به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۸
 
۱۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ساعت ۰۳:۳۱
کد مطلب : ۶۸۶۴۲
جوانان نسبت به انقلاب دچار تردید شده‌اند

جوانان می‌‌گویند بنی‌صدر که خائن بود، موسوی هم‌فتنه‌گر و احمدی‌نژاد هم‌اينطور از آب درآمد!

گروه سياسي: يك عضو مجلس خبرگان رهبری گفته است: جوانان نسل سوم درباره «حقانیت» انقلاب دچار «تردید» شده‌ و این فکر به ذهنشان خطور کرده که «شاید» پهلوی حکومت «بر حقی» بوده است. برای جوانان این پرسش پیش آمده که چرا بنی‌صدر «خائن» بود٬ موسوی «فتنه‌گر» از آب درآمد٬ دولت خاتمی مروج «بی‌بند و باری» شد و احمدی‌نژاد هم «آن‌گونه» از آب درآمد.
جوانان می‌‌گویند بنی‌صدر که خائن بود، موسوی هم‌فتنه‌گر و احمدی‌نژاد هم‌اينطور از آب درآمد!
به گزارش صبح توس، سيداحمد علم الهدی در گردهمایی مسئولین ستادهای نمازجمعه خراسان رضوی با محوریت ستاد نمازجمعه و جوان گرایی، که در دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان برگزار شد، اظهار کرد: نسل سوم که پیروزی انقلاب را درک نکرده اند، زمانی چشم باز کرده که انقلاب را ندیده اند. امام جمعه مشهد با تأکید بر این که انقلاب بهترین حرکتی بود که صورت پذیرفت، گفت: برای نسل فعلی گذشته صرفأ انقلاب و پیروزی آن است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هالیوود با ساختن فیلمهایی پیروزی انقلاب را یک کودتای ظالمانه علیه رژیم پهلوی به تصویر می کشد و جوانان امروز ما را دچار تردید می کند. وی با تاکید بر اینکه تجدید خاطرات گذشته و انقلاب نباید از خاطمان برود افزود: صدا و سیما هر ساله فیلم ترن را پخش می کند؛ غافل از آنکه دیدن این فیلم هیچگونه تاثیری بر نسل سوم انقلاب ندارد و تنها تاثیرگذاری آن بر نسلی هست که انقلاب را از نزدیک مشاهده کرده بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نسل سوم ما امروز با سوال اینکه چرا انقلاب کردیم روبروست و چرا هر دولتی که بر سر کار آمد آن را در تخطئه کردیم ادامه داد: جوانان می‌‌گویند بنی‌صدر که خائن بود، موسوی هم که جزء سران فتنه از آب در آمد، دولت اصلاحات هم که بی بندوباری و ولنگاری را ترویج کرد و احمدی‌نژاد هم که آنگونه از آب درآمد. از این رو جوانان نسل سوم در حقانیت انقلاب دچار تردید شده‌اند و این فکر به ذهنشان خطور می کند که شاید رژیم پهلوی نظامی بر حق بوده است.

آیت الله علم الهدی با اشاره به مدرنیته و جنگ ها و خونریزی ها در صحنه ی بین الملل افزود: تمام دنیا را بی دینی فرا گرفته ؛ بنابراین دکترین اسلام سیاسی به عنوان فاکتور نجات بخش جهانیان باید به تمام دنیا تسری یابد. عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه هماه ی شعارها صرفا مرگ بر امریکا نیست افزود: شعارها می بایست ماهیت انقلاب را روشن کند و مسئولین نماز جمعه نیز باید از افراد با ذوق و اهل ادبیات در تنظیم شعارهای جدید و نو کمک بگیرند.

وی با بیان اینکه هر زمان بحث نماز جمعه مطرح بوده است تمام نگاه ها و فشارها به سمت امام جمعه روانه می شود افزود: برخی بدون توجه به اینکه مدیریت نماز جمعه بر عهده ی ستاد نماز جمعه است، امام جمعه را مورد هدف خود قرار می دهند. وی یادآور شد نماز جمعه می بایست طوری مدیریت شود که نسل سوم را به خود جذب کند و آنان نیز وارد میدان انقلاب شوند.

جواد..
Canada
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۴:۰۲
مساله اینه که در هر زمان به ندای واقعی ملت توجه نمی شود.
عده ای با سیاه نمایی و بگم بگم. عده ای با خرید رای بنام سهام عدالت...و البته با پشتیبانی و سخنرانی هایی که طرف را در حد نایب خاص امام زمام قرار می دهند و مخالفینش را خارج شده از دین می خوانند.
جدا از همه این ها مردم خوب می دانند که این سه هر کدام مساله شان فرق می کند مخصوصا دومی. که مطمئنا مردم نظری مشابه شما ندارند. (288033)
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۹:۵۷
دزدی گاوی را دزدید،صبح فردا عده ای آمدند و شروع کردند به انتقاد از صاحب مال؛که تقصیر تو بود چرا مواظب نبودی؟چرا در طویله را محکم نکردی؟چرا شب سر نزدی؟چرا چنین و چنان نکرد؟صاحب مال که از ایرادگیری ها خسته شده بود گفت:باشه من مقصر ولی ظاهرا از همه بی تقصیرتر همان دزد ناکاری بوده که گاو را دزدیده
باشه نظام گناهکار اما ظاهرا این جوانان از همه بی تقصیرترند!جوانان برای این نظام چه کردند؟چه گلی به سر نظام زدند؟جوان مسلمان کجاست؟غربی ها دارند مسلمان می شوند جوانان ما چه می شوند؟مدافعان اسلام کجایند؟ (288086)
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۱:۵۹
بابا تو دیگه کی هستی؟؟؟؟؟
تو همه جای دنیا حکومت ، دولت و نظام موظف به خدمت رسانی به مردم و کشوره. شما از این مردم طلب داری؟؟
این سوال و خیلی ها از خودش میپرسن اما برعکس.! (288148)
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۳:۱۵
طلبکاری و خودشیفتگی درد بدی است
خدا شما را زیاد نکند که اگر اینچنین بود و جوانان ما مفت و مجانی به دفاع از کشور نمی پرداختند الآن بایست پوتین عرب بعثی را واکس می زدیم.
اگر به سخنان مولایمان در خصوص حقوق متقابل مردم و نظام نسبت به هم اعتقاد داشتی هیچوقت این حرف را نمی زدی.نظام ناموس مردم است،باید آن را مثل ناموس حفظ کرد و اگر در آن نقصی دیده شود باید آن را ترمیم کرد لکن شما در تقدیم ناموس خود به بیگانه ابایی ندارید.در فتنه88 شماها و غربی ها یک طرف بودید و نظام و هوادرانش یک طرف.اُف بر این دنیا (288186)
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۰:۱۰
1- جمهوری اسلامی یعنی قانون اساسی وآن هم کل قانون اساسی ونه تنها اصول و فصول مربوط به صاحبان قدرت ونیز نه نقض پیاپی حقوق اساسی ملت...2- هر ایرانی شرافتمندی دفاع از سرزمین خود را وظیفه ای ملی- دینی می داند و قدردان زحمات سربازان میهن است و اگر انتقادی به جنگ 8 ساله است, انتقاد به اصل دفاع نیست; انتق. . . ..3- شما باید به این پرسش پاسخ دهید که چرا در سال 88 تقریبا تمامی ارگانها برای پیروزی یک نامزد خاص از هیچ کوششی دریغ نکرد و چشم بر همه ی تخلفات بست.. (288397)
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۰:۱۶
4- کسانی که ادعای حمایت از نظام دارند اما به قانون اساسی و رعایت حقوق ملت التزام ندارند, در خوشبینانه ترین حالت نه صادق اند و نه آگاه...!؟ آنان خود را طرفدار و خدمتگزار نظام می پندارند, اما در حقیقت با ناآگاهی ها, جاه طلبی ها, تمامیت خواهی ها, بی تدبیری ها و... تیشه به ریشه ی نظام و کشور می زنند..5-- جنبش اصلاح طلبی و دموکراسی خواهی مردم ایران مستقل است و ریشه در فرهنگ و تاریخ این کشور دارد و تا رسیدن به دموکراسی راستین و انسانی از پای نخواهد نشست... (288400)
لبو فروش
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۰:۳۷
. . . قول می دم یه روز هم جنگو ندیدی ولی به اندازه ی هزاران سال حرف مفت زدی. فتنه فتنه کردنت هم از اون حرف مفت هاست (288408)
یک رزمنده
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۳:۰۹
آقا/خانم 1
شما چند سالتونه؟؟؟ اصلا دوران جنگ به دنیا آمده بودی؟؟؟ نمی دانم دوران جنگ را به خاطر داری یا نه و... اما من به عنوان بسیجی دوران دفاع مقدس و به عنوان کسی که برادرم را در آزاد سازی خرمشهر تقدیم آب و خاک و ناموس و نظام کردم نظری مخالف نظر شما دارم. چرا که شما ها و همفکرانتان خودتان را معادل تمام نظام میدانید و بقیه را که مانند شما نمی اندیشند ولی خیلی بیشتر از شما ها هستند را ضد انقلاب و عوامل بیگانه به حساب میآورید. (288471)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۳:۵۳
جناب 1 شما 8 سال مملکتو به لجن کشیدین جونای مردم همه بیکارن هزارتا مشکل دارن خداییش دس از سر این مملکت بردارین (288500)
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۲:۱۰
والا شما این جوانان غافل را ببخشید اینها بسیار گناهکار هستند و باید مثل خلبان اردنی زنده زنده سوزانده شوند ...
اتفاقا حیف از این جوانان با استعداد که در این شرایط هستند (288158)
urmia
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۲:۱۵
دوست عزیز. جوان امروز چشمش را باز کرده و با توجه به دیده و شنیده هایش کشوری را دیده که در اوج رشد اقتصادی به دلایلی که برایش زیاد هم مهم نیست انقلاب کرده و در تمام دوران بعد از انقلاب افول کشورش را در برابر کشورهای همسایه دیده است. چشمش را باز کرده و دیده که همه چیز برای نسل قبلی است.ثروت زمین مقام و زن(با تعداد متفاوت)، قدرت و هر آنچه بتوان برآن نام دارایی نهاد در دست نسل قبل است.کارمندان نسل قبلی ناکارآمدترین نسل این کشور از بدو تاسیسش هستند ولی ماهانه حداقل 15 میلیون دریافت می کنند ... (288160)
urmia
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۲:۱۸
... جوانان کارآمدتر و با سوادتر و مودب تر می توانند 10 برابر همان کاری که نسل قبلی انجام می دهد را با 500 هزار تومان حقوق ماهانه انجام دهند. در واقع ما با نسلی طرفیم که چون انقلاب به نامش ثبت شده کل کشور را در همه زمینه ها یا تاراج کرده و یا به چوب حراج گذاشته است. تنها جایی که این جوانان وجود داشته اند در عرصه های علمی بوده اند که ایران را سرافراز کرده اند. اگر خواستید یکبار امتحان کرده و نسل قبلی را از همه امور خارج کنید و ببینید که ایران فردا کجا خواهد بود و ایران حالا کجاست. (288162)
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۳:۰۷
منظورت کدام نسل است:همان نسلی که تحصیل در رشته های مهندسی و پزشکی را رها کردند و به جبهه رفتند. همان نسلی زمین کشاورزی و کسب و کار را رها کردند و به خط مقدم رفتند. همان نسلی که از اموال شخصی خود جهت کمک به رزمندگان بذل و بخشش کردند.سر سفره حاضری نشسته ایم. هر کشوری بود با اینهمه تحریم و جنگ و توطئه دشمن تا بحال به دریوزگی افتاده بود.رحمت به روح شهدا و گذشتگانمان که تمدن چندین هزار ساله ما را به نو کیسه تازه به دوران رسیده ای به نام آمریکا با 400 سال قدمت نفروختند.زنده باد ایران (288183)
لبو فروش
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۰:۴۳
لطفا دروغ نگو اونی که مجاهدت کرده الان وضعش مثل بقیه است . امثال جنابعالی درآمدتون نجومیه نه مجاهدان راستین مردم و کشور. خودت را بیخود به آنها نچسبون . اون نسل طلبکار از مردم نیست از نظام طلبکاره مثل بقیه . فقط مفت خورها از مردم طلبکارند (288411)
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۳:۱۱
در عظمت و بزرگی روح جوانان این سرزمین که خالصانه, متواضعانه و شجاعانه با نثار خون خود از این میهن مقدس و انقلاب نوپای اش پاسداری کردند, تردیدی نیست! اگر آنها در انتخاب آگاهانه ی خود دچار تردید نشدند, به خاطر باوری بود که به قداست میهن و انقلاب نوپای شان داشتند و نیز البته باور به صداقت حاکمان...!تردید ها در ذهن مردم و بویژه جوانان زمانی شکل می گیرد که در گفتارها و رفتارهای مسوولان تناقضات آشکار بروز می کند;مردم دوستی جای خود را به مال دوستی می دهد و دروغ و ریا جایگزین صداقت و اخلاص می شود و... (288473)
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۳:۱۵
هموطن گرامی ; درسیاست سلطه طلبی و تمامیت خواهی آمریکا تردیدی نیست واین سیاست از دید ما محکوم است; اما پرسش این است که چرا اقلیتی در ایران می خواهند با تکیه بر مراکز قدرت به سلطه طلبی و تمامیت خواهی خود در داخل کشور ادامه دهند و تن به تکثر گرایی و مردم سالاری نمی دهند...؟! آیا سیاست سلطه طلبی و تمامیت خواهی در امریکا باید مذموم شناخته شود و همین سیاست در ایران که از سوی اقلیتی اعمال می شود, باید ممدوح دانسته شود...؟! (288476)
نهاوندیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۴:۴۷
درود بر آرمیا با یک تفحص کوچک میتوان میزان ثروت انقلابی های اولیه را بدست آورد و بعد نشست و فکر کرد و گفت که از کجا آورده اید؟
مگر شما 36 سال قبل غیر از یک اورکت کهنه و یک جفت کفش کتانی چیز دیگری هم داشتید؟؟ ؟؟ (288252)
الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۲:۳۲
مشکل دقیقا همین طرز تفکر شماست، بهشت بردن زورکی. حالا یکی نمی خواد بره بهشت میشه مقصر! و کسانی که منابع کشور رو هم حیف کردن و هم میل میشن بی تقصیر. اصلا خرابکاری چه ربطی به گرایش به یک دین دارد؟ یعنی شما وضعیت غیرمطلوب کشور را در این می بینید که جوانان کشور مدافعان اسلام نیستند؟ (288168)
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۳:۲۴
آیا می شود با پارچه کثیف شیشه کثیف را تمیز کرد؟ شما از کسانی حمایت می کنید که دامنشان به فسادهای مختلف آلوده هست.از کرباسچی گرفته تا آقازاده معروف و کرسنت و فضاحت جزایری در مجلس ششم که هنوز آقای کروبی جواب نداده با 300 میلیون چکار کرده.آقای رحیمی اگر چه دسته گل آقای احمدی نژاد است لکن دوست صمیمی و عضو ستاد آقای هاشمی در انتخابات 84 بوده! باید هم باور نکنید.
شما یک نفر پیدا کنید که خود و اعوان و انصارش سالم باشد تا با هم از او حمایت کنیم.نه اینکه زیر الم یزید سینه بزنیم بگوییم توّابین خائن هستند (288190)
فرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۶:۲۱
سلامٌ علیکم (288304)
الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۳:۵۹
و این هم شیوه ی معمول شما برای برخورد با مخالفان است. من اسمی از کسی بردم، از چه کسی حمایت کردم؟ هر کسی فساد کرده، مخصوصا فسادهای مالی و رانت های اقتصادی، محکومه. (288503)
urmia
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۲:۴۴
شما نماینده نسلی هستید که در همه زمینه های فساد مقام اول را در دنیا می زنید. در زمینه ریا مقام اول کل کائنات را دارید. در زمینه عملکرد(10 دقیقه در روز) مقام آخر را در دنیا دارید. در مورد حقوق و دارایی بالاترین در دنیا هستید. راستی شما کی هستید. با چه حقی مملکت را به تاراج بردید. چطور ممکن است صاحب هزاران متر مربع از زمین ها باشید و جوان امروز با بالاترین تخصصها در حسرت کار و یک متر زمین در هر ده کوره ای. البته ما جوانان با نسلی طرفیم که زبانش را نه ما و نه کل دنیا نمی فهمد و البته بالعکس (288172)
لبو فروش
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۰:۴۹
اینها نماینده ی جیبشون هستند نه نسلی که انقلاب کرد . اینها کسانی بودند که سوار قطار انقلاب شدند و انقلابیون راستین را پیاده کردند و خودشونو کردن همه کاره انقلاب . اشتباه نکن دوست عزیز (288414)
محمد
Spain
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۳:۲۳
تو خودت چکاری برای این جوانان کردی؟ (288189)
حسن
United States
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۴:۳۲
ببخشيد ديگه چيكار بايد بكنيم، آموزش رايگان كه مرده، اوضاع اقتصاد و قيمت ها رو هم كه همه مي بينيم. من فقط موندم اون دو سال از عمرمون رو كه بايد مفت و مجاني تو پادگان تلف كنيم، به پاس كدوم خدمت كشور برامونه؟!!! (288240)
سعید1
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۴:۳۹
...فکر کردید خاتمی را تخریب می کنید مردم شما را آلترناتیو می دانند! نه! مجاهدین ابله به اصطلاح خلق مگر شعار ندادند خاتمی هم آخونده!شما وکیهان هم زبان مفت ومجانی آنهادر داخل شدید.الحق که مردم می پرسند این چه نظامی است که هاشمی که از نزدیکان امام است اینهمه بد است؟!حق ندارند بپرسند؟داستان بنی صدر رافعلا نمی گوییم.آقای شمخانی یکبار در تلویزیون شرافتمندانه حرفی زد که شیر مادر حلالش باد.برادر من شاخه را از بن می برید انتظار دارید آن بالا بمانید؟!هر کشور دیگری بود وجاهت خاتمی را سرمایه نمی کرد؟شما... (288246)
محمدی
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۵:۰۴
جوانان مسلمان غربی را امروزه در گروه داعش میبینیم که به راحتی درراه دین سرمیبرند ومسلمان را درقفس زنده زنده میسوزانند.اینقدر ظاهربین نباشید (288269)
رضا
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۵:۰۹
جوانان برومند ورتبه اول کشور امروزه در بهترین دانشگاههای جهان درس میخوانند وآنهایی هم که ماندند مانند آقای جلایی پور درزندان.و3000 بورسیه بدون طی کردن روال قانونی عضوهیات علمی و3000 میلیارد 3000 میلیارد هم تکلیفش مشخص نیست و170 نفر صولگرا با پول ابدالی احتمالا به کسوت نمایندگی میرسند ورحیمی معاون اول ریاست جمهوری پاک دست ترین دولت تاریخ نیز راهی زندان شده ولی ایکاش یک اصولگرا آن را محکوم میکرد.پس به جوانها ومیانسالها وپیران ما حق بدید که دچارتردید شوند (288277)
و
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۵:۲۲
داستان یکی بود یکی نبود تعریف نکن. (288286)
خودم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۹:۱۷
یاد یکی از شعارهای خطرناک یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری که قبلا هسته ای رو مدیریت! می کرد افتادم:
"ما باید در خدمت انقلاب باشیم نه انقلاب در خدمت ما"
خدایا توبه!! (288373)
جوان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۹:۳۰
آقا مزخرف نگو!!! همین مونده تو این بدبختیهایی که داریم جنابعالی هم تز بدی و ما رو هم مقصر بدونی (288380)
داریوش بزرگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۰:۲۹
ملا نصرالدین شب از خواب بیدار شد وقتی به حیات نگاه کرد
دید شبه مانندی در حیات وجود دارد فکر کرد که دزد است
رفت و تیر کمان را آورد و به طرف آن شبه پرتاپ کرد صبح
وقتی رفت به آن نگاه کرد دید که عبای خودش را با تیر زده
گفت خدایا شکر که خودم در میان آن نبوده ام (288406)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۹:۵۹
. . . همین آقایان از احمدی نژاد حمایت کردند و این همه دزدی در دوره احمدی نژاد شد دریغ از یک عذرخواهی. آقایان مملکت را ارث پدریشان می دانند. (288087)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۲:۱۴
سلام روح الله جان !
من قصد ندارم از آقای علم الهدی دفاع کنم . اما به نظرم عذرخواهی رو باید کسی بکنه که فساد کرده . شخص ایشان هم اگر فساد مالی داشت باید عذرخواهی کنه . من فکر میکنم مهم اینه که مسئولین با فساد برخورد کنند و راه خود رو از فاسد جدا کنند و او و فسادش رو محکوم کنند . اینکه کسانی روزگاری از احمدی حمایت کردند و حالا او را محکوم میکنند اتفاقا چیز خوبیست . این یعنی عقد اخوت با کسی نبسته اند . بد زمانیست که از کسی ، چشم و گوش بسته و در همه حال حمایت کنیم . این یعنی عقد اخوت ! (288159)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۶:۳۱
بهتره اقایان خروجی 36سال فعالیت در عرصه فرهنگ ودین را منصفانه مورد نقد قرار بدهند تا متوجه شویم چکار کرده ایم (288306)
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۰:۰۳
عقاید جوانان ما در حال تکفیری شدن است.مثلا برخی جوانان چه می گویند:می گویند چون در نظام اسلامی دزدی است پس دیگر بدرد نمی خورد برگردیم به همان نظام شاهنشاهی!!!!!!برادر من این چه حرفی است!!شما ماشینتان خراب می شود آن را اوراق می کنید یا تعمیر.نظام نیز نیاز به تعمیر دارد.آن هم در نه اصول بلکه در فرعیات.یک دزد دماغو که خود را با ریش و پشم در لباس دین درآورده می آید اختلاس می کند،بعد یک عده بجای کندن این دندان گندیده،فک را از جا در می آورند.خدا عقل سالم به بدن سالم بدهد.الهی آمین (288090)
الی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۲:۰۱
مشکل اینجاست که یک فرد پاک و صادق و دلسوز میاد میبینه دور و برش همه افرادی هستند که شما مجسم کردی.
یه دزد کجا بود عزیز من، زندان اوین انقدر دزد توش نیست که اینجا هست. (288152)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۳:۴۲
1 تو بهتر است حرف نزنی ،چرا که به جوانان توهین میکنی .(کاربران بخوانید)
ما انقلاب کردیم که سیاستمان دینی باشد اما دینمان سیاسی شد .انقلاب کردیم که اقتصادمان انسانی باشد اما انسانیتمان اقتصادی شد .انقلاب کردیم خیابانها هایمان شریف باشد اما شرافتمان خیابانی شد. انقلاب کردیم که شاهزاده نباشد اما تا دلت بخواد اقازاده داریم .انقلاب کردیم که دردمان درمان شود اما درد بی درمان گرفتیم. اره 1 جون حرفهای تو چرت و پرتی بیش نیست .برو از بزرگان کشور بپرس چه بلایی سر این جوانان اوردید که دین گریز شده اند. (288201)
urmia
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۴:۴۴
اینجاشو خوب اومدی. ولی ونایی که خواستن تعمیرش بکنن یا تو زندانن یا تو حصر و امثال شما اصرار دارید که شما بلد نیستید تعمیر کنید و اجبارا اوراق خواهد شد یا توسط خودیا و یاتوط خارجیا. عراق را همیشه جلو چشمای کم بیناتون بگیرید (288250)
قسم به قلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۰:۱۸
خدایا اینو دیگه چکار کنم؟اینا رسما خودشونو معصوم میدونن،آخه مگه این کشور چنتا صاحاب داره؟ (288096)
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۰:۲۰
برخی جوانان(خصوصا اصلاح طلب)دچار خودشیفتگی شده اند.فکر می کنند آسمون دهان بازکرده فقط اینها روشنفکرن و افتادن توی ایران.بروید لیست جریان های انقلابی بهمن57را ببینید.جریان های جوان روشن فکری در آن زمان بوده اند که شماها ناخون کوچیکشون هم نیستید.جوان روشن فکر57،کتاب های شریعتی و تقی زاده و جلال و...را حفظ بوده اینها نظام شاهنشاهی را ساقط کرده ند.حالا یک عده که فکرشون هنوز توی مینی جوب و کافه دَنس هست اَه اَه و له له می کنند که نظام شاهنشاهی چنین و چنان بود.بسم الله الرحمن الرحیم (288097)
سعید1
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۴:۲۶
اولا جوان اصلاح طلب نه شیفته خود که شیفته کشور است.شما شیفته چه هستید؟هشت سال مملکت در 4 قوه در دست آنانی بود که تنورشان را هیزم می ریزی.ببین چه غارتی شده؟ هنوز تکلیف ان 22 میلیارد دلار معلوم نیست.حالا هم که البته جاخالی می دهید.این کار را نکنید چه کنید؟ برای لاپوشانی دسته گلهایتان می گفتید سیاه نمایی می کنند.راست می گفتید. اینهمه غارت که سیاهی نیست. آینده روشن این مملکت را رقم زده! نه؟! حالا هم که مشکل جوانان اصلاح طلب شده اند.آن دیگری هم که می گوید از نظام طلبکارند! بابا دستخوش.نازشستتان. (288229)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۴:۳۰
جناب 1 شما شغلت چیه؟؟ تحصیلاتت چیه؟
درآمد ماهیانه داری؟ چند؟
من دانشجوی سال آخر رشته مهندسی مکانیک یه دانشگاه خوب(رنک4 کشور) هستم.درآمد ماهیانم 0، کار پیدا نمیکنم، واسه ادامه تحصیلم دارم به مشکل میخورم، ازدواج نمیتونم بکنم و هزاران مشکل دیگه که از این نظام و انقلاب و افراد دهه اول انقلاب به ما به ارث رسیده.
اونوقت اونایی که باباشون هزینه رفتنشون به آمریکا و اروپا رو تامین کردن، میدونی الان اونجا چه زندگی دارن؟؟؟
وافعا میفهمی فرق من و همکلاسیم الان چقد شده؟
ادامه دارد..... (288237)
44
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۴:۳۳
در جواب کاربر بانام "1":
سعی نکن لفظ قلم صحبت کنب و خدت رو برتر ببینی !!!!! سعی کن خودت و نظراتت ار درون جامعه باشه !!!! جناب روشنفکرررررررررررررر !!!! جامعه به سمت انحطاط کشیده شده ایران برای همه روشنه پس تو یا کور تشریف داری یا خودت رو به کوری زدی ؟؟؟!!!!
تاریخ رو میشه وارونه خوند ولی نمیشه روارونه جلوه داد !!!! پروفسوررررررررررررررررر !!! تاریخ مبرهن همه مسایل هستش !!!! (288242)
حسن
United States
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۴:۳۵
حتما منظورتون از جريان هاي جوان روشن فكر اون موقع گروه هاي چپه، چون بقيه جوون هاي انقلابي اون موقع يا ملي و مذهبي ها يا اصلاح طلبان كنوني اند. (288243)
urmia
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۴:۳۸
اگه اوناهم شبیه تو فکر می کردن حالا فهمیدیم چرا انقلاب شده! شما الانشم نمی دونی تقی زاده و جلال چی گفتن چه برسه اون موقع! اگه خواستی بهت رایگان تاریخ و فلسفه و هنر یاد میدم. نسل قبلی نمردن که هنوزم موجودن و می بینیم که حتی توان چروندن بزغاله ندارن چه برسه به کارای سیاسی و انقلاب. براتون توهم شده که انقلاب کار شما بوده. (288245)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۵:۰۴
جناب 1، خودشیفتگی مال اونایی که فکر میکنن صاحب مملکت نه ما جوونای خواهان اصلاحات که جز به فکر بازگشت ایران به روزهای اوجش نیستیم.
شما واقعا چه مشکلی با این مردم دارین؟
چرا فکر میکنین عاقلی جز شما پیدا نمیشه؟
ادامه دارد... (288271)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۵:۰۸
در ضمن، جنابعالی و امثال شما هروقت احساس کردین که جوونای الان و بخصوص اصلاحطلب! سطح علمی و سیاسی و اجتماعی پایینتری نسبت 57یا دارن، با آغوش باز و روی خوش!! شماهارو برای بحث سیاسی و اجتماعی دعوت میکنم به دانشگاه های شریف، تهران و امیرکبیر و صنعتی اصفهان و تبریز و شیراز و ...
تشریف بیارین ببینین چه سرمایه هایی رو دارین تلف میکنین و فراری میدین...... (288276)
رضی
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۵:۱۳
برادرمن یک مروری درجوانان انقلابی قدیمی بکنید ببینید چند نفرشون سراززندان درنیاوردند وامروزه همانهاییکه بشدت باامام مخالف بودند وتاامام زنده بودند هیچ پستی ندادند امروز شده اند صاحب انقلاب (288280)
بی حوصله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۹:۳۶
جناب 1 ، کافر همه را به کیش خود پندارد (288385)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۰:۲۶
آقای علم الهدی :شما در سال 88 بجای تعقل جو گیر شدید،عاقبت بزغاله خواندن مردم همین است،فرار جوانان.. (288099)
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۳:۰۰
آقای محترم ، منظور آقای علم الهدی از گوساله سامری شما نبوده اید.منتها اگر دوست دارید خودتان را به آنها وصل کنید بحث دیگری است.گوساله سامری کسی است که تهمت تقلب در انتخابات را زد و بعدا در همان ساز و کار انتخابات شرکت کرد.احمدی نژاد هر کسی باشد برآیند رأی مردم بوده و هست.مردم دلشان خواسته کشور را به ایشان بسپارند.قانون گرایی قانون گرایی قانون گرایی.هر کس را می خواهید فحش و ناسزا بدهید بدهید.فقط کشور را به هرج و مرج نکشید. (288181)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۶:۵۴
گوساله ي سامري رو ديگه از كجا آورديد. بين انتخابات رياست جمهوري ٨٨ و سخنراني اي كه ايشان مردم را بزغاله و گوساله خواندند ، هيچ انتخابات ديگري برگزار نشده بود. (288319)
ا ت ش ب ی گ زاده
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۸:۱۱
اتفاقا" گوصاله لقب شماهاست که فقط شاخ به شاخ شدن را ترجیح میدهید. (288351)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۱:۰۹
اگه اشتباه نکنم م م سال 88 گفت احمدی نژاد مرام فراقانونی عمل کردن و مدیریت کدخدایی دارد اما کو گوش شنوا! (288122)
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۱:۵۹
ساده نباشین
منظور ایشون اینه که رییس جمهوری و کلا جمهوریت چیز خوبی نیست... (288149)
عاشری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۴:۴۹
فتنه فتنه کردند و میکنند که به غارت مقام و ثروت خود ادامه بدهند در عین بی لیاقتی. (288254)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۶:۵۴
دقيقا منظورشان همين است. (288320)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۳:۳۰
حاج اقا شما با چند جوان تا حالا ارتباط داشتی که این حرفها را بزنند .بنی صدر خائن بوده یا نبوده و احمدی نژاد هر طور از اب درامده و یا نیامده به ما ربطی ندارد اما میرحسین از نظر ما جواان عزیز است و هیچ خلافی مثل احمدی و غیره انجام نداده .
شما هم حرف خودتان را به پای جوانان ننویسید همین. (288193)
سعید1
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۴:۳۲
اتفاقا آقای علم الهدا باید خود به این ابهام پاسخ دهند چون خود نیز نقش داشته و دارند.البته انصافا حرف خوبی زده اند.آن سیاستی را باید اصلاح کرد که طبق آن همه روسای جمهور را در دوره اول ناز می دهد و سر آخر با چهره ای لکه دار به بایگانی می فرستد.از هاشمی هم شروع شد.خود آقای علم الهدا هم از مروجان این سیاست در تریبونها بوده حالا گویی خوشبختانه کمی اوضاع را درک کرده.این حرف همان فریاد ما اصلاح طلبان است که خفه شدیم بسکه فریاد زدیم.نکنید آقا.خاتمی را خراب کردن شاخه را از بن بریدن است.... (288239)
احمد
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۵:۳۵
جناب آیت ا...نسل -1 و1و2و3 همه اینگونه شده اند یعنی شماوامثال شما اینگونه کرده اید اگرنه نس -1 قبل ازانقلاب که شهید شدند به انقلاب شدیدا باور داشتند به جای همراهی با آنهامانندمعلم شهید شریعتی چیکارکردید.نسل اول وفرزندان آنها مانند شهید بهشتی ومطهری ومنتظری وهاشمی رفسنجانی وفرزندان آنها همسر شهید رجایی وفرزند همت ها ونخست وزیر حضرت امام و ...نیز شدیدا معترضند وشما در جواب آنها سعی در بیرون کردن ازقطار انقلاب کردید کسانی که مردم انقلاب را با آنها میشناسند.نسل دومی وسومی هم .... (288291)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۵:۴۵
موسوی فتنه گر نبود ، موسوی فریاد فساد سر داد ، شما ها فتنه فتنه کردید ! (288035)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۹:۲۱
فتنه را کسانی ساختند که میخواستند ان فسادها را بکنند و در لوای حصر و فتنه کسی متوجه نشه .فتنه موسوی نبود فتنه کسی بود که مردم را خس وخاشاک و بزغاله نامید .موسوی محبوب قشر بزرگی از جامعه است اقای الم هدی (288075)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۰:۰۱
دقیقا، فتنه را گفتندو حصر را ساختند تا به این اختلاسها برسند..موسوی میگفت، من اصولگرای اصلاح طلبم. (288089)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۲:۵۲
سلام
این غلط است که چون فساد اقتصادی صورت گرفته پس نتیجه بگیریم که فتنه را گفتند و حصر را ساختند .. !!! نخیر اینطور نیست . فتنه در جای خود و اختلاس و فساد هم در جای خود . به هر دو هم باید رسیدگی شود و ربطی هم به هم ندارد . ضمنا موسوی اصولگرای اصلاح طلب نبود . نه یک اصولگرای واقعی و نه یک اصلاح طلب واقعی نمی آید قبل از اعلام رسمی نتایج آرا ، خود را پیروز انتخابات بداند ! و این دقیقا یعنی مقدمه چینی برای ایجاد آشوبی بزرگ ! شما دلیل دیگری برای این اقدام میتوانی ذکر کنی ؟! (288177)
ا ت ش ب ی گ زاده
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۸:۱۶
ایرانی اقای موسوی بارها اعلام کردند که این طیف پر از فسادند ، بارها گفتند این طیف مثل قدیم به جادو جنبل اعتقاد دارند بارها گفتند مردم رسانه خواهند شد . همه این اتفاقات افتاد اما شماها سرتونو کردید زیر برف هیچ جارا نمیبینید .
این اقا که اینهمه ادعا میکند چه گلی سر مردم ایران و مشهد زده ؟ (288353)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۹:۱۸
شما جواب من را ندادی دوست عزیز ! کلّاً یک چیز دیگر گفتی ! من هیچ ادعایی نکردم که شما گفتی ! من سؤالم این بود که چرا قبل از اعلام نتایج انتخابات ، موسوی خود را پیروز انتخابات معرفی کرد ؟! سؤال روشن است . فکر میکنم این شما هستی که سر خود را زیر برف کرده ای ! ببخشید البته ! (288375)
ک
United States
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۹:۱۷
زودتر از موسوی خبرگزاری فارس وقتی هنوز داشتن مردم رای میدادن، اعلام کرد حتی درصدش رو هم گفت 63 درصد. البته از این دست اخبار این خبرگزاری ها همیشه صحتش معلوم میشه. (288374)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۲:۴۱
عجب عزیز !
فساد و تخلف و خطا و گناه و فتنه همه شان بدند . اما هر کدام معنی جدایی دارند . متخلف و فتنه گر هر دو مذموم اند اما نه معنی شان و نه جرمشان و نه حکمشان یکی نیست . همانطور که جرم و جزای یک قاتل با زناکار با رشوه گیرنده با شراب خوار با ... و ... تفاوت دارد . معنی فتنه مشخص است . سال 88 هم فتنه انجام شد چه شما بپذیری و چه نپذیری . احمدی نژاد هم خطاکار است اما فتنه گر ............. (288170)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۲:۴۲
نبود . خس و خاشاک را هم به مردم نگفت و به فتنه گران گفت . ضمناً احمدی نژاد هم آن موقع محبوب قشر بزرگتری از جامعه بود اما کسانی نخواستند بپذیرند ! (288171)
ا ت ش ب ی گ زاده
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۸:۱۸
اگر از نظر شما راهپیمایی مدنی مردم فتنه است پس ما همه فتنه گریم چون فتنه گریم کسی حق ندارد به ما توهین کند هر کی باشد. (288354)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۱:۰۴
... باید عرض کنم که خود شما و دوستانتان دائماً به نظرات مخالف حمله و توهین میکنید ! و این کار هر روزتان است ! حالا چگونه از دو کلمه که به داعشیان داخل و نه مردم نسبت داده شده رنجور هستید ؟! (288425)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۹:۲۸
اقای الم الهدی پس شما میفرمایید که ما فریب خوردیم؟ میدانیم که امثال شما مارا به این روز کشاندند میدانیم که شماها بودید که اینقدر به این نظامیان قدرت دادید والان این وضعیت کشوریه که قراربود باانقلاب درجهان نمونه بشه . . . . راستی جناب الم الهدی شماهم خودتو سرزنش میکنی ؟ وقتی فقر و فحشا و فساد و بیخانمانی و بدبختی و گشنگی و افسردگی ملت رو میبینی؟ (288076)
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۱:۰۷
حرف و شعار ملاک تصمیم و نتیجه گیری نیست، ملاک عمل و رفتار افراد است. عمل موسوی چه بود؟ آقا وقتی رای نیاوردی قبول کن؛ نه اینکه مردم رو دعوت به شورش کنی!! فتنه یعنی چی؟! یعنی امتحان، آزمایش. امتحان آقای موسوی و کروبی و ... این بود که با اقبال مردم روبرو نشدن مردم تو اون مقطع زمانی به احمدی نژاد رای دادن اگه شعار دموکراسی میدین در عمل هم پایبند باشید نه اینکه بگید چون ما رای نیاوردیم پس حتما تقلب شده!
می دونم الان دوستان بهاری سیاهه ای از اشتباهات احمدی نژاد رو میکنن اونهم یه آدمه که فرصت بهش دا (288121)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۳:۳۰
شما با رفراندوم موافقی؟ (288194)
عاشری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۴:۵۲
تعالیم اسلام به ما آموخته که مظلوم است که حق دارد ناسزا بگوید غیبت بکند و فریاد بکشد . موسوی و مردم طرفدار عدالت هم همین کار را کردند . که به مذاق متحجرین خوش نیامد و آن کردند که همه می بینیم. (288258)
ا ت ش ب ی گ زاده
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۸:۲۱
عمل احمدی نژاد چی بود؟ اون به رای اعتراض نداشت برای خریدن رای با پول بیت المال اعتراض داشت.چرا خودت هم میدونی مردم موسوی را دوست داشتند و رای هم می اورد اما بعضی از ارگانها خواستند و نشد! (288356)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۲:۲۷
خب عزیزم کسی هم نگفته چرا فریاد فساد سر داد ! مسأله اینست که فریاد فسادش را غیر اصولی و با خشونت سر داد ! میتوانست آن فریاد را از راه قانونی و متمدّنانه سر دهد نه به شیوه ی بر پا کردن آشوب ! میتوانست به جای بیانیه دادن ، در راستای فساد ستیزی قلم بزند . کشور قانون دارد . جنگل نیست که هر کس هر چیز را نپسندید بزند زیر همه چیز ! مردم آن زمان تشخیص دادند احمدی بهتر است . حالا اگر کسانی با رأی مردم مشکل دارند بهتر است ابتدا خود را اصلاح کنند و بعد به اصلاح جامعه باشند ! (288166)
ا ت ش ب ی گ زاده
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۸:۲۳
شماها همان هایی هستید که احمدی نژاد را تقدیس میکردید و ازش دفاع می کردید حالا شدید منتقد بعد از مردن سهراب ؟ . (288359)
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۳:۱۶
جون من خودت فهمیدی چی گفتی دوست عزیز؟؟
تف کردین به 24 ملیون رای باز میگی فریاد فساد فساد سر داد؟با تو دیگه کی هستی..
این فساد ها که مربوط به 4 سال اول نیست دوست عزیز.البته نکند حضرات که یار امام بوده اند صاحب غلوم غیبی بوده و 4 سال بعد احمدی نژاد را پیشبینی میکرده اند!! ...البته اگر پیش بینی میکرده اند هم خیلی عجیب نیست..چون خودشان ختم این جور کارا ها هستند..زیرا پرونده 300 ملیونی جزایری به شیخ مهدی کروبی هنوز باز است:دی
لا اقل به چیزهایی که یه خوردت میدن کمی فکر کن.. (288187)
محمد-
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۳:۵۱
شروع فساد با دروغ شروع میشه . وقتی برخی از سران اصلاحات در دادگاه گفتند رمز فتنه ماتقلب بود ، وقتی که آقای موسوی هنوز رای گیری در شهر ها ادامه داشت اعلام کرد با رای قاطع و اختلاف بالا رئیس جمهور شدم و،وقتی که به کسانی که به عزاداران امام حسین بی احترامی کردند گفت مردان خداجوی و ..... این فرد می خواست با فساد مبارزه کنه ؟. من که بعید میدونم (288210)
علوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۵:۰۴
احسنت احسنت حرف دل ده ها میلیونهاایرانی جای امام خالی !!! (288270)
ا ت ش ب ی گ زاده
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۸:۱۳
افرین احسان .یاشا کیشی (288352)
اکبر مندل
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۶:۲۷
فقط مانده حضرتعالی بیایید و رئیس جمهور شوید تا هرچه انها نکردند شما بکنید . بیچاره این ملت!!! (288036)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۰:۴۷
خداییش دمت گرم.اینو خوب اومدی (288113)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۶:۳۷
بهترین کاری که حضرت آیت الله میتواننددرجهت حفظ انقلاب بکنند این است که محترمانه کنار بروند ودیگرتیشه به ریشه انقلاب نزنند (288037)
خداوردی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۴:۵۳
مگر مغز امثال شما با مردم عادی چقدر فرق دارد که آنها از 50 سالگی بازنشست میشوند اما شما تا ابد میخواهید در صحنه باشید و بیت المال را حرام کنید. (288259)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۹:۳۸
ایت الله هاشمی رفسنجانی منظورتونه دیگه؟
ایشون رو خود اصلاح طلبا انقدر بش فشار اوردن که زمان ریاست جمهوری اومد تو نماز جمعه و زد زیر گریه..یادتون نمیاد؟
مشکل اصلی شما کارگزارانی ها و اصلاح طلبا اینه که قائل به چرخش قدرت نیستید..شاهد مثالم انتخابات 76 و 84 و 88
ادعای تقلب از اقای هاشمی و موسوی (288386)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۷:۱۱
نفرمودید احمدی نژاد چگونه از آب در آمد
نظامی که تمام سرانش آنگونه از آب در میایند یعنی چه
آیا به جوانان و نسل سومی ها حق نمیدهید آنگونه از آب درآیند
آیا رافت و مهربانی و حق و عدم تبعیض وبرخورد با مفسدین وخائنین و...
آیا استخدام وبکارگیری وانتصاب و ...بر اساس آنچه چه میگوییم بوده است
آیا بزغاله و گوساله خواندن همین مردم توجیه شرعی و قانونی دارد
آیا در مناصبی چون امام جمعه ،وزارت ،و...نیاز به جوانگرایی دارد ؟ (288038)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۷:۲۸
چقدر دیر به این واقعیت پی بردید! (288040)
الی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۲:۰۵
موفقم به شدت. نسل دوم رو فراموش کردند.
حکایت اطلاع از نارضایتی مردم از مسئولین حکایت کبکیه که سرش رو میکنه زیر برف و همه چیز رو آروم و عالی در نظر میگیره. (288155)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۷:۳۸
قُلْ يَا أَهْلَ الْكِتَابِ تَعَالَوْاْ إِلَى كَلَمَةٍ سَوَاء بَيْنَنَا وَبَيْنَكُمْ أَلاَّ نَعْبُدَ إِلاَّ اللّهَ وَلاَ نُشْرِكَ بِهِ شَيْئًا وَلاَ يَتَّخِذَ بَعْضُنَا بَعْضاً أَرْبَابًا مِّن دُونِ اللّهِ فَإِن تَوَلَّوْاْ فَقُولُواْ اشْهَدُواْ بِأَنَّا مُسْلِمُونَ
ای پیر و ای مرشد عزیز عاقبت تکفیرگری همین است که شما این گروه راقبول ندارید وگروه دیگرشمارابه مطلب مهمی اشاره کرده ای ازاینکه این حقیقت را برزبان رانده ای تعجب کردم ای کاش علتهای آنرا بدورازهرگونه حقد وحسد وکینه ریشه یابی کنید (288041)
دانیال دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۷:۳۹
من یه سوال دیگه از حضرت آیت الله دارم. در همه ی دنیای اسلام مردمی که به نماز جمعه می آیند از خطیب نماز جمعه انرژی مثبت می گیرند چرا در نمازهای جمعه ی ما فقط بذر کینه و نفرت کاشته می شود؟؟!! (288042)
16 بهمن 57
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۹:۳۵
آقای دانیال: این انرژی مثبت گرفتن از نماز جمعه زمانی حاصل می شود که امامان جمعه ما مثل آیت اله طالقانی ، منتظری ، صدوقی ، دستغیب ، مدنی ، هاشمی رفسنجانی ، دعاگو و مقام معظم رهبری باشند که با منطق و بامتانت و وقار کامل حتی خطاب به دشمنان سخن می گفتند و در کلامشان خواسته مردم بود نه تبلیغ برای جناح خاص و تهمت و افترا به دیگران . یعنی عدالت و انصاف در کلامشان بود . (288079)
الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۲:۵۴
شما هم عجب تحلیلی می کنی، چطور این افرادی که رو نام بردی، یکجا جمع کردی. (288179)
خامسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۴:۵۵
دو سه روز قبل از نه دی را یادش رفته . (288261)
Harash
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۲:۴۰
راست میگه...شما یک بار بشین پای صحبت های آیت ا.. جنتی ببین همش در حال ناله و نفرینه...من خودم به عنوان یک جوان شدیدا ازش انرژی منفی میگیرم و حاضر نیستم گوش کنم (288456)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۷:۳۹
خودمونیما معلومه اسم خاتمی براتون خیلی مهمه که توی تیتر نیاوردید. پس رسالت خبرنگاری چی میشه (هرقدر هم به خاتمی یا هر کس دیگه ارادت داشته باشید) (288043)
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۰:۰۴
خاتمی محبوب قلوب است چونکه مردم از یاد نخواهند برد دولت اصلاحات فقط منافع ملی را دنبال میکرد و شخص سید محمد خاتمی جمهوریت نظام را به فعلیت نسبی در آورد.لطفا سعی کنیدواقع بین باشید ،علی آقا (288092)
یاسر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۱:۱۰
منافع ملی؟! استعفای دسته جمعی و لوایح دو قلو هم جزء منافع ملیه یا منافع اصلاح طلبا!!! (288123)
امید خراسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۲:۵۴
دقیقن منافع ملت بود . اون لوایح اصل خواسته ی ملت بود و همچنین استعفای جمعی هم....... (288178)
یاسر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۲:۲۹
ملت؟!
پس چرا بعدش به احمدی نژاد رای دادن؟!
دلیل رفتن مردم به طرف احمدی نژاد گندکاریهای دولت اصلاحات و خاتمی بود.
مملکت رو رها کرده بودن فقط به فکر منافع خودشون بودند. کیو میخواین گول بزنین. (288453)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۳:۳۴
یاسر شما که کشور را نابود کردید از منافع ملی صحبت نکنید. (288196)
صارم
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۵:۲۰
دولت آقای احمدی نژاد آمدکه مچ اصلاح طلبان رابگیرد درحالی که سه قوه در دست اصولگرا ها بود ولی دریغ از یک پرونده فساد مالی ولی دولت پاکدست تاریخی اصولگرایان به گونه ای عمل کرد که قوه قضاییه بلندمرتبه ترین مقام بعد ازریاست جمهوری را محکوم کرد.البته برای احمدینژادیها چیزی به اسم منطق وجود ندارد وهم کپی خود احمدی نژادند (288285)
جاوید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۶:۳۹
صارم با این نوع افکار نگرانتم ، چون خیلی از واقعیت ها دوری (288309)
یاسر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۲:۳۸
صارم جان! گیرم رحیمی خلافکار! اصلا خلافهاش رو هم تو زمان احمدی نژاد انجام داده درست!
ولی حالا که محاکمه و محکوم شده ولی م.ه رو چی میگی؟! پرونده استات اویل و کرسنت رو چی میگی؟! اصلا کسی جرات میکنه در مورد اینا حرف بزنه!! اینهمه مدارک رو شده ولی قوه قضاییه نمیتونه با اینا برخورد کنه چون مث خوره تو سیستم نفوذ دارن! پشتشون خیلی گرمه!! (288455)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۲:۰۲
خاتمی محبوب قلب هاست ؟!!! بله محبوب قلب هاست اما قلب کاربران اصلاحاتی این سایت نه قلوب همه ی مردم ! نمیدانم چرا شما سعی دارید دائم خودتان رو مردم بنامید ! خیلی جالبه ! 115 جان اگر میخواهی واقعیت را بدانی ، واقعیت این است که سال 84 عموم مردم از خاتمی و اصلاحات ناراضی بودند که به ادامه ی راه خاتمی "نه" گفتند . البته فکر نکنی از احمدی دفاع میکنم . ولی میگویم که دیگر نه خاتمی نه احمدی نژاد ! هر دو امتحان خود را پس دادند ! بد بودن احمدی دلیل تطهیر خاتمی نمیشود دوست گرامی ! (288153)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۷:۴۴
با تشکر از نظر ایرانی،اما تریبون به دستان امروزی همواره خودشون ملت می نامند ! سال 84 را با حالا مقایسه کردن می شود قیاس مع الفارق ، ملت اکنون غارت و چپاول بیت المال را توسط کسانی می بینند که در سال 84 خود را همراه و همنشین امام عصر می دانستند و صندلی آن امام عزیز را جنابعالی بارها در کنار حضرات دیدی ؟!!!ما همواره قدر چیزی را موقع میدانیم که از دستش بدیم!! آیا در دولت آقای خاتمی اختلاس دیدی یا قتل های زنجیره ای؟ آیا آزادی قبل و بعد از خاتمی؟ارتباط خارجی و اقتصادو..پس واقع بین باشیم (288336)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۱:۲۶
115 عزیز !
اول اینکه از اینکه با ادب هستی و مثل برخی نظر دهندگان توهین نمیکنی خوشحالم . در رابطه با مفاسدی که برشمردی من هم موافقم . برای همین هم گفتم که دیگر نه احمدی نژاد و نه خاتمی . در دولت اصلاحات ، شاید فساد اقتصادی و اختلاس به اندازه ی دولت دهم نبود . شاید هم بوده و صدایش در نیامده . نمیدانم . اما مفاسد دیگری بود که مردم را هم خسته کرده بود و به همین دلیل و همانطور که گفتم ، مردم ........ (288430)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۱:۲۷
....... به ادامه ی راه خاتمی "نه" گفتند . مقایسه ی سال 84 با الآن هم قیاس مع الفارق نیست . باز هم میگویم که برفرض دولت احمدی نژاد بد بوده باشد ، این دلیلی بر پاک شدن و تطهیر بدی های دولت اصلاحات نیست و انسان عاقل هم از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود . (288431)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۱:۵۴
... مهدی نصیری و دیگران چنان جنجال کردند که امام در پیام تسلیت مرحوم روح اله خاتمی نوشتند فرزند فاضل وبا تقوای مان وزیر محترم ارشاد.برادر من چشمتان را باز کنید.خاتمی نظیر ندارد.خانواده اش را ببینید.حرفهایش را بشنوید.یک انسان ریشه دار شناخته شده است.اعتبار جهانی دارد.شما با یک کامنت در باره او نظر کوچه وبازاری می دهید! از خاتمی سالم تر کیست؟از موسوی پاک تر کدام سیاستمدار است . . . .چپاول در غیاب امثال موسوی است که ممکن می شود.فتنه ریشه اش اینجاست... (288444)
فرشاد خیری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۷:۴۸
خاتمی محبوب قلب هجده میلیون نفری بود که با کوچکترین اشاره اش به روحانی رای دادند ...مردم یعنی این ها و نه شماهاه! (288338)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۷:۵۱
همین که سایت اصلاح طلبان نظر شما رو ثبت میکنه نشان از بزرگی اصلاح طلبانه چون هیچ سایت اصولگرایی نیست که جرات داشته باشه نظر مخالف رو ثبت کنه بعد چار نفر رو میارن چارتا لایک میخره ذوق میکنن که محبوبیت دارن (288340)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۱:۳۴
هموطن خوبم !
البته من از سایت بهارنیوز متشکرم که نظر مخالف را هم منتشر میکند . اما جسارتا سایت های اصولگرا هم نظر مخالف را نشر میدهند . در رابطه با محبوبیت هم نظر من همانست که گفتم . اگر دوران اصلاحات دوران خوبی میبود و مردم راضی میبودند ، سال 84 به معین رأی میدادند و نه به احمدی نژاد . همچنین اگر واقعا محبوبیتی میبود ، سال 92 نیز آقای عارف (که البته برایشان احترام قائلم) در صحنه باقی میماند و رأی می آورد . (288434)
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۲:۴۵
مگه سایت اصولگرا رو میخونی خالی بند؟!! (288462)
راننده تاکسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۸:۰۲
سید محمد خاتمی راستگو،پاک دست،اعتقاد قلبی به جمهوریت نظام داشت و دولتش پاکترین دولتهای بعد از انقلاب بود اقتصاد ما در زمان ایشان رونق داشت دیگه چی بگم و هر چه خوبی پس نتیجه میگیریم خاتمی از اول مطهر بود آقا یا خانم ایرانی (288347)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۹:۱۱
سلام . جسارت من را ببخش اما خودت گفتی و خودت هم نتیجه گرفتی ؟؟؟!!! شما جواب من را ندادی دوست عزیز ! اگه خاتمی و دولت اصلاحات آن چیزی بود که شما گفتی ، پس چرا مردم به ادامه ی راه او رأی ندادند ؟! چرا رأی معین اینقدر کم شد و احمدی نژاد رآی بالا آورد ؟! پس اتفافا نتیجه میگیریم که نتیجه گیری شما غلط است و همچنین نتیجه میگیریم که مردم از اصلاحات و خاتمی نیز راضی نبودند . همهانطور که گفتم : دیگر نه خاتمی نه احمدی نژاد ! (288372)
110
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۸:۰۴
زنده و جاوید باد سید محمد خاتمی عزیز، مگر او ولاغیر! (288349)
urmia
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۹:۰۴
بله اون موقع مردم به خاتمی نه گفتند چون می گفتند سرعت اصلاحات با توجه به پشتوانه مردمی که داره کمه. مردم فکر نمی کردند که یکی بیاد مملکت رو 100 سال عقب ببره. ولی گذشت سالها نشون داد که باز گلی به جمال خاتمی که رشد سیاسی در دوران ریاست اون صورت گرفت. دیگه هر اراجیفی تو کت این ملت نمیره مگه این که طرف خودش یه مشگلی داشته باشه (288369)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۱:۴۴
من متوجه نشدم ! جسارتا کلامت تناقض داشت ! بالأخره پشتوانه ی مردمی داشته یا نه ؟! اگر نداشته که نداشته ! اگر هم به قول شما داشته چرا مردم به خاتمی "نه" گفتند ؟! حالا که به قول شما مردم فساد دولت دهم رو دیدند و میگویی گلی به جمال خاتمی ، چرا آقای عارف از انتخابات کناره گیری کرد ؟! نه دوست خوبم اینطورها که فکر میکنی نیست . عموم مردم اصلا سیاست نمیدانند و خود را درگیر سیاست هم نمیکنند . آنها فقط کسی را میخواهند که خدمتگزار باشد . نه با اصولگرا و نه با اصلاح طلب عقد اخوت نبسته اند . (288439)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۱:۴۳
ایرانی عزیز ما اصلاح طلبان دنبال مراد نیستیم ومرید بودن را هم نمی پسندیم.اگر دفاع میکنیم از خاتمی به خاطر اعتدال وعقلانیت وصداقت ایشان است.شما در پاکدستی ایشان شک دارید؟مخالفت راستها با خاتمی مال 76 واصلاحات نیست. شما سنتان قد نمی دهد در سال 65 ایشان وزیر ارشاد بود.گفت هنرپبیشه های سابق مثل مرحوم ایرج قادری چرا بیکار مانده اند.بیایند درقالب جدید سینما فعال باشند.چه بلبشویی کردند دوستان شما.بیا وببین.تا اینکه امام نظر تایید دادند و خیلی از سینماگران سابق شروع کردند به کار.گرسنه مانده بودند.... (288438)
دانیال داوری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۳:۵۶
این علم الهداست نه خاتمی (288502)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۷:۴۲
البته سوال خیلی خوبی طرح کرده، ولی راه حل نگفته
یا نظر جوانان درسته
یا برای گفتن واقعیت به جوانان باید از راهش وارد شد که الانش هم دیره (288044)
انقلابی معتدل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۷:۵۰
جناب آقای علم الهدی بند ه با انقلاب بوده وهستم وخواهم بود افکار وصحبت های شما را هیچ کدام از نسل های انقلاب بر نمی تابندو باعث دوری آنها از انقلاب شده. (288046)
بهلول دیوانه
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۷:۵۳
جناب علم الهدی احمدی نژادازآب درنیامد!اومحصول اصولگرایی بود که ازایستادگی درمقابل رهبری گرفته تافسادتاخرخره انجام دادوشما ویک عده ظاهرا"دلسوزحمایت کردید.نه خاتمی مروج بی بندوباری بودونه موسوی فتنه گر، اماشمافکرمی کنیدبااین اظهارات بازارتان سکه می شود!!! (288047)
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۱:۵۶
كاملا با نظر شما موافقم . اقايان پول خوردند و هر كاري دلشان خواست تو 8 سال گذشته انجام دادند حالا كه داره كم كم برا مردم رو مي شه نمي دونن چيكار كنن و خودشون رو به چه آب و آتيشي بزنن. همين شماها بودين كه از احمدي ن‍ز‍ادها حمايت مي كردين (288145)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۸:۰۰
افرین به اقای علم الهدی.بالاخره یه حرف درست زدید.واقعا سوال من جوون اینه اگر قرار بود اینی بشیم که هستیم چرا انقلاب کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟که نماینده هامون رشوه بگیرن و انگار نه انگار .معاون اولمون اختلاس کنه و انگار نه انگار .هر کس هر کاری دلش می خواد بکنه انگار نه انگار .هر روز همه چی گرون و گرونتر میشه و مردم فقیرتر انگار نه انگار .تازه نه اینکه به مردم کمک نمیشه تازه دولت هم هزینه هاشونو می بره بالاتر.واقعا اینه اسلام علوی که قولشو به مردم داده بودین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (288048)
حکمت الله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۵:۱۳
آقای علم الهدی آفرین نداره جانم!! همین آقایون بانی و باعث وضعیت فعلیه کشورند!
آدمهای درست و حسابیمون رفتند برای غربیها موشک و ربات و بانکداری راه میندازند و بیسوادامون شدند ارزشی و جای 4تا آدم ارزشی واقعی را هم گرفته و خودشون را تافته جدا بافته و متصل به آسمان میدانند و جلوی چشم خلق الله با توسل به دروغ و ریا بیت المال را مایملک پدری دانسته و تاراجش میکنند و هر که را با خود مخالف ببیند انگی نیست که نثارش نکنند. (288281)
خوب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۸:۰۱
شـــمـــا خـــوبـــی. (288049)
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۸:۰۱
شما هم كه هر روز بره كباب ميزني و اين مردم بزغاله !!!! رو سفارش به اشكنه و پياز ميكني !!!! (288050)
بابانوئل
United States
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۸:۰۵
گفته باید طوری عمل کنیم که جوانان را جذب کنیم خوب پس چرا خودت برعکس عمل می کنی؟ (288052)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۴:۴۳
ایشان گویا دستور داده اند تا بجای ْ جذب ْ جوانان را ْ جلب ْ کنند .
البته به خاظر خودشان که عاقبت به خیری نصیبشان شود . (288248)
صبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۵:۱۴
منظورش من و شما نیستیم , جوانان ارزشی!! (288282)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۸:۱۹
بني صدرکه خائن بود، موسوی هم که فتنه گر، دولت اصلاحات هم که بی بندوبارشد و احمدی‌نژاد هم که آنگونه از آب درآمدمردم هم كه مشتي گاووگوساله اند! البته جنابعالي هم كه تواين كشورهيچ وقت نبودي مسئوليتي هم نداشتين وازكسي هم حمايت نكردين!پس حالاپيداكنين پرتقالفروش را!!! (288055)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۰:۱۰
احسن،عالی بود (288094)
Urmia
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۴:۱۸
حالا كه اينا همه يه مشكلي داشتن و همه هم از فيلتر شوراي نگهبان گذشتن خوب يه سوال ديگه هم به ذهن جوانان خطور ميكنه! و اون اين كه شوراي نگهبان اصلا براي چه كاري هست؟ نگهباني از منافع يه گروه مشخص؟ (288225)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۴:۴۱
ایشان لقبشان در آینده نزدیک رو نمایی خواهد شد .
هرچند بعضی از مردم معلوم نیست از کجا توانسته اند حدس هایی از بابت القاب ایشان بزنند .
ایکاش یکی به ایشان عرض میکرد : مردم چیزهای دیگری می گویند شما خیلی گوشتان سنگین است کامل نمی شنوید . . . . (288247)
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۸:۲۴
جوانان عزیز، بیایید قبول کنیم که مقصر اصلی خودمان هستیم . از قدیم گفته اند خلایق هر چه لایق. ما مردم خودمان به خودمان رحم نمی کنیم ، کاسب و کارمند و معلم و... مگر مردم نیستند؟ببینید کاسب توی بازار چطور یک جنس بنجل و ارزان قیمت را به چه قیمت گزافی توی پاچه هم نوع خود می کند.کارمند کار ملت را انجام نمی دهد. معلم در تربیت و تعلیم کوتاهی می کند. دکتر پول خون مردم را مطالبه می کندو... . این مردم هستند که خود به خودشان ظلم می کنند.مردم خودشان را اصلاح کنند ، دولت و نظام هم اصلاح می شود.اول خودمان (288056)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۲:۰۹
امام علی (ع) به مالک اشتر فرمودند وقتی به جایی میروی برای شناختن اعمال و رفتار حکومت به اعمال و رفتار مردم آن سرزمین نگاه کن. (288157)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۵:۱۲
بر خلاف نظرات قبلیتون، با این نظرتون موافقم.
خلایق هر چه لایق (288279)
اردوان
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۸:۲۶
چرا بنی‌صدر «خائن» بود٬ موسوی «فتنه‌گر» از آب درآمد٬ دولت خاتمی مروج «بی‌بند و باری» شد و احمدی‌نژاد هم «آن‌گونه» از آب درآمد؟
باز جالبه که آقای هاشمی بدون مشکله. (288058)
علی
Netherlands
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۸:۲۹
لطفا برین از خودتون سوال کنین چرا نسل سوم کلا شما ها را قبول ندارند (288059)
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۸:۳۱
آن کسی که اختلاس می کند،دزدی می کند،بی قانونی می کند و... که از کره مریخ نیامده . فرزند همین ملت بوده . توی همین سرزمین به دنیا آمده زندگی کرده لکن وضعیت جامعه دیده و به او گفته اند قانون ، قانون جنگل است، باید بکشی باید چپاول کنی باید غارت کنی تا نکشندت تا چپاولت نکنند تا غارتت نکنند.چرا باید اینطور باشد.ایراد از اسلام و نظام و حق نیست ایراد از ماست که در حق دیگران ظلم می کنیم،حقوق دیگران را رعایت نمی کنیم بعد می گوییم چرا بی عدالتی است.ولله اگر ما هم دستمان می رسید کم از آن اختلاس کننده نبودیم (288060)
ميهن پرست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۸:۳۵
ما خس و خاشاك با شما حرفي نداريم اخه!!!! (288061)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۱:۰۶
البته منظور دوست مون گوساله و بزغاله بود...
برادر ایشون خس و خاشاک نگفتن که او تخصص محمود بود.... (288120)
خس و خاشاک و یک سری حیوانات چهارپاو اینک عوضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۲:۰۶
مدرن باشید دوستان ورژن جدید امثال ما 4تا آدم عوضی نام گرفته (288156)
ميهن پرست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۲:۵۲
بخدا هرچي خواستم بنويسم گوساله روم نشد، مجبور شدم همين خس و خاشاك رو بنويسم. (288175)
حقوقدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۸:۴۸
چرا شریعت اسلامی را برای مفسدان اقتصادی که با دزدی از اموال بیت المال باعث رشد فقر و منشا فساد شدند اجرا نمی کنید مگر مفسدان اقتصادی حدودشان غیر از اعدام است اگر اعدام نشوند برای مردم جای تردید باقی خواهد ماند. (288063)
غازان خان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۵:۰۲
این آقایان همه شان دارای آقا زاده های متعدد و داماد و باجناق و خواهر زاده و برادر زاده و.... هستند که همه هم یا استاندارند یا فرماندار یا مدیر عامل و سفیر و وزیر و وکیل و.... هیچکدام به کارشناسی و حقوق 800 هزار تومانی در یک اداره رضایت نمیدهند و به این نتیجه میرسیم که از آنهاست که بر ماست .
گرفتید؟؟؟ (288268)
خرم سلطان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۸:۵۱
علم الهدی هم که اونجوری از آب درآمد... (288064)
دلسوز ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۸:۵۳
شما با رفتارهاتون همه را شک واداشته اید مشکل فقط نسل سومی ها نیستند با تهمت های نا روایی که به دلسوزان انقلاب و کشور زده اید ما نسل اولیها هم به خاین بودن بنی صدر و ... هم شک کرده ایم (288065)
محسن
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۸:۵۴
حاج آقا دمتون گرم بالاخره به فکر جوونا افتادین! اما از خود جوونا بپرسین که چی میخوان و نیازاشون چیه بعد براشون نسخه بپیچین. (288066)
احمد
United States
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۰:۵۴
لابد بوی نتخابات سال آینده ایشان راوسوسه کرده وحلا داره تریپ طرفداری ازجوانان را اجرا میکنه خیلی جی نگیرید (288116)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۸:۵۴
تو و امثال تو که حالشان خوب است و ملالی نیست .... (288067)
محسن
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۹:۰۰
در حال حاضر در سطح کشور 10 میلیون جمعیت جوان مجرد داریم که مشکل تنها 40 درصد آن‌ها اقتصادی است و بقیه زیر بار ازدواج و تشکیل خانواده نمی‌روند. چرا انقلاب و نظام نتوانسته بسترسازی برای پاسخ به این نیاز مشروع بکند؟ (288068)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۹:۰۲
یادشان رفته که خود حضرتعالیشان که در این چندساله شده یکی از ارکان نظام به همین مردم گفته گوساله . اونوقت توقع داره همه مردم ایران که هیچ ، سایر کشورهام به انقلاب علاقه نشان دهند (288069)
محسن
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۹:۰۳
حاج آقا شما که فقط بفکر موشک و مانور و دفاع هستین پس کی وقت میکنین بفکر جوونا باشین؟ البته گشت ارشادتونم بد نیستا!!! (288070)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۲:۲۶
مگه بده فکر این جور چیزا باشه
باید به فکر فتنه کردن باشه ؟ (288165)
محسن
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۸:۲۱
دوست عزیز: ماجرای ٨٨ فتنه نبود یه اعتراض مدنی بود. حالا بعضی تجربه، تحمل و توان هضم اینجور حرکات مدنی رو مثل جوامع دموکراتیک نداره و به اون بلوغ نرسیده مشکل مردم و احزاب نیست. (288358)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۹:۰۶
شما که متخصص در امور دینی هستید به جای اظهار نظر در اموری که تخصص ندارید لطفا آرامتر باشید!!!!؟ (288071)
موسوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۹:۱۷
مشکل جای دیگه است اقای علمالهدی مقصر را میخواهی بشناسی بروید جلوی ایینه تو وهمگروه هایت و .... (288073)
لرستانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۹:۳۱
آقای علم الهدی شما امام جمعه شهر ودیار امام رضا (ع) هستید احترام این امام بزگوار را نگهدار افراطی گری وسخنان بی ربط وهر روز وبرای هر دولتی به نحوی سخن گفتن جوانان انقلاب وجنگ ندیده را منحرف می کند سکوت شما بیشتر از نفعش برای مردم است شما که از یاران ودعا گویان پر وپا قرص احمدی نژاد واصول گرایان بودید چطور شد 180درجه تغییر کردید احمدی نژاد همان آدم 8 سال پیش می باشد که شما ها طرفدارش بودید. (288077)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۹:۳۳
جناب علم الهدی شما برای اینکه احمدی نژاد را بر این کشور تحمیل کنید دیگران را با تهمتهای ناروا به ناحق چنین معرفی کردید .حالا که دست نشاندهگان شما چنین غارت گر از آب بیرون آمدند جوانان صادق و با صفای کشور مردد شده اند. امام ویارانش هنوز هم در دل این ملت وفادار عزیزند و خدمات خاتمی وهاشمی وموسوی را قدر دانند . تخلفات دوستان شمارا به حساب انقلاب واسلام و امام نمی گذارند . مردم در انتخابات 92 ثابت کردند میفهمند چکار کنند .اگر شما بگذارید. (288078)
عشقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۹:۳۷
کدوم چاقو رو دیدید دسته ی خودشو ببره؟؟؟؟؟؟همه ی شمام اگه جای ایشون بودیدهمین حرفارو میزدید چون نون وآبش ازین حرفابدست اومده و بدست خواهد اومد. تاریخم تکرار میشه برید بگردید تاریخ مشابه اینارو بررسی کنید به این نتیجه میرسید که: مامحکومیم به اینکه فقیرباشیم و یه وعده غذا بخوریم واونا ثروتمند چون قضا وقدر خداست................ (288080)
امیر
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۹:۴۶
توجه دارند که مردم نسبت به جناب ایشان هم قضاوت دارند! (288081)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۹:۵۰
آقای علم الهدی ، در آستانه رحلت از این جهان یک همتی کن یکبار دیگر مسائل رو مرور کن و فتنه گر اصلی رو پیدا کن ، پیداست، درک کن ، کودتاچی اصلی ، طراح عملیات و ... آن وقت این مسائل حل میشود (288083)
داریوش .ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۰۹:۵۶
از بس شما تاریخ انقلاب را تحریف میکنید مردم از جاهای دیگر پرس و جو میکنند

یادمان باشد مدعیان امروز اکثرا نقشی در انقلاب و جنگ نداشتند اما به خانواده های شهید بهشتی، شهید رجایی، شهید باکری، شهید مطهری، منتظریف موسوی ، کروبی و.... پسر نوح یا فتنه گر میگویند (288085)
یاللعجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۱:۲۲
بهتر نیست به جای خانواده هاشون خودشونو بچسبی!!!!
البت بجز فتنه گرها!! (288129)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۲:۲۸
تعداد پسران نوح خیلی زیاد شده : خانواده های شهید بهشتی ، شهید مطهری ، رجایی ، محلاتی ، همت ، باکری ، جهان آرا ، قدوسی ، ربانی املشی میرحسین موسوی ، کروبی ، خانواده حضرت امام ، خاتمی ، موسوی بجنوردی ، صانعی ، جوادی آملی ، موسوی اردبیلی و .................. (288167)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۱:۵۵
برای اینکه تعداد نوح ها زیاد شده عزیزم . (288445)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۰:۰۱
عرض میکنم جناب علم الهدی:احمدی نژاد را شما علم کردید در پناه ندانم کاری هایش هر چه خواستید انجام دادید و بعد هم عین دستمال کاغذی دورش انداختید؟اشتباه مهم شما اینست که مردم و جوانان را نادان فرض فرمودید که اینجای کار هم سخت اشتباه کردید و بعد نتوانستید جمعش کنید.بهمین خاطر حساب کار از همه مسئولین در رفت.. (288088)
ک.ساروی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۱:۲۰
احمدی نژاد خوب بود ولی نذاشتن خوب بمونه. (288127)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۰:۰۴
کدام جوانان میگویند موسوی فتنه گر بود؟!!! (288091)
علی
United States
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۰:۱۶
من تو این 4 ،5 سال یه جوان یا نوجوان یا حتی میانسال ندیدم که بخواد بگه مهندس موسوی فتنه‌گره اینا همه توهمات این آقایان هست حرف مردم چیز دیگه‌ای هست اما دستمون کوتاهه (288095)
گروهی ازجوانان
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۰:۰۹
حاج اقا لطف کرده احمدی نژاد را به افراد اصلاح طلب ربط ندهید چون این اقا دست پرورده خودتان بود ضمنا ازطرف جوانان اظهار نظر نفرمایید (288093)
اسدیان
Spain
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۰:۳۰
جای دور نروید حضرتعالی با نظراتی که مداماابراز میفرمایید یکی ازعوامل ناامیدی جوانان نسبت به انقلاب محسوب میگردید (288102)
جمشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۰:۳۴
بنده از رزمندگان جان به کف (لشکر روح الله) بودم هیچ موقع مدیریت وصلابت ودست پاکی دولت آن زمان را فراموش نمی کنم در جبهه زیر باران گلوله وخمپاره وتوپ وتانک خیا لمان از آرامش خانواده راحت بود اما در 8 سا ل دولت متمایل به آقای علم الهدا که با لاترین فروش نفت در طول تاریخ ایران داشتیم نمی توانیم شکم زن وبچه خود را سیر کنیم لابد ایشان این مشکلات را به گردن آن دولت می اندازد شعور ودرک مردم خیلی بیشتر از این است که آین آقایان باور ندارند همه چیز را خوب رصد می کنند وقدر بزرگان این مملکت را خوب می دانند.... (288105)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۰:۳۶
من هم می پرسم چرا ما یک اصولگرای بیکار نداریم. چرا زحمت کشان مردم در پایان کارشنان توسط به اصطلاح متدینین هر کدام به نوعی انگ می خورند. با این کار شماها آیا دیگران نمی پرسند که . . . (288107)
بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۰:۴۱
احمدى نژاد تا وقتى تابع شماها بود براش نوشابه باز ميکرديد, حالا اقى شده!!!! (288109)
سالار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۰:۴۲
جناب علم الهدی مردم از شما ناراحتند نه از اسلام و انقلاب (288110)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۰:۴۲
ادرس غلط نده اقا . مردم با شماها کاری ندارند و شما نگران جایگاهتون هستید .مهم اینه که شما خودتونو حق و نظام میدونید و از رو برگردوندن مردم دارید سیلی می خورید . اینم اولشه نسل های بعدی غریبه تر میشند با شما. انسانها ذاتا حق دوستند و از دروغگو و ریا کار بدشون میاد (288111)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۰:۴۶
یعنی تو تواین مملکت زندگی نمی کنی یک وزیر یا وکیل اصلاح طلب را هر چه تلاش کردید تا به عنوان مفس اقتصادی پیدا کنید نشد اما در عوض تا دلت بخواد از اصول گرایان حتی معاون ریس جمهورشون و یک لیست 170 نفره مفسد از اب درآمدند ایا بهتر نیست کل امور را بدست اصلاح طلبها بسپاریم که امین مردم بوده و هستند وچشم به بیت المال مثل اصول گرایان ندارند تقاضامیکنم نظرم رو پخش کنید که تنها راه باقی مانده برای بقای نظام همینه (288112)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۰:۵۴
رفتار غلط مسئولان حکومتی در هر برهه که عده ای را خاص میکنند و برای بقیه ارزشی قائل نیستند باعث تردید در دل مردم میشوند و حاشیه را علیه متن میشورانند (288117)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۰:۵۵
حضرت اقا جوانان از دین که شما اختراع کردید نمی پسندن جوانان جبهه و جنگ بزرگ شده قبل از انقلاب بودن جوانان ما از کمبود ویتامین و مواد غذای و فقر اهن چهره های زرد و رنجور دارن شما حضرت اقا با اختلاسهای ملیاردی دولت مردان مردم را دعوت به خوردن پیاز و اشکنه میکنید مردم را بز بزغاله خطاب میکنید بخدا قسم اگه حضرت علی در این زمانه بود خون می گریست (288118)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۱:۲۳
خودشان هم می دانند که این اقلیت تندرو در بین مردم جایگاهی ندارند (288130)
taha
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۱:۲۵
این که روحانی با نفت چهل دلاری چه می کند مهم است چون به نان مان مربوط است.
این که احمدی نژاد با نفت بیش از 140 دلار چه کرد مهم است چون به شعور مان مربوط است
، اما این که خاتمی در مقاطعی از ریاست با نفت ۱۰ دلاری چه کرد و مملکت را چطور اداره کرد و تورم حدود ۱۳ درصد نگه داشت و البته در سال 84 با بستن بودجه آن سال و صندوق 20 میلیاردی ذخیره ارزی تحویل دولت بعدی داد و برای اولین و آخرین بار رشد اقتصادی کشور دو رقمی شد به شرف و وجدان مان مربوط است و از همه مهم تر است. (288131)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۱:۳۴
با سلام
برای چی ایشون گفته دوره آقای خاتمی ترویج بی بندو باری بود. نتونسته ایرادی مهمی بگیره این حرف نادرست را زده. این نکته مهم را باید دانست که دوره آقای خاتمی مصادف شد خصوصا دوره دوم ایشان با دوره جوانی دهه شصتی ها و در مدت کوتاهی سیل جوانان دهه شصتی در آن دوران وارد دانشگاه شدند و نیز متقاضی کار و طبیعتا خواسته ها و تمایلات این جوانان متفاوت بود با سنت های فکری برخی مسئولین در آن دوران و اتفاقا آقای خاتمی بنظر من تا با وجود مشکلات فراوان و عدم همراهی ها نسبتا خوب این تغییر نسل به سمت جوانی (288134)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۱:۳۵
حضرت آيت الله!
شما اگر در جميع عمرتون يك حرف راست و حق زده باشين همينه كه گفتين: "احمدی‌نژاد هم که آنگونه از آب درآمد."
بنازم دم خروس رو كه چنان درخشان از زير جامه زده بيرون كه سينه چاكان ديروز محمود همچون شما رو هم به نفي گذشتتون و نقض غرضتون انداخته. اين همه تازه از نتايج سحر است. باش تا صبح دولتت بدمد. (288136)
جوان امروزی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۱:۳۹
این یعنی که شاید بنی صدر خائن نبوده،وصد البته موسوی فتنه گر نیست،وخاتمی اهل بی بندو باری نیست،وصد البته احمدی نژاد بگم بگم را هم شما حمایت کرده اید.کلا شما بر خودتان ایراد کرده اید جناب علم الهدی!1شاید موقع آن رسیده افکارتان را باز بینی کنید. (288138)
مریم فوق لیسانس بیکار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۱:۴۳
تازه گند دلواپساتون هم در اومده همه رشوه بگیرن... در پاسخ به این مجلس، تنها به این جمله پر معنا بسنده میکنم..... (288139)
تونی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۱:۴۵
من آقای موسوی و اقای هاشمی و اقای خاتمی را دوست دارم واعلام می کنم که این افراد بزرگوار دلسوز انقلاب و نظام هستند
جناب علم الهدی زمانی که آن مرد رفته را تائید می کردید و بیشتر مردم را بز غاله می گفتیدباید فکر این روزها را می کردید (288140)
بیکار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۱:۴۹
بقول .... هرگاه زر و زور و تزویر. تیغ و طلاو تسبیح در دست یکی باشد فساد می آورد.شما همه را دست یکی داده اید.! وقتی آموزش و پرورش و معلم را طی 35 سال به عمد له کردید تربیت رخت بربست............ (288141)
حسین
Europe
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۱:۵۲
این چیز طبیعیه اقای ایت الله. توقع که نداشتین تا قیوم قیامت از انقلابتون بگن ؟ (288143)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۱:۵۴
ساعت خواب آقای علم الهدا ،بارفتارهای دوامثال شما جوانان خیلی وقته دچار دوگانگی شده اند ، شما تازه بعدا از 8 سال می فرمایید احمدی نژاد این جوری ازآب درآمد . (288144)
سلطانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۱:۵۷
اقایان ستادنمازجمعه شمارابخدابادست خودبه ریشه انقلاب تیشه نزنیددرهمه کارهاتجدیدنظرخوب است دربعضی ازاستانهاامامان جمعه70سال سن دارندتوان جذب نسل سوم ازعهده انهاخارج است تادیرنشده باحقوق تامین اجتماعی بازنشسته شوندببینیدان وقت چه میگویندقول میدهم دیگرصدایشان بلندنمیشود (288146)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۲:۰۰
کسی که فرزند این انقلاب است (مهندس موسوی) و مورد عنایت امام بودند چگونه می توانند فتنه گر باشند. دامن فتنه را همانهایی پهن کردند که امام دل خوشی از آنها نداشت و...... (288151)
کوروش ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۲:۰۳
. . . قبلا ترکيه، کره جنوبي مالزي عربستانامارات و ايران کجا بودند الان ما کجا هستيم در صنعت در دانشگاه چه توفيري داشتيم جز مهملات چقد به آزادي هاي شخصي احترام گذاشتيم. مشکل من جوان با شما انقلابيون اين است که من آقا بالا سر نميخام که بهم بگويد اين کار را بکن اين کار را نکن خودم عقل و شعور دارم (288154)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۲:۲۳
تو عمرت یه حرف حساب زدی (288164)
مسلمان
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۲:۳۲
ضربه هايي كه أمثال شما به إسلام زديد هيچكس در گذشته نزده بود (288169)
-----
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۲:۴۵
بله وشما میخواهید باتندروی نسل جوان راجذب خود کنید! (288173)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۲:۵۲
برید کارهای خودتون را اصلاح کنید هر جایی کم میارید مردم را وسط میکشید (288176)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۳:۳۵
آقا مگه غیر از اینه که از چاله در اومدیم افتادیم..... ، میگی نه، به وضع سیاسی اقتصادی، اجتماعی، اخلاقی نگاه کنید، به فرار مردم به کشور های دیگه نگاه کنید، دیگه این انقلاب شده ارث یه عده خاص بقیه ملتم که مهم نیستند، هر وقتم میان میگن مردم، مردم فقط یه عده خاص میشن که مده نظر آقایونن!!! (288197)
امیر
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۳:۴۷
فتنه شما اصلاح‌طلبان با فساد شبه اصولگرایان هیچ وقت پاک نمیشود (288208)
محسن
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۸:۳۵
دوست عزیز: علم الهدی اصولگراست نه اصلاح طلب. تازه اعتراض مدنی ٨٨ یا بقول شما فتنه، استارت و شروعش از احمدی نژاد با اون رفتارهای ناپخته و عدم بلوغ سیاسی بود که اونم از قماش اصولگرایان بود. بنابراین فساد و غوغاسالاری و بگم بگم و شانتاژ بازی همه بر میگرده به این قوم انحصارطلب و زیاده خواه. (288364)
محسن
United Kingdom
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۳:۵۹
ریاست جمهوری تخم مرغ شانسی نیست که میگی از آب درآمد.موسوی همان اول گفته بود این فاسده.تو و رفیقات گوش ندادین (288214)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۴:۱۰
قدیما مردم سوال میکردن روحانیون جواب میدادن الان روحانیون سوال میپرسن جواب هیچ کسی رو نمیخوان بشنون (288219)
سیمرغ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۴:۱۰
فقط این رو می تونم بگم ما یک بار حق زیستن داشتیم فقط یک بار
حیف عمر که بر باد رفت (288220)
یک عوضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۴:۱۱
باز هم نزدیک راهپیمایی 22 شد و آقایان روشنفکر. آخه شماها چند تا چهره دارید ؟ (288222)
نرگس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۴:۲۰
فراموشمان نشده کسانی را که گفتند« انتقاد به احمدی نژاد انتقاد به نظام است» نگذاشتند کسی حرف و انتقادی کند و الا... پس تمام اشتباهات احمدی نژاد متوجه آنهاست و شاید فهمیده اند دیگر برای دیگران تعیین تکلیف نکنند (288227)
ف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۴:۳۰
زردیم ولی برگ پاییزی نیستیم
آری گرسنه ایم ولی بزغاله نیستیم
از ماست که برماست
جز دست خود به دستی مشکوک نیستیم (288236)
نسل خاکستر
United States
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۴:۵۰
چه عجب این واقعیت قلمبه رو پذیرفتن که جوانان به این انقلاب شک کردن،یک لحظه احساس کردم باورمون کردن (288255)
دسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۴:۵۰
کسی که جوانان مملکت خودر ا بزغاله بداند حق صحبت کردن در باره نسل جوان را ندارد (288256)
دسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۴:۵۸
اقای عزیز کسیکه تمام قد از احمدی نژاد دفاع کرد ودر مقابل تمام جوانان این مرز وبوم ایستاد وانها را که امام وولی نعمت خطاب میکرد بزغاله بنامد بهتر است که هیچ وقت در باره جوانان سخن نگوید مگر در صورتیکه ازانها حلالیت بطلبد و عذر خواهی کند (288263)
مــردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۵:۵۴
سلام، و..کسی که به همه اطلاعات دسترسی داردچرااز واژه گنگ"آن گونه"برای فریب استفاده کرده ،درحالی که مردم انتظاردارندازتریبون رسمی ،سخنان مستدل ومستنددرمورد دروغ ،قانون شکنی ،ویرانی وفسادآشکار احمدی نژاد بشنوند. (288297)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۴:۵۸
منم فتنه گرم
منم خس وخاشاکم
منم بزغاله ام
منم عوضی ام
من شارلی نیستم
من عاشق محمدم (288264)
دسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۵:۰۵
عاجزانه ازرهبر عزیز میخواهم یک تجدید نظر در رابطه با سیاست گذاری نماز جمعه بفر مایند چون جوانان۸ دیگر از این نوع خطبها واین ائمه استقبال نمی کنند (288273)
محسن 124
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۵:۱۶
1400 سال گفتید و گفتیم حضرت علی ع حقش ضایع شد و به حقش نرسید حالا بعد از 1400 سال حکومت موردنظر حضرت علی ع به گفته خودتان بر سرکار آمد این است حکومت علوی که بعد 35 سال ریاست جمهوری آقایان این حرفهارو میزنید صادقانه بگویید نتوانستیم و اهلش نیستیم وقدرت را به اهلش واگذار کنید حداقل دین و باور مردم که 1400 سال پشتوانه دارد ضایع و خراب نکنید اگر واقعا درد دین دارید ودرد دنیا ندارید حرفهایی از نسل سوم میشنویم که خجالت میکشم بنویسم که اگر هم بنویسم حتما بهار آن را نخواهد آورد. (288283)
zahra
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۵:۲۳
پس خودشان هم خوب میدانند که ..... (288287)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۵:۲۷
مگر خود شما آن جوانان را بزغاله خطاب نکردی و از امثال احمدی نزاد حمایت نکردی , بهترین دوران این مردم بعد از انقلاب به دوران جنگ و سر فتنه آقای موسوی است و مردم با آن مشکل ندارند چون حرف و عمل او یکی بود و ساده زندگی کردن و اعلام این همه دزدی و غارت قبل از همه آقایون (288288)
محمد.هرمزگان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۵:۳۶
حاج آقا کسانیکه اهل بصیرت باشند از هر نسلی از انقلاب باشند دچار تردید نمیگردند و اتفاقا کسانیکه مشکل دار هستند بیشتر از نسل اول انقلاب می باشند! اهل بصیرت معتقد هستند انقلاب الهی ملت ایران همچون اقیانوس خروشانی هست که هر خس و خاشاک و مرداری به ساحل می اندازد و اکنون سقوط و انحراف سران هیچگاه مارا از پویایی و خروشانی انقلاب مایوس نمیکند و بلکه‍ ایمان مارا محکمتر میکند که هرکس به خون شهدا خیانت کرد و یا بیت المال مسلمین را به تاراج ببرد رسوا میگردد و این کشور شیعی مورد توجه ولیعصر(عج) می باشد. (288292)
یاسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۶:۱۶
بازم پای مقدسات رو کشیدین وسط؟ بابا به اون خدای لاشریک حکومت یه امر انسانیه و الهی نیست؟ امام زمان هم امام همه ی جهانه نه فقط ایران و نه فقط شیعه و نه فقط مسلمان. حکومت به حکم زمینی بودنش همیشه در مظان فساد از سوی کارگزارانش بوده و هست. مهم وجود ابزار و اهرم های نظارتی قوی و بی طرف در ساختار حکومته که زمینه ی تمرکز قدرت رو از بین ببره. در ضمن جناب علم الهدی! ساعت خواب! (288301)
یک مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۶:۱۴
بهار من چی و چجوری بنویسم که بشه تو نظرات درجش کرد ؟
یا باقی افراد خونشون رنگینتره یا همه نظرات فرمالیته است؟ (288300)
یک مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۶:۲۳
در کشوری که کتاب تاریخش تحریف شده باشه مطمئنا خیلی از حقایق ناگفته میمونه
تازه الان می فهمم که اون چیزایی که تو کتاب تاریخ به خورد ما می دادن حقیقت کامل ماجرا نبوده و جهت دار بوده (288305)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۶:۴۴
ما‌مردم‌ترکمن‌صحرا‌واهل‌سنت‌بیشتر‌ از‌دیگران‌اسیب‌دیدیم‌، تبعیض‌رو‌با‌تمام
وجودمون‌حس‌کردیم‌‌ هنوز‌که‌هنوز‌به‌ ما‌‌میگویند‌ پدرت‌،برادرت‌‌وداییت‌‌، عموت‌
موقع‌جنگ‌گنبد‌ کجا‌بودن،شما‌یک‌مدیر‌بومی‌ توی‌گنبد‌کاوس‌ نمیبینید‌ولی‌ یه‌چیزو
میدونم‌ که‌بزرگان‌ما‌گفتن‌ و‌میگن که‌ خوب‌باشین‌ ولی‌اعتماد‌ نکنین‌،ودیگری‌جوانانی‌که
از‌سر‌نا‌امیدی‌‌سرتاسر‌وجودشونو‌خشم‌گرفته‌و... (288312)
رشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۶:۴۷
حاج اقا من یک جوانم لطف کن ازطرف من حرف نزن (288315)
محمد عسگری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۷:۰۶
آقای علم الهدی فکر کنم دیر از خواب پا شدید شما همیشه از زمان عقبید این حرفایی که شما می گین 8 سال پیش اصلاح طلبا گفتند ولی شما بهشون حمله کردین و اکنون طوری حرف میزنید که انگار هیچ خطایی نکردید (288325)
پاسدار
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۷:۲۲
آقاي علم الهدي انقدر كه شما داعيه حمايت از جوانان را دائم سر ميدهيد بفرمائيد . شما و دوستانتان از زمانيكه مسئوليت در استان خراسان را در دست داريد در جهت رفع مشكلات جوانان اعم از شغل و ازدواج و............. چكار كرديد. جز ...........؟ بايد كمي به آخرت فكر كنيد كه مركي هم است. (288330)
داش علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۸:۲۴
دکتر شریعتی قصه ای داره بنام قوچ علی .مگه یه نفر جوجه می گذاشت ولی جوجه یا می مردند یا اینکه اصلا از تخم در نمی امدند نظر کرد این بار اگه سالم بودند دوتا از خروساشو بده سید روستای بغلی.زدو جوجه ها این بار نمردند وقتی جوجه خروسی شدند دوتای انها را داد به قوچ علی که ببره برای سید .وقتی دید خروسا خیلی خوشگلن خودشون از دره رفت بالا یه روز اود دیدنذر کننده وسید نشتند دارند باهم تعریف می کنندمتوج شد اگر اونو ببینند مسیله لو میره شروع کرد داد وبیداد کردند که چه نشسته اید شهر آتش گرفت همه سوخت مردم بی (288360)
داش علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۸:۲۸
بالاخره شلوغش کر وخودش در رفت حالا حال وحکایت ماست دزدی کردند و .....شلوغش هم میکنند تازه انتظار دارند مردم قربان صدقشون بروند (288361)
محسن12
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۸:۴۴
افتخارم این است که موسوی و خاتمی زمانی ریس جمهور و نخست وزیر این کشور بود که8 سال خاتمی و چندسال نخست وزیری موسوی نتوانستید انگی بهشون بچسبانید اگر داشتند
شماها گوش فلک را پر کرده بودید و افتخارم این است که سرم بالا میگیرم حق مردم نخوردم و مثل شما سنگ پا نیستم و به چشم مظلوم مردم زل نمی زنم و نمی گویم پاک ترین دولت تاریخ.؟؟؟!!! (288365)
بهبهان
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۱:۰۹
هموطن عزی نمیخواهم ایندو رو تطهیر کنم اما مشکل ما خاتمی یا احمدی نژاد نیستند ، مشکل ما ساختار اشتباهی است که پسرفت زا است حالا زمان احمدی نژاد بدلیل قیمت بالای نفت پول بشتری وارد خزانه شد وپس دزدها بیشتر خورده اند زمان خاتمی درآمد کشور کمتر بوده پس کمتر خورده اند وگرنه قراردادهای استات اویل ، کرسنت ، بخوربخورهای فازهای پارس جنوبی ، به یغما رفتن زمینهای ملی و... در زمان احمدی نژاد نبوده ، این هم بگم خاتمی همتقصیر آنچنانی نداشته
باید بیدار شد و تعصب را کنار گذاشت وگرنه بیشتر بارمون میکنند (288426)
معلم قبل و بعد از انقلاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۸:۵۵
اولا این اقای 1 نمی دونم چرا آش مش رمضون را هم می زنه ، اگه نان خودش را می خوره . ثانیا می شود بفرمایند جوانان نسل اول کدام کتاب تقی زاده را از حفظ بوده اند؟ ایشان هنوز فرق تقی زاده ای که منادی غربگرایی بود و جلال ال احمدی که در نقطه مقابل او بود را نمی داند . ثالثا دوستان توجه بفرمایند که اقای علم الهدی می خواهد بگوید ما بسیاری از مسئولین طراز اول مملکت را نا اهل خواندیم ،باز می گوئیم مواظب باشید کشور به دست نا اهلان نیفتد .معلوم است جوانان به ما اعتماد نمی کنند (288368)
معلم قدیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۹:۰۹
من یک معلم قدیمی هستم .قربان دل دردمند شما جوانان ، شما عزیزانم ه می دانم چه رنجی را تحمل می کنید . عزیزان من پیام های دردمندانه شما را من معلم بازنشسته می خوانم و رنج می برم . بنویسید اما بدانید اقای علم الهدی و علم الهدی ها وقت گرانبهایشان صرف خواندن درد دل های شما عزیزان نمی کنند .ضمنا از پیام هایی که به طرفداری از این حضرات نوشته می شود هم ناراحت نشوید . ما هم قبل و بعد از انقلاب سنگ این اقایان را زیاد به سینه زدیم و با مخالفینشان زیاد جدل کردیم . امروز می بینیم همه ان بث و جدل ها بیهوده بود (288371)
مشتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۹:۳۱
ایت الله عزیز اشپز که شماید هرکه را بخواهید خوب وهرکه رانخواهید بدجلوه میکنید بزغاله میخوانید کسانی راکه زوتر ازشما اورا شناختند وهمه شما بخاطرمنافعتان واقعیت راانکار کردید ...باشه ..حتما دراینکه قیامتی وجودارد باهم هم عقیده ایم وعده دیدار قیامت انشاالله د (288381)
داریوش بزرگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۰:۲۳
آقای علم الهدی شما چه جور ازآب در آمده اید
چرا عیب دیگران را می بینی و عیب خودت رو نمی بینی
مشکل جامعه ما نداشتن فیدبک اصلاحات است (288403)
یاردانقلی.
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۰:۳۳
بابا تو دیگه کی .هستی شما همین جوون ها رو گوساله و بزغاله خواندی حالا براشون دل می سوزونی!!!!!!!!! (288407)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۱:۰۰
من یکی که آقای علم الهدی به نماز جمعه ای که شما امام جماعتش باشید نمیایم. آقا بروید مشکلات مردم را حل کنید تا جوانان وارد انقلاب شوند. مشک آن است که خود ببوید نه آنکه ... (288419)
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۱:۱۳
تردیدی وجود نداره ،من که به یقین رسیدم (288427)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۲:۴۵
بدترین دروغگویان دروغگویی است که بعضی وقت ها راست می گوید (288461)
زن هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۲۳:۰۵
به یاد جوانان وطنم که جانشان رانثار کردند تا آقایان افاضه فضل نمایند؟زمان انقلاب بچه بودم به یاد اهداف انقلابی بزرگترها می افتم حسرت می خورم یعنی انقلاب مابه به دست نا اهلان افتاد؟ (288470)