به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ساعت ۲۰:۲۸
کد مطلب : ۵۱۹۸۲
با شكست مقابل ملوان رقم خورد

سقوط پرسپوليس به رده يازدهم جدول

گروه ورزشي: تيم فوتبال ملوان، پرسپولیس تهران را در بندر انزلی شکست داد تا شاگردان دایی خیلی زود وارد روزهای سخت شوند.
سقوط پرسپوليس به رده يازدهم جدول
تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه تختی انزلی مهمان ملوان بود و در پایان با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد تا خیلی زود دومین شکست فصل خود را هم تجربه کرده باشد. در این بازی ملوان خیلی زود به وسیله مهرداد اولادی (6) به گل رسید اما 10 دقیقه بعد هند مدافع ملوان در محوطه جریمه باعث شد حسین زرگر داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان دهد.

رضا نوروزی این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا علاوه بر کشیدن بازی به تساوی نخستین گل خود را برای پرسپولیس در این فصل به ثمر رسانده باشد. در اواسط نیمه نخست مهرداد کفشگری به دلیل مصدومیت تعویض شد و جای خود را به رضا حقیقی داد. در دقایق پایانی نیمه دوم ملوان روی یک ضد حمله خوب توپ را به محسن یوسفی رساند و او در موقعیت تک به تک دروازه نیلسون را برای دومین بار باز کرد تا ملوان این نیمه را با پیروزی 2 بر یک به سود خود به پایان برساند.

در نیمه دوم ملوان که به حفظ پیروزی فکر می‌کرد تعداد بازیکنان خود در زمین خودی را بیشتر کرد تا هر طور شده همه فضاها را از پرسپولیسی‌ها بگیرد و اجازه نفوذ به بازیکنان این تیم ندهد. بازی فشرده ملوانی‌ها باعث شده بود که پرسپولیس راهی به دروازه این تیم پیدا نکند و برای گلزنی رو به ارسال‌های بلند بیاورد. عباس‌زاده و نوری که در نیمه دوم به میدان آمده بودند کمی چربش را به سمت پرسپولیس بیشتر کردند اما سانترهای پی‌درپی پرسپولیسی‌ها نتیجه‌ای نداشت. در این ارسال‌ها خانزاده یک بار توپ را به تیر دروازه کوبید تا سرخ‌پوشان نتوانند گل خورده را جبران کنند و دست خالی از انزلی برگردند. ملوان با این پیروزی خود را از بحران نجات داد و با 5 امتیاز به رده هشتم صعود کرد و پرسپولیس با همان 4 امتیاز در رتبه يازدهم جدول باقی ماند تا هفته‌های سختی را پیش رو داشته باشد.