به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۷۵۵۵۳
فقط یک بازیکن لخویا 5 میلیون دلار می‌ارزد

برانکو: بازیکنان ما مشکل بدنی دارند

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم در دقایق پایانی بازی تمرکزشان را از دست می‌دهند.
برانکو: بازیکنان ما مشکل بدنی دارند
برانکو ایوانکوویچ درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس صحبت کرد. او اعتقاد دارد در دقایق پایانی بازی‌ها بازیکنان تیمش تمرکز لازم را ندارند و همین موضوع باعث می شود اشتباهات فردی آن‌ها زیاد شود.سرمربی تیم پرسپولیس همچنین می‌گوید باید با تمرین زیاد قدرت بدنی بازیکنان بالا برود تا تمرکزشان از بین نرود.

در ادامه گفت‌وگوی با برانکو ایوانکوویچ را می‌خوانید.

* در دیدار مقابل لخویا علی‌رغم اینکه تا دقیقه 60 بازی منطقی‌ای را به نمایش گذاشته بودید اما به یکباره دروازه تیم‌تان باز شد و در ادامه دو گل دیگر دریافت کردید. نظرتان درباره این بازی چیست؟

ما مقابل لخویا شکست خوردیم چون آن‌ها تیم خوبی هستند. در واقع باید بگویم تیمی عالی هستند که از ستاره‌های زیادی بهره می‌برند. بازیکنانی که در این تیم بازی می‌کنند، واقعا ستاره هستند. به طور مثال یکی از بازیکنان این تیم حدود 5 میلیون دلار ارزش دارد بنابراین ما مقابل یک تیم قدرتمند بازی کردیم. همان طور که شما گفتید در ابتدا بازی را خوب آغاز کردیم اما حدود دقیقه 60 زمانی که گل اول وارد دروازه تیم ما شد، اوضاع به هم ریخت و تمرکز تیمی ما از بین رفت. تیم ما در بازی‌های قبلی هم مقابل سپاهان و استقلال خوزستان در دقایق پایانی تمرکزش را از دست داد و شکست خورد. این نشان می‌دهد بازیکنان ما از نظر بدنی شرایط مساعدی ندارند و همین موضوع باعث می‌شود تمرکز بازیکن در دقایق پایانی از بین برود در نتیجه اشتباهات فردی نیز زیاد می‌شود.

* چه راهکاری برای حل این مشکل در نظر دارید؟
در حال حاضر اواخر فصل هستیم. پرسپولیس از ابتدای فصل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده که با زیاد شدن این مشکلات و حل نشدن آن‌ها می‌بینیم که در اواخر فصل این تیم چه اوضاعی دارد. یکی از این مسائل عدم تمرکز بازیکنان است که این موضوع هم می‌تواند به خاطر ضعف بدنی باشد. ما باید این مشکل را با تمرین زیاد و همین طور اتخاذ تاکتیک‌های درست برطرف کنیم. هرچه به دقایق پایانی بازی می‌رسیم، اشتباهات بازیکنان بیشتر می‌شود.

* لیگ 4 هفته دیگر به پایان می‌رسد. آیا پرسپولیس می‌تواند رتبه خوبی در جدول به دست بیاورد؟
همان طور که گفتم مشکلات باعث شده پرسپولیس نتایج خوبی نگیرد و جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی نداشته باشد. طبیعتا تلاش ما بر این است که بهترین رتبه را برای این تیم در آخر فصل کسب کنیم. به این منظور تمرین‌هایمان را با قدرت و انگیزه انجام می‌دهیم و بهترین نتایج را برای پرسپولیس کسب کنیم.

* روز یکشنبه باید به مصاف سایپا بروید. نظرتان دراین باره چیست؟
من آگاهی کامل از شرایط تیمم دارم و به شناخت مطلوبی هم از تیم سایپا رسیده‌ام. طبیعی است که آن‌ها بخواهند از خستگی تیم ما استفاده کنند اما ما هم برنامه ویژه‌ای برای دیدار مقابل آن‌ها داریم. مطمئنا سعی می‌کنیم با اتخاذ تاکتیک‌های مناسب کیفیت واقعی تیم پرسپولیس را نشان دهیم. امیدوارم در پایان دیدار مقابل سایپا نتیجه به سود ما باشد.
مرجع : ایسنا