به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۹۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۰۷ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۷۳۰۳۳
رحیمی اصول‌گرایی است که در امانت «خیانت» کرد

احمد توکلی:{...}‌محبوب نخبگان کشورست

گروه سياسي: نماینده شاخص اصولگرايان در مجلس مي‌گويد: محمود احمدی‌نژاد اهل شنیدن نبود٬ حسن روحانی به نامه نمایندگان پاسخ نمی‌دهد و {...} محبوب نخبگان است.
احمد توکلی:{...}‌محبوب نخبگان کشورست
احمد توکلی٬ این مطالب را در نقد عملکرد اکبر هاشمی رفسنجانی٬ {م.خ}٬ محمود احمدی‌نژاد و حسن روحانی بیان کرده و گفته است: احمدی‌نژاد قصد داشت نمایندگان را قانع کند٬ اما آقای روحانی با «آنکه می‌داند ما اثر داریم این کار را نمی‌کند که هیچ، نامه هم می‌نویسیم جواب نمی‌دهد. این خیلی بد است. این نماینده اصولگراي مجلس در بخش دیگری از اظهاراتش درباره مذاکرات هسته‌ای گفته نباید انتظار داشت محمد‌جواد ظریف «بیاید در مجلس بگوید چه کار کردم یا چرا کردم، این کار درست نیست.»

توکلی همچنين اضافه کرده در عرصه مسائل امنیت ملی توزیع اطلاعات باید محدود باشد و نباید انتظار داشت مذاکره کنندگان هسته‌ای تمام اطلاعات را اختیار سایرین قرار دهند. وي با دفاع از محاکمه محمد‌رضا رحیمی و مهدی هاشمی نیز گفته «هنر ما این است که اگر از خودمان کسی فساد کرد از او دفاع نکنیم، بلکه به او حمله کنیم.» وی افزوده است: رحیمی را اصول‌گرایی می‌داند که در امانت «خیانت» کرده و هم‌اکنون دارد مجازات می‌شود.