به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۶۷۸۱۳

عليرضا فغانی داور فینال جام ملت‌ها شد

گروه ورزشی: عليرضا فغاني داور بين‌المللي کشورمان، ديدار نهايي جام ملت‌هاي آسيا بين استراليا و کره جنوبي را سوت مي‌زند.
عليرضا فغانی داور فینال جام ملت‌ها شد
علیرضا فغانی روز شنبه 11 بهمن ماه فینال جام ملت های آسیا را بین دو تیم کره جنوبی و استرالیا قضاوت خواهد کرد. رضا سخندان و محمد رضا ابوالفضلی او را در این دیدار همراهی می‌کنند. داور چهارم این بازی فهد المرداسی از عربستان و ناظر بازی شمس المائدین سنگاپوری خواهند بود.داور دیدار رده بندی هم نواف شکرالله از بحرین خواهد بود. همچنین ویلیامز داور استرالیایی و جنجالی هم داور چهارم آن بازی خواهد بود.

عسگری: به فغانی افتخار می‌کنیم
رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال با ابراز خوشحالی از انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور فینال جام ملت‌های آسیا گفت: عملکرد او در جام ملت‌های آسیا خوب نبود، بلکه عالی بود.حسین عسکری درباره انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور فینال جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: بارها گفته‌ام که اولین فاکتور برای انتخاب یک داور برای فینال مسابقات، به توانایی و عملکرد آن داور در گذشته برمی‌گردد. بحث کرسی و ارتباط داشتن تا جایی می‌تواند به ما کمک کند و مهم‌ترین موضوع توانایی‌ها خودمان است.وی افزود: فغانی بالاترین آمار قضاوت را داشته که نشان دهنده عملکرد خوب او بوده است. عملکرد فغانی در جام ملت‌های آسیا خوب نبود، بلکه عالی بود. انتخاب او افتخاری برای جامعه داوری و فوتبال ایران است و برای او و همکارانش در دیدار فینال آرزوی موفقیت می‌کنم.

رئیس دپارتمان داوری خاطرنشان کرد: قضاوت در فینال جام ملت‌ها پوئن مثبتی برای فغانی خواهد بود تا بتواند در معتبرترین مسابقات یعنی جام جهانی 2018 قضاوت کند. فغانی تاکنون وظیفه‌اش را به خوبی انجام داد و از این پس کارش سخت خواهد بود چون باید خوب بودنش را حفظ کند. دیگر به فغانی بازی‌های غیرحساس نمی‌دهند، بنابراین او دیگر حق اشتباه ندارد و اگر همینطور به کارش ادامه دهد، حرف اول را در آسیا خواهد زد.عسگری در پایان گفت: پس از مشخص شدن زمان بازگشت فغانی به ایران، به استقبال او خواهیم رفت و در یک بازی یا سمینار از او تقدیر می‌کنیم.
مرجع : ورزش3