به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۶۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۳ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۸۶۷۴۱

شکایت پسر مهاجرانی از وزیر احمدی‌نژاد

گروه سیاسی: سید محمد محسن مهاجرانى فرزند عطالله مهاجرانی وزیر فرهنگ و ارشاد رییس دولت اصلاحات از شکایت خود علیه وزیر نفت احمدی‌نژاد خبر داد.
پس از انتشار اخباری مبنی بر دست داشتن محسن مهاجرانی فرزند عطالله مهاجرانی در پرونده دکل گمشده از سوی وزیر نفت احمدی‌نژاد وی توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد که متن آن به این شرح است:

مدتی است در رسانه های کشور، به اشاره یا گاه به تصریح از اینجانب نام می برند و مرا متهم به نقش داشتن درسوءاستفاده در معامله دکل نفتی گمشده می نمایند. اگر چه در این پرونده بنایم بر سکوت و بی توجهی به افتراهای موجود در رسانه ها بوده، ولی گویی سکوت اینجانب موجب تجری جریانی خاص که خود متهم اصلی در موضوع دکل گم شده اند، در تداوم و گسترش افترا شده است. این هم راه و رسم ویژه کشور ماست که اتهامی بدون این که در دادگاهی بررسی و یا حکمی صادر شده باشد، در معرض افکار عمومی قرار می گیرد، رسانه ای می شود، فرد و یا بستگان او در رسانه ها با انواع انگ ها و اتهامات رنگ و وارنگ مواجه می شوند و مجالی برای دفاع باقی نمی ماند.

بعضی چهره‌های مرموز سیاسی- اقتصادی و برخی رسانه های وابسته به نهادهای خاص که مدعی اصول گرایی اند، با مطرح کردن نام اینجانب و عنوان آقازادگی و تسری اتهام به بستگانم و ارتباط دادن موضوع دکل گم شده با فعالیت های قانونی اینجانب در کشور، درصدد فرار به جلواند و می خواهند برای کارهای خلاف قانون همفکران و حامیان خود در غارت بیت المال مفری پیدا کنند. که صدالبته وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ.

اینجانب سید محمدمحسن مهاجرانی اعلام می کنم که کلیه فعالیت های اقتصادی من در چارچوب قوانین تجاری جمهوری اسلامی ایران بوده است. اینجانب تمامی اتهامات مطرح شده در رسانه ها پیرامون هرگونه نقش مستقیم یا غیرمستقیم در دکل گم شده را تکذیب می کنم. اینجانب از ارسال پرونده دکل گم شده به دادگاه استقبال می کنم و آمادگی تمام دارم تا در دادگاه مسوول پرونده به هر پرسش و استفساری پاسخ دهم، البته حق تعقیب قضایی افترا زنندگان را هم برای خود محفوظ می‌دارم. وکلای اینجانب بزودی شکایتی علیه مفتریان، به طور خاص وزیر نفت دولت پاکدست سابق تقدیم دستگاه قضایی خواهند نمود.
و آخر دعوانا أن الحمد لله ربّ العالمین
سید محمد محسن مهاجرانى
مرجع : ایلنا