به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۸
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۱۳ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۷۶۵۷۱

دیپلم جهانی بازی منصفانه به عبدولی

گروه ورزشی: بعد از پیگیری‌های کمیته ملی المپیک و از سوی شورای بین المللی بازی منصفانه، دیپلم جهانی "بازی منصفانه" به سعید عبدولی اهدا می شود.
دیپلم جهانی بازی منصفانه به عبدولی
به گزارش سایت کمیته ملی المپیک، شورای بین المللی بازی منصفانه بعد از بررسی فیلم بازی سعید عبدولی و نماینده کره ای در بازهای آسیایی اینچئون،دیپلم جهانی بازی منصفانه را به سعید عبد ولی نماینده شایسته کشورمان تقدیم می کند. بعد از حق کشی محرز داوران در مسابقه سعید عبدولی با حریف کره ای در بازیهای آسیایی اینچئون که در نهایت منجر به باخت نماینده کشورمان و عدم دستیابی وی به مدال طلا شد، کمیته ملی المپیک طی نامه ای به شورای بین المللی بازیهای منصفانه (INTERNATIONAL COMMITTEE FOR FAIRPLAY) خواستار بررسی این موضوع شد.

این شورا بعد از بازبینی فیلم این مبارزه و بررسی رای داوران با توجه به این که سعید عبدولی به رغم ناداواری به احترام تماشاگران و نفس برگزاری بازی‌های ورزشی در اقدامی جوانمردانه اقدام به ادامه مسابقه تا پایان وقت قانونی کرد از وی تشکر و نماینده کشورمان را شایسته دریافت دیپلم جهانی "بازی منصفانه" دانست. به همین منظور شورای بازیهای منصفانه در تاریخ 15 مهر ماه سالجاری در باکو آذربایجان از سعید عبدولی نماینده شایسته کشورمان برای دریافت دیپلم جهانی "بازی منصفانه" دعوت بعمل آورد.

شورای بین المللی بازی منصفانه همه ساله با بررسی رقابتها و رویدادهای متعدد ورزشی ، ورزشکارانی را که به روح ورزش و المپیزم احترام گذاشته و تصویری زیبا و جذاب از روح پهلوانی و برادری در ورزش به جا می گذارند دیپلم جهانی و جوایزی ویژه اعطا می کند.