به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۸۲۸۴۴
عملیات ویژه پلیس برای برخورد با قاچاق موبایل

کشف 20هزار تلفن همراه قاچاق در پایتخت

گروه حوادث: رییس پلیس پایتخت از کشف قریب به 20 هزار دستگاه انواع گوشی‌های تلفن همراه قاچاق از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

سردار حسین ساجدی  در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به تاکیداتی که در حوزه مبارزه با قاچاق وجود دارد و در راستای برخورد با قاچاقجیان کالا و به ویژه گوشی تلفن همراه ماموران پلیس‌های تخصصی تهران بزرگ از جمله پلیس آگاهی، پلیس امنیت، پلیس اماکن و ... موفق شدند در چندین عملیات بیش از 19 هزار دستگاه انواع گوشی تلفن همراه قاچاق را از ابتدای سالجاری تاکنون در نقاط مختلف پایتخت کشف و ضبط کنند. ساجدی نیا با اشاره به عملیات اخیر پلیس برای برخورد با قاچاق تلفن همراه گفت: در جدید ترین عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ موفق شدند از دو خودرو بیش از 3800 دستگاه انواع گوشی موبایل قاچاق را کشف و ضبط کنند.

 وی با بیان اینکه در این رابطه دو تن نیز دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند، گفت: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل و روانه دادسرا شدند. فرمانده انتظامی تهران بزرگ به شهروندان قول دادکه اجرای چنین طرح‌هایی ادامه داشته باشد و خطاب به سودجویان و قاچاقچیان گفت: طرح برخورد با قاچاق کالا از سوی پلیس پایتخت به جد و مستمر در حال پیگیری است و چنین افرادی دیر یا زود دستگیر خواهند شد. چندی پیش نیز پلیس پایتخت بیش از 130 تن انواع پوشاک قاچاق را کشف و ضبط کرده بود.

مرجع : ایسنا