به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۵۴۷۱۹

ترکان: نباید فرصت‌سوزی کرد

گروه اقتصادی: دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی راستگویی، امانت‌داری و وفای به عهد را پایه صدور خدمات فنی و مهندسی به سایر کشورها دانست و گفت: با تکیه بر این ویژگی‌ها نباید فرصت‌سوزی کرد.
ترکان: نباید فرصت‌سوزی کرد
اکبر ترکان در جلسه سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان ایلام و واسط عراق برای عملیاتی شدن مفاد تفاهم‌نامه مشترک، با بیان خاطره‌ای از فرصت‌سوزی برخی شرکت‌های سودجو ایرانی در مناسبات تجاری با کشور تازه استقلال یافته ترکمنستان در 21 سال قبل اظهار کرد: نباید اجازه داد این زحمات با تجربه‌ مشابه برخی افراد سودجو هدر رود. وی از هیات عراقی خواست از شرکت‌های ایرانی معرفی شده جهت فعالیت در عراق، رزومه مرتبط بخواهند و اجازه ندهند استان واسط به یک کارگاه آموزشی برای برخی شرکت‌ها تبدیل شود.

مشاور رییس‌جمهور خواستار تشکیل جلسات منظم شش ماهه مابین دو طرف برای بررسی روند پیشرفت مفاد تفاهم نامه و رفع مشکلات احتمالی پیش رو شد و اعلام کرد: شخصا برای افتتاح دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان استان ایلام در استان واسط حضور خواهند یافت. ترکان در ادامه سه اصل راستگویی، امانت‌داری و وفای به عهد را پایه صدور خدمات فنی و مهندسی به سایر کشورها دانست و ابراز امیدواری کرد نظام مهندسی ایلام به نحو احسن مبین این خصایص باشد.
مرجع : ایسنا