به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : ۱۶۰۶۳

يك نماينده مجلس: رسانه‌ای‌شدن پرونده بابک زنجانی به صلاح کشور نیست!

گروه اقتصادي: عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه رسانه ای شدن پرونده بابک زنجانی به صلاح کشور نیست!، افزود: بابک زنجانی بخشی از پول فروش نفت را به کشوربرگردانده است اما بخش زیادی از این مبلغ به دلیل تحریم‌ها برگشت داده نشده است.
يك نماينده مجلس: رسانه‌ای‌شدن پرونده بابک زنجانی به صلاح کشور نیست!
محمدسعید انصاری در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، گفت: به نظر می‌رسد در شرایطی که دشمنان انقلاب جو مسمومی درست کرده‌اند، در بوق و کرنا کردن این موارد به مصلحت کشور نیست. نماینده آبادان در مجلس با بیان اینکه بابک زنجانی بخشی از پول فروش نفت را به کشوربرگردانده است اما بخش زیادی از این مبلغ به دلیل تحریم‌ها برنگشت، افزود: تدبیر لازمه راهیابی به حقوق حقه مردم ایران است و پیگیری این حقوق خوب است اما هرچه مطالب را بیشتر در رسانه‌ها رسانه‌اي کنیم به مصلحت نیست. وی با بیان اینکه رسانه‌اي شدن پرونده بابک زنجانی به صلاح نیست، گفت: حیف و میل‌های پیش آمده نه درباره بابک زنجانی بلکه ممکن است درباره خیلی از اشخاص و شرکتها و حتی وابستگان به مسئولین رده بالای کشور باشد از این رو باید تدبیر کنیم تا کشور ضرر نکند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه طرح تحقیق و تفحص را رییس کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد و قرار شد 5 نفر از اعضای کمیسیون درعرض یک ماه در این باره تحقیق و نتیجه را ارایه کنند تا مقدمه‌اي برای تحقیق و تفحص باشد اما در عرض این یک ماه پیگیری نشد و جلسه‌اي هم برگزار نشد. انصاری در ادامه درباره تسویه بدهی های هند به ایران به ارز رایج کشور هند، گفت: این نوع تسویه بدهی به منظور ارزش قایل شدن به کشورهای طرف تجارت ایران و دور زدن تحریم‌ها ایرادی ندارد.

گفتنی است بیژن زنگنه وزیر نفت ایران روز سه شنبه ۱۹ شهریور ۹۲، (۱۰ سپتامبر ۲۰۱۳) گفت بابک زنجانی، تاجر ایرانی بیش از دو میلیارد دلار حاصل از فروش نفت ایران را به خزانه دولت واریز نکرده و وزارت نفت و مجلس ایران در حال پیگیری این مساله هستند. همچنین وی به خبرنگاران گفت که زنجانی معتقد است که این پول به حسابش ریخته شده اما این حساب از طرف آمریکایی‌ها بلوکه شده است.

حمید
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۸:۱۹
جناب نماینده سکوت شما هادر مقابل افسار کسیختگی دولت کریمه مموتی باعث شد که این افراد سوار بر اسب مراد خون مردم را بمکند (127867)
فرداد
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۸:۲۷
اخه کارای خیلی از مسئولان رو میشه (127874)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۸:۴۴
باز هم ملت نامحرم شدند و دزدها و اجانب محرم!
پس چه زمانی نمایندگان مردم به مردم پاسخگو خواهند بود و به شخصه نمیدانم چرا هر وقت حرف از پولهای کلان و اختلاس و ... میشود نباید رسانه ای بشود و مردم نباید از ماجرا خبر دار شوند؟ (127885)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۸:۵۵
به نفع کشور یا جیب مبارک؟؟؟ (127893)
رضا
United States
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۸:۵۹
وای به این ملت با این نماینده به جای اینکه از حق ملت دفاع کند از اقازاده ها دفاع میکندوقتیکه نماینده مرددم این ظرز فکرش است وای به حال این ملت پس کی می خواهد از بیتالمال دفاع کند (127894)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۹:۱۸
یعنی مردم نامحرم (127905)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۹:۱۹
ميلياردهادلارازپول اين ملت بدبخت را بالا كشيده اند .مردم براي يك ميليون تومان توبيمارستانها ميميرند...شما چكاره ايد كه ميگيد اين دزدها ودزديها را معرفي نكنيد؟ يا خيلي وضعتان خوب است يا شما هم.... (127906)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۹:۲۲
من شناختی از آقای انصاری و همچنین هدف ایشان از طرح چنین مسئله ای ندارم و نفس اینکه "رسانه‌ای‌ شدن پرونده بابک زنجانی به صلاح کشور نیست" شاید درست باشد!
در هر صورت دولت باید ببیند در چه جالتی منافع ملی بیشتر تأمین می گردد؛ رسانه ای شدن این پرونده ها یا رسانه ای نشدن آنها. (127908)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۲۰:۱۱
صحبت از 6 هزار میلیارد تومان است. نه یک مثقال و دو مثقال و یک تومان و دو تومان.
تازه این پول مال مردم بوده.
باهاش چند تا خونه؟
چندتا بیمارستان؟
چندتا سد؟
چند تا مدرسه؟
چند تا .....
می توان ساخت؟
از ماست که بر ماست (127936)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۲۰:۳۱
اصولا کی دشمنان جو مسموم درست نکردند و می شه دزد گرفت؟!
یا اصولا لازم نیست وقتی جو مسمومه دنبال عدالت رفت و دزد گرفت؟؟
یا اصلا اصولا!! باید جو مسموم باشه که نشه دزد گرفت؟

یا اصولا این تز اصولگرایی است که اصولا فقط دزد نگرفت و فقط اگر رقیب بود باید هوار کشید؟؟ (127947)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۲۱:۰۱
يك نماينده مجلس: رسانه‌ای‌شدن پرونده بابک زنجانی به صلاح کشور نیست! (127971)
عباس
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۲۱:۵۴
از كارهاي اين سياسيون فقط خدا سر در مياره و بس. فقط ميدونم كه اعتماد به سياستمدار سوار بر كار عين خامي وناپختگي است. (127987)
لرستانی
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۲۲:۰۷
مصالح نظام دردروغگویی است؟؟؟؟؟ (127994)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۲۲:۲۴
آقای محترم جمع کن این حرفا رو .منظورت چیه که باید تدبیر کنیم پول مردم رو تو حساب شخصی خودش نگه داشته شما میگید تدبیر کنیم دم بر نیاریم (128004)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۲۳:۱۴
به صلاح مملکت هست به صلاح شما و فامیلاتون نیست (128038)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۲۳:۴۵
فساد نباید در هیچ شرایطی مورد لاپوشانی قرار گیرد.
در کشوری مثل چین که به شدت بسته است، وزیر راه آهن به دلیل تنها 10 میلیون دلار اعدام شد (128053)