به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۸ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب : ۵۲۹۷۲
تساوی ملوان و استقلال خوزستان در انزلی

ليگ برتر؛ اين «پديده» واقعا پديده است!

گروه ورزشي: پدیده مشهد هفته ششم لیگ برتر فوتبال را با پیروزی قاطع بر راه‌آهن پشت سر گذاشت.
تیم فوتبال پدیده در ادامه هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران پذیرای راه‌آهن تهران بود و در پایان توانست مهمان خود را با نتیجه 3 بر صفر از پیش رو بردارد. برای پدیده در این مسابقه اکبر صادقی (29)، رضا عنایتی (74، پنالتی) و ایگور پراهیچ (87) گلزنی کردند. در این مسابقه که در مشهد برگزار شد، محمد غلامی و شیث‌رضایی از راه‌آهن و اکبر صادقی از پدیده با کارت زرد داور بازی روبه‌رو شدند. پدیده با این پیروزی 12 امتیازی شد و به مکان سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد.

تساوی ملوان و استقلال خوزستان در انزلی

دیدار ملوان و استقلال خوزستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این دیدار ابتدا شاگردان ویسی در دقیقه 16 توسط روح الله سیف‌اللهی به گل رسیدند. در ادامه ملوانی‌ها فشار خود را روی دروازه مهمان‌شان اضافه کردند و در دقیقه 68 این دیدار سید جلال رافخایی توسط دروازه‌بان استقلال خوزستان سرنگون شد تا علاوه بر اعلام یک پنالتی به سود ملوانی‌ها، دروازه‌بان استقلال خوزستان نیز از بازی اخراج شود. این ضربه پنالتی را رافخایی در دقیقه 70 به گل تساوی تبدیل کرد.

در اواخر این دیدار استقلال خوزستان با وجود 10 نفره بودن تلاش زیادی کرد تا بار دیگر از حریف پیش بیفتد اما دفاع خوب ملوانی‌ها مانع از پیروزی شاگردان ویسی شد تا در نهایت دو تیم با نتیجه یک بر یک کار را به پایان برسانند. با این نتیجه ملوان 6 امتیازی شد و در رده یازدهم جدول باقی ماند. همچنین استقلال خوزستان سه امتیازی شد و با دو پله صعود در رده چهاردهم جدول قرار گرفت.
هفته ششم لیگ برتر با دیدار صبای قم – پرسپولیس به پایان می‌رسد كه اين ديدار در پايان نيمه اول با تك گل عاليشاه 1-0 به سود پرسپوليس همراه بوده است.
مرجع : ايسنا