به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۰۸ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۴۹۸۰۵

رونمايي از دفتر زوج‌یابی داعش در سوریه

گروه بين الملل: فعالان حقوق بشر سوریه گزارش داد كه گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام که بر بخش‌هایی از سوریه و عراق مسلط شده، دفتری گشوده تا امکان آشنایی افراد خود با زنان مایل به ازدواج را فراهم کند.
رونمايي از دفتر زوج‌یابی داعش در سوریه
دیده‌بان حقوق بشر سوریه به خبرگزاری فرانسه گزارش داده است که گروه داعش مرکزی در شهر الباب باز کرده‌ تا زنان «دم بخت» بتوانند با اعضای داعش باب آشنایی باز کنند. از قرار معلوم پاسخ دادن به نیاز جنسی تروریست‌های داعش به معضلی برای این افراطی‌های اسلام‌گرا بدل شده است. این دفتر واقع در شمال غربی استان حلب است و زنان مجرد یا بیوه می‌توانند به ‌آن‌جا مراجعه کنند، نام و نشان خود را بدهند تا مردهای داعش کلون خانه‌شان را بزنند و باب گفت‌وگو درباره ازدواج را با آنان باز کنند. 

این دومین «ابتکار» جنجال برانگیز داعش در مناطقی است که تحت سلطه‌اش خود درآورده است. چند روز پیش هم این گروه اعلام کرد که تور‌های گردشگری به علاقمندان ارائه می‌دهد و یا تور ماه عسل برای عشاق! بیشتر علاقمندان این تورها جهادگران خارجی هستند. گروه موسوم به داعش پس از تسلط بر بخش‌هایی از سوریه، در ماه ژوئن سال جاری به شمال عراق نیز هجوم آورد و بخش‌هایی از عراق را نیز تحت کنترل خود گرفت.

داعش در اجرای قوانین اسلامی نظیر مجازات سنگسار، قطع دست و پا گوی سبقت را از دیگر گرو‌ه‌‌های تندرو اسلامی ربوده و در مناطقی که به چنگ‌اش افتاده از هیچ اقدام وحشیانه‌‌ای فروگذار نکرده است. آدم‌ربایی، به صلیب کشیدن مخالفان و قتل‌عام‌های مکرر، از جمله اقدامات این گروه در مناطق شمال و شرق سوریه و شمال غرب عراق است. داعش اخیرا از همه مسیحیان ساکن موصل خواست یا اسلام بیاورند، یا به "دولت اسلامی" مالیات بپردازند، یا آن‌جا را ترک کنند.
مرجع : دويچه وله