به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۲/۱۳ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۱۱۰۶۸
حنای احمدی‌نژاد دیگر برای مردم رنگی ندارد

زادسر: حالا باید بگوییم صد رحمت به خاتمی!

گروه سياسي: حجت الاسلام علی زادسر جیرفتی، نماینده اصولگراي ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سايت زندگی، با انتقاداتي شديد از عملكرد احمدي‌نژاد، از نبود مدیریت کارآمدی به منظور سامان دادن به وضعیت اقتصادی و ممانعت از کاهش ارزش پول ملی، عنوان کرد: احمدی‌نژاد با شعار تمسک به ولایت، عدالت و اللهم عجل لولیک الفرج، بر سر کار آمد و کار را به کوروش، داریوش و تابوت بوسی هوگو چاوز رساند.
زادسر: حالا باید بگوییم صد رحمت به خاتمی!
این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: پیش از این به عنوان یک نیروی حزب اللهی به خاتمی اعتراض داشتیم که چرا در مقابل پاپ با آن خضوع و خشوع غیر متعارف برخورد کرد و یا در برخی از سفرهای خارجی وی حاشیه‌هاي جنسیتی به وجود آمد، اما هم آقای احمدی‌نژاد و برخی استانداران دولتش اقداماتی انجام داده اند که باید بگوییم صد رحمت به آقایان خاتمی و مرعشی! وی ابراز امیدواری کرد که ملت به آموزه‌هاي رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال جاری در مشهد مقدس تا زمان انتخابات توجه کند و رئیس جمهوری کارآمد را بر سر کار بیاورند تا بتواند مشکلات موجود را برطرف کند.

با شعار های قلدرمآبانه می‌خواست القا کند شجاع و نترس است

نماینده سه دوره مجلس با بیان اینکه «سال‌ها طول خواهد کشید تا مشکلاتی که توسط احمدی‌نژاد به وجود آمد اصلاح شود»، گفت: هم اکنون کشور به ثبات اقتصادی نیاز دارد و رئیس جمهور آتی باید نابسامانی‌هاي ارزی را به صورت ویژه مدیریت کند؛ همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید داشتند که سیاست‌هاي اقتصادی نباید ناپایدار باشد، دولت آینده باید سیاست پایدار و یکپارچه ای در حوزه اقتصادی اتخاذ کند و طرحی نو اندازد.

وی با اشاره به شعارهای مطرح شده از سوی محمود احمدی‌نژاد در سال ۸۴، عنوان داشت: احمدی‌نژاد در انتخابات سال ۸۴ عنوان مي‌کرد که در مقابل من کارشکنی مي‌کنند، من در مرکز آتش هستم و وارد منطقه ممنوعه قدرت شده ام؛ او با این اصطلاحات قلدرمآبانه سعی داشت این مطلب را القا کند که انسانی نترس و شجاع است؛ اما اکنون باز هم تکرار برخی از این شعار‌ها از سوی احمدی‌نژاد را شاهد هستیم؛ در این شرایط باید بگوییم خوشبختانه حنای آقای احمدی‌نژاد دیگر برای مردم رنگی ندارد و مردم اهداف مورد نظر او را از طرح این شعارها متوجه شده اند.

زادسر ضمن طرح سوالی از احمدی‌نژاد، تاکید کرد: شما هشت سال بر اریکه قدرت سوار هستید و هرگونه که خواسته اید، مرکب قدرت را رانده اید؛ در این مدت بیشترین پول نفت ملت مسلمان ایران طی سال‌هاي گذشته نصیب دو دولت شما شده است اما چرا هم اکنون پس از هشت سال به عنوان طلبکار عمده، با مسئولان نظام سخن مي‌گویید و از موضع مخالفان سرسخت نظام، علیه مواضع جمهوری اسلامی و مواضع دینی برخورد مي‌کنید؟ این کارشناس مسایل سیاسی یادآور شد: دولت هشت سال تمامی سیاست‌هاي اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و تبلیغاتی خود را اجرا کرده است که نتیجه آن‌ها این نابسامانی‌هاي امروز در کشور است؛ اما حالا پس از نابسامانی، اوضاع رئیس دولت در تلاش است تا توپ را در زمین دیگران بیاندازد؛ این در حالی است که احمدی‌نژاد باید به مسایل پاسخگو باشد و آیا کسی هست که در برابر قانون وی را مواخذه کند؟

وی خطاب به رئیس دولت، گفت: اینکه شما در سخنان خود مطرح کرده ای که دست و پای ما را بسته اند و در حوض انداخته اند، دیدند مي‌توانیم و وزنه هم به پای ما بستند، موضوعی قابل تامل است؛ چطور ممکن است دست و پای کسی را ببندند و وزنه نیز به پای او آویزان کنند و وی را در حوض بیاندازند اما او بتواند بیرون بیاید؟ شاید این دروغ بزرگ را به قصد دروغ ۱۳ و از باب مطایبه مطرح ساخته اند. زادسر با تاکید بر اینکه «برخی تصور مي‌کنند مردم هدف از تخریب‌ها و تهمت‌ها را متوجه نمی شوند اما ملت ایران بسیار بصیر تر و آگاه تر آن است که به این تهمت‌ها اعتنایی داشته باشند»، تصریح کرد: احمدی‌نژاد عنوان کند که چه فردی، نهادی، دستگاه و یا شخصیت حقیقی و حقوقی مانع از انجام اختیارات رئیس جمهور از سوی وی مي‌شود، این در حالی است که احمدی‌نژاد در این مدت همه را زیر سوال برده است. هم اکنون هشت سال است که چماقی را بالا گرفته و به چرخش در مي‌آورد؛ زمانی لیست ۳۰۰ نفره در بوق کرده بود و حالا مي‌خواهد گوشه پرونده دیگران را بالا بزند. آدمی به یاد مثل سنگ بزرگ علامت نزدن است مي‌افتد.

وی یادآور شد: خواهش ما از احمدی‌نژاد این است که هر سوء استفاده و خلاف قانون و حیف و میل بیت المال را از هر شخصی که به صورت مستند و با حساب و کتاب دارد، به دستگاه قضایی، کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و یا دفتر بازرسی مقام معظم رهبری ارایه کند و در مقابل نیز آمادگی داشته باشند تا هر شخصی، هر مطلبی از عملکرد دولت‌هاي ایشان دارد نیز گزارش کند. امام جمعه سابق اسد آباد تاکید کرد: این رفتار و گفتار احمدی‌نژاد با هیچ کدام از تعالیم اسلامی و روح قوانین جمهوری اسلامی سازگاری ندارد.

ادبیات «بگم بگم» دیگر در کشور خریدار ندارد

زادسر با انتقاد از راه اندازی موج جدید «بگم، بگم» در کشور، ابراز داشت: احمدی‌نژاد در سفر استانی خود به شهر اصفهانی عنوان کرد که یکی از سرسخت ترین مخالفان من مي‌خواهد با من معامله کند، اما زمانی که مردم مي‌گویند: «بگو، بگو»، احمدی‌نژاد عنوان مي‌کند به وقتش مي‌گویم. این در حالی است که ادبیات «بگم بگم» دیگر در کشور خریدار ندارد. وی همچنین تاکید کرد: این ادبیات احمدی‌نژاد تا جایی پیش رفت که رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی فقیه و نائب امام زمان (عج)، با صراحت فرمودند این رفتار رئیس جمهور خلاف عرف، اخلاق و قانون است – برخورد ایشان در یکشنبه سیاه مجلس – و تا کنون سابقه نداشته است که مقام معظم رهبری چنین عباراتی را در خصوص عملکرد رئیس جمهورهای قبلی بیان کنند.

این کارشناس مسایل سیاسی با انتقاد از نحوه برگزاری سفرهای استانی و شائبه انتخاباتی و تبلیغاتی بودن این سفرها، گفت: از یک طرف احمدی‌نژاد از ولایت فقیه، مرجعیت دینی و عدالت سخن مي‌گوید و از یک سو با برخی اطرافیان خود که به دستور مقام معظم رهبری برکنار شده است، پرچم بازی و پرچم گردانی مي‌کند. جای سوال است که کجای این رفتار با تبعیت از ولایت همخوانی دارد؟ اصلا پرچم بازی رئیس جمهور با رفیقش یعنی چه؟
وی عنوان داشت: هم اکنون سفرهای متراکم دولت به قسمت‌هاي مختلف کشور با عنوان سفر استانی انجام مي‌شود؛ اما این چه سفر استانی است که در طول یک هفته به سه استان سفر مي‌کنند و در این مدت چگونه به مسایل مردم رسیدگی مي‌شود. این در حالی است که برای هر کدام از سفرهای استانی صد‌ها میلیون تومان هزینه برآورد مي‌شود. خوب مردم هم دیگر از احمدی‌نژاد استقبال لازم را نمی کنند.

احمدی‌نژاد ۸۴، خود را پشت شعائر دینی پنهان کرده بود


زادسر همچنین درباره مقایسه احمدی‌نژاد سال ۸۴ با احمدی‌نژاد سال ۹۲، تاکید کرد: به اعتقاد من احمدی‌نژاد از ابتدا همین احمدی‌نژاد سال ۹۲ بود، اما در سال ۸۴ خود را در پشت شعائر دینی پنهان کرده بود. در آن برهه متوجه شده بودند که جامعه تشنه شعارهای عدالت خواهانه است، بنابر این با آن رنگ و لعاب بروز و ظهور کرد اما هم اکنون احساس مي‌کند که برای رای آوردن فرد مورد نظرش باید با شعار علیه مسئولان، تهدید به افشاگری و ادبیات پرخاشگرایانه این مطالب را عنوان کند. وی یادآور شد: به نظر مي‌رسد احمدی‌نژاد به دنبال جذب آرای خاکستری است و تصور مي‌کند که اگر با این ادبیات پیش بیاید، برخی خوششان مي‌آید و رای مي‌دهند؛ این در حالی است که ادامه این اقدام از سوی رئیس دولت باعث تجری مخالفان نظام خواهد بود. آقای رئیس جمهور سرنوشت اولین جمهور را حتما مرور کند.

این چه پول نفتی بود که بر سر سفره‌ها آورد؟
نماینده سه دوره جیرفت و عنبر آباد در مجلس با بیان اینکه «احمدی‌نژاد بر مبنای روز حرف مي‌زند، نه بر مبنای اعتقاد»، تصریح کرد: در سال ۸۴ مي‌طلبید حرف از عدالت و اللهم عجل لولیک الفرج بگویند و امروز مي‌طلبد تا این شعارها مطرح بکنند، این در حالی است که احمدی‌نژاد باید هم اکنون درباره گرانی سرسام آوری که در جامعه وجود دارد پاسخگو باشد چرا که حقیقا معیشت مردم با مشکل مواجه شده است؛ دیگر تهیه سیب زمینی و پیاز هم بر سر سفره مردم سخت شده است. این چه پول نفتی بود که بر سر سفره‌ها آورد؟
این کارشناس مسایل سیاسی تاکید کرد: حمله به نهاد‌هاي قانونی کشور و همچنین حمله به سپاه پاسداران که به عنوان بازوی دولت‌هاي نهم و دهم عمل کرده است و هم اکنون ظالمانه مورد تاخت و تاز دوستان نزدیک احمدی‌نژاد قرار مي‌گیرد، اقدامی ناشایست به شمار مي‌رود و مصداق نمک خوردن و نمک دان را شکستن است.


پرديسان
۱۳۹۲/۰۲/۱۳ ۱۳:۰۸
آخي ! حاجي اوقوربخير !!!
اين آقا همين ديروز از مريخ تشريف اوردن ، و أصلاً تا حالا و مخصوصاً تو اين ٨ سال همراه اصحاب كهف و منتها اين دفعه تو كره مريخ تشريف داشتن و تازه بيدار شدن!!! طفليا چقدر مظلومانه مورد ظلم قرار گرفتيد !!! جيگرم سوخت (43165)
دیگران
۱۳۹۲/۰۲/۱۳ ۱۳:۲۰
من کاری به احمدی نژاد ندارم ولی
همچین میگه : کار را به کوروش، داریوش رساند! انگار کفر گفته.
یعنی. . . . که هنوز فرق بین دین و تاریخ رو نفهمیدن! (43166)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۲/۱۳ ۱۴:۴۸
اگه واقعا نیت ات حمایت از احمدی نژاد نباشه منم موافقم! (43198)
۱۳۹۲/۰۲/۱۳ ۱۵:۲۷
به نظر من اسلام گرایی و ملی گرایی دو مقوله ازهم جدا هستند که به هبچ عنوان با هم تضادی ندارند بلکه می تونند مکمل هم باشند. (43210)
۱۳۹۲/۰۲/۱۳ ۱۷:۳۹
حالا مگه کوروش و داریوش چشونه ؟! آقایون اگه میتونستند اسم ایران را از کشورمون برمیداشتند (43259)
مهرداد
۱۳۹۲/۰۲/۱۳ ۱۳:۲۰
كي بود ؟ كي بود ؟ من نبودم !!!!
بابا مرد باشيد ! پاي حر فها و كارهاتون بايستيد ! وجود داشته باشيد و نون رو به مرخ روز نخوريد !!!! مثلاً شما ende اصولگراها هستيد . پس كوش اون اصول؟؟؟ اين رفتار و گفتار رو بهش ميگن منفت گرايي و حزب بادي ، نه اصولگرايي !!! آقاي زرنگ (43167)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۲/۱۳ ۱۳:۲۱
ادبیات «بگم بگم» دیگر در کشور خریدار ندارد!!!
خیلی عقبی حضرت والا! ضمنا حتی در این گفته های پر ابهام و بدون خریدار خودتون هم صادق نیستید.شماها از دست احمدی نژاد عصبانی هستید و گرنه اگر مقابل شما گردنکشی نمی کرد هنوز ام به آسمونها وصلش کرده بودید و حمایتش می کردی.
این روزها دوباره مسئول و غیرمسئول به خاتمی حمله میکنن و با برچسب فتنه گر می خوان که به صحنه نیاد.به نظر من فقط دو دلیل داره اونم اینه که اولا نمی تونن رد صلاحییش کنن و دوم اینکه اگه بیاد 25 میلیون رای داره
حقم دارن وحشت زده شن (43168)
۱۳۹۲/۰۲/۱۳ ۱۳:۳۷
پس چشم تون روشن با این معرفی اصلح. (43170)
افشين
Sweden
۱۳۹۲/۰۲/۱۳ ۱۴:۰۵
هر دم ازين باغ بري ميرسد! فقط تو رو كم داشتيم حاجي، مثل اينكه تو اصولگراها مد شده هركه ميخواد حسابشو از احمدي نژاد جدا كنه به خاتمي حمله مي كنه! (43178)
سینا از شیراز
۱۳۹۲/۰۲/۱۳ ۱۴:۱۲
من تحت هر شرائطی در انتخابات شرکت می کنم. چون به ارزش های انقلاب پایبندم. اما با آمدن خاتمی رقابت واقعی میشه و من (حق انتخاب) دارم. وگرنه مجبورم از بین چندتا کاندیدای مشابه که اصلا قبول شون ندارم، بین بد و بدتر یکی را انتخاب! کنم. (43181)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۲/۱۴ ۰۱:۰۸
شرکت در انتخابات حق هر شهروند می باشد و انسان با توجه به شرایط ( از جمله بی تاثیر بودن ) می تواند از حق خود صرف نظر کند! (43485)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۲/۱۳ ۱۴:۴۶
البته اگه یه کم بی بصیرت بودی تو هم همون موقع میفهمیدی!!!! (43197)
فضول
۱۳۹۲/۰۲/۱۳ ۱۴:۴۹
پس حالا معلوم شد که چه کسی باید توبه کنه!!! (43199)
۱۳۹۲/۰۲/۱۳ ۱۴:۵۹
موضعگیری های خصمانه این آقا را بر علیه دولت اصلاحات در مجلس هنوز از یاد نبرده ایم اما حالا دایه بهتر از مادر شده است براش متآسفم. (43202)
احمد
۱۳۹۲/۰۲/۱۳ ۱۵:۰۹
افسوس که خيلى زود ديرمىشود شما تا حالا کجا بودى. حالا فکر مردم افتادى حالا يادت اومد انتقاد کنى (43205)
۱۳۹۲/۰۲/۱۳ ۱۵:۱۴
سوالی تو ذهنم موج موج میزنه که علت حمله دسته جمعی به احمدی نژاد چیه ؟
ما هشت سال پیش گفتیم بابا اشتباه می کنید شما با قدرت حمایتش کردین الان که ما قبولش داریم شما تردش می کنید جریان چیه (43206)
۱۳۹۲/۰۲/۱۴ ۰۰:۳۱
عاقبت به خیر شدیم ما که هیچ وقت قبولش نداشتیم . (43470)
۱۳۹۲/۰۲/۱۴ ۰۰:۳۳
باد از کدوم ور میاد آقای زاسر ؟؟ (43472)
۱۳۹۲/۰۲/۱۳ ۱۵:۱۵
خیلی از افراد با سابقه نظام از 8 سال قبل و بعضی ها هم از چهار سال قبل تذکر دادند وگفتند نباید بگذاریم دروغ در کشور رواج یابد ولی گوش شنوایی نبود.
حالا هم دوست دارند همانطور کینه ورزانه عمل کنند.
بابا جان بس است کوتاه بیایید واقرار به اشتباه کنید وبه مسیر امام برگردید. (43207)
۱۳۹۲/۰۲/۱۳ ۱۵:۱۶
انشاا.. یادت نرفته که چه حرفهایی در مورد جناب اقای خاتمی میزدی تا خودت را مطرح کنی کاش الان هم حرفی نمیزدی تا همینطوری مردم فراموشت میکردند (43208)
زادسر
۱۳۹۲/۰۲/۱۳ ۱۵:۳۹
................
گفتگوی اختصاصی 90دقيقه‌ای زادسرجيرفتی و احمدی‌نژاد پیش‌بینی زادسر در مورد آینده احمدی‌نژاد ادامه . . .

http://www.zadsar.ir/index.php?option=com_content&task=view&id=946&Itemid=1 (43214)
۱۳۹۲/۰۲/۱۳ ۱۷:۴۱
به نظر من در این برهه ضروریه که زودتر اصلاح طلبان به اجماع برسند.تصمیمی که باید بگیرند این است که اگر خدای نکرده خاتمی رد صلاحیت شد چه کسی کاندید واحد اصلاح طلبان شود. این تصمیم یک امر ضروری است که متاسفانه اصلاح طلبان در این تصمیم ضعیف عمل کرده اند. اگر به اجماع برسند مثلا اجماع روی عارف. اونوقت خاتمی و عارف هر دو کاندید شوند که اگر خاتمی خدای نکرده رد صلاحیت شد،رای ها بسمت دکتر عارف بره. اگرم که خاتمی تایید صلاحیت شد که خودش میاد وسط. (43263)
۱۳۹۲/۰۲/۱۳ ۱۸:۱۰
جناب زادسر جناح شما مسبب تمامی این خسارتها به دلیل حمایت تمام عیار شما از احمدی نژاد بود با این حرفها نمی توانید شانه خالی کنید (43274)
چنار
۱۳۹۲/۰۲/۱۴ ۰۱:۲۱
راستی از لایه اوزون چه خبر بلاخره کاه گل گرفتنش یا خیر (43489)