به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۸:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۳۸۵۳۷

يكشنبه؛ تعيين‌تکلیف قلعه‌نویی‌ و فتح‌الله‌زاده

گروه ورزشي: عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: پس از آخرین بازی در لیگ قهرمانان آسیا جلسه فوق‌العاده برگزار می‌کنیم تا درباره کادر فنی و مدیرعامل تصمیم بگیریم.
يكشنبه؛ تعيين‌تکلیف قلعه‌نویی‌ و فتح‌الله‌زاده
حسن زمانی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت استقلال در آستانه آخرین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا برابر الریان قطر گفت: تیم در طول سال گذشته نوسان زیادی داشت. ما در مقطعی مقتدرانه در راس جدول بودیم و چندین هفته بدون شکست پیش رفتیم اما برخی مواقع هم دچار مشکلاتی شدیم که باعث شد نتیجه نگیریم. وی ادامه داد: استقلال تیم بزرگی است و ان‌شاء‌الله با برنامه‌ای که هیات مدیره طراحی می‌کند فصل آینده تیمی قوی و جوان با کمک کادر فنی قوی و با پشتیبانی از مدیرعامل روانه میدان خواهیم کرد.

این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره صحبتش مبنی بر حمایت از مدیرعامل و گفته فتح‌الله زاده مبنی بر استعفا از این تیم گفت: درباره استعفا‌ی فتح‌الله‌زاده هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم. قطعا فتح‌الله‌زاده یا هر مدیر دیگری که فصل آینده در باشگاه باشد باید مورد حمایت هیات مدیره قرار بگیرد. اگر کسی را به عنوان مدیرعامل انتخاب کنیم با تمام وجود از او حمایت می کنیم. وی همچنین گفت: در اولین جلسه هیات مدیره که پس از آخرین بازی تیم در لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود درباره مدیرعامل و استعفای فتح‌الله‌زاده صحبت می‌کنیم و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهیم.

زمانی در ادامه درباره خبری مبنی بر احتمال تغییر ترکیب هیات مدیره استقلال، گفت: فعلا درباره این مساله صحبتی با ما نشده است. وی درباره انتقادهای حسن روشن از هیات مدیره استقلال مبنی بر اینکه اعضای این هیات در ناکامی‌های استقلال پیدایشان نمی‌شود، گفت: آقای روشن پیشکسوت بزرگ استقلال است و احترامی زیادی برای او قائلیم اما فکر می‌کنم که امسال تنها فصلی بود که هیات مدیره با تمام وجود در طول سال کنار تیم بود. زمانی افزود: خود من پس از بازی مس کرمان که باعث حذف استقلال از جام حذفی شد انتقاد شدیدی از قلعه‌نویی و کادر فنی داشتم. جایی لازم باشد از تیم دفاع می‌کنیم و جایی که لازم باشد انتقاد می‌کنیم و نقطه نظرمان را می‌گوییم.

اخيرا حسن روشن مدعی شده که آکادمی استقلال را افرادی به قیمت ماهی 25 میلیون تومان اجاره کردند و سالی یک میلیارد تومان به دیگران اجاره داده‌اند، زمانی در این باره گفت:‌ آقای شهریاری به عنوان عضو هیات‌ مدیره مسئولیت آکادمی را دارد و ناظر کار آن است و اگر چنین چیزی وجود داشت قطعا گزارش می‌کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، درباره انتقاد‌هایی که از مدیران باشگاه برای قرارداد‌های بازیکنان و خروج از آنها از تیم در میان فصل می‌شود، گفت: قرارد‌اد‌های امسال متعلق به فصل گذشته بود و هیات‌ مدیره‌ای که کار را شروع کرد در اصل همه قراردادها را بسته بود و ما کار خاصی نمی‌توانستیم بکنیم، یکی از کارهای هیات مدیره در سال جدید این است که یکی از اعضاء با اختیارات کامل ناظر عقد قراردادها خواهد بود و مطمئن باشید که دیگر در استقلال قرارداد مشروط نخواهیم داشت. وی درباره سرنوشت کادر فنی استقلال نیز گفت: منتظریم که تیم بازی آخرش را انجام دهد و آنوقت تصمیمات لازم را بگیرد. قطعا پس از آخرین بازی جلسه فوق‌العاده‌ای خواهیم داشت که سریعاً درباره این مسائل بحث کنیم.

بلوط
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ۱۶:۵۰
اقای زمانی چراطفره میرید ازسوال شاید دست اقای شهریاری هم دراین کاراست .حسن روشن خیلی چیزها درمورد قردادبازی کنان اجاره اکادمی و........ولی دراین کشور مااراده ای نمی بینیم برای مقابله بافساد چون بیشترسیستیم درمورد فسادباهم هماهنگ هستند (219507)
آرمان
United States
۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ۲۳:۰۶
بمونید باهم تیمی بسازید که 30 میلیون هوادار به اون افتخار کنه (219548)