به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۱۰ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۵۶۵۸۱

دليل ايفاي نقش سلمی حایک در «پیامبر»‌

گروه هنري: سلمی حایک ستاره مکزیکی هالیوود که اصالتی لبنانی دارد، گفت: داستانش با فیلم «پیامبر» که برپایه کتابی با همین نام نوشته جبران خلیل جبران ساخته شده، از کودکی آغاز شده چرا که پدربزرگش همواره این کتاب را می‌خوانده و آن را کنار تخت خود قرار می‌داد. او نیز ارتباط بسیار نزدیکی با پدرش داشت و این انگیزه‌ای شد تا کتاب محبوب پدر بزرگ را به موضوع فیلم جدید The Prophet تبدیل کند.
دليل ايفاي نقش سلمی حایک در «پیامبر»‌
به گزارش MBC، بیننده ممکن است ابتدا گمان کند قرار است فیلمی عادی ببیند، سپس مشاهده خواهد کرد «او را به جایی می‌بریم که انتظارش را نداشت» چرا که فیلم آکنده از فلسفه جبران خلیل جبران است که آن را در کتاب جاویدان «پیامبر» گنجانده است. محمد سعید حارب کارگردان اماراتی می‌گوید که به مشارکتش در فیلم و همکاری باسلمی حایک به عنوان تهیه کننده و بازیگر که دارای تجربه در کارگردانی نیز هست، افتخار می‌کند.

حارب می‌گوید که چه باعث می‌شود به این تجربه افتخار کند؛ یکی این‌که از کارگردان‌هایی که با آن‌ها در این تجربه همکاری کرد، بسیار آموخت، دوم همکاری با سلمی حایک به علاوه مورد استقبال قرار گرفتن فیلم از سوی مخاطبان. حارب تاکید می‌کند كه بسیاری از کسانی که فیلم را دیدند، از او درباره بخش‌هایی که کارگردانی کرده پرسیدند چرا که ۹ کارگردان، فیلم را کارگردانی کردند. او می‌افزاید از مشارکت در انتقال فلسفه و اندیشه جبران به ویژه کتاب «پیامبر» به سینما خشنود است.