به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۳۷۲۰۴

کنایه جالب کی​روش به فوتبالیستهای ایرانی

گروه ورزشي:​ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران روز یکشنبه در اولین نشست خبری خود درسال جاری که به گفته خودش سرحال بوده و به قول ما ازدنده چپ بیدارنشده بود، کنایه ای را نثار فوتبالیست های ایرانی کردکه حامل پیامی هشداردهنده بود.
کنایه جالب کی​روش به فوتبالیستهای ایرانی
کارلوس کی روش در واکنش به سوالي مبنی بر کناره گیری مجتبی جباری از تیم ملی با تاکید بر اینکه حضور در تیم ملی باید افتخاری برای بازیکنان باشد، گفت: من در حدود 23 تیم ملی و باشگاهی حضور داشته و در همه آنها بازیکنان زیادی برای حضور در ترکیب اصلی می جنگیدند، اما درایران برای فرار از تیم صف کشیده اند. وی گفت: رفتن از تیم ملی با مهدی رحمتی شروع شد، با هادی عقیلی ادامه پیدا کرد و در ادامه نمازی هم رفت و حالا هم مجتبی جباری رفته است.

کی روش اضافه کرد: هر روز شاهد هستیم که تعدادی از بازیکنان از تیم ملی خداحافظی می کنند و من با توجه به این که امروز سرحال بیدار شدم ، ترجیح می دهم به این موضع بخندم چراکه لبخندم برای عشق به تیم ملی و بازیکنانی است که برای پیراهن این تیم عرق دارند. وی گفت: دلایل این رفتن​ها را می​دانم ولی فعلا بیان نمی کنم.

کی روش اضافه کرد: مدیر الاهلی که جباری در این تیم بازی می کند بیشتر از جباری علاقمند به تیم ملی ایران بود و تلاش کرد تا جباری به ایران بیاید و در اردو حضور یابد ، اما خود جباری چنین تلاشی نداشت. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: این اتفاق را در کتاب خاطراتم ثبت می کنم که فردی در کشور قطر بیشتر از جباری دلش برای تیم ملی ایران می​سوخت.
مرجع : ايرنا