به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۲۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب : ۵۹۴۶۲
در دولت قبل از بورسیه استفاده کردند، علیه دولت یازدهم موضع می‌گیرند

نمايندگان‌بورسیه‌‌اي صداي‌توكلي را هم‌درآورد

گروه سياسي: يكي از نمایندگان شاخص اصولگرای مجلس گفت: ممکن است چند نماینده هم از بورسیه‌ها استفاده کرده باشند ولی آنها در مجلس خاموش هستند و علیه وزارت علوم دولت یازدهم موضع می‌گیرند.
احمد توکلی در گفت‌وگو با «اقتصاد نیوز» در رابطه با ماجرای بورسیه‌های غیر قانونی وزارات علوم که در دولت‌های نهم و دهم به برخی افراد بدون رعایت ضوابط لازم داده شده بود، گفت: از وزارت علوم دولت یازدهم انتظار می‌رفت که با شجاعت بیشتری در بحث برخورد با بورسیه‌های غیر قانونی عمل می‌کرد.
این نماینده مجلس نهم تاکید کرد: اکثر نمایندگان مجلس موافق برخورد با بی‌عدالتی هستند. وی افزود: ممکن است چند نماینده هم از این بورسیه‌ها استفاده کرده باشند ولی آنها در مجلس خاموش هستند و علیه وزارت علوم دولت یازدهم موضع می‌گیرند، در صورتی که همه می‌خواهند با بورسیه‌های غیر قانونی برخورد جدی صورت بگیرد.

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۰۸:۲۸
به حق فاطمه زهرا(س)هرکس به ناحق حقی رادریافت کرده نابودبشه. (259141)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۰۸:۵۴
میگم .این فیلترینگ سایت انتخاب نمیخواد تمام بشود . (259144)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۰۹:۰۱
من هم به عنوان کسی که در این کشور زحمت کشیده ام و 10 سال مداوم برای گرفتن مدرک از خوشی و تفریحاتم گذشتم تا دکتری بگیرم و استرس انواع امتحانات مختلف را تحمل کرده ام و اکنون بخاطر اعتقادات درویشی ام مجبور به مهاجرت از وطنم شده ام تقاضای بخورد با مسئولین و هم دانشجویان برخوردار از این رانت را دارم. (259146)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۰۹:۴۶
مشمول زمان و مشغول الذمه ای
خودتان چطور آقای توکلی عزیز!! (259149)
اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۱۰:۰۵
توکلی و مطهری و حتی افروغ چون با اعتقاد کامل حرف میزنند از رسایی و کوچک زاده که دنبال منافع خودشون هستن و خودشون هم حرفاشونو قبول ندارن بمراتب خطرناکترن!!!!البته باید سوابق سیاسیشونو بدونین بعد متوجه موضوع میشین. (259156)
عجب!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۱۰:۳۵
اكثزنمايندگان موافق برخورد با بي عدالتي هستند ! مطمعني اقاي توكلي؟ بي عدالتي واضح تراز اين كه الان چهارنفراز نخبگان كشور در رسيدن به وزارت علوم را ناكام گذاشته اند؟ اين عدالته جناب؟ واقعا انتظار داريد حتما يكي از ان بورسيه ها بياد،و وزارت علوم بدن دستش تا براتون خوش خدمتي كنه؟ واقعا متاسفم تاسف عميق (259165)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۱۰:۴۷
ببین به کجا رسیدیم که دولت روحانی در مورد بورسیه ها و مجلس اونقدر تساهل کرد که داد نماینده تندرو اصول گرا رو هم در]ورد. (259172)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۱۱:۲۱
میشه ایشان جریان رفن خود به خارج برای تحصیل رو دقیقا توضیح بدهند. مخصوصا کیفیت تحصیل خودشون رو (259186)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۱۱:۳۵
مردم برایشان قابل فهم نیست که چرا دولت اسامی بورسیه را در صندوق نگه داشته !یعنی در این دولت یکی نمیتواند ادوارد اسنودن و افشاگر رسوایی این مجلس و دولت قبل شود؟ (259192)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۱۱:۳۹
جناب آقای روحانی بفرمایید این هم نماینده اصولگرای مجلس که شما را به جدیت در برخورد با بورسیه ها ترغیب میکند ترو به خدا دستی بجنبان کشتی ما را با این صداقتت.یک یا علی تا فتح بورسیه ها و روسیاهی برای مجرمین. (259196)
ناشناس
Germany
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۱۱:۴۶
آقای توکلی ماازمجلسی که شماتعریفش میکنیدهیچ علامت خوشی نمیبینیم!!! (259199)
یامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۱۲:۱۲
متاسفانه وزارت علوم در مقابل بورس های خارج از کشور به دلیل انچه تبعات سیاسی و اجتماعی میخوانندش مقداری منفعلانه عمل کردند (259208)
باکری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۱۲:۱۳
آقای توکلی اگر راست می گویند باید با فریاد درصحن علنی مجلس از دولت بخواهند که این موضوع را پی گیری کند. (259210)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۱۲:۳۵
نماینده های افراطی همین الان هم دنبال گرفتن رانت هستند و به وظیفه اصلی خود اهمیت چندانی نمی دهند. اگه روحانی هم اهل دادن بورسیه و کارت هدیه بود تا الان وزیرش رای آورده بود. (259218)
ناصر هشترودی
Romania
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۱۴:۰۹
همانها صدایشان برای مردم کلفت کرده اند (259246)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها