به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۴۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۸ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب : ۵۸۳۹۱

پیوند نامبارک کیهان‌وصهیونیستها علیه‌روحانی

پیوند نامبارک کیهان‌وصهیونیستها علیه‌روحانی
گروه سیاسی: دکتر مجید تفرشی، تاریخ نگار در صفحه ی خود در فیسبوک نوشت: از زمان پیروزی تاریخی "حسن روحانی" در انتخابات ریاست جمهوری سال 1392، بیش از یک سال است که من مکررا درباره ی ائتلاف میان تندروان داخل و خارج از ایران گفته و نوشته ام. از این بابت نیز به شدت مورد شماتت واقع شده ام. به نظر من دلواپسان داخلی و خارجی، نگران به ثمر رسیدن مذاکرات کنونی و توافق هسته ای هستند.

این دلواپسان داخلی با همکاران و شرکای عرب، اسراییلی و نومحافظه کاران اروپایی و آمریکایی آنان با انگیزه های مختلف ایدئولوژیک، سیاسی و اقتصادی خواهان شکست مذاکرات و انزوا و انفعال روز افزون ایران بوده و هستند. با همه ی دلایل و شواهدی که تاکنون دیده و شنیده و خوانده شده، روزنامه ی کیهان چاپ تهران، در شماره روز دوشنبه خود مطلبی را علیه خانواده ی حسن روحانی از سو و به نقل از "امانوئل اتولنگی" منتشر کرده و مطلقا به دیدگاه، موضع و خط و ربط این نویسنده ضدایرانی حامی اسراییل نکرده و نوشته او را بی کم و کاست نقل و تایید کرده است.

امانوئل اتولنگی یکی از بدنام ترین چهره های لابی صهیونیسم و تندروان جنگ طلب اسراییلی در اندیشکده ها و گروههای لابی اسراییل و نومحافظه کاران در اروپا و آمریکا است. تلاشهای ضدایرانی اتولنگی و هم پیمانان از زمان ریاست جمهوری "محمد خاتمی" آغاز شده، در دوران ریاست جمهوری "محمود احمدی نژاد" ادامه یافته و اکنون با احساس خطر از توفیق روحانی شدت گرفته است. بدون تردید او یکی از پیشگامان و سردمداران اشاعه ی سیاست های ضدایرانی در غرب و از همکاران منظم و دایمی سایت ها و نشریات اسراییلی و ضدایران است.

برای نمونه عرض می کنم که پیشنهاد طرد و اخراج ایران از جام جهانی فوتبال 2006 از سوی اتولنگی مطرح شد. بسیاری از برنامه های انزوا و تحریم ایران در دست کم ده سال اخیر زاییده ی اندیشه و ابتکار اتولنگی و موسسه هایی است که او در آنها همکاری داشته است. جای آن است که این موضوع جدی گرفته شود و درباره ی آن بیش از پیش بحث و گفتگو شود.
مرجع : انصاف نیوز

عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۸ ۲۰:۰۰
خدا وكيلي خودت هم فهميدي چي گفتي؟
يادت رفته كه اصلاح طلبان اميد نتانياهو بوده و هستند
شعار نه غزه نه لبنان چطور
راستي چشم شما روشن شهرام جزايري آزاد شد بازوي اقتصادي روزنامه هاي زنجيره اي رو ميگم مجيد جان (257052)
محمد پ م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۸ ۲۳:۴۴
شما ظاهرا نفهمیدی!دوباره بخون میفهمی!ببخشیدا مخالفت میکنم,اسید نپاشی رومون! (257113)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۸ ۲۰:۰۷
تبریک میگم به برادر ح.ش که به این خوبی خونه های جدول اسراییل رو تکمیل میکنه ! تقبل الله (257055)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۸ ۲۰:۲۶
جای تاسف داره کاش حاج حسین شریعتمداری مشی اعتدالی داشت و اینقدر کینه و نفرت از اصلاحات واصلاح طلبان نداشت کاش .... (257059)
سید
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۷/۲۸ ۲۰:۳۱
تازه متوجه شده اید .این پیوند ازچند روز پیش از دوم خرداد منعقد شد . (257061)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۸ ۲۰:۳۶
اضافه کنم این خبر اول توی سایتها منتشر شد وکیهان فقط اونو بازنشر کرده است.دولت شفاف وراستگو وشیشه ای چرا نارحت بشه؟! (257063)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۸ ۲۳:۲۲
کیهان ای کاش ازبختیهایی که امثال کیهان و احمدینژاد به سر مردم اوردن هم مطلب چاپ میکرد (257104)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۸ ۲۰:۴۴
متاسفانه به خاطر ترس شما از انتشار نظرات در اغلب اخبار امکان ارسال نظر نیست!!!
کاش کمی شجاعانه و مسئولانه تر با نظرات کاربران برخورد میکردید و ارسال نظرات رو مختص به تشخیص خودتون نمیکردید و با این کار علاوه بر بالابردن امار کاربران سایت اجازه میدادید تا ما هم نسبت به اخبار موجود نظرات خودمون رو مطرح کنیم به خصوص که در سایتهای خبری دیگه مثل الف، خبر انلاین و حتی تابناک بعضا نظراتی منتشر میشه که انتظارش هست در سایت خودمون یعنی بهارنیوز منتشر بشه (257068)
40
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۸ ۲۰:۴۵
بنظر من که شریعتمداری خودش . . . !! (257069)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۸ ۲۰:۵۴
جانا سخن از زبان ما میگویی (257073)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۸ ۲۰:۵۹
هیچ بعید نیست باز هم ببینیم بعضی کسانی که به دروغ برای انقلاب و ایران سینه چاک میدادند در واقع عاملان و مریدان دشمنان ایران و انقلاب بوده اند. در تاریخ این کشور رد پای شریکان دزد و رفیقان قافله بسیار دیده میشود. باید هوشیار بود. (257075)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۸ ۲۱:۱۶
شما خودتون میفهمید چی میگید حرف خنده دار میزنید اسراییل که گفته بود اصلاح طلب ها حرف ما رو تو ایران میزنند چرا حرفتون رو پس گرفتین (257082)
سینا از شیراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۰۷:۵۶
فعلا که با شماست. (257144)
سعید اهواز
Luxembourg
۱۳۹۳/۰۷/۲۸ ۲۱:۳۵
اگر یک روزنامه اصلاح طلب نصف روزنامه کیهان از اصولگرایان انتقاد کند سریع توقیف میشود.
بنده میخوام بگم چرا روزنامه ای مثل کیهان توقیف نمیشود و یا نشریاتی مثل 9دی و انصار رفع توقیف میشوند (257085)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۸ ۲۲:۴۵
برادر حسین و نتان یابو در جبهه مخالفت با مذاکرات هسته ای همرزمان خوبی هستند. اما هردو ضربه فنی میشن. (257100)
ابوالقاسم
Romania
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۰۰:۴۵
سلام ،
با قطعیت میگویم که اگر مواضع نتانیاهو را در کنار تیترها و مواضع کیهان ، در یکسال گذشته و پس از تشکیل دولت اقای روحانی در کنار هم گذاشته و مقایسه کنیم،خواهیم دید که حدود 90 درصد در حمله به به روحانی و دولتش بطرز غریب و معنا داری یکی هستند؟ یک چک بکنید متوجه میشوید ! راستی چرا ؟ (257121)
شایان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۰۲:۲۶
اگه ما اصلاح طلبا از دیروز حرف و زبون اسراییل بودیم،شما و روزنامه صهیونیسم کیهان روی ما به گفته شما جهنمیارو تو این یه سال سیاه کردین!!!باشه ما آدم بده شما گله پسر (257125)
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۰۴:۴۶
در همه کشورها اندیشمندان در حهت مناقع ملی سخن و عمل یکسانی دارند ولی متاسفانه در ایران منافع ملی همیشه در راستای منافع گروهی ذبخ می گردد.در حال حاضر همه باید از تیم هسته ای دفاع کنیم ولی عدده ای برای تخریب ان تلاش میکنند (257129)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۰۵:۵۵
کوس رسوایی ح.ش فراتر از این حرف هاست .در یکی از مناظرها با کواکبیان گفت که در زندان زندانیان سیاسی ارشاد میفرموده البته با>>>>... (257132)