به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۳۱ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۵۵۵۴۸

بازداشت بازيكنان فوتبال در اهواز تكذيب شد

گروه ورزشي: برخي از بازيكناني كه امروز يكي از خبرگزاري‌ها خبر بازداشت‌شان را منتشر كرده بود اين خبر را تكذيب كردند.
بازداشت بازيكنان فوتبال در اهواز تكذيب شد
يك منبع موثق در اهواز به خبرنگار ورزشي بهارنيوز گفت: اخيرا پرونده‌اي در دادگستري خوزستان براي پيگيري سوء‌استفاده برخي دلالان معروف فوتبال و ارتباط با برخي نهادهاي ذيربط، براي اخذ معافيت سربازي، مفتوح شده است. به گفته وي، دادگاه قصد دارد ريشه اين موضوع را دريافته و افراد متخلف اصلي را نيز شناسايي كند. وي افزود: در همين رابطه بازيكناني كه اخيرا نامشان توسط سازمان نظام وظيفه اعلام شده به دادگاه فراخوانده شده تا مدارك و مستندات خود كه منتهي به صدور كارت پايان خدمت آنها شده را ارائه و به بازپرس پرونده پاسخ بدهند.

وي افزود: طي روزهاي اخير بسياري از بازيكنان مذكور در شعبه مربوطه دادگستري اهواز حاضر شده و پس از ارائه مدارك خود دادگاه را ترك كرده و بازداشت آنها صحت ندارد و كذب است. در همين رابطه سياوش بختياري‌زاده پدر كوشا بختياري‌زاده نيز به خبرنگار ما گفت: امشب در برنامه90 قرار است درباره اين جوسازي‌ها به من و برخي از بازيكنان فرصت دفاع بدهند.

بختيار رحماني: من به جايي احضار نشده‌ام

بختيار رحماني کاپيتان سابق تيم ملي اميد خبر احضارش به شعبه قضايي دادگاه در اهواز را تکذيب کرد. رحمانی می‌ گوید: اگر هم مساله ای باشد من باید در کرمانشاه جوابگوی مسوولان باشم نه اهواز، چون کار من در این استان انجام شده است. رحمانی از بازیکنانی است که به دلیل ارائه مدارک شبهه دار برای دریافت کارت معافیت سربازی محروم شده اما به دنبال احقاق حق است.