به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ساعت ۰۰:۳۵
کد مطلب : ۳۸۴۶۶

قبض‌های‌جدید برق از درجه‌اعتبار ساقط شد

گروه اقتصادي: وزارت نیرو با صدور اطلاعیه مهمی اعلام کرد: قبض های جدید برق که طی روزهای اخیر صادر شده است، از درجه اعتبار ساقط است
در این اطلاعیه که شامگاه پنجشنبه صادر شد، آمده است: همان گونه که مشترکان محترم برق استحضار دارند، در اسفندماه پارسال به وزارت نیرو اجازه داده شد تعرفه برق مصرفی تمام مشترکان را 24 درصد افزایش دهد. متاسفانه در محاسبه قبوض جدید برخی از مشترکان، اشتباه هایی صورت گرفته که لازم است، اصلاح شود.
در این اطلاعیه ضمن عذرخواهی از دریافت کنندگان این قبوض، تصریح شده است: به آگاهی مشترکان می رساند تمام قبض های صادر شده از تاریخ 20 اسفندماه 92 تا 25 فروردین ماه سال جاری از درجه اعتبار ساقط است و قبوض اصلاح شده با عنوان اصلاحیه صورت حساب برای مشترکان ارسال خواهد شد. براساس اعلام وزارت نیرو، در صورتی که برخی از مشترکان قبض های یادشده را تاکنون پرداخت کرده باشند، در قبض دوره بعد اصلاح های لازم صورت خواهد گرفت و مبالغ اضافی پرداخت شده از صورت حساب بعدی آنان کسر خواهد شد.

زاهدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ۰۰:۳۹
بازم بياين به نجف زاده و صرفا جهت اطلاع بد و بيراه بگين!
تا اين چيزا رسانه اي نشه اينا اينجوري دست و پاشون رو گم نميكنن! (219429)
مردم بیگناه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ۱۰:۳۴
هیچ قدرتی را نباید به خودش واگذار کرد چون خودکامه می شود جتی اگر اعتدالی باشد (219452)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ۱۲:۵۲
بیست و سی اونقدر جهت دار و "خلاف واقع گو" (!) هست که داستانش شده مثل چوپان "خلاف واقع گو"! حتی اگر گاااااهی یه حرف غیر "خلاف واقع" هم بگوید، کسی باورش نمیشه! (محض احتیاط گفتیم "خلاف واقع"، نه "د..."!) (219467)
صبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ۰۰:۵۰
نظر انسان ذوستانه:ریحانه جباری را به زندگی باز گردانید.او را نجات دهید.امکان زندگی مجدد به او بدهید.می تواند این اقدام بشر دوستانه مقدمه برای نجات ریحانه ها باشد.به امید روزی که هیچ کس بر فراز چوبه دار رقص مرگ نکند.باید به انسان دوستی و هویت ایرانی خود بازگردیم.این تنها راه نجات ماست. (219431)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ۰۱:۳۶
مثل اینکه واقعا کم کم داره این فرهنگ عذر خواهی جا میافته . آفریییین (219435)
بوقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ۰۹:۲۵
اقدام مناسبی است وشایسته قدردانی (219450)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ۱۱:۱۸
تمام افزایش حقوق فرهنگیان در فروردین سال93 بعنوان مقرری ماه اول یکجا از حساب شان برداشت شده است و چون مالیات هم افزایش یافته است ، دریافتی هر فرهنگی چند هزار تومان هم کمتر از اسفند92 است ، و به زحمت به یک میلیون تومان می رسد اونوقت چپ و راست مبلغ قبض ها و اجناس زیاد می شوند ، این قبوض مقرری ماه اول ندارند!
ماه که نمیدونیم این مقرری ماه اول دیگه چیه صیغه ایه، دزد از جیب مردم در روز روشن.تازه این افزایش حقوق 20درصدی مربوط به تورم 40درصدی سال92 است . که حدود دویست هزار تومان بود که دزدیدند. (219459)