به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۶۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۶۸۸۶۸
پشتوانه دولت تدبیر و امید، ملت ایران است

مجلس جرات نداشت به احمدی‌نژاد حرفی بزند

گروه سیاسی: يك نماينده مجلس گفت: متاسفانه برخی از نمایندگان به دلیل مشکلات خانوادگی و شخصی به تریبون مجلس می روند و به بزرگان نظام توهین می کنند اما در گذشته کسی جرات نداشت به کابینه احمدی نژاد حرفی بزند زیرا از طرف احمدی نژاد حمایت می شدند.
مجلس جرات نداشت به احمدی‌نژاد حرفی بزند
عابد فتاحی، در پاسخ به این پرسش که چرا مجلس، وزراء روحانی را تهدید به کارت زرد و استیضاح می کند در صورتی که این اتفاقات در این 36 سال کم سابقه بوده گفت: عامل اصلی این است که این افراد در حسرت هستند که چرا نتواستند کاری کنند روابط دنیا با ایران خوب شود؟ در این حسرت هستند که چرا در سیاست داخلی با مردم روشن صحبت نمی کردند؟ بخاطر همین است به وزاری روحانی کارت زرد می دهند و می گویند چرا محمد جواد ظریف با وزیر خارجه آمریکا قدم زده است! این افراد درک نمی کنند که برای جان کری افتخاری است تا با وزیر امور خارجه کشورمان قدم بزند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این افراد از این ناراحتند که چرا دولت روحانی این همه محبوبیت در داخل و خارج برای کشورمان بوجود آورده است. نمایندگان مجلس، کابینه روحانی را تهدید به استیضاح می کنند و در شگفتند که چگونه دولت تدبیر و امید با کاهش شدید قیمت نفت توانسته است کشور را اداره کند اما زمانی که خودشان نفت را به بالاترین قیمت به فروش می رساندند نتوانستند کشور را مدیریت کنند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: پشتوانه دولت تدبیر و امید، ملت ایران است. برای همین رییس جمهوری از مردم می خواهد که به دولتش کمک کنند زیرا روحانی جز خدا و مردم کسی را ندارد و مناقشه ی بین مجلس و دولت، لطمه ای را به دولت روحانی وارد نمی کند بلکه دود این آتش فقط در چشم مجلس خواهد رفت نه دولت. فتاحی اذعان کرد: برخی از نمایندگان مجلس برای آنکه در انتخابات آینده مجلس پیروز شوند در صدد آن هستند که از طریق دادن کارت های زرد به وزرا، خود را در رسانه ها مطرح کنند تا اسمی از آن ها در روزنامه ها و صدا و سیما برده شود تا شاید کار آن ها تبلیغی باشد برای رای آوردن بیشتر.

این نماینده مجلس تاکید کرد: تمام مشکلاتی که در کشور وجود دارد به یک باره و در دولت روحانی بوجود نیامده است این مشکلات در دولت های نهم و دهم هم وجود داشت چرا در آن زمان نمایندگان به فکر مشکلات مردم نبودند و به وزرا احمدی نژاد کارت زرد نمی دادند؟! زیرا در آن زمان مجلس جرات نمی کرد به کابینه احمدی نژاد حرفی بزند چه برسد به آن که بخواهند کارت زرد به کابینه وی بدهند. در دولت اصلاحات نمایندگان مجلس به وزراء سید محمد خاتمی توهین می کردند حتی چند تن از وزرای وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

فتاحی افزود: متاسفانه برخی از نمایندگان به دلیل مشکلات خانوادگی و شخصی به تریبون مجلس می روند و به بزرگان نظام توهین می کنند اما در گذشته کسی جرات نداشت به کابینه احمدی نژاد حرفی بزند زیرا از طرف احمدی نژاد حمایت می شدند. بنابراین همان افرادی که در گذشته جرات نداشتن به دولت قبلی حرفی بزنند امروز می آیند و برای دولت روحانی خط و نشان می کشند و کار به جایی رسیده است که به علی مطهری در مجلس حمله و توهین می کنند.
مرجع : ایسکانیوز

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۴:۱۵
تنها رییس جمهوری که استیضاح شد احمدی نژاد بود (288770)
رفیعی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۵:۳۲
اولااحمدی نژاد استیضاح نشد بلکه ازاوسوال شد دومانماینده سوال کننده شیرپسرشهید مطهری علی آقابود نه این آقایان دلواپس سومااحمدی نژاد درهمان جلسه یکی از بزرگترین دروغهایش رارونمایی کرد وگفت که من اصلادراعتراض به رهبری خانه نشینی انتخاب نکرده ام که همه ملت 11روز خانه نشینی ایشان را دیده بودند (288791)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۵:۵۰
در سال 92 مردم مصالحه ی موقتی با حاکمیت انجام دادند و روحانی را آوردند اما وضعیت بدتر شد و عده ای برای آنکه اوضاع از کنترلشان خارج نشود انواع فشارها را بر مردم آوردند . فشارهایی که اگر بنویسم منتشر نمی شود و من هم نمی نویسم.
اما تاریخ مصرف این مصالحه ی موقت به پایان رسیده است و روحانی هم به راه گذشتگان خود می رود .
هاشمی بعد از رد صلاحیت گفت : ایران در زمان قبل از انقلاب و بعد از انقلاب(دوره ی خودش)افتخارات بزرگی داشته است . حرف از ارزش پاسپورت قبل از انقلاب زد.
روی روحانی حساب نکنید . (288803)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۲۰:۵۴
درود، حرف دلم را زدی . (288939)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۶:۱۲
استیضاح نبود افتضاح بود .یک نمایش بیش نبود برای رد گم کردن فسادهای میلیاردی



درود بر اقای عابد فتاحی عزیز (288813)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۶:۳۳
هنوز یادمون نرفته که احمدی نژاد چطور همین نماینده هارا به سخره گرفت
یادمون نرفته مطهری چقدر توسط همین دوستان بخاطر طرح سوال از احمدی نژ تحت فشار قرار گرفت
یادمون نرفته مجلس بله قربان گوی دولت شده بود و با اومدن علی لاریجانی کمی سروسامان گرفت
آخه یه کم به رفتارتون در دوران احمدی نژاد و آن 4سال سکوت نگاهی بیندازید (288827)
راننده تاکسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۲۰:۱۶
جناب سه نقطه فرموده شما کاملا غلط و احساسی است امیدوارم روزی بتوانیم بر احساسات غلبه و واقع بین باشیم (288908)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۲۰:۲۱
مگر آقای رحیمی اعلام نکردند به 170 کاندید مجلس (وکیل الدوله)پول داده است ! مع الوصف کارت زرد به مثابه نمک خوردن و نمکدان شکستن بوده در ضمن نماینده واقعی ملت در این مجلس آقای علی مطهری است (288912)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۲۰:۳۴
مجلس جرات نداشت به احمدی‌نژاد حرفی بزند: وقتی تعداد زیادی نماینده علنا" از معاون اول پول گرفته اند چه حرفی برای گفتن داشتند،جز به به وچهچه کردن.. (288927)
لبو فروش
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۲۳:۲۷
اگه شما آلزایمر گرفتین ، بقیه نگرفتن (289004)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۴:۲۰
این اقایان قبلا که . . . جرات اعتراض نداشتند اما اقای روحانی که حیا و ابرو را سرمشق خود قرار داده بشدت از سوی این اقایان مورد هجوم قرار میگیرد .من به اقای روحانی پیشنهاد میکنم بعضی اوقات حجب و حیا را در برابر افراطی ها کنار بگذارد .در این صورت این اقایان فرار را بر قرار ترجیح می دهند. (288772)
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۲۱:۵۶
درسته , اگر آقای اصفهانی روز اول اسم آقای رسائی را برده بود مورد حمله قرار نمیگرفت. (288963)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۴:۳۴
لازم به ذکر است که چون بعضی نمایندگان هزینه تبلیغات خود را از راه رشوه گرفتن از امثال رحیمی ها کسب کرده بودند و به همین دلیل جرئت اعتراض نداشتند زیر می دانستند که راز آنها بر ملا خواهد شد. (288773)
محمد پ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۴:۳۷
یک سری اظهار نظر ها رو قبول دارم،ولی آیا اگر اون مجله فرانسوی بجای کاریکاتور پیامبر کاریکاتور آقای روحانی رو میکشید باز هم این آقای ظریف بسیار ظریف،اون جوری مثل پسرخاله با کری قدم میزد؟والله بیشتر از اینکه آقای کری خوشحال باشه از این وضعیت داداش ظریف خوشحال بود! (288774)
ايمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۵:۴۷
آقاي محمد پ. اگر در جريان خبرها بوديد آقاي ظريف اولين ايراني بود كه در سفر پاريس به اين عمل زشت روزنامه فرانسوي اشكارا در خود كشور فرانسه اعتراض كرد. شما يك هفته بعد شايدم بيشتر آمديد تو خيابان، كه البته كار خوبي هم كرديد. ديگه اين توالى اخبار را همه ميدانند. تحريف حقايق به هر نيتي كه باشد اولا كار پسنديده اي نيست ثانيا اثري ندارد. چون با اينهمه فضاي باز مردم خوب ميدانند كه حق با كيست وچه كسي حقيقت را ميگويد و چه كسي جو سازي ميكند. (288799)
استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۲۲:۰۳
یکی از بهترین سیاستمداران ایرانی آقای دکتر ظریف می باشند. توهین به پیامبر چه ارتباطی به قدم زدن دارد.... (288970)
عدالتي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۶:۱۹
اين روزنامه فرانسوي است چه ربطي به قدم زدن با كري دارد!؟ كجا را به كجا وصل ميكنيم! باز اگر نوشته بود (قدم زدن با اولاندو) يه چيزي. توهمات جديد دائي جان ناپلئوني مانع كشف واقعيات است. . بعد هم يك سئوال دارم. اينكه اقاي ظريف ميرفت فرانسه و در خود انكشور به اينعمل زشت شجاعانه اعتراض ميكرد خوب بود يا مثل بچه ها قهر ميكرد و ميامد خانه و شعار مرگ و درود سر ميداد؟ هر چيزى به جاي خود نكوست. (288818)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۶:۲۴
شما ها چقدر بيچاره هستيد كه مشكل شما شده است قدم زدن اقاي ظريف وتمام ملت ايران بايد وجود أفراد كوته فكري چون شما ها را در مجلس تحمل كنند آلبته در انتخابات اينده جواب تان را خواهيد گرفت (288824)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۶:۴۷
اره قدم میزد خوب چه ربطی داره ......به شقیقه .مردحسابی اون مرد اونجاست تا از حقوق جنابعالی دفاع کنه و منافع ملی رادادبزنه (288834)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۲۱:۲۱
مگه جان کری کاریکاتور رو کشیده بعدشم اگه پیاده روی بتونه مشکلات گرونی و فلاکت مردم رو حل کنه من به اقای ظریف میگم بره با جان کری یه دور سینما (288950)
ابراهيم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۴:۴۱
اي كاش همه نماينده هاي مجلس مثل شما بودند (288776)
محمد جانباز جنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۵:۳۹
هوشیاری و بیداری ملت مهمه تا برخی نتوانند با گل کردن آب ماهی های کثیفشان را دوباره بگیرند. امروز دلشان به حال ملت می سوزه؟؟؟؟؟؟؟ چرا قبلا مثل کبک سرشونو توی برف کردند؟؟؟؟؟؟ اگر مشکلاتی هست که هست زایده دولت های مورد حمایت همین ها بود و البته دولت باید تلاش کنه که برطرف کنه ولی برخی نمی خواهند دولت موفق بشه چون هدفشون بازگشت و فرصت طلبی بیشتر است (288795)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۶:۲۷
کاش سال 88 رای نمی اورد تا 92 پرونده های اختلاس و... رو شود کاش ...! (288825)
سیماکلاغ
United States
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۶:۳۶
مجلس گذشته کسی جرات نداشت علیه احمدی نزاد حرف بزنه.

مردم به جرات دارها رای بدن نه به این آقا چون خودشم حرفی نزده (288828)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۶:۴۶
قبول دارم ک در این دولت وزرا بیشتر مورد سوال قرار گرفتن،ولی اینکه بگوییم مجلس در دولت قبلی جرأت نداشت حرف درستی نیست.چندین استیضاح و سوال از وزرا و حتی خود رئیس جمهور قبلی صورت گرفت (288833)
بشیر محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۶:۵۵
شجاعت تان قابل تحسین است ان عده از نمایندگان دنبال فرصتی برای مطرح شدن هستندوگروهی هم دنبال حمایت های خاص . (288839)
راحله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۷:۳۴
خدایا روا مدار که گدا معتبر شود/ که گر معتبر شود از تو هم بی خبر شود
همین کشور دوست و برادر سودان چندین سال منابع و ثروت ایران را برد و حالا که بخاطر تحریم ها منافع کمتری از ایران به جیب مبارک می زنند
مثل سگانی هستند که هر کسی غذایی بیشتر جلویشان بیاندازند جلوی آنها دم تکان می دهند
بجاست که مدیران کشور به خودشان بیایند و قدر این ملت و مردم را بدانند که در روزهای سخت دولت و حکومت را حفظ کردند ولی چیزی نخواستند
ولی دولت متاسفانه با بهانه های های مختلف دل مردم را شکست و خاطرشان را آزرد
با راه اندازی ... (288853)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۸:۵۳
کاریکاتور‌روزنامه‌فرانسوی‌چه‌ربطی‌به‌روحانی‌و‌دولتش‌داره‌؟!
بعد‌الان‌این‌نماینده‌گنبد‌کاوس‌غیر‌ترکمن‌شده‌دلیلش‌اینه‌که‌ترکمنها‌در‌انتخابات
مجلس‌نهم‌شرکت‌نکردن‌‌،امیدوارم‌در‌انتخابات‌بعدی‌انسانهای‌کاردان‌وشایسته
در‌سرتاسر‌کشور‌کاندید‌بشن (288876)
دسی
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۸:۵۳
هرکه در این مجلس سروصدای بیشتری نسبت به عملکرد دولت عزیز دارند مطمئن باشید که ریگی در کفش دارند (288878)
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۲۰:۰۳
چرا دروغ میگین.همش بلدید دروغ بگین؟! چقدر اصولگرا ها به احمدی نژاد و مخصوصا مشایی انتقاد کردن ؟! مردم که کم حافظه نیستند...خودتونو به خواب نزنید (288903)
منتظربهار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۲۰:۳۹
احمدی نژادبه رییس دولت بودن بیشترعلاقه نشان می دادتا رییس جمهوربودن ونشانه های این ادعا ی بنده:
1-عزل ونصب های شتابزده وبی دلیل
2-پورمحمدی/متکی/دستجردی/دانش جعفری/فرشیدی/لنکرانی و...راشماببینیدچگونه کنارگذاشت؟
3-به تنظیم وتقدیم بودجه اعتقادی نداشت
4-دلارراکاغذپاره میخواند
5-مصوبات مجامع داخلی وبین المللی راکاغذپاره می پنداشت
6-دم از انصاف وعدالت میزد اماازبودجه بیت المال باخویش وقوم به امریکا سفرمی کرد
7-خودراعقل کل ودکترواستاددانشگاه میدانست
8-دچارتوهمی همچون هاله نوربود
9-دولتش راخط قرمزوپاکدست ... (288929)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۲۰:۴۱
یکی ازنمایندگان رسایی .راستی چی شده 5سال انفصال دادن؟آقاچرا5سال؟دایمی کنید. (288932)
اوبه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۲۱:۲۴
چرا دروغ میگین اولین بار بود که مجلس از احمدی نژاد سوال کرد (288951)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۲۱:۳۶
این مجلس نمایندگان زیاد ی دارد چون با رای ناچیز نماینده شده اند از طرفی روحانی با رای 19 میلیونی انتخاب شده بنابراین طبیعی است که باروحانی ودر نتیجه با مردم دشمن باشند. (288955)
جعفر اسفراین
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۲۲:۰۷
باتشکرازصحبتهای ارزنده تان مادراسفراین جندسال پیش متوجه شدیم بعضی ازنمایندکان به اصطلاح نماینده اندولی هنوزخیلی ها متوجه نشده اند انشاالله به زودی زود به این نتیجه برسندوبه اصلاح طلبان قوی رای دهند. (288974)
ع.خ.ه.
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۲۲:۰۸
آرزوی ملت صداقت مسولان است .انسانها امروز جلو مردم وفردا درپیشگاه خدامسول است.فردا دروغگویان که دشمن خدایندچه خوهندکرد روزیکه پرده ها کنار رود. (288977)
لبو فروش
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۲۳:۳۳
نماینده ای که با پول احمدی نژاد بره مجلس معلومه جرات نداره اعتراض کنه (289008)