به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۳۰ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۶۱۲۵۱
با غلبه بر تیم ملی ژاپن در ديدار فينال

ایران قهرمان فوتبال ساحلی آسیایی شد

گروه ورزشي: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با غلبه بر تیم ملی ژاپن ضمن کسب عنوان قهرمانی چهارمین دوره بازی های آسیایی تایلند، مدال طلای این رشته را از آن خود کرد.
ایران قهرمان فوتبال ساحلی آسیایی شد
به گزارش ایرنا؛ در این دیدار بازیکنان تیم ملی ایران با نتیجه 4 بر 3 بر تیم ملی ژاپن غلبه کردند و قهرمان شدند. برای تیم ایران در این بازی مژده، نادری، اکبری و عبدالهی گلزنی کردند. تیم ایران در وقت اول با نتیجه 2 بر یک از تیم ژاپن پیش افتاد و در وقت دوم، بازیکنان تیم ژاپن بازی را به تساوی کشاندند و این وقت با نتیجه 2 بر 2 تمام شد؛ در وقت سوم تیم ژاپن به گل سوم رسید و برای نخستین بار از تیم ما جلو افتاد، اما این پایان کار نبود و ملی پوشان ایران در ادامه، 2 گل دیگر به ثمر رساندند و به عنوان قهرمانی رسیدند. در دیدار رده بندی نیز تیم امارات بر تیم ویتنام غلبه کرد و سوم شد.

صعود واليبال ايران به نيمه‌نهايي بازيهاي ساحلي

تيم ملي واليبال ساحلي ايران با پيروزي 2بر صفر مقابل ميزبان به نيمه نهايي رسيد.
در ادامه رقابتهای والیبال ساحلی بازیهای آسیایی تایلند ملی پوشان ایران متشکل از صابر هوشمند و بهمن سالمی در مقابل تایلند میزبان که از حمایت تماشاگرانش بهره میبرد قرار گرفت و با حساب دو بر صفر در دو ست متوالی وباحساب۲۱بر۱۱ به پیروزی رسید و جواز حضور در نیمه نهایی را بدست آورد.

تیم ملی ایران پیش از این تیمهای قطر،مالدیو، عمان، ترکمنسات و بحرین را از پیش رو برداشته بود. ایرانی های حاضر در ورزشگاه با شور و حرارت خاصی به تشویق ملی پوشان پرداختند به طوری که هیاهوی تایلندی ها تبدیل به سکوت شد. ایران دیدار نیمه نهایی را میبایستی در مقابل قزاقستان برگزار کند.