به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۶۱۰۷۱
مردم از غسالخانه هم عکس می‌گرفتند!

مسببان انتشار فیلم پسرم شناسایی شوند

گروه فرهنگ و هنر: پدر مرتضی پاشایی و سید جواد هاشمی از دوستان نزدیک مرحوم پاشایی در حاشیه مراسم سومین روز درگذشت این خواننده پاپ کشورمان نسبت به انتشار فیلمی که از لحظه آخر مرگ مرتضی پاشایی در فضای مجازی پخش شده است واکنش نشان دادند.
مسببان انتشار فیلم پسرم شناسایی شوند
ناصر پاشایی اظهار کرد: با توجه به اینکه این روزها شرایط و حال روحی خوبی ندارم طی روزهای آینده حتما در مورد انتشار فیلم و شکایت درباره آن صحبت خواهم کرد؛ در حال حاضر در شرایط مناسبی نیستم که بتوانم صحبت کنم. وی همچنین از پیگیری سردار ساجدی‌نیا که تاکید کرده بود «اگر خانواده پاشایی شکایت کنند، پلیس مسبب انتشار فیلم موسوم به آخرین لحظه زندگی مرتضی پاشایی در بیمارستان را دستگیر می‌کند» تشکر کرد و گفت: ان‌شا‌لله بعد از برگزاری مراسم‌‌های مرتضی، حتما در این باره تصمیم می‌گیریم و به اطلاع پلیس خواهیم رساند.

هاشمی: نیروی انتظامی با عامل پخش فیلم برخورد کند
همچنین سید جواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: نیروی انتظامی باید در مورد فیلم لحظه آخر عمر مرتضی پاشایی که در فضای مجازی پخش شده است پیگیری های لازم را انجام دهد و با مسببان انتشار آن در هر جایگاهی برخورد کند.

وی در مورد اینکه چرا خانواده پاشایی از این فرد شکایت نمی‌کند عنوان کرد: کاری که انجام شده است بسیار غیر اخلاقی بوده و مسئولان خودشان باید با این موضوع برخورد کنند. هاشمی تصریح کرد: این اتفاق اولین بار بود که رخ می‌داد قبلا تکرار نشده بود که ما آمادگی آن را برای پیگیری و پیشگیری داشته باشیم اما امیدوارم این اولین و آخرین باری باشد که چنین اتفاقی می‌افتد. این دوست نزدیک مرتضی پاشایی اظهار کرد: امیدوارم بیمارستان‌ها خود جلوی چنین حرکت‌هایی را بگیرند که دیگر در آینده شاهد آن نباشیم.

وی با یاد آوری روز خاکسپاری مرحوم پاشایی گفت:‌ متاسفانه در روزی که پیکر مرتضی را غسل می‌دادیم افراد با موبایل وارد غسالخانه شدند و ظاهرا از آن صحنه هم عکس گرفتند که واقعا این اصلا کار درستی نیست که مردم انجام می‌دهند. این بازیگر سینما و تلویزیون با تاکید بر اینکه حتما روح مرتضی هم از انتشار این فیلم در عذاب است، افزود: نیروی انتظامی باید پیگیری کند تا این چنین اتفاق‌های رخ ندهد زیرا باید حریم افراد حفظ شود نه اینکه هر کسی با یک موبایل این حریم را از بین ببرد.
مرجع : آنا

صبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۱۲:۵۰
این چه عادت بدیه مردم یاد گرفتن در همه حال موبایل به دست از سوژه های مختلف عکس و فیلم میگیرند برای خودشون شدن خبرنگار واقعا حق دارن ناراحت بشن دیگه از حدشون گذشتن. (263431)
پریسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۱۸:۴۱
اگه یک لحظه به کارایی که میکنیم فکر کنیم این اتفاقا نمی افته، شده رقابت بین مردم. کمی وجدان داشتنم بد نیست . (263621)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۲۳:۳۶
یه عده هستن فرهنگ استفاده از موبایل و این چیزهارو نمیدونن تو تصاویر مراسمهایی که جلوی بیمارستان و تو تشیع جنازه و مراسم سومش دیده میشه یه سری موبایل بدست دارن فیلم می گیرن که چی بشه؟؟؟؟ها؟؟؟یکی واقعا توضیح بده که چی؟؟؟که مثلا من تو اون مراسم بودم؟!به ماهیت اون اتفاق فکرنمی کنیم.همه چیز شده فیلم و عکس و وایبرو .....بخدا درست نیست این رویه. (263740)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۱۲:۵۱
اصن آدم می مونه.. چطور توی بیمارستان آنهم توی بخش مراقبتهای ویژه اجازه میدن با موبایل وارد بشن؟!!!! (263434)
یه مرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۱۵:۴۱
این هرکی بوده از پرسنل همون بیمارستان بوده شک نکن! (263564)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۱۳:۰۲
باید با عاملانش برخورد قضایی بشه تا همه یاد بگیرند حریم های خصوصی را رعایت کنند و بفهمند که هر چیزی در فضای مجازی قابل انتشار نیست . (263453)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۱۳:۴۳
همیشه یک عده نخاله وجود دارد (263482)
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۱۴:۰۲
واقعا مردم ایران فرهنگ درست استفاده کردن از موبایل و فیس بوک و وایبر.......این چیزا رو ندارن واقعا جای تاسف . (263496)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۱۴:۰۵
اولین شکایت باید از اوضاع بی در و پیکر بیمارستان بهمن باشد که در آن لحظات حساس با بی تفاوتی به محل نگهداری بیمار خود قسم نامه پزشکان وحرمت بیماران خود را حفظ نکرده است. شروع این ماجرای زشت که به روز های دیگر هم کشیده شد از عدم بر خورد در اولین مراحل بود. (263500)
mohammad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۱۴:۱۵
قشر پرستار! این بود اون قسمی که روز اول کار خوردید؟ (263510)
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۱۴:۲۵
اگر اين بنده خوب خدا به علت ايست قلبي فوت شده چرا اون لحظه به جاي اينكه تيم پزشكي رو سرش باشند وتلاشي براي نجاتش بكنند با گوشي موبايل رو سرش بودند ومنتظر صحنه جان دادن اون بودند واقعا خيلي خيلي جاي تاسف داره (263522)
SARDAR
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۱۴:۲۸
خدا بگم چیکارتون کنه (263525)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۱۵:۰۴
تحصیل کرده های مملکت که این باشن،وای به حال بقیه، (263544)
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۱۵:۳۱
واقعاکه چقدرسمت بی فرهنگی میریم،کدوم بی احساسی تونسته این کاروانجام
بده...بایدبرخوردبشه با اینطوراعمال... (263557)
فرزانه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۱۶:۲۴
اونی که فیلمو گرفتی و بعد پخش کردی ایشاالله قسمت خودت هم میشه (263579)
سيدجوادي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۱۹:۰۸
كار بسيار زشتيه كه متأسفانه باب شده و هر كي تو هر مراسمي سعي ميكنه حتما يه فيلمي بگيره... (263637)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۲۲:۰۱
حالا کی این کارو کرده راسته مادرش گفته دوستش وخواننده معروف بوده ؟. والا اینقدر مردم با گوشی هر جا هستن بالای سر اعدامی و دزدی ... ادم دلش می خواد گوشی ساده بگیره دستش راحتتری کسی هم گوشیتو نمیزنه من می بینم حاجی بازاری ها اصیل گوشی هاشون زار میزنه (263713)
مسعودکاظمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۲۳:۰۹
آخه کجا سیدجواد هاشمی دوست نزدیک پاشایی بوده؟!!! (263733)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۲۳:۳۳
طبق گفته ی پدر ایشان ، مرتضای عزیز در روز شنبه غسل و تطهیر شده است پس جز دوستان مطلع کدام افراد می توانستند با وجود اعلام تشییع در روز یکشنبه ، از این عمل اعلام نشده خبر داشته و از غسالخانه هم عکس بگیرند ؟ (263738)
ترابی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۲۳:۴۲
سخنان آقای هاشمی نشان داد که ایشان مطلع ترین فرد در مورد مسایل حاشیه ای این مراسم می باشند. لطفا در فرصت مناسب با ایشان مصاحبه ای به احترام دوستاران آن مرحوم داشته باشید. (263744)
گیج وگنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۲۳:۵۳
با توجه به سخنان آقای هاشمی آن افرادی که از روز تطهیر ایشان خبر داشتند چه کسانی بوده اند. مردم که بی اطلاع بودند پس اگر خودی بودند ، چرا دست به این کار زشت زدندواز این روز عکس گرفتند .از مردم گله نکنیم. (263746)