به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۴۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۳۹۰۲۱
سر و ته 800‌میلیارد دلار خرج دولت قبل معلوم نشد

پزشكيان: بابک زنجانی و امیر منصور آریا در دولت قبل به وجود آمدند، صدای کسی هم در نیامد

گروه سياسي: نماینده تبریز در مجلس گفت: مگر احمدی‌نژاد نمی‌گفت که بعد از دولت من یک نفر هم بیکار نمی‌ماند، پس چرا وضعیت اشتغال بهتر نشد؟
پزشكيان: بابک زنجانی و امیر منصور آریا در دولت قبل به وجود آمدند، صدای کسی هم در نیامد
دكتر مسعود پزشکیان، در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، با اشاره به سوال از وزیر نفت و اهمیت این موضوع، گفت: سوال بی ربطی بود، می‌خواستند حرف خودشان را بزنند و وزیر نفت را آوردند تا 20 دقیقه صحبت‌های خودشان را بگویند. وی افزود: در جریان سوال از زنگنه حرف‌هایی زده شد که هیچ منطقی نداشت یا منطق آن با سیاست‌های کلی کشور همخوانی نداشت.

وزیر بهداشت دولت هشتم تصریح کرد: ما در شرایطی زندگی می‌کنیم که اکنون بعد از 35 سال، بسیاری از جوانان ما بیکار هستند، رکود و تورم داریم و تحریم‌هایی که این آقایان می‌گفتند کاغذ پاره است، اثرات خود را گذاشته است. پزشکیان ادامه داد: در 8 سال گذشته دولت آقای احمدی‌نژاد این بلاها را تشدید کرد، قانون را هم که اجرا نکردند، اینکه بدون منطق صحبت کنیم و شعار بدهیم، هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به انصراف نماینده سوال کننده از رای‌گیری از وزیر نفت، اظهار داشت: رسایی فقط می‌خواست حرفش را بزند و همین‌کار را هم کرد و چون می‌دانست اگر رای‌‌گیری شود عدد قابل توجهی به دفاع زنگنه رای مثبت می‌دهند، گفت که قانع شده است.

نماینده تبریز در مجلس با بیان اینکه دعواها و اختلافات سیاسی ما به عدم پیشرفت کشور دامن می‌زند، تصریح کرد: وقتی شعار می‌دهیم جوانان بیایند، خب این شعار خوبی است، ولی دلیل نمی‌شود که افراد با تجربه و مدیر را کنار بگذاریم. مگر احمدی‌نژاد نمی‌گفت که بعد از دولت من یک نفر هم بیکار نمی‌ماند، پس چرا وضعیت اشتغال بهتر نشد؟

پزشکیان اضافه کرد: یارانه‌هایی که دولت قبل پرداخت کرد، مگر خلاف قانون نبود، دولت اجازه داشت 50 درصد از یارانه‌ها را به صورت نقدی بدهد و باقی آن را در تولید هزینه کند، ولی صد در صد آن‌را پرداخت کرد، چرا در آن زمان مجلس و این آقایان که دم از قانون می‌زنند، جلوی این کار خلاف قانون را نگرفتند؟ این نماینده مجلس نهم با بیان این مطلب افزود: وقتی خودشان خلاف قانون عمل می‌کنند، ایرادی ندارد. اما وقتی افراد دیگری آگاهانه یا ناآگاهانه به قانون بی‌توجهی کنند، داد و بیداد می‌کنند؛ اگر صادق هستیم باید با عدالت برخورد کنیم نه اینکه جایی که به نفع‌مان است حرف نزنیم و جایی‌که به نفع‌ما است فریاد بزنیم.

وی ادامه داد: در دولت قبل 800 میلیارد دلار خرج کردند و سر و ته آن معلوم نشد، این همه بدهی به‌بار آوردند و فقط برای پروژه‌هایی که دولت قبل کلنگ زده است، 400 میلیون دلار نیاز است. امثال آقای بابک زنجانی و امیر منصور آریا در دولت قبل به وجود آمد که در آن زمان صدای کسی در نیامد و اعتراض نکردند.

علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۱:۲۰
8سال ظلم کردند به عنوان یک جوان ایرانی ظلم هایشان را نخواهم بخشید (220178)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۲:۱۰
تو کار اون کسی که منفی داده موندم یا اشتباهی زده یا زیرمجموعه بابک زنجانی و امثالهم بوده که بدبختی رو درک نکرده (220196)
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۳:۵۴
بابک زنجانی رو نوربخش در دولت هاشمی درست کرد!!! (220235)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۴:۰۹
جیگر شما مردمو چی فرض کردی؟؟؟؟؟؟؟؟ همه که مثل شما جیگر نیستند (220239)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۴:۱۰
ولی در دوره احمدی نژاد به ثمر رسانده شد. (220240)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۴:۳۳
احمدی نژاد همه را سر کار گذاشته بود و هیچ اعتقادی به آنچه می گفت نداشت و اهداف دیگری داشت (220254)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۴:۳۱
چرا در دوره 8 ساله محمود کسی جلوشو نگرفت، چون از باند خودش بود (220252)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۴:۴۹
اگه حساب و کتاب سرت شه و یکم اطلاعات عمومیت رو زیاد کنی میفهمی بیشترین دزدیها در کدوم دوران بوده قبلا اگه دزدی و تحریم بود تو جامعه آرامش روانی داشتیم میشد با حداقل حقوق زندگی بخور نمیری داشت ولی در دوره دولت عدالت محور (بین خودشون تو دزدیها عدالت داشتن) تورم بیداد کرد همونی که دکتر! محمود در مناظره برای فریب مردم بجای تورم سالانه 24درصد ،تورم نقطه به نقطه 14 رو اعلام کرد
میرحسین اونموقع چیزی گفت که هیچکی نفهمید
گفت"من اومدم با درغگویی مبارزه کنم" (220258)
على
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۵:۰۰
اگر دوره هاشمى پول دار شده بود پس چرا سال ٨٠و٨٤را به علت بدهى در زندان بوده؟نه عزيزم ايشان از سال ٨٤به بعد با پول نفتى كه اقاى احمدى نژاد بردن سر سفره ايشون پول دار شدند (220260)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۵:۲۰
احمدی نژاد در دی ماه 1388 در اهواز :

رييس دولت دهم در ادامه به برنامه هدفمند کردن يارانه ها و برنامه پنجم اشاره کرد و هدفمند کردن يارانه ها را يک گام بلند در جهت اجراي عدالت دانست و افزود: من در مجلس شوراي اسلامي قول داده ام که اگر ساز و کار اجراي اين طرح را فراهم کنند، ظرف سه سال آينده در کشور ايران يک بيکار و فقير پيدا نخواهد شد . (220264)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۶:۵۶
امیر منصور اریا محمود رضا خاوری و سعید مرتضوی را کدام دولت درست کرد. (220276)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۲۳:۴۶
سلطانی عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد:« ما موضوع ورود زنجانی به تامین اجتماعی را هم ضمیمه پرونده اش کرده ایم. ایشان بدهی نیز به تامین اجتماعی دارد که مبلغ آن هنوز در دست بررسی است.» او ادامه داد:« پرونده زنجانی و پرونده سعید مرتضوی در تامین اجتماعی به هم بی ارتباط نیست. قصد داریم پس از پرونده زنجانی سراغ مرتضوی برویم و روی این پرونده کار کارشناسی انجام دهیم .» چه کسی مرتضوی را با حمایت همه جانبه در تامین اجتماعی گذاشت ، محمود (220389)
1001
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۲:۵۱
لطفا گزارشی در مورد قیمت دلار تهیه کنید...
قیمت دلار به قیمت زمان احمدی نژاد برگشته!!!!!!!!!!!!!

سیف که میگفت قیمت دلار نباید زیر 3000 باشه پس چرا الان کاری نمیکنه!!!!!!!!!!


لطفا گزارشی تهیه کنید تا ثابت کنید بهار جز با حق و حقیقت با کسی عقد اخوت نمی بندد!!!!!!!!!!

لطفا این نظر رو هم تایید نکنید


با تشکر (220207)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۴:۰۹
واقعا ظلم شد در حق ملت
هیچکی اینها را فراموش نمیکنه و نخواهد بخشید (220238)
پرشیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۴:۲۶
دوستان نگذارید گوگل هم به ما ظلم کند..در انتخابات یک نام برای خلیج همیشه پارس گوگل (لینک زیر) شرکت کنید..48 به 52 عقبیــــــــــــــــــما!!...
PersianOrArabiangulf.com (220248)
بیکار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۶:۴۵
دوست عزیز سرمایه های ملیاردی رو کشورهای عرب مثل قطر چندین برابر ازسهم مارا دارن برداشت میکنند ما فقط چسبیدیم به اسمش . . . (220273)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۶:۳۸
دوران جوانیم تو اون 8 سال به هدر رفت. 8 سال از عمری که هیچ وقت برنمیگرده... فروگذار میکنم به خدا (220272)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۱:۲۹
همونطور که شهرام جزایری وکرسنت وصدها نوکیسه بی صدا در دوران رفسنجانی وخاتمی به وجود امدند ودر زمان روحانی رانت کنجاله 650 میلیون یوروئی وبرنجهای هندی الوده ومرغ یه ماه مونده به تاریخ انقضا مونده از تجار عمده خریداری شد که داشت تو انبارهاشون میپوسید وبه خورد مردم دادند.ورانت بنزین وصنعت هم در راهه.دیگ به دیگ میگه روت سیاه!خودتو حاضری به قانون از کجا اورده ای عمل کنی!ریشه بابی جون هم تو دولت شماهاست.عکس تقدیرهاش تو اون زمان موج میزنه . (220180)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۳:۱۳
کسی نگفت که در دولتهای قبل از احمدی نژاد هیچ رانت یا اختلاس نبوده است.
ولی هیچ کدام ادعای پاکترین و بی عیب ترین دولت را نداشتند.
هیچ کدام هیئت دولتش را خط قرمز قوه قضائیه ندانست.
هیچ کدام معاون اولشان متهم اختلاس نیست.
اصلا مرحوم حسن حبیبی و عارف را میتوانی با رحیمی مقایسه کنی؟ (220219)
فتنه گر بی بصیرت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۳:۲۶
سروته اختلاس و فسادهای دوران 24 ساله موسوی هاشمی و خاتمی به اندازه یک اختلاس کوچک دوران دولت مهر احمدی تژاد هم نمیشه ، تازه ریشه اونها هم توی دولت نبود مثل جناب رفیقدوست
کمی انصاف هم خوبه بخدا. (220224)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۲۲:۱۶
یعنی اینهمه اختلاس در شرکت نفت و اونهمه آدم مختلس شما رو از رو نبرد ؟ (220373)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۳:۳۱
تو هم مثل اینکه در 8سال گذشته مشکل مالی نداشتی و اوضات خوب بوده راستی میدونستی که همه دزدیهایی که تا الان رو شده ( خیلی ها رو نشد) رو بین همه مردم تقسیم میکردن به هر نفر بیش از 200 میلیون تومن میرسید؟!!! چی شد اون بگم بگمها؟ طرف اومد با فساد مبارزه کنه تو دزدی رکورد زد
جمع کنید این بساط رو خجالت بکشید به فکر مردم باشید نه جیبتون (220225)
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۲۰:۵۸
من جواب تورا دیروز دادم مو به مو،هموطن (220349)
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۲۱:۰۸
دکتر شما انسان شجاع وصدای مردم درمجلس هستی،آقای مطهری در دانشگاه اصفهان گفتن نمایندههای مجلس می ترسن حرف بزنند،چون میرن تولیست سیاه آیا استقلال آزادی این است آیا این عدالت است ،این چه نمایندههای هستن (220354)
بلوط
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۱:۴۵
اقای دکتر احترام به نماینده ای مثل مطهری وشما ازواجبات است ولی بیشترنمایندگان مابجای اینکه قانون گذاراین کشور ووکیل مردم باشند قانون گریز شده اند وبجای استانداران وفرمانداران ورئیسان ادارجات شهرها درجابجایی سرایدارمدرسه وابدارچی ها تصمیم میگیرند.وشان نمایندگی راپایین میارند چون اینادرحدنماینده نیستند که امده اند به این پست رسیده اند.وعاقبت این کار جورنمایندگان هم میشود بابک زنجانی وامیرمنصور اریا وهزاران نفری که فعلا اسمشان معلوم نیست (220184)
م ا چ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۱:۵۰
احمدی نژادخیلی . . . .گفت ورفت جوابگوهم نیست. (220185)
بلوط
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۱:۵۳
اقای پزشکیان چراازپیشرفت پارس جنوبی حرف نمیزنی که قطرچندبرابرکل بودجه کشورراازفروش گاز پارس جنوبی بدست میاره. ورسایی هم دنبال اقای زنگنه میباشدوسرخودمان رابایارانه گرم کرده ایم. و8سال عقب افتادیم از برداشت گاز پارس جنوبی وازدل این دولت پاک مردمانی مثل بابک ورحیمی واریاوهزاران نفردیگرسربرارند. (220186)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۱:۵۸
خدایا پناهم بده ، گناه ما چیست؟ (220191)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۲:۱۸
خودش که گفته بود زمان هاشمی اینجوری شده!!!!!!! (220198)
کیانوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۲:۴۲
چقدر پزشکا محترم پیگیر و مسءولیت پذیرن درود بر این قشر زحمت کش... (220202)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۳:۰۲
واقعا مایه تاسف است کشوری با این همه ظرفیت اقتصادی و علمی و فرهنگی چرا باید مردم اینقدر تحت فشارهای روانی و اقتصادی و نگران اینده باشند مردم وکیل انتخاب می کنند که مدافع حقوق کشور و آحاد مردم باشد .نه مدافع حزب و گروه خاص وقتی مردم به نمایندگا ن اعتماد می کنند وبه آنها رای می دهند چرا باید وکلای مردم با سلیقه کاری خودشان بی اعتمادی را بین مردم رواج دهند . واقعا با چه قیمتی اعتماد و پشتوانه ملی مردمی را از خودمان سلب می کنیم . (220212)
تابان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۳:۲۶
انها که دلشون برای ملت نمی سوخت اگر ادعادارند که ما مقصر نیستیم یا کفایت این کاررانداشتند یا مجرم هستند چرا این همه ا اختلاس این همه ریخت وپاش نفت تا 140دلار رفت هیچ اتفاقی نیفتاد وقتی اقای رییس جمهور احمدی نژ اد در جمع مردم اهواز سخنرانی می کند می گوید تا دوسال یک دون ادم فقیر پیدا نمی شود چه چیز از این روشنتر (220223)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۳:۴۸
آقای پزشکیان احمدی نژاد شما و امثال شما را بدجوری سوزونده! عزیزم درکتون میکنم واقعا سخته (220230)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۴:۱۲
ولی مثل اینکه امثال شما خیلی پروار کرده من هم شما را درک می کنم. (220242)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۴:۱۲
ما هم شما رو درک میکنیم که از 24 خرداد تا الان و حماسه سازی ملی و مشت محکمی که ملت به دهان افراطیون زدند داری میسوزی (220243)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۴:۳۲
مشت 280000رائی رو میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (220253)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۲۲:۱۷
عزیزم شما 7 درصدی ها اگه رای داشتید که عارف رو کنار نمی زدید ! (220374)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۳:۵۰
اگه واقعا راس میگین . ازدریافت یارانه انصراف میدادین.که خواست آقای روحانی بود (220232)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۴:۱۱
رو چه حساب باید از یارانه انصراف داد

فکر میکنی یارانه چه کمکی میتونه بکنه زمانی که دو روزه خرج میشه و میره . بعدا از اون ور همه چیز چند برابر گرون شده . ما حاضریم یارانه نگیریم ماهی هم 200 هزار تومان به حساب دولت واریز کنیم اما قیمتها به سال 89 برگرده (220241)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۵:۳۱
واقعا کسانی که وضعشان خوب است و نیازی به یارانه ندارند ولی ثبت نام کرده اند ثابت می کنند که خود مردم هم اشکال دارند و همه مشکلات کشور را نباید گردن دیگران انداخت و اگر این قشر مرفه نتوانند در این حد برای کشور و بقیه مردم گذشت کنند هر چه بر سر این ملت بیاید خودشان در آن نقش دارند (220266)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۴:۱۵
هنوز بهتون ساندیس میدن؟ (220245)
امیر/مشهد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۸:۰۳
اکثر رای دهندگان به روحانی ازقشر ضعیف جامعه بودند که باید ثبت نام میکردند نمونه اش میزان رای روحانی در استان سیستان بلوچستان........ (220303)
اميز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۳:۵۶
سلام دوره 8 ساله احمدي نژاد ويرانگرتر بود يا جنگ ايران عراق?
جواب من دوره احمدي نژاد
دليل:در زمان جنگ چنين تورمي نبود يک کارمند ماهي ميانگين5000تومان حقوق داشت يه اپارتمان توي گيشاه 120متري 350هزارتومان بوديعني با70ماه حقوق ,=خريد اپارتمان حالا حقوق شده1.2ميليون هفتادماه ميشه84ميليون
دليل.زمان جنگ اگه سختي بود مردم همدرد بودند همديگر دوست داشتند کلاه برداري کم بود الان همه شدن دشمن و رقيب
زمان جنگ دروغ نبود اختلاس نبود خلاصه بگم احمدي نژاد تا ابد واگذار کردم به خدا (220236)
خح سش احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۳:۵۹
باتوجه به تداوم مدیریت دوره احمدی نژاددردولت فعلی درغالب دستگاههای دولتی استانهاونیزعدن التفات به شایسته سالاری درعزل ونصبهاانتظارنمیرودوضع بهتربشودوانواع فسادکاهش یابد.ازدیدگاه مردم تغییری صورت نپذیرفته وتحولات اتفاق نخواهدافتادو (220237)
ناصر شاکری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۴:۱۹
برای این اقایان نه کشور مهمه نه بیت المال نه مردم اینان گروهی قدرت طلبند که
فقط وفقط قدرت مهم است حتی اگر شده کشور مثل 8سال گذشته ویران گردد (220246)
Taheri
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۴:۲۶
من نمیدونم که چرا همه عادت به فرافکنی دارند دکتر عزیز حالا دولت قبل تموم شده ولی دولت جدید مو به مو دارد سیاستهای دولت قبلی رو در حوزه اقتصادی دنبال میکند در ضمن خود اقای زنجانی ادعا دارند که از زمان اقای مرحوم نوربخش شروع به کار اقتصادی کردند (220247)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۴:۳۰
دکتر محمود درست گفت که بعد از من یکنفر هم بیکار نمیمونه چون:مردم از فرط بیکاری سرکارند . . . (220250)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۴:۳۵
من هيچ ااز اقتصاد نمي فهمم هيچ ولي اقاي روحاني باورم نميشه اين جه وقت فاز دوم هدفمنديه??????????????????
اقا بعد عيد هميشه وضعيت خراب هست خرابترش نکنيد
اقا الان شما مذاکرات 5+1داريد بگذاريد مذاکرات جمع بشه موفق بشيد تحريمها کاملا حذف بشه شوک کاهش قيمت به واسطه مذاکرات وارد بشه مثل قطعنامه {تقريبا}بعد شما فاز دوم اجرا کنيد . الان اجرا نکرده دلار شد 3300 اقا اعلام ميکرديد يارانه قطع مردم ناراحت ميشدن بعد که تورم کم ميشد فيمت ميامد پايين خانه ارزان گوشت ارزان و...اين ارزاني بود که مي ماند (220255)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۴:۵۲
آقای نماینده عزیزم خواجه شیراز هم متوجه شد بابک زنجانی در چه دورانی رشد کرد و از کدام رئیس جمهور (روحانی و رفسنجانی) لوح تقدیر گرفت شما باز همه را بنداز گردن احمدی نژاد کنتور که نمی اندازد (220259)
adab
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۵:۰۲
نماینگان مجلس ودولت مردان هم ازخود ملت ومردم کشور ایران هستند،باید این حقیقت رو بپذیریم که مردم ما گرگ شدن وبه جون هم دیگه فتادن.
واز دین و مسلمانی و اسلام خبری نیست. (220261)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۵:۱۵
ايا اينکه احمدي نژاد با اطلاع کامل از اختلاسهاي مثل بابک زنجاني که ميگفت اقاي ب ز مدام تهديد ميکرد بگم و نميگفت حال کاري نداريم چه امتيازهايي گرفته خدا داند ايا به عنوان ريس جمهور وقتي چنين اطلاعات مهمي هيچگاه اشکار نکرد ايا نبايد پيگرد قانوني شود?مگر نگه داشتن مطلبي مهم و بروز ندادن معاونت در جرم نيست???? (220262)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۶:۵۴
دوستان عزیز ، هموطنان ، این همه پشت سرش حرف نزنید وغیبت نکنید
اینقدر نگویید احمدی نژاد قول داد نفت را سر سفره مردم بیاورد ونیاورد
او به وعده خود عمل کرد
پول نفت را داد بابک جون وگفت ببر بده مردم
حالا اگر بابک بد قولی کرده ، گناه دکتر عدالتخواه ، عدالت محور چیست (220275)
hasani
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۶:۵۶
من معلم با حقوق یه میلیونی از یارانه انصراف دادم ولی اقایان بهم بگند با حقوق ماهی یه میلیون یعنی روزی 30 هزار تومان چه کنم نهار شام یا صبحانه کنم هزینه تحصیل بچه هایم یا ایاب وذهاب کنم هزینه برق کولر درتابستان کنم و .... به خدا مرگ بهتر از این نکبتی است که در ان قرا داریم (220277)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۲۲:۵۱
من طرفدار شدید احمدی نژادم. ولی چون مخالف اصولگراها بودم به آقای روحانی رای دادم. اصولگراها به احمدی نژاد خیانت کردند. هنوز مرحله دوم شروع نشده دلار سه و سیصد رد کرد ها. اگه اینجوری بره دولت روحانی شاهد بالاترین نرخ تورم میشه ها (220380)