به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۳۰ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : ۶۴۰۲۴

پليس: احضارکننده روح در یزد دستگیر شد

گروه حوادث: رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد از دستگیری فرد شیادی که به بهانه های طلسم، جادو و احضار روح اقدام به فریب افراد ساده لوح می کرد خبر داد.
پليس: احضارکننده روح در یزد دستگیر شد
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا رضایی درباره این خبر اظهار کرد: پلیس امنیت عمومی استان یزد با انجام یک کار اطلاعاتی فردی شیاد و رمالی را که با فریب افراد ساده لوح به بهانه های احضار روح، جن گیری و هیپنوتیسم آنها را سرکیسه می کرد و از این طریق برای خود کسب درآمد کرده بود شناسایی و دستگیر کرد.

وی افزود: این فرد که دارای مراجعه کنندگان زیادی از مناطق مختلف شهر یزد بود به اتهام کسب درآمد نامشروع، اختلاف افکنی در بین خانواده ها، ترویج خرافات، اغفال و انحراف دختران و پسرها به مقامات قضائی معرفی شد.رضایی تصریح کرد: در بازرسی از محل کار این متهم یک دستگاه ریسیور ماهواره، چندین جلد کتاب های دعانویسی و جزوه های هیپنوتیسم و همچنین تعدادی از اجزاء حیوانات برای طلسم و جن گیری کشف شد. رییس پلیس امنیت عمومی استان یزد یادآور شد: همشهریان این نکته را مد نظر داشته باشند که مراجعه به چنین افرادی برای رفع گرفتاری ها و مشکلات خانوادگی جز دردسر و گرفتاری های بعدی هیچ نتیجه دیگری در بر نخواهد داشت.