به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ساعت ۰۰:۰۲
کد مطلب : ۱۲۲۷۳

صداوسيما و رسانه‌ملي بي‌طرفم را آرزوست

گروه سياسي: برنامه‌هاي خبري صدا و سيما طي چند روز اخير به صورت كاملا يكطرفه به سود دو سه كانديداي اصولگرا تبديل شده است كه اوج آن امروز در بخش‌هايي خبري سيما در جانبداري آشكار از قاليباف و جليلي و اجحاف علني در حق عارف، روحاني و رضايي به اوج خود رسيده بود.
در همين رابطه اطلاعیه شماره ۴ ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در اعتراض به عملکرد صدا وسیما در پخش برنامه های اختصاص یافته به کاندیداها صادر گردید كه در آن آمده است:
آنچه این روزها در سطح همه حرفهاست عدالت است اما بر خلاف ادعای اولیه صدا وسیما در خصوص پوشش عادلانه برنامه های نامزدهای ریاست جمهوری عملکرد رسانه ملی گویای واقعیت دیگریست.

یکی از آخرین برخوردهای غیر عادلانه کاستن از زمان برنامه انتخاباتی دکتر روحانی، نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوریست که شائبه بی عدالتی و برخورد جناحی را شدت می بخشد و این در حالیست که این برنامه فرصت مقتضی برای ارتباط با مردم سراسر کشور را فراهم می آورد.
ستاد مرکزی دکتر روحانی نسبت به این رفتار رسانه ملی اعتراض خود را اعلام کرده و انتظار تغییر در سیاستهای آن سازمان در برخورد با نامزدهای انتخاباتی و اصلاح زمان پخش برنامه دکتر روحانی را دارد که این کمترین خواسته ستاد است. اختصاص زمان کم به برنامه دکتر روحانی و در مقابل آن زمان بیشتر به کاندیداهای دیگر از بی عدالتی سازمان صداو سیماست.

برخي از كاربران بهارنيوز نيز در اعتراض به روش جانبدارانه و آشكار سيماي آقاي ضرغامي در كامنت‌هايي نوشتند:
صدا وسیما با این کاراش نتیجه عکس می گیره...اینکارها (سانسور) منطقی، انسانیت، اخلاقی و... نیست..این از عدالت بدوره... به امید موفقیت یکی از سه کاندید برتر(عارف،روحانی،رضایی)
.............
سفر عارف به بازار تهران و قزوین و سفر روحانی به اهواز هم سانسور شده است ولی سفر قالیباف و جلیلی کامل پخش میشه حتی شعارهای مردم در حمایتشون...!
............
صدا وسيما اين بار هم سفردكترعارف را پوشش نداد! عارف بايد اين موضوع را درمناظره مطرح كنه! اين درحاليه كه آقاي قاليباف را درزماني كه در بين فشار جمعيت بود نشون مي داد!من برخلاف عادتم نشستم پاي تلويزيون اصلا خبري از دكتر عارف نبود! اگه مي تونستن همين برنامه هاي روتين راهم نشون نميدادند!
.............
متاسفم برای تلویزیون ؛واقعا آقایان عارف و روحانی در مناظره اعتراض کنند؛اخبار و تلوزیون از سفر و برنامه های عارف اصلا خبری پخش نمیکنند؛برای نمونه حضور عارف در بازار که با مترو رفت خبری پخش نشد؛آقای روحانی هم که سفرش شلوغ بوده فقط قسمت آروم سفرش نشون دادن؛برعکس سفر روز قبل بقیه کاندیداها به خصوص از قالیباف خیلی طرفداری میکنه صداوسیمای اصولگرا؛خواهشا به گوش آقایان عارف و روحانی برسانید که اعتراض بکنند تلویزیون قسمتهای دلخواه رو نشون میده که یعنی طرفدار قالیباف بیشتره و به بیننده این هدفو القأ می‌کنند.
..............
اینکه تلويزیون سفر روحانی و عارف رو نشون نمیده به خاطر شعار مردم در حمایت از خاتمی و هاشمی هستش؛مثلا ببینید سفر قالیباف با شعار مردم کامل پخش میشه؛ خواهشا دوستان طرفدار اصلاحات و تغییر فعال تر شوند و در اینترنت به نفع عارف و روحانی فعالیت کنند.

sina
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۰:۰۷
خدا جای حق نشسته...
با این بچه بازیا نمیتونن کاری از پیش ببرن.
ما که میدونیم بیشماریم (64170)
صمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۰:۴۲
متاسفانه بیشمار نیستیم!!ب فضای وب نگا نکنید ک اینجوریه،این روزا انقد تحلیلای سطحی عوامانه از حتی افراد تحصیلکرده شنیدم ک ............ مطمئن باش اگه بیشمار بودیم وضعمون این نبود!! (64207)
داود
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۱:۲۶
نظرسنجی برای اجماع: عارف بماند + روحانی بماند - (64249)
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۱:۳۱
ناراحت نباشید بهار نیوز نظر فعالان سیاسی رو پیگیری کن دراین خصوص (64253)
نالان
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۱:۴۴
بعدمیگن چرامردم از رسانه های غربی اخبار روپیگری میکنند بسه سانسور بسه ۸سال بس نبود (64266)
دارا
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۱:۴۵
چرا امسال مستند روح اله از رسانه ملی پخش نشد!!! (64267)
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۶:۳۹
آره بیشمارید !
منافقین هم شعارشون همینه ! (64326)
مينا
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۱۱:۴۲
ميشه انقدر شعار نديد؟؟؟ بابا كدوم منافقين ؟؟؟ مامشكل از خودمونه كه هركي رو كه نظرش با ما يكي نباشه رو هزار اسم و وصله بهش مي چسبونيم! (64368)
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۶:۴۳
خوب وقتی یه کاندیدا فعالتره صداوسیما هم مجبوره بیشتر در موردش برنامه پخش کنه. به نامزدهای محترمتون بگید تنبلی رو بذارن کنار و یه کم پیاده روی کنن !! معلومه امسال انگیزه ای ندارید خوب حق هم دارید چون مردم دیگه به اصلاحات اقبالی ندارن! شما سال 88 گور اصلاحات رو کندید! (64327)
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۰:۱۵
خاتمی زودتر مسیر را مشخص کند. (64175)
حمیدرضا
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۰:۱۷
به نظر می آید آقایان روحانی و عارف را برای خالی نبودن عریضه تایید نموده اند.
پیشنهاد می شود یکی از اقدامات زیر صورت گیرد:
1- هر دو بزرگوار از رقابت انتخاباتی انصراف دهند.
2- از حضور در برنامه های صدا و سیما خودداری کنند.
3- هر چه سریعتر ائتلاف کنند، و آقایان هاشمی و خاتمی از فرد مورد نظر حمایت کنند. (64180)
مينا
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۰:۲۰
امشب اصلا سفرهاي عارف و به قزوين و زنجان نشون نداد!!!
درصورتي كه براي قاليباف چند دقيقه وقت گذاشتند!
در ضمن وقتي سفرها و برنامه هاي آقاي روحاني رو هم پخش مي كردند دوربين و بسته نگهداشته بودند تا جمعيت مشخص نشه!
خواهش مي كنم شما خودتون از سفرها و برنامه هاي اين دو عزيز عكس و فيلم منتشر كنيد.

واقعا براي اين صدا و سيماي ميلي متاسفم! (64184)
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۱:۰۱
توقع داري هنجارشكني ها را نشون بده ؟ (64225)
مينا
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۱:۲۴
منظورت از هنجارشكني چيه؟ مي شه واضح بگي؟ (64246)
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۲:۲۱
نمي دونم دين شما چيه ولي ناهنجاري در دين من كف و سوت زدن در مسجد و آنهم موقع شهادت . (64287)
مينا
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۱۱:۴۳
منم موافقم اينكار مردم درست نبوده و بازم قبول نبايد نشون ميدادن اما حتي نگفتن كه سفر استاني رفته! اين و چي مي گي؟ (64369)
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۷:۴۷
اگه اینا هنجار شکنن .لطفا رد صلاحیتشون می کردید ،تا ما هم تکلیف خودمون بدونیم. (64333)
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۱۱:۴۱
مجيد جان من هنجار شكني هوادران رو گفتم نه خودشون ، ضمن اينكه خود عارف هم از اين عمل هواداراش عذارخواهي كرد ، اگر ناهنجار بود پس چرا عارف عذرخواهي كرد ؟ (64367)
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۴:۱۴
در سخنرانی روحانی در اهواز حضور داشتم پرشور بود،جوانان و دانشجویان شعار زنده باد اصلاحات و زنده با هاشمی و خاتمی سر میدادند،شعار جالب دیگر این بود:روحانی بت شکن کلید حصرو بشکن،روحانی ضمن بیان خاطراتی از دولت سازندگی و اصلاحات حمایت کرد که با ابراز احساسات مردم رو به رو شد.شعار ائتلاف هم سر داده می شد البته روحانی عکس العمل خاصی نشون نداد ولی در برابر شعار آزادی زندانیان سیاسی گفتند زندانیان سیاسی هم آزاد می شوند. (64308)
علی
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۴:۲۴
عزیزم یک رئیس جمهور اخلاق مدار وپایبند به حقوق شهروندی که قدرت چانه زنی در حاکمیت رو هم داشته باشه در شرایط کنونی حتی به نفع اصلاح طلبان است تا ریس جمهوری در حاکمیت منزوی باشه و حرفش به جایی نرسه ضمنا مذاکرات هسته ای یه جوری باید به فرجام برسه برای کشور خیلی تعیین کننده است،به قول یکی از روزنامه نگهران بزرگ کشور از یک دولت توسعه گرا یک دولت دموکرات تر متولد می شه ما این تجربه رو در دوران هاشمی و خاتمی داشتیم پس نباید عجله کرد.اصلاح طلبان در یک دوره 4 ساله میتوانند با آزادی بیشتری کادر سازی کنند،وبرای دولت بعدی با آمادگی بیشتری شرکت کنند ببینید روحانی در مورد حوادث 88 چی میگه نظرش کلی با خیلیا فرق می کنه که فقط می گن فتنه فتنه.بعضی اوقات لازمه به حداقل راضی بشیم که بعدا گام های بزرگتری برداریم. (64309)
م.ا
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۰:۲۱
ممنون بهار (64186)
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۰:۲۹
خودتان زودتر فیلمها و تصاویر را بر روی سایت ها قرار بدهید .شعار هر فرد ه رسانه را مطرح کنید (64192)
بنده خدا
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۰:۴۱
زياده خواهي ممنوع.همينه كه هست ،وبود و خواهد بود.رسانه ملى شبيىه تلويزيون كابلى اختصاصيه. (64205)
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۰:۴۸
تبلیغات دکتر عارف را گسترده تر کنید. باید زودتر موج انتخاباتی به نفع یکی از این دو بزرگوار آغاز شود وگرنه فرصت تبلیغ پیدا نمیکنیم. (64213)
موسوی
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۰:۵۹
سایت تابناک لینک دانلود مستند محسن رضایی رو گزاشت شما هم لینک دانلود این سفرها رو بدید تا ما تو همه جا پخشش کنیم
زنده باد عارف و روحانی و رضایی (64220)
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۷:۴۵
تو می تونی مثل صدا و سیما بین چند ملیون پخشش کنی؟ (64332)
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۱:۰۰
دکترعارف:رقیب من در انتخابات جوانانی هستند که قصد رای دادن ندارند
حسن روحانی اصلاح طلب نیست پس تردید برای چه!؟ (64222)
م.ا
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۹:۲۷
جبهه اصلاحات بیشتر از هر زمانی نیاز به اعتدال داره عزیز.
چرا خاتمی تو این دو دوره حامی اصولگراهای معتدل شد ولی خودش نیومد؟!!
از رهبرانمون جلو نزنیم ، مثل گذشته! (64343)
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۱:۲۹
صدا و سیما فقط مجری است. (64252)
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۱:۵۰
چرا حضور جلیلی و قالیباف در اماکنی مثل ورزشگاه ها مجوز میگیره و اخبارش کامل پخش میشه آیا این اجازه به اصلاح طلبان هم داده میشود یا به بهانه برگزاری کارناوال جلوش رو میگیرن؟؟؟؟؟آیا این رفتار اسمش مهندسی کردن روند تبلیغات و انتخابات نیست؟این تخلف آشکار نیست؟؟؟؟آقایون اعتراض کنید.خواهش میکنم (64271)
اصلاح طلب زق
Russian Federation
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۹:۰۱
این نیز بگذرد و رو سیاهی به ...ماند.جناب ضرغامی حیا کن (64340)
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۰۹:۴۵
مرود میخ آهنین بر سنگ! (64346)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ۱۱:۲۰
از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و با آن پیشینه و عملکرد قبلی هیچگونه انتظاری بیش از این نیست و اگر غیر از و به گونه ای عادلانه رفتار کند جای حیرت و شگفتی است . (64360)