به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۵۴۷۷۳

شبی که آرژانتین تلویزیون را هم غافلگیر کرد

گروه ورزشی: برد آرژانتین مقابل آمریکا که به صعود تیم ملی والیبال کشورمان منجر شد، نه تنها علاقه‌مندان این رشته ورزشی که حتی صاحبان شبکه‌های تلویزیونی را نیز غافلگیر کرد.
شبی که آرژانتین تلویزیون را هم غافلگیر کرد
در حالی که همگان صعود تیم ملی والیبال کشورمان را در گروی پیروزی فرانسه مقابل لهستان می‌دانستند، شبکه ورزش به پخش زنده‌ی این دیدار اقدام کرد اما برد غیرقابل پیش‌بینی آرژانتین مقابل آمریکا تمام معادلات را بر هم زد تا کلید صعود والیبال ایران به جمع شش تیم نهایی جام جهانی در دست سرمربی سابق تیم ملی کشورمان باشد . شبکه سه سیما که روز گذشته پخش زنده‌ی مسابقات کشتی را هم در دستور کار داشت، پس از برد تیم ملی والیبال ایران مقابل صربستان، بلافاصله به سراغ پخش سریال روتین شبانه خود رفت و حتی پخش سرودهای معمول که پس از پیروزی‌ تیم‌های ملی کشورمان اتفاق می‌افتد، در این شب به شبکه ورزش محول شد.

برنامه‌سازان ورزشی تلویزیون که برد آرژانتین مقابل آمریکا را انتظار نمی‌کشیدند، در هیچ شبکه‌ای به پخش این دیدار اقدام نکردند و به صرف اعلام نتیجه این دیدار در خلال پخش سریال شبکه سه، آنهم در فاصله‌های بسیار زیاد بسنده شد. بر این اساس بسیاری از علاقمندان والیبال و تیم ملی کشورمان که از دنبال کردن نتیجه‌ی دیدار آرژانتین - آمریکا از طریق شبکه‌های تلویزیونی ناامید شده بودند، به سراغ سایت اعلام همزمان نتایج مسابقات ورزشی رفتند اما در ادامه این سایت هم به دلیل مراجعه‌ زیاد ورزش‌دوستان، با اختلال مواجه شد.

شبکه سه که در تمام کشور قابل دسترسی است، پس از مسجل شدن صعود تیم ملی والیبال ایران به دور سوم رقابت‌های قهرمانی جهان، ویژه‌برنامه‌ای را به روی آنتن نبرد و به صرف تبریک این موفقیت در برنامه‌های دیگر، از جمله هنگام پخش زنده فوتبال باشگاهی ایتالیا بسنده شد. هرچند اخبار شبانگاهی شبکه سه که حدود ساعت 22 روی آنتن رفت، در فاصله چند دقیقه پس از پیروزی آرژانتین مقابل آمریکا و مشخص شدن صعود ایران به دور سوم مسابقات جهانی، اولین بخش خبری خود را به اعلام خبر پیروزی تیم‌های ملی کشورمان از جمله قهرمانی تیم کشتی فرهنگی و سپس صعود تیم ملی والیبال اختصاص داد.
مرجع : ایسنا