به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۳۸۵۳۶
ماتا: الان زمان پيدا کردن مقصر نيست

نتايج کابوس‌وار منچستر‌يونايتد در اين فصل

گروه ورزشي: خوان ماتا با اعلام اينکه اکنون زمان مناسبي براي پيدا کردن مقصر نتايج منچستر‌يونايتد نيست مي‌گويد مسئولان اين تيم بايد از ديويد مويس حمايت کنند.
نتايج کابوس‌وار منچستر‌يونايتد در اين فصل
منچستر‌يونايتد اين فصل نتايج کابوس‌واري داشته است و نتوانسته عملکرد خوبي از خود نشان دهد و اين باعث شده است تا آنها نتوانند سال آينده در ليگ قهرمانان اروپا حاضر باشند. خوان ماتا درباره شرايط تيمش گفت: صادقانه بخواهم بگويم، فوتبال روي بدش را به ما نشان داده است. ما در هر بازي براي رسيدن به سه امتياز همه کار مي‌کنيم، اما در پايان گل‌هايي را دريافت مي‌کنيم که همه چيز را به باد مي‌دهد. اگر به آمار بازي‌هايمان نگاه کنيد، مي‌توانيد اين حقيقت را ببينيد. خيلي ساده است که نمي‌توانيد پيروز شويد، در حالي که همه سعي خود را مي‌کنيد. اين جور شکست خوردن روحيه تمام اعضاي تيم را پايين مي‌آورد.

ماتا در ادامه گفت: شايد اگر تيمي در اسپانيا مشکلات منچستر را داشت شرايط فرق مي کرد اما اينجا شرايط فرق مي کند. بايد اتحادمان راحفظ کنيم تا از اين شرايط بيرون بياييم. مسئولان تيم نبايد دنبال پيدا کردن مقصر باشند و بايد از ديويد مويس حمايت کنند. بازيکن اسپانيايي منچستر‌يونايتد در ادامه گفت: اميدوارم که در بازي‌هاي آينده بتوانيم بهتر و بهتر شويم. ما در هر بازي توپ هاي زيادي را در محوطه 18 قدم مي‌آوريم، اما نمي‌توانيم آنها را به گل تبديل کنيم. بايد در بازي‌هاي آينده دقت بيشتري از ضربات آخر کنيم تا بتوانيم سه امتياز مسابقه را به دست بياوريم. اکنون بايد از اشتباهاتمان در اين بازي‌ها درس بگيريم.

گرانقيمت ترين بازيکن منچستر يونايتد در ادامه گفت: وقتي در چلسي بودم و منچستر نتايج ضعيفي کسب مي‌کرد همه مي گفتند منچستر هميشه منچستر‌ است و تيم بزرگي است و از اين شرايط بيرون خواهد آمد. ما تيم بزرگي هستيم و بايد اين شرايط را بپذيريم و از آن بيرون بياييم. منچستر‌يونايتد در هفته سي و پنجم ليگ برتر انگليس با اورتون ديدار خواهد کرد. با توجه به اينکه منچستر براي کسب سهميه ليگ اروپا و اورتون براي کسب سهميه ليگ قهرمانان تلاش مي کنند، اين ديدار از اهميت بالايي برخوردار است.
مرجع : ايسنا