (296910)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۰:۵۵
به ایشان عرض میکنم ناتمام گذاشتن نطق آقای مطهری درمجلس هم کار اصلاح طلبان بودیانمایندگان معترض را درپازل خودقرارداده اند (296911)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۰:۵۷
جناب آقای محترم خوب دستگیرشان می کردید اینها اینقدر مطمئن بوددندو قدرت دارند که 3 ساعت هم جلو کلانتری منتظر بودند و می دانستند کسی با هاشان کاری ندارد حداقل چیزی بکویید که یک کم قابل باور باشد (296913)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۲۳:۴۵
اتفاقا منتظر باشيد همين فردا پس فرداست كه ميارنشون اعتراف تلوزيوني و همشون ميگن ما اصلاح طلبيم و سيد محمد [.......] وادارمون كرده بود كه اوباشي گري بكنيم عليه علي مطهري!!!!!!!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ (297118)
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۰۱
خدا به همه شرف و شفا بده انشاالله. (296914)
رضا از فارس
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۰۲
از سال 88 تمام وقایع تلخ مثل حواث روز عاشورا شعار نه غزه نه لبنان و............را به اصلاح طلبان چسبانیدن چی شد؟ آیا واقعا کار اصلاح طلبان بود من شک ندارم که حوادث 88 از ابتدایش تا انتهایش کار تندروها بوده است نه اصلاح طلبان
حتی اسید باشی ها و حمله اخیر به علی مطهری هم کار مدعیان و تندروها بوده است ضمن محکوم کردن حمله به علی مطهری خواستار برخورد با مسببان این حادثه هستیم از اقای رییس جمهور هم میخواهم استاندار فارس را عزل کند
چرا باید برای امثال افرادی نظیر احمد خاتمی و سعید جلیلی امنیت باشد و (296915)
میر مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۰۳
واقعا این . . . که میگه راسته :)))) (296916)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۰۹
سعید عسگر که الان تو . . . مسئولیت رسمی داره اصلاح طلب بود و ما نمیدونستیم!!!!!

خودگوید و خود خندد (296918)
سيروس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۲۳:۴۷
هر وقت ديديد كه علي مطهري تازه و دوباره كتك خورده بدونيد كه يك دزدي چند هزار ميليارد توماني ديگه در شرف افشاء شدنه!!!!!!!!!! (297119)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۱۰
گفتم یچیزی بگم دیدم ارزش نداره ! (296919)
لابد...فتنه گر اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۱۱
جل الخالق..!!!!!!!.تفسیر از این ناب تر دیدین..........اونوقت تنهایی به این نتیجه رسیدن؟؟؟؟ ...گویا ایشون حافظه ی تاریخی شون فوق العاده ضعیفه یا مردم رو احمق فرض کردن.. لابد در حرم امام خمینی هم اینا بودن در حمله با مهر به لاریجاتی هم اینا بودن و.........اگه به درستی سخنانت اعتقاد داری این گوی و این میدان....چهره ها که قابل شناسایی و به تبع اون وابستگی افراد مشخص میشه....اگه مردی پای حرفت وایسا....و چهره ها رو با مشخصات معرفی کن...... (296920)
طاها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۱۹
دلتون خوشه همینا رو تو اب نمک خوابوندن اا کدوم دستگیری.کدوم گرفتن .خیلی ساده اید به خدا .مرتضوی که تو زندان چه کارها که نکرد اا میره نماز عید فطر تو صف اا اوقت بیان اینا رو دستگیر کنن .خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ (296995)
دریاچه اورمیه
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۵۲
ضد حال نزن مثلا دور هم جمع شدیم گپ بزنیم .هدف دور هم بودنه وگرنه هممون اینو میدونیم (297014)
لبو فروش
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۱۴
ما هم موندیم همه این حوادث که کار اصلاح طلباس ولی این. مثلا اصولگراها مانع روشن شدن قضایا می شن!!!
عجب!!! (296921)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۱۵
حاج اقا بهتر است به شعور مردم بیشتر از این نکاه کنید (296923)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۷:۵۲
واقعا خودشونم به این حرفای این اقا میخندند وباهم میگن ((بابا ما روداریم حسابی)) (297075)
م.ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۱۶
در سالهای اخیر اینقدر از جانب اصولگرایان تندرو و پایداری و گرههای تند رو اقلیت از این اقدام ها انجام گرفته تا نیازی نیست کسی بخواد سناریویی بچینه . البته خوب از این آفا هم اغنتظار نمیره که بیاد و بگه که کار , کاره کی بوده . بالاخره اخلاق و رک و راستی خیلی وقته برای خیلی ها مرده و قدرت دنیا خط قرمزشون شده . اما خدا اون بالاست (296924)
کودک زیبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۱۷
خواب دیدید خیره. واقعا رو دارید (296926)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۲۱
برادر روحانی دزدی های هزاران هزار ملیاردی هم از سناریویهای جناح اصلاح طلب بود !!! اون دزدی های خاتمی موسوی و کروبی نقشه کشیدن. عامو جمع کن بساطت . حناتون دیگه بیرنگ شده عزیزم . از الان به بعد خواهشا شماها نباید خدا و پیغمبری کنید (296928)
محمد
United States
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۲۱
همینه دیگه یه قدم جلو اینا از حق مسلمت کوتاه بیای، 10 قدم میان تو شکمت، آخرشم میخورنت میره... (296929)
زهرا
United States
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۲۱
این اصولگراها از بس از این کارا کردن دیگه به همه شک دارن !
کافر همه را به کیش خود پندارد (296930)
saeed rasht
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۲۳
اتقاقا اشتباه میکنید حاج اقا این کار اصولگرایان تندرو کج فهم های دینی هست (296931)
مهدی
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۲۴
همین حرف خیلی چیزارو ثابت میکنه (296932)
دبیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۲۶
یه سوال؟؟؟ این سناریو که ایشون ازش پرده برداشت همون سناریوی رهبران گروه فشار نیست. ؟؟؟ بر علیه دکتر روحانی....به نظرم اهداف این حملات و فشار ها به روشنی بیان شده با یه تفاوت که جای مجرم و متهم را با شاکی عوض کرده!!! (296933)
محمد
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۲۸
اگه کار اصلاح طلبان هست پس دیگه چرا گفته حزب اللهی ها دقت کنند؟ (296934)
ایثارگر 8سال دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۲۸
واقعا متاسفم برات روحانی محترم مامردمی که هیچ ادعایی از دانایی هم نمی کنیم وادعا نداریم که از همه چیز اگاهیم بدون شک برایمان روشن است که دراین کشور چه کسانی دست به این رفتارها میزنند حالا شما میگویی اصلاح طلبانند باشد من هم بعنوان یک رزمنده میگویم خدالعنت کند کسانی که این چنین حرکاتی را انجام میدهند وخدالعنت کند کسانی که این افراد را ساپورت تامین وهمراهی میکنند خدایا به حق ابروی اهلبیت تو را قسم میدهیم هرکس به این کشور واین مردم وبه شهدا وبه ایثارگریهای رزمندگان خیانت میکند تو جوابش رابده (296935)
اسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۳۲
عزیزم حمله کننده گان کسانی هستند که قتل های زنجیرهای را انداختند (296936)
مرندی
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۳۸
مرند . خط مقدم اصلاحات و اصلاح طلبان است . این آقای بجانی که مرندی هستند .خودشان در اقلیت محض هستند .و حالا این داستان سرایی هایشان نیز در ادامه سریالها و تهمتهای زنجیره ای دیگرشان (296939)
دریاچه ارومیه
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۴۱
چه قشنگ حرف میزنه ایشون .آدم دوست داره سالها بشینه پای صحبتهاش و قصه هاشو گوش بده یا اینجوری بگم سرشو بکنه زیر برف (296940)
بی طرف
United States
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۴۳
بنده نه اصلاح طلبم و نه اصولگرا ، در مورد اسید پاشی اعتقاد دارم که نیروهای فشار در صدد اسیدپاشی نبودند . از طرف دیگر کار ضدانقلاب ، آمریکا و اسرائیل هم نبود .
در مورد هاشمی هم جناب زیباکلام گفتند با وجود آنکه او می دانسته رای نمی آوره کاندید شده است . اما جناب فاضل میبدی گفتند که 44 نفر از اعضای خبرگان به هاشمی نامه نوشتند تا کاندید شود.20 رای در این 3 روز چگونه پرید؟هاشمی مطمئن بود رای می آورد اما نهادی از بیرون خبرگان رایهای هاشمی را پراند .زور آن نهاد خیلی زیاد بود. (296941)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۴۴
وجود داشته باشید حداقل پای کار خودتون وایسید (296942)
جوینی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۴۵
ایشون مردمو چی فرض کرده؟ .....اقای نسبتا محترم این حرفا دیگه خریدار نداره مردم به همه چی اگاهند. (296943)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۵۱
بله ایشان راست می گویند جنگ جهانی اول و دوم هم کار اصلاح طلبان بود اصلا قضیه عاشورا و نهروان و صفین و ... هم کار اصلاح طلبان است میگید نه کافیه چند نفر از اصلاح طلبان را دستگیر کرده و یک هفته در اختیار ایشون و همفکرانشان قرار دهید به همه این موارد اعتراف میکنند ....... (296946)
بختیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۵۵
بقول دکتر عارف که گفت: آخه یزدیا مال چوب و چماقن!
آخه اصلاحطلبا مال اسید و چوب و چماقن؟! (296948)
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۵۶
مگه امروز چندمه فکر کنم سیزده بدر داری دروغ سیزده می گی کی بود کی بود من نبودم (296949)
22بهمن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۵۸
فرزندیارانقلاب وامام راضایع کردندحالامیگن کاراصلاح طلب هاست.خداازشون نگذره (296951)
vdlh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۱:۵۸
خوب یک چیزی مشخص شد که از نظر این دوستان این کارها بد است چون اگه کار خوبی بود که گردن اطلاح طلبان نمیانداختند . این هم دستاورد بزرگی است (296952)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۲:۰۴
مردم خودشون می‌دونند تو این مملکت چه خبره. (296954)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۲:۰۵
این افراد کسانی هستند که نه قوه مقننه توانایی برخورد با آنها را دارد نه قوه مجریه و نه بقیه . چرا هیچکس تا کنون نتوانسته آنها را دستگیر و به پای میز محاکمه بکشاند . . . (296955)
قلی زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۲:۱۱
آخر سالی ....ترین چهره سال هم مشخص شد (296957)
زمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۲:۱۹
خوب ایشان می تواند با قاطعیت بگوید همه ماست های روی زمین سیاه است....و آفتاب هم از شرق طلوع نمی کند و زمین گرد نیست....وخورشید دور زمین می چرخد.... و تا می توانند آسمان و ریسمانی از دروغ و تهمت و ریب و ریا بیافریند ...زیرا مثل همه دوستانش پشتش به ابزار قدرت غیر پاسخ گو گرم است (296959)
محمد م پ
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۲:۲۱
عجب........بیخیال,ملت رو چی فرض کردین؟ (296960)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۲:۲۳
حاج آقا انشاءالله خداوندمتعال عقل سلیم به شماعنایت فرماید (296961)
شیرازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۲:۲۵
استاندار و رئیس کلانتری 20 گلسرخ شیراز باید هر چه زودتر برکنار شوند. همین (296962)
حق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۲:۲۶
2 سال دیگه صبر کنیم تمام میشه. ایشالا آقای احمدی نژاد بر میگرده و به این همه بی عدالتی ها و تورم و فقر پایان میدهد. به جون هر چی مرده / احمدی بر میگرده (296963)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۱۱
هیچ کس بجز گروهی حاص نمی توانداین کارها رابکند برای افراد عادی گفتنش جرم است (296985)
داوود
United States
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۲۵
و به همه بی عدالتی ها .فقر و تورم پایان میدهد!!!!!!! (297000)
عابدينى
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۷:۰۱
به قول آقاي زيبا كلام احتياج به قسم نداره! اگه وضع اينطور پيش بره مردم فرش قرمزم براش پهن ميكنند. نه اينكه آقاى روحانى خوب نيست. نه. فقط ايشان براى اينكار ساخته نشده اند. همه بزرگان مخالف و موافق دارند ولى هـيچكدام براى جلب مخالف، موافق را قربانى نميكند. (297065)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۲:۳۹
خدایا ریشه هر چه دروغگو در این مملکت را بخشکان. چه اینطرفی. چه اونطرفی (296967)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۲:۴۱
اینا کین؟ چرا حرفاشون پیگیری قانونی نمیشه؟ آها یادم رفته بود آزادی بیان... (296968)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۲:۴۶
بمب اتم رو هم به پیشنهاد ما انداختن تو ژاپن . روسیه هم به پیشنهاد ما اون همه خاک رو از کشورمون جدا کرد.عراق هم به پیشنهاد ما حمله کرد. اتش سوزی مدارس وسوختن بچه ها هم همیطور البته تحریم ها رو هم ما بوجود اوردیم رشد منفی اقتصادی هم مال ما بود
اها نزدیک بود یادم بره خشکسالی هم که صددرصد کار ماست هوای بندرعباس هم گرمه اونم کار ماست پرسپولیس هم چند سالیه انصافا تیم خوبی تو لیگ نداره اونم برنامه ریزی اصلاحاته تا مردم ناراضی باشن راستی راه اهن شیراز هم ...... (296969)
دریاچه ارومیه
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۱۳
به کسی نگیا اختلاس ها هم مال ماست اصلا کلا ما خیلی بدیم (296991)
یاسر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۱۴
خالی کردن خزانه هم کاره رهبر اصلاحات بود اینو یادت رفت (296993)
عجب!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۷:۵۹
خاوری وبسیجی اقتصادی هم اصلاح طلب بودند.اون داش ممد رضا هم بود ممدمون ! بعدش اصلا کارای بد روفقط اصلاح طلبها انجام میدن خوبارو دسته اقاشیخ !!!! (297077)
ايراني آزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۲۳:۵۸
بعضی براي فرار از حسابرسي در نعل وارونه زدن استاد تمامند
ان شاء الله بيت المال غارت شده را اگر چه مهريه زنانشان كرده باشند را از انها پس خواهيم گرفت مطمئن باشند (297123)
urmia
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۲:۴۷
البته ممکن است گفته های این شخص گمنام صحیح باشد. ولی بالاخره افرادی این کار را کرده اند. تمام خواسته ما فقط دستگیری و مجازات عاملان فیزیکی این کار(از هر گرایش و دسته و نهادی که باشند) به جرم اخلال در امنیت و آسایش عمومی و ارعاب و ایجاد ترس و وحشت بوسیله تشکیل گروهک توسط سلاحهای سرد و افشانه غیر مجاز فلفل و جرایم سازمان یافته می باشد. بهتر است بجای تبلیغات و ساخت فیلم در مورد دستگیری جزایری و ریگی حداقل 5 یا 6 نفر از این اراذل را دستگیر و طبق قانون مجازات اسلامی محاکمه نمایند. (296970)
urmia
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۲:۵۱
اصلا این اختلاسها و حبس افراد در خانه و مدیریت جهانی و هاله نور و انواع و اقسام فساد و تخلفات اداری کار اصلاح طلباست. اصولگرایان افراد متخصص و کارآمدی هستند که از هرگونه اختلاس و پولشویی و استفاده از پولهای کثیف و استخدامهای غیرقانونی و بورسیه های غیرقانونی و هر رفتار فراقانونی مبرا هستند. البته دوستان اصولگرا اینو که می خونند دارند ریشخند می زنند به همه نهادهای نظارتی (296971)
محمد
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۲:۵۳
آقای بجانی که سهامدار عمده ازحزب خدا یی فقط یک سئوال دارم آیا به خدا وروز رستاخیز اوهم معتقدی !فقط همین (296973)
خرم سلطان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۲:۵۳
آره دقت کنید هرجا زدید کشتید جای پاتون نمونه...دیوار حاشا جای خودش هست (296974)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۲:۵۸
خوب شما که می شناسیدشون پس در دستگیریشون حداقل کوتاهی نکنید یاالله . (296976)
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۲:۵۹
حاج آقا اخ چششم!! (296977)
محمد
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۰۰
بهارنیوز نمی خواهم برشما ایراد بگیرم زیرا سخنان گهربار!! این شخص دردیگر سایتهاونشریات هم منعکس شده است سئوال اینجاست چه لزومی دارد که نشریات به مردم آنهم دراین ایام سال نو حرفهای اینان را به خورد مردم دهند ... (296978)
هیچکس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۰۲
حداقل اعتراف کردند اسید پاشی و حادثه شیراز کار یک گروهه !!! (296979)
کــــــــــوهرنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۰۵
خـــــــــــــــــــــــــــــــــــداوکیلی توی این مملکت کسی هست که به این غائله خاتمه دهد.باباجان جمع کنین این بساط را .مگر ممکن است عده ای جمع شوند و تا حد نیمه جان فردی را تا این حد به رسوایی بکشانند و دست آخر یکی مثل روح اله خان که اسم خدایی هم رویش است آنوقت بیایید و بگوید کار اصلاح طلبان است .اگر کار اصلاح طلبان است خیلی کار احمقانه و جاهلانه ای است اگر کار اصولگرایان است باز هم کاری است احمقانه تر و قبیح تر .کسانی که با این روش نان می خورند از زهر مار هم بدتر است.بیایید نان با شرافت بخوریم (296980)
بر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۰۶
نتیجه رفتار منفعلانه استاندار فارس چیزی بهتر از این نمیشه . این استاندار قطعا باید برکنار بشه. (296981)
عابدينى
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۶:۳۱
قدرت و قاطعيت و تغيير استاندار و آقاى روحانى؟ استغفرالله! (297054)
ایرانی1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۱۲
دوستان معنی توهم چیست؟معنی دست پیش را گرفتن که پس نیفتند چیست؟ (296988)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۱۴
اینها خیال می کنند مردم هالو هستند (296992)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۱۴
البته ایشون هم به نوعی اذعان کرده که این افراد با عنوان «دفاع از «حزب اله» چنین کاری رو انجام دادن ولی خُب به هرحال باید یه جوری اصلاح طلبان رو هم محکوم کرد دیگه!! (296994)
آرش از روستا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۱۹
فردوسی پور کجایی که من سرمو بکوبم به دیوار...واقعا اینا فک میکنن چون روحانی اند باید مردم حرفشون رو باور کنن... آخرش ما نفهمیدیم ترور حجاریان کار اصلاح طلبان بود؟ اسید پاشی کار اصلاحطلبان؟خداوکیلی بهار نیوز بذار من یه چیزی بگم و منتشرش کن تا دلم خنک شه.... (296996)
خروس لاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۲۴
کلاً برادرا) عادت کرده اند که هر کاری بکنند و اگر با اعتراضی روبرو نشدند به آن افتخار کنند و هر وقت با اعتراض سفت و سخت روبرو شوند خیلی راحت تقصیر را به گردن دیگران می اندازند. (296999)
هدهد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۲۸
ضرب المثلي هست كه ميگويند :دزد حاضر بز هم حاضر .عكس و فيلم اوباش هست تك تكشان شناسائي كنيد و ببينيد كي هستند ولي چكار كنيم كه اين اوباش خود سر نه شناخته ميشوند و نه مجازات.اگر اصلاح طلبان بودند كه از همانجا راهي عادل اباد شده بودند. (297001)
مخالف مطهری
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۲۸
ما اگه بودیم تاکسی را خورد نمیکردیم. خودش خورد میکردیم.مثل سربازای ترسو انگشت خودش زده تا به جنگ نره (297002)
تنها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۶:۱۳
به این کامنت نه مثبت بدین نه منفی .یه چیزی نوشته.خوانندگان شمابی خیالش شین (297051)
محسن
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۶:۱۸
راست میگی! چند نفرید؟ حالا چرا ملیتتو مخفی کردی؟ نکنه داعشی؟ (297053)
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۲۹
یک قسم هم بخور برادر تا مردم خوب باور کنند (297003)
داریوش ارج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۳۰
شما اگه راست میگید اجازه دفاع ازخود به اصلاح طلبان بدید تا کت بسته این اوباش را تحویل مقامات بدن

همین مراسم بعد مثلا سخرانی مطهری در یاسوج ، تا اوباش شناسایی شوند
یه چیزی بگو که خودت به خودت نخندی (297004)
امیر
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۳۲
اره دیگه وقتی اسیدپاش ها معرفی نشوند یقینا به اصلاحطلبان نسبت می دهند (297007)
مهدی حیدرزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۳۷
احتمالا کهریزک هم کار اصلاح طلبان بوده! (297008)
سید محسن محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۴۴
....در طول مدت 36 سال ثابت شده هر کجا که بد اخلاقی کتک کاری شکستن و آتش زدنها بوده پای افراطیون... در میان بوده همین ها هستند که پا به پای اسرائیل با نام اسلام و بر ضد اسلام فعالیت میکنند واسلام ناب را بد جلوه میدهند خداوند انشائ الله هدایتشان کند (297010)
ایرانی
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۴۵
رییس پلیس که گفت بود اسیدپاشی ها گروهی نیست و سیاسی نیست و به خاطر مشکلات شخصی بوده. حاج اقا چرا حرفای رییس پلیسو زمین می زنید؟ (297011)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۴۵
فیلم هایی که از این اقدامات قهرمانه خود در اینترنت منشر کرده اند نقض می کند گفته های ایشان را. (297012)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۳:۴۵
پس به اين نتيجه مي رسيم كه اوباش خود سر نيستند و پشتشان گرم است (297013)
محمدی از همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۴:۱۵
نکته قابل توجه ای که ظاهرا درصحبت های این شخص جلب توجه میکند وخطاب به همفکران خود داشته است در مورد تاکید روی عمل به قانون است وبطور غیر مستقیم رفتار مهاجمان به اقای مطهری را تقبیح میکند زیرا مهاجمان بهر صورت نباید در امر نیرو های انتظامی که ضابطان اصلی اجرای تصمیمات قانونی هستند دخالت کنند ضمن اینکه لازم است شناسا ئی شوند واز تکرار چنین وقایعی تاسف بار جلوگیری شود (297017)
محمد
Netherlands
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۴:۱۸
حال و روزش از قیافش معلومه ماشالا چقد لاغر هم تشریف دارن ... (297019)
شهرام
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۴:۲۹
قدرت ، پول ، خبررسانی و همه چیز دست شماست هرجور هم بخواهید محکوم می کنید خدا رحم کند به مردم (297022)
شهین
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۴:۳۴
صدای و سیمای مااگه در بحرین و یمن یه نفر از خانه اش بیاید بیرون اینجا خبرش رابه گوش همه می رساند ولی در اینجاهمه چیز گل و بلبل است و مشکلی در داخل کشور نیست و گوش های نقد پذیری هم کرشده اند (297025)
احمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۴:۳۶
این سخنان شرم آور است!!!!!!!!!!!!!!! (297026)
برادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۴:۳۸
ایشان ظاهرا اطلاع ندارند که اگر این کار اصلاح طلبان بود صدا و سیما به طور مستقیم پخش میکرد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (297028)
ییی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۴:۳۸
شروع جنگ جهانی دوم هم فکر کنم کار اصلاح طلبان بوده (297029)
گلشیفته
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۵:۰۰
نکنه حاج آقا داره تمرین میکنه مثل دوستش آقا محمود میخواد رییس جمهور بشه !!!
حداقل . . . . . .

خلاصه به این میگن چشم نبسته غیب گفتن !!!!
دیگه آخر غیب گوییه. ..... (297035)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۵:۲۲
احسنت به این همه هوش (297041)
رضا
United States
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۵:۲۶
قسمه حضرت غباس باور کنیم یا دم خروس............. شما که راستمی گویی (297042)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۵:۳۶
اگر اصلاح طلب بودند که امام جمعه شیراز و یاران ایشان دندان هایشان را خورد می کردند تا سناریو از بین برود
این که کاری به کارشون نداشتند یعنی خود از همان سربازان دندان خورد کن بودند
غیر از اینه که میگم؟ (297044)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۵:۴۰
این ره که شما میروید حاجی به ترکستان است... با این کارا ذهن مردم از اختلاسا گمراه نمیشه تو خاطرمون هست خاوریاو زنجانیا ووو (297046)
sajjad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۵:۴۴
اعصاب آدم از این همه پر رویی به هم می ریزه،جالبه اگه سعید عسگر ازاصلاح طلبها بود احتمالا حجاریان از شماها بود!!!! طرف آخرش هم توصیه می کنه به برادران حزب الله که از این کارها نکنند!!!یرادر شما خودت مشکلی نداری آی کیو حداقل صحبتهای خودت رو نقض نمی کردی! (297048)
تونی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۸:۱۸
با این حرفها آبروی هر چه مسلمانی هست را می بریم پناه بر خدا (297080)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۶:۴۸
به نظر خوانندگان عزیز آیا دورغ و تهمت گناه است؟ (297061)
فاضل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۶:۵۳
احتمالا شهدای هسته هم کار اصلاح طلبها بود که کسی محاکمه نشد. جمع کنید خودتان را یک کم خجالت بکشید اینقدر منکر در جامعه رواج ندهید به اسم معروف مرذم خیلی حرفها برای گفتن دارند. (297063)
مهدی
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۶:۵۸
چقدرراحت تهمت میزنه ..... با حرفهای این ادم میتونه بفهمه اصلاح طلبان از مظلوم ترین های تاریخ این سرزمین هستند مردم را چی فرض کردن!!! (297064)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۷:۰۴
حاج آقا مرگ حق است ؟؟؟؟ (297066)
مراد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۷:۰۹
خداوند این عالم را حفظ کند (297067)
پدرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۷:۴۹
خبرگزاري بهار نيوز لطفا دستاوردهاي اصلاحات رو براي ما تشريح کنيد که اينقدر سنگ اصلاح طلبان رو به سينه ميزنيد اين آقايون اصلاح طلب و اصول گرا همان هايي هستند که در حزب جمهوري اسلامي فعاليت داشتند که بعدها به دو گروه تقسيم شدند همان کساني که قدرت را به انحصار خودشون در آوردند حالا شما هي سنگ اينها رو به سينه بزنيد (297072)
اصلاحطلب
United States
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۲۲:۱۰
شما یک گروه سیاسی و یا حتی یک فرد سیاسی بدون خطا چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب نام ببرید و بعد متوقع باشید اصلاحطلبآن بدون خطا باشند . (297100)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۷:۵۰
اینو که دیگه همه میدونه که این کارها کار گروه فشار هست که دیگه تابلو هست نیاز به گفتن اسمش هم نیست. افکار جنتی و احمد خاتمی را که دیگه مردم میدونه چیه مثل روز روشن هست که کار کی هست عملیاتی منفور در نظر مردم (297073)
جواد
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۷:۵۵
عجب فیلم سینموئیه. (297076)
تونی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۸:۱۴
انصاف هم خوب چیزی هست
بزرگ مرد حوزه جناب بروجردی را گفتند عالمی دزدی کرده است فرمودند عمامه و لباس را از او بگیرید که آنرا ازما دزدیده است
حکایت آقای بجانی نیز شبیه به آن عالم! هست خدایا خودت بفریاد ما برس در روز روشن عالمی بر اصلاح طلبان تهمت می زند و کسی جلو دارش نیست (297078)
---------
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۸:۲۴
خب گویا ایشان میخواهند بگویند لغو کنسرت ها هم کار اصلاح طلبان بوده تا خودشان را خراب کنند این افراطیون دیگر افراد مشخص هستند (297082)
نخوچی
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۸:۳۵
این حادثه بهترین تکنیک برای فراموشی شکست هاشمی در خبرگان بود (297083)
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۲۳:۵۴
ماشاالله شما هم گل كاشتي با اين اظهار نظرت. اين حادثه يك روز قبل از جلسه خبرگان بوده!!!!!!! (297122)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۱۹:۱۱
اقای بجابی بیشتر حرفهایت وموضع گیریهایت درخیلی ازمسائل حقیقت دارند دراین موردهم خلاصه این حمله به نفع واستفاده اصلاح طلبها تمام شد (297087)
بجانی با انصاف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۲۰:۴۲
روزگار غریبی است نازننین..............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگر بزرگترین اختلاس تو زمان آقای خاتمی بود. خدایی بجانی چه میگفت؟؟؟؟؟

3000000000000 سه هزار میلیارد تومان. عامل دزدی باز هم اصلاح طلب بود؟؟؟؟؟ (297094)
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۲۱:۰۳
ماخواستاردستگیری ایشون به اتهام توهین وتهمت به اصلاح طلبان هستیم (297095)
Urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۲۲:۲۰
راستش من از اينكه ايشون يه چيزي گفته زياد تعجب نمي كنم. چون دكه سيگار فروشي و رفتگر محله ما و ميوه فروش سر كوچه احمدي نژاد و باربر بازار همه يه حرفي دارن كه بگن. خوب ادم حيوانيست سخنگو. ولي من تعجبم از اوناييه كه نشستن زيرپاي اين ادم و دارن به حرفاش گوش ميدن. يعني تو قرن ٢١ هنوز هم افرادي تو اين سطح هستند كه بشينن به حرفاي همچين ادمايي گوش بدن؟! عجيبه والا (297101)
اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۲۲:۳۱
غیر ازخنده کاری دیگر نمی شود کرد (297104)
سالار
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۲۳:۳۸
اون نمایندگانی که تو مجلس به علی مطهری حمله کردن هم اصلاح طلب بودن؟ یا اونم سناریوی از چند سال پیش تعیین شده ی اصلاح طلبان بود؟ امثال شما همیشه ثابت کردید که هیچگاه اهل خشونت نیستید برخلاف اصلاح طلبان و دیگر انسانهای روی کره زمین!
راست میگید با اون زامبی ها که متهم ردیف دوم هستن باید برخورد شه ولی در ردیف اول باید با عامل اصلی که این زامبی ها رو اجیر کرده شدیدا برخورد بشه (297115)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۲۳:۴۴
شما ها از اين ملت كه خجالت نمي كشيد اي كاش از خداو ان لباسي كه به تن داريد، خجالت مي كشيد يد وأين گونه به ريش مردم نمي خنديد وأين گونه دروغ نمي گفتيد !!!!! (297117)
عدالتى
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ۲۳:۴۹
از بهار متشكريم كه نظرهاى موافق و مخالف را با بيطرفي منتشر ميكند. كاش رئيس جمهور محترم ميتوانستند اين نظرات را بخوانند يا باطلاعشان ميرساندند تا بدانند كجا ايستاده اند. (297121)