به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب : ۳۸۶۷۱

بیت آشور: ​در جام جهاني خوب خواهيم بود

گروه ورزشي: کارولس کی روش، نسل جدیدی از بازیکنان را به فوتبال ایران معرفی کرد. فوتبالیست هایی که یا اصلا ایران را ندیده بودند یا سال​های کمی را در کشورشان گذرانده بودند.
بیت آشور: ​در جام جهاني خوب خواهيم بود
استیون بيت‌آشور که در تيم فوتبال وايت‌کپس ونکوور کانادا بازي مي‌کند یکی از این بازیکنان است. او سرانجام پس از دعوت به تيم ملي آمريکا و ايران تصميمي گرفت تا ايران را به عنوان تيم ملي خود انتخاب کند. او اميدوار است در جام جهاني 2014 يکي از نفرات اصلي کارلوس کي روش در اين رقابت‌ها باشد. اين مدافع 27 ساله در سال گذشته ميلادي از تيم سن‌خوزه جدا شد و به تيم وايت‌کپس ونکوور پيوست و اکنون در اين تيم کانادايي بازي مي‌کند.

بيت‌آشور درباره حضور در تيم وايت‌کپس گفت: فکر مي کنم در حال حاضر در حال جا افتادن در شرايط جديدم هستم. اينجا منزل مسکوني دارم و ديگر در هتل زندگي نمي‌کنم. ونکوور شهر زيبايي است و از بودن در اين تيم خوشحال هستم، چرا که هم‌تيمي‌هاي خوبي نيز دارم و به همه آنها عادت کردم. هر چند يورگن کلينزمن سرمربي آمريکا او را يک بار به تيم ملي آمريکا دعوت کرد اما اين بازيکن در نهايت سال گذشته ميلادي تصميم گرفت تا دعوت کارلوس کي روش را قبول کند و پيراهن تيم ملي ايران را بر تن کند. او اکنون اميدوار به حضور در جام جهاني 2014 است.

بيت آشور درباره انتخاب ايران به عنوان تيم ملي گفت: تصميمم را گرفتم و اکنون روي ايران تمرکز دارم و دوست ندارم به گذشته فکر کنم. مي خواهم بهترين عملکردم را نشان دهم تا بتوانم يکي از بازيکنان دعوت شده براي جام جهاني 2014 باشم. مي‌دانم که کارم براي حضور در تيم ملي ايران سخت است اما اگر بتوانم در خوب بازي کردن ثبات داشته باشم مي‌توانم به حضور در جام جهاني اميدوار باشم. اما اگر چند بازي بد داشته باشم شانسم براي حضور در جام جهاني کاهش پيدا مي کند. ايران در جام جهاني 2014 با تيم‌هاي آرژانتين، نيجريه و بوسني‌و هرزگوين همگروه شده است که صعود به دور دوم اين رقابت‌ها را براي ايران مشکل کرده است اما بيت‌آشور به توانايي هم تيمي هايش در تيم ملي ايران خوشبين است.

او درباره حضور ايران در جام جهاني گفت: مطمئنم در جام جهاني بازي‌هاي خوبي به نمايش بگذاريم. چند بازي دوستانه خوب قبل از جام جهاني داريم که مي تواند تيم را به خوبي براي جام جهاني آماده کند. مدافع ايراني در پايان گفت: همه ايراني ها برخورد بسيار خوبي با من داشتند. هر بار که به ايران رفته ام از آنجا لذت بردم زيرا همه چيز خوب است . مردم ايران بسيار مهمان‌نواز هستند و من تمام تلاشم را خواهم کرد که در صورت بازي کردن بتوانم بهترين بازي‌هايم را براي ايران انجام دهم.
مرجع : ايسنا