به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۳۹
 
۵۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۸۵۴۴۶

وضعیت بازیگری که دستفروشی می‌کند

گروه فرهنگی: تهیه کننده فیلم سینمایی «فردا» تصمیم دارد، تمام مبلغی که از فروش فیلم بر پرده سینما، به دست می‌آید را به هنرمند پیشکسوت عرضه بازیگری تقدیم کند.
وضعیت بازیگری که دستفروشی می‌کند
طی روزهای گذشته خبری پیرامون دستفروشی احمدرضا اسعدی، هنرمند پیشکسوت سینمای ایران منتشر شد که باعث ناراحتی و آزردگی خاطر اهالی هنر شد، پیرو همین موضوع، جلسه‌ای با حضور احمدرضا اسعدی بازیگر و نویسنده و عوامل فیلم «فردا» برگزار شد و بنا بر تصمیم گروه تولید کننده فیلم و شخص تهیه کننده قرار شد تمامی مبلغی که از فروش فیلم بر پرده سینماها به تهیه کننده می‌رسد در اختیار احمدرضا اسعدی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران قرار بگیرد. در این نشست صمیمانه احمدرضا اسعدی طی سخنانی عنوان کرد: من در تمامی طول زندگی‌ام آموختم که دستم را جلوی کسی دراز نکنم و این روزها هم که در مقابل سینما «زرشک» می‌فروشم، خداوند را شاکرم که برای امرار معاشم کسب روزی حلال می‌کنم.

در ادامه احسان دلاویز، تهیه کننده «فردا» یاد آور شد: طی صحبت‌هایی که با امیر حسین اعلم الهدی، مدیر گروه هنر و تجربه انجام شده است، تمام عواید فروش فیلم « فردا» به این هنرمند پیشکسوت تعلق خواهد گرفت. دلاویز در ادامه حرف‌هایش تاکید کرد: هرگز نباید چشم به راه حمایت‌های دولتی ماند و با حرکت های مردمی،انسان دوستانه و غیردولتی از مسیری نزدیکتر می‌توان به حمایت از دیگران پرداخت.

«فردا» نخستین ساخته مهدی پاکدل و ایمان افشاریان از 19 خردادماه در گروه سینمایی هنر و تجربه در حال اکران است و تمامی فروش فیلم از آغاز اکران تا پایان آن متعلق به احمدرضا اسعدی است. احمدرضا اسعدی، بازیگر، نویسنده و مولف کتاب است که این روزها به دلیل مشکلات متعدد، در مقابل سینماها دستفروشی می‌کند.
مرجع : مهر