به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۹
 
۳۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ ساعت ۰۲:۲۴
کد مطلب : ۸۴۹۱۴
سفر تفریحی ملک سلمان و خاندان سلطنتی سعودی؛

بخشی از ساحل جنوب فرانسه برای سفر شاه عربستان قرق شد

گروه بین‌الملل: پلیس فرانسه بخشی از ساحل جنوب این کشور را برای سفر تفریحی ملک سلمان، پادشاه عربستان و خاندان سلطنتی سعودی به روی گردشگران و ساکنان محلی بسته است.
بخشی از ساحل جنوب فرانسه برای سفر شاه عربستان قرق شد
به گزارش بی بی سی، مقام‌های محلی تایید کرده‌اند که ملک سلمان در چند روز آینده به این منطقه سفر می‌کند و گفته‌اند که به همین دلیل بخشی از ساحل عمومی والوریس، بین شهرهای کن و آنتیب کاملا قرق می‌شود. به گزارش خبرگزاری فرانسه ویلا و املاک متعلق به خاندان سلطنتی عربستان حدود یک کیلومتری ساحل، در حد فاصل بین خط‌ آهن ساحلی و آب‌های مدیترانه قرار دارد. بنا بر این گزارش هفته گذشته کارگرانی که از سوی خاندان سلطنتی سعودی استخدام شده‌اند، شروع به کار گذاشتن حصارهایی برای محدود کردن دسترسی به ساحل کردند، اما مقام‌های محلی از آنها خواستند این کار را تا ورود مهمانان متوقف کنند.

همچنین شروع کار روی آسانسوری که ساحل را به ویلا متصل می‌کند باعث خشم ساکنان محلی شده است. برای این کار باید حجم عظیمی از سیمان روی شن‌های ساحل تخلیه شود. خبرگزاری فرانسه با تعدای از توریست‌ها و ساکنان منطقه صحبت کرده که بیشتر آنها از ممنوعیت رفت و آمد به بخشی از ساحل و همین طور اقدامات مربوط به سفر خاندان سلطنتی ابراز خشم و نارضایتی کرده‌اند.