به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۰
 
۸۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب : ۶۱۳۸۸
جلسه غيرعلنيمجلس براي توهین به روحاني

واكنش رييس‌مجلس به توهین به رئیس‌جمهور

گروه سياسي: نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیش از آغاز جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه)، نشستی غیرعلنی داشتند.
واكنش رييس‌مجلس به توهین به رئیس‌جمهور
به گزارش «تابناک»، در جلسه غیرعلنی خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گزارشی را از مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 که در وین پایتخت اتریش در حال برگزاری است به نمایندگان ارائه داده است. جعفر زاده ایمن آبادی در خصوص موضوعات مطرح شده در این جلسه به خبرنگار تابناک گفت: دو موضوع در این جلسه غیر علنی مورد بررسی قرار گرفت؛ اول اینکه یکی از ناطقان در نطق پیش از دستور نوبت صبح، به رئیس جمهور توهین کرد و از صحبت هایی انجام داد که از آن صحبت ها بوی نقد نمی آمد و به نظر بیشتر بوی نفرت داشت، این جملات آنقدر بد بود که برازنده لباس روحانیت نبود. دکتر لاریجانی در این خصوص توضیح دادند. جعفر زاده اضافه کرد که خود من شنیدم حتی برخی از مراجع نیز در این باره در جلسات درسی خود به این موضوع پرداخته اند و این را یک توهین تلقی کردند، و عنوان کردندکه این نوع برخوردها دیگر نقد نیست و فحاشی به سران است.

وی گفت: در آنجا عنوان شد که اطلاعاتی از پرونده اتمی و مذاکرات وجود دارد که نمایندگان از آن بی اطلاع هستند و متاسفانه این پرونده در مجلس در دست عده ای خاص است و چون این افراد چیزی در این باره نمی گویند اینها نماینده مردم نیستند. این نماینده گفت: دکتر لاریجانی در پاسخ به این ادعای نماینده ها اظهار داشت، اگر منظور شما من هستم، من به دلیل اینکه در شورای عالی امنیت ملی بودم و اگر لازم باشد رهبری یا برخی از مراجع با من تماس می گیرند به همین دلیل نشست هایی انجام می شود به همین دلیل برخی اطلاعات را دارم، اما پرونده در اختیار مجلس نیست.
این پرونده در اختیار شورای عالی امنیت ملی است، و این پرنده در دست بزرگان است و از طرف این بزرگان هدایت می شود، بار دیگر وی توضیح داد که نتایج خوبی در وین حاصل نشده است، هرچند که آنها در روزهای آخر متوجه شدند که ایران سفت و سخت ایستاده تا به مذاکرات به نتیجه برسد اما امکان دارد در روزهای اخیر به نتیجه مطلوب نرسیم.