به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۶۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۶۷۹۲۲
آنها كه جایگاه پیامبري برایشان درست كرده بودند

عارف: امروز ببينيم به چه حال و روزی افتاده‌اند

کسی که با مردم مقابله کند٬ شکست خواهد خورد
گروه سياسي: رئیس بنیاد امید ایرانیان با تبریک به مناسبت ولادت امام حسن عسگری و سی و هفتمین سالروز انقلاب اسلامی اظهار کرد: از دولت یازدهم باید تشکر کرد چراکه با مشکلات زیادی رو به رو است و آنچه وظیفه اصلاحات است٬ حمایت از دولت برای تحقق شعارهای طرح شده آن است تا بتواند به مسائل عموم مردم به خصوص مسائل اقتصادی جامعه، جامه عمل بپوشاند.
عارف: امروز ببينيم به چه حال و روزی افتاده‌اند
به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف با حضور در سیزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری٬ ابراز داشت: ویژگی مهم انقلاب به باور ما٬ توجه بر ارزش‌های اسلامی است. ویژگی دوم نقش مردم در این انقلاب است که در ۱۲ بهمن در بهشت زهرا آن را دیدیم و لمس کردیم که حضرت امام در ‌آنجا خود را نماینده مردم خواندند. وی افزود: بعضی اصول قانون اساسی را نتوانسته‌ایم به خوبی اجرا و پیاده کنیم؛ نقش مردم در تصمیم‌سازی‌ها از همین فصول و اصول است و اگر کسی بخواهد با صفوف مردم مقابله کند٬ طبیعتا شکست خواهد خورد٬ لذا احزاب یکی از اصول پذیرفته شده در دنیایی است که مدعی دموکراسی است و باید به نقش مردم در احزاب توجه ویژه‌ای شود به گونه‌ای که ساز و کارهای حضور مردم در احزاب را متاسفانه هم اکنون در اختیار نداریم و تفکر، تفکر از بالا به پایین است که این یک مشکل جدی و اساسی است و باید تفکر از پایین به بالا باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تقویت تحزب٬ بیان کرد: آنچه که باید در دستور کار قرار گیرد٬ تقویت تحزب است و مهم‌ترین وظیفه احزاب به استناد قانون اساسی و به استناد دنیای مردم‌سالار، مشارکت مردم در تمامی صحنه‌هاست٬ به نوعی که سرمایه ما و احزاب مردم هستند و فکر می‌کنم در راستای وظیفه احزاب٬ کادرسازی مهم‌ترین موضوع است. به عبارتی که فعالیت سیاسی از مهم‌ترین رویکردهای یک حزب به شمار می‌رود٬ لذا باید احزاب برای جذب حداکثری جوانان برنامه داشته باشند و شکاف میان نسل دوم و سوم ترمیم شود.

وی ادامه داد: امروز با دسترس بودن فضای مجازی٬ نمودی از کم و کاستی‌های دهه ۵۰ در جامعه ملموس است و این یعنی اینکه در این خصوص و در موضوع جوانان متاسفانه کم‌کاری کرده‌ایم که باید ریشه‌های آن را در گذشته جستجو کنیم که بداخلاقی‌هایی صورت گرفت که با هیچ معیار انسانی و ارزشی سازگاری ندارد و کسانی که این مشکلات را به وجود آوردند در آینده ضربه آن را خواهند خورد.

عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: کسانی که برای آنها در سال‌های گذشته جایگاهی به مانند پیامبران الهی برای آنها درست شده بود می‌بینیم که امروز به چه حال و روزی افتاده‌اند لذا خلا موجود بین احزاب از مهم‌ترین مسائل در این بین است که باید به اسناد بالادستی رجوع کرد و باید بگوییم که آیا نباید احزاب در این بین وجود و شرکت داشته باشند؟ به عبارتی آنچه که امروز دبرای فعالیت سال آینده نیاز داریم یک فعالیت جبهه‌ای تمام عیار است و نمی‌توانیم گزینشی عمل کنیم و رویکرد جبهه اصلاحات باید همگرایی و هم‌افزایی باشد.

مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۴:۳۳
در کنار سید اصلاحات موفق باشید دکتر انشاا... (285175)
عجب
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۵:۰۶
انشالله ،پيروزي اصلاحات نزديك است (285202)
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۶:۰۰
نصر من الله و فتح قریب. به یاری خدا پیروزی اصلاحات نزدیک است (285246)
نصر من الله و فتح قریب
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۶:۴۳
کدام اصلاحات همون اصلاحاتی که . . . آمریکا و غرب را می کند و دست گدایی اش دراز است؟ همان اصلاحاتی که عکس امام خمینی را پاره کرد و به عاشورا توهین نمود همون اصلاحاتی که جز چیز چیز گفتن حرفی بلد نبود همون اصلاحاتی که خواستار آزادی بی بندوباری و فحشا است؟
نه عزیزم کور خوندی این مملکت صاحب داره، صاحبش هم نه این اصول گراها نه اون اصلاحات است صاحب این مملکت خودش هم آن را به سرمنزل مقصود می رساند. ملت ایران یکی از فهیم ترین و باهوش ترین مردمانند (285278)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۰:۱۷
بهتره بدونی این اصلاحاتی که میگی دست ساز و حاصل سیاه بازی اصولگرایانی بود که الان مملکت رو به این روز انداختن شما کجا بودی اون زمان که بزرگان اصلاحات با امام انقلاب کردن؟ برای ما ملاک حال افراد است ملاک حال افراد است نکنی که داریم حال دوستانتون رو خیلی خوب میبینیم هر وقت که حرف زدید پرده ای افتاد و دروغ و بی ارزش بودن حرفتون بیشتر مشخص شد...بهتره حرف نزنید تا سبک مغزیتونو نشون ندید! (285414)
دبیر زبان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۰:۵۱
لحن کلامت چاله میدانیست .اینجا جای انسانهای عاقل و مودب است (285430)
دبیر زبان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۱:۰۲
اصلاحات ریشه در عاشورا و قیام امام حسین دارد که به گفته سیدالشهدا:من برای اصلاح امت جدم رسول الله امده ام.پس تا فرهنگ حسینی هست تفکر اصلاح طلبی هم هست و هیچ قدرتی نمیتواند حرکتش را متوقف کند چه بسا تلاش بسیار کردند اما موفق نشدند (285434)
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۱:۳۶
آقای با غیرت و بسیار مودب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عزیزم حداقل وی پی ان رو خاموش کن بعد بیا ادای آدمای مملکت دوستو در بیار!
بله، مردم ایران بسیار فهیمن و میدونن هشت سال چه دزدیا و فسادها و کثافتکاری هایی ب اسم عدالت در حقشون انجام شد
شما جوش مردم رو نزن لطفا! (285447)
ج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۳:۱۶
تا یکی حرف میزنه میگن ف ت ن ه گر از کجا معلوم این کارها کار خودتان نبوده باشد ایشون فکر پیروزی دولت فسادگران بزرگ است حتما دستش از جایی کوتاه شده. (285515)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۳:۲۲
اصولگرایانی که ......روسیه و چین را می کنند و دست گدایی شما به سمت کسانی است که همیشه به مردم ایران از پشت خنجر زده.شما که خیلی سالم هستید چرا اینهمه فساد کردید ؟چرا نمایندگان اصولگرا از رحیمی رشوه گرفتند ؟
صاحب این مملکت مردم است و لاغیر (285522)
Urmia
United States
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۰۲:۲۳
اينهمه ميگن از مواد نيروزا استفاده نكنين. كسي تو كتش نميره كه. اغاجان نكن اين كارو. به خودت رحمت نمياد به بچه ت به ننه بابات رحمت بياد. (285552)
سلام ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۲:۵۸
تکلیف آب گنداب گرفته اصولگرایان و...که مشخص بود .گذشت زمان تکلیف اصلاحات رو هم مشخص میکنه .اگر واقعا اصلاح طلب بودین نه بدنبال سهم یا لحاف ملا که همه جوره متحدیم وگرنه خدا بداد شما برسه (285501)
ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۰۰:۰۴
يك جواب به سلام ايران . لحاف ملا كدومه جناب . مدعيان اصولگرايي كشور را به پرتگاه نابودي كشوندند . اين انسانهاي خدوم و نخبه و بي ادعا و بي استعلاء كه سال ٨٣ براي نخستين بار با نفت ٨ تا ٣٠ دلاري ، ايران را در توليد گندم خودكفاء كردند گناهي دارند كه نميگن ما جزو اصولگرايان كذايي نيستيم!؟ (285536)
ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۰۰:۰۰
با تمام احترامي كه به دكتر عارف دارم ليكن معتقدم بهتر است ايشان در نقش رهبر اصلاحطلبان
موضع نگيرند. (285535)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۴:۵۲
اینا خود را بجای مردان سیاسی و ابروداری چون شما و هاشمی و خاتمی جا زده بودند که پرده افتاد تا چهره ریاکارانه این جماعت برای همه اشکار شود و مایه ابروریزی گردد. (285186)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۴:۵۸
درود بر دكتر عارف بواسطه اخلاق و رفتارتان حق به گردن ما داريد. (285189)
هوادار اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۰۰:۱۴
مخالف درود گفتن نيستيم ولي اگه دكتر عارف عزيز توضيح بيشتري راجع به فتنه و مرزهاش بدن ممنون خواهيم شد (285540)
بجنوردی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۵:۰۲
سربلندباشی دکترجان. (285194)
mohsen
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۵:۱۸
انشا الله مجلسي در پيش رو خواهيم داشت به رياست دكتر عارف واصلاح طلبان دلسوز و مديران مانند مهندس مير حسين موسوي دل سوخته مردم و نظام .به اميد ايراني سبز و سربلند (285211)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۵:۲۰
عارف را دوست دارم که به دنبال تححق مدنیت است و آزادی را منوط به ان می داند.
الحق که کم تر کسی را می شود یافت که تااین حد نسبت به این دو مفهوم بلوغ درنگاهش باشد.
درود بر عارف بزرگوار و مهربان (285217)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۵:۲۵
این پیش بینی را سال 84 برادرم داشت که اگر هاشمی را فراموش و به احمدی نژاد رأی بدید منتظر تفکر شدید طالبانی در ایران باشیدواقعا" ازش ممنونم اون فهمید و من نه...و حالا باید بکشیم نقطه سر سطر... (285221)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۰۰:۱۹
اين كامنت ميتواند خيلي پر معنا باشد وليكن برا من چند معني متحد دارد
١- اصولگرايي معتدل و تندرو ندارد و واحده هستند
٢- جريان انحرافي و به اصطلاح تندروهاي اصولگراها چيزي نبودند جز در حكم چماقي در دست سران اصولگرايان بر سر مردمي كه به باصطلاح شيوخ و عقلاي اصولگرايي در مواقع متعدد، نه گفتند (285544)
حسین
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۵:۳۲
قانون عادلانه و آزادی نیاز دیروز امروز وفردای ایران از مشروطیت تا حالا بوده است وخواهد بود (285226)
اسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۵:۳۸
آرزوی موفقیت و سربلندی داریم برای شما رییس مجلس آینده (285227)
امير
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۵:۴۵
من نه اصلاح طلبان رو قبول دارم نه اصولگراها رو (285234)
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۲:۳۵
با وضعیت فعلی منطقه و جهان از یک به 2 پریدن بهتره تا اینکه از یک به 100 بپریم!
مضاف بر اینکه مورد دیگری مگر در دسترس است؟ (285488)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۰۰:۰۸
مردم مجبورند آن طيفي كه رفاه ، آزادي ، و سربلندي را برايشان زودتر به ارمغان بياورد را قبول كنند مگر اينكه خداي ناكرده كسي مغرض باشد. (285537)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۰۰:۱۱
بهر حال اگر اصلاح مستمر تعطيل شود يا فقط صوري باشد فساد فراگير شده و ظلم زياد گشته ، تكرار سرنوشت بد فرجام قاجاريه و پهلوي ها را دير يا زود محتوم خواهد كرد (285538)
پارسا
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۰۰:۲۶
امیر خان فکر میکنی کسی هم تو رو قبول دارد؟ (285547)
پارسا
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۰۰:۲۸
ابعضی از اصول گرایان آبروی نظام را دارند میبرند! (285548)
Jaber
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۶:۱۱
متاسفانه خیلی ها در ایران به منفعت شخصی خود بیشتر توجه دارند. در تدوین قانون منفعت خود را در نظر میگیرند. از دین جهت منفعت خود استفاده می کنند. به خداوند به صورت توری اعتقاد دارند نه به صورت عملی. در رای دادن و در همه جوانب دنبال منفعت چه مالی و موقعیتی هستند لذا شایسته سالاری اهمیت ندارد و انسانهای شایسته را مانعی در قبال منفعت خود دیده و سعی در براندازی انها دارند. همه اینها ریشه در جهل دارد زیرا هرکس سزای اعمالش را خواهد دید و اینگونه افراد همانند تیم قبلی ازهم پاشیده و خسر الدنیا والاخره (285258)
گل رخ
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۶:۱۴
الان دیگر وقتش نرسیده است که تکلیف روشن شود ؛
فتنه گران، همان مفسدانی هستند که دستشان دارد رو میشود!!!
آیا زمان آزادی آنان نرسیده که به ناحق در حصر مانده اند؟ (285260)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۶:۲۵
به اندازه 16 میلیارد اختلاس زمان احمدی نژاد ++++++++++++++++++ (285269)
س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۶:۵۰
زنده باد اصلاحات .زنده باد خاتمی (285283)
علی اکبری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۷:۰۶
کسانی که این کامنت ها رامیگذارند . بشدت خام وکم سن وسال به نظر می آیند ،عارف در سپهر سیاست ایران در کجا قر دارد؟ ایشان در بهترین حالت دستیار خاتمی تعریف می شود .اما آدم هایی که نام بردید . ?. از همه دیوارها بالا رفتند از دیوار سفارت امریکا گرفته تا دیوار منافع ملی و دیوار آبرو وشرف ایرانی . (285291)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۹:۲۴
افتخار ما همین است که درسپهر سیاستی که جز نیرنگ، تحجر، خونریزی، خیانت، فساد و نفاق چیزی درآن نیست، عارف جایی ندارد.درضمن عارف و موسوی جزو این دسته هایی که نام بردی نیستند آقای آدم بزرگ پیر مهربون!
ثانیا؛ بچه های این سایت کم سن و سال هستند اما تاریخ را بهترازتو که تجربه کرده ای خوانده اند و ازبرند! (285386)
کاوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۲:۵۸
خب الان چه باید بکنیم ؟ ما هم از دیوار بریم بالا؟ یا بدنبال سپهر گنده تری باشیم؟ حداقل امکاناتمان در فضای فعلی در حد کامنت گذاشتن است تا بنده از نظرات جنابعالی و بالعکس استفاده کنیم و به دیگران منتقل کنیم و اگر دقت کنید آنور قضیه هم سخت در تلاش است تا این روزنه را به انحاء مختلف ببندد. (285503)
Urmia
United States
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۰۲:۳۱
دوستان نوشته اقاي اكبري جنبه طنز دارد. خرده مگيريد كه ايشان بهتر از هر كسي مي دانند بزرگي به سن نيست و اتفاقا در دنياي سياست امروز اين رهبران يك گروه فكري نيستند كه تعيين كننده هستند بلكه اين تك تك افراد اون گروه فكري هستند كه خط و مشي تعيين مي كنند. رهبري افراد زماني مهم بود كه بدنبال چيز ناشناخته اي باشيم شبيه انچه كه در اين ٥٠ ساله دوبار در ايران رخ داده است ولي اينك با اين همه تحصيل كرده و رسانه و هدف كاملا مشخص ، رهبران سياسي در واقع سنبلي از يك تفكر هستند و نه چيز ديگر (285553)
موسوی
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۷:۱۸
رفع حصر، خواسته بر حق ملت ایران (285303)
عاشق ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۳:۱۵
نه آقای موسوی- محاکه و دادگاه علنی خواسته بر حق مردم (285514)
دوست دار ملت فهیم وآگاه ایران زمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۷:۳۱
چه خوب وبا افتخار است 20000000 ایرانی که به علت افراط گری وتند رویهای عده ای معدود وبه قول امام خمینی متحجر وواپس گرا از صندوق های رای دوری گرفتند و قهر کردند برای نجات کشور از بحران واز بین رفتن تفکر طالبانیسم وداعشی در انتخابات مجلس نهم شرکت کند وبه سفارش قرآن کریم سرنوشت وآینده خود را رقم بزند تا ملت وکشورمان در برابر آنچه نا بخردی وزور گویی است پیروز ودر دنیا وجهان اسلام سر بلند شود. (285315)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۸:۲۸
خداوند به همه اصلاح طلبان توفیق عنایت فرماید (285356)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۰:۰۶
اصلاحات بدون نهادهای مدنی امکان نداره 2سال فرصت از دست رفت اشتباه دوران اصلاحات را تکرار نکنید تشکل فرا گیر یک ضرورت اساسی است .بشتابید که یک روز هم خسران است (285409)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۰:۰۸
اقای عارف هم امروز گفته باید بافتنه مرز داشت.ازاین اقاناامیدشدیم که فقط دراین مدت شعارداد. (285410)
23
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۲:۲۳
شاید ایشان منظورشان توهین به عاشورا بوده و گرنه لقب دادن ف ت ن ه به اعتراضات کار افراطیون است. (285476)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۲:۵۸
درخرداد 88 میرحسین موسوی هشدار داد که این ها فساد خواهند کرد اما گوش ندادند (285502)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۳:۵۶
با شما موافقم اما نسبت دادن تمام فساد به جريان انحرافي و احمدي نژاد هم خودگول زني است .
احمدي نژاد سهامدار بزرگ هشت ساله بود و البته نه تنها سهامدار . . . (285532)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۲۳:۱۷
فتنه هنوزم ادامه دارد ....
قریب به 200 کشور وجود دارن.من تاریخ خیلیاشونو مطالعه کردم..هیچکدوم رو ندیدم که با خیانتکاران و کودتا کنندگان و به قولی با فتنه گرانشان اینگونه برخورد کنند.و دوباره در دولتهاشان از آنها استفاده کنند.
در حال حاضر 108 نفر از فعالان فتنه 88 در وزارتخانه ها نسئولیت دارند(نیرو نیستند مسئول هستند)
آیا این نشانه ی فتنه ای دوباره نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (285516)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۰۵:۱۶
واقعادرست میفرمایید.چرابایدکسانی که به مردم خیانت کردن الان مسول باشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (285558)
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۰۰:۴۸
جناب عارف خوب بود بحث مرزبندی از فتنه را نمیکردند چون اصلا مردم اعتقادی به وجود فتنه در اتفاق که افتاد ندارند و آن ساخته مخالفان موسوی بودند تا به ایشان حمله کنند جناب عارف بهتر میداند بعضی از محکومین بی گناه بودند و به جهت دفاع از آزادی محکوم شدند . (285549)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۰۱:۲۳
فتنه‌کسانی‌هستند‌موقعی‌که‌در‌اذربایجان‌زلزله‌شد‌بجای‌رفتن‌به‌خارج‌کشور‌باید‌در‌کنار‌مردم‌اسیب‌دیده‌باشن‌،فتنه‌گران‌دزدان‌وغارتگران‌سرمایه‌های‌ملی‌هستن،فتنه‌گران‌کسانی‌هستند‌که‌مردم‌را‌خس‌وخاشاک‌نامیدن،فتنه‌ افراطیهایی هستد‌که‌ان‌مرد‌رفته‌را‌حمایت‌کردن‌وامروز‌ای‌دزد‌ای‌دزد‌میکنن (285550)
صداقت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۰۱:۲۵
اگه اصول گرایان راست میگن که اصلاح طلبان عکس امام را پاره کردند،چرا فقط دست های آن شخص را نشان دادن و صورت وقیافه او را در سیمای میلی ضرغامی نشان ندادن،باور کنید هر چه گرفتاری برا این مملکت پیش میاد زیر سر این دزدان وغارتگران میباشد. این ملت همه چیز را خوب رصد میکنند. (285551)
Urmia
United States
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۰۲:۴۸
دوست عزيز در همون ٢٠٠ كشور هم خائن در قانون تعريف شده و اگر مداركي بر عليه شون باشه در دادگاه صالحه محاكمه مي شوند. شما كه اهل مطالعه هستين اگر مقدور هست اسم ١٠ جلد از اين كتبي كه در رابطه با فتنه گران كشورهاي مختلف هست رو اعلام فرماييد تا ما غافلين و افراد بيسواد از بركت حضور شما بهره مند گرديم. چون بنده هرچقدر جستجو كردم فرمايشات شما را فقط در تاريخ چنگيز و تيمور و هيتلر و موسوليني ديدم. اتفاقا كلمات و لحن جملات هم شبيه فرمايشات حضرتعالي بود. البته تاريخ زنده در كره شمالي هم وجود دارد. (285554)
ایرانی
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۰۵:۴۷
اقای عارف شما مراقب خود و اعمال خودت باش چطور اجازه دادی اون زن معاون پارلمان المان در دیدار با تو و در حضور تو به خودش اجازه دخالت در امور کاملا داخلی ایران بدهد و شما مثل .... فقط وایستادی تماشا کردی و جیک هم نزدی این سکوت و همراهی تو با این خارجی از خیانت هم بدتر بود لطفا یه سوزن به خودت یه چوالدوز به دیگران (285559)