به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۴۴
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۰۴ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۷۸۹۲۰

مهران دوستی جایگزین ندارد

گروه فرهنگی: معاون صدای رسانه ملی بیان کرد که افراد بزرگ در عرصه هنر انسان هایی خاص هستند و جایگزینی ندارند و مهران دوستی هم از همین افراد است.
نسرین آبروانی در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده یاد مهران دوستی گوینده و مجری با سابقه رادیو که ديروز برگزار شد، بیان کرد: هر انسانی به تنهایی شخصیتی منحصر به فرد با ویژگی های خاص خودش دارد و مهران دوستی از این حیث جایگزینی ندارد. وی ادامه داد: افراد بزرگ در عرصه هنر انسان هایی خاص هستند و جایگزینی ندارند و مهران دوستی هم گوینده ای شاخص و هنرمند در عرصه کل صداوسیمای کشور است.

معاون صدای رسانه ملی در پایان اظهار کرد: با ویژگی هایی که در صدا، توانمندی ها و در اخلاق حرفه ای مهران دوستی وجود داشت سخت است که شخص دیگری مثل او پیدا شود و به جایگاه او برسد.پیکر زنده یاد مهران دوستی گوینده نام آشنای برنامه های رادیویی امروز دوشنبه چهارم خرداد ماه از مسجد بلال به سمت قطعه هنرمندان تشییع شد.
رضا پورحسن، بیژن نوباوه،‌ علیرضا جاویدنیا، احسان کرمی‌، محمد عمرانی‌، نصرت اکبری ‌(گوینده)، فرزاد حسنی، مریم نشیبی، گیتی معینی، علیرضا غفاری‌، جوادی‌، فرضی،‌ لک لری، ذوالفقاری، بهنام احمد‌پور، علی سیفی، حمیدرضا خزایی،​محمد علي ابطحي و جمع کثیری از مدیران رادیو و همچنین مخاطبان برنامه‌های مهران دوستی حضور داشتند.
مرجع : مهر