به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۰۱ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : ۷۸۵۹۷

جدیدترین آمار فروش فیلم‌ها​روی پرده​سينما

گروه فرهنگی: فیلم «نهنگ عنبر» - جدیدترین کار سامان مقدم - بعد از دو روز اکران در تهران 75 میلیون تومان فروش داشت.
جدیدترین آمار فروش فیلم‌ها​روی پرده​سينما
این فیلم که بعد از فراز و فرودهای بسیار اکران شد، در اولین روز اکران خود چهارشنبه، 30 اردیبهشت‌ ماه 20 میلیون تومان فروش داشت و در دومین روز اکران خود به فروشی برابر با 55 میلیون تومان دست یافت. در حال حاضر این فیلم در 22 سالن سینمای تهران در حال اکران است، اما هنوز سینماهای زیر پوشش حوزه هنری و شهرداری اکران آن را آغاز نکرده‌اند. همچنان که اکران آن در شهرستان‌ها نیز شروع نشده است. اما فیلم «قصه‌ها» به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد بعد از 16 روز اکران در 12 سالن تهران، 380 میلیون تومان فروش داشت. این فیلم که در 25 سالن شهرستان‌ها نیز در حال اکران است، تاکنون به فروشی برابر با 140 میلیون تومان در دیگر شهرها دست یافته و در مجموع فروش آن 520 میلیون تومان است.

«ایران‌برگر» ساخته مسعود جعفری جوزانی بعد از 68 روز نمایش به فروشی برابر با پنج میلیارد و 50 میلیون تومان در تهران و شهرستان‌ها دست یافته است. این فیلم که در 20 سالن تهران نمایش داشته است، سه میلیارد تومان در تهران و دو میلیارد و 50 میلیون تومان در 60 سالن سینمای شهرستان‌ها فروش داشته است. فروش «استراحت مطلق» دیگر فیلم اکران نوروزی هم بعد از 10 هفته نمایش از مرز دو میلیارد تومان گذشت. این فیلم یک میلیارد و 307 میلیون تومان در تهران و 730 میلیون تومان در شهرستان‌ها فروش داشته است. در حال حاضر نمایش «استراحت مطلق» در شش سالن آزادی، کوروش، ملت، مرکزی، شکوفه و تماشا ادامه دارد.

«در دنیای تو ساعت چند است؟» به کارگردانی صفی یزدانیان نیز بعد از 9 روز نمایش در تهران 135 میلیون تومان فروش داشته است. در حال حاضر اکران این فیلم به جز در تهران، فقط در دو شهر مشهد و گرگان آغاز شده که در این دو شهر نیز 25 میلیون تومان فروش داشته و قرار است از فردا در سینماهای کاشان، سنندج، رشت، شیراز، کرمان، بندرانزلی و لاهیجان اکران خود را آغاز کند. اما تهیه‌کننده فیلم «رخ دیوانه» دیگر فیلم اکران نوروزی از فروش این فیلم در آخرین روزهای اکرانش ابراز رضایت کرد.

بیتا منصوری گفت: امیدواریم تا اوایل هفته آینده فروش فیلم ما از سه میلیارد بگذرد. وی اضافه کرد: در حال حاضر فروش دو میلیارد و 900 میلیون تومان را رد کرده‌ایم و در آستانه سه میلیاردی شدن هستیم. منصوری ادامه داد: در حال حاضر فیلم ما حدود 20 سالن در تهران دارد که بعضی از آن‌ها تک سانس هستند اما خوشبختانه این موضوع بر فروش فیلم تأثیر نگذاشته است. به گفته او، «رخ دیوانه» جدیدترین کار عبدالحسن داودی همچنان در پردیس سینمایی‌آزادی، سینما کوروش و سینما «هویزه» مشهد فروش خوبی دارد.
مرجع : ایسنا