به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۳۰
 
۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۷۱۳۱۳

دوستان جلاد داعش در فیسبوک/تصاویر

گروه بین الملل: دیلی میل درباره فعالیت های جان جهادی در "فیس بوک" می نویسد:"او و دوستانش اکثرا سایت ها و کلیپ های هوادار گروه داعش را به اشتراک می گذاشتند و محتوای تبلیغات تندروانه به نفع آن گروه تروریستی بوده است."
در گزارشی که به تازگی منتشر شده مشخص شده است که "عمر اموازی" برادر "محمد اموازی" ملقب به "جان جهادی" عامل اصلی قتل های داعش در عراق با چه کسانی در شبکه اجتماعی فیس بوک دوست بوده است.  روزنامه "دیلی میل" با انتشار گزارشی در این باره نشان داده که در فهرست دوستان او شخصیت و افرادی که به چشم می خوردند که اکثر از شبه نظامیان وابسته به گروه های مختلف تروریستی و اکثر آنان از اعضای داعش بوده اند. در فهرست دوستان جان جهادی اکثر آنان در کنار پرچم سیاه داعش عکس انداخته بودند.

روزنامه دیلی میل در بخش دیگری از گزارش خود اشاره کرده است که به دلیل تنظیمات ضعیف صفحه پروفایل جان جهادی فهرست دوستان او به راحتی قابل دسترسی بوده اند. دیلی میل درباره فعالیت های جان جهادی در "فیس بوک" مینویسد:"او و دوستانش اکثرا سایت ها و کلیپ های هوادار گروه داعش را به اشتراک می گذاشتند محتوای تبلیغات تندروانه به نفع آن گروه تروریستی بوده است." اخیرا گزارشی منشر شده بود که نشان می داد پدر جان جهادی در جریان اشغال کویت از سوی نیروهای عراقی تحت رهبری صدام حسین با عراق همکاری کرده بود و به همین دلیل او و اعضای خانواده اش مجبور به فرار به لندن شدند. برادر جان جهادی 21 ساله و خود او 26 ساله هستند.









مرجع : خرداد