به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۲۷
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۶۸۰۵۸
یعنی حق نداریم از او بپرسیم چرا به عراق باختیم؟

درخشان: فقط از کی‌روش یك سوال كردم

گروه ورزشی: سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید: کی‌روش نشان داده هر بازیکنی که از او انتقاد می‌کند نامش را از لیست تیم ملی خط می‌زند. شاید به خاطر انتقادهای من نام من را هم از تیم ملی خط بزند.
درخشان: فقط از کی‌روش یك سوال كردم
به گزارش ایسنا، حمید درخشان پس از شکست یک بر صفر مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار کرد: بازی خوبی بود. نیمه اول بدی را شروع کردیم اما در نیمه دوم خوب بودیم و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. ما مستحق شکست نبودیم و آنچه فرصت داشتیم را با بی‌دقتی از بین بردیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: آنچه مهم بود این است که گاهی فوتبال روی خوشش را به تیم ما نشان نمی‌دهد. ما در حالی که امروز مستحق شکست نبودیم و حداقل باید با مساوی خارج می‌شدیم، شکست خوردیم. البته در این شکست ما داوری هم کمک کرد تا این نتیجه برای تیم ما رقم بخورد.

وی درباره صحبت‌هایی که در مورد کی‌روش و تیم ملی کرد و نظرسنجی‌هایی که نشان داد مردم از این تیم خوش‌شان می‌آید گفت: من فقط در مورد تیم ملی گفتم که چرا آن نتیجه را گرفتیم. ما برنامه‌ریزی‌هایمان به دلیل آن شکست به هم خورد چرا که فکر می‌کردیم ایران تا فینال می‌رسد و به همین دلیل تمرین‌های خود را به این هفته موکول کرده بودیم.

درخشان ادامه داد: سوال من از سرمربی تیم ملی این بود که چرا آن بازی را واگذار کردیم. آیا این سوال غیر منطقی است که من گفتم علت واگذاری بازی چه بوده است؟ یعنی ما حق نداریم از یک مربی خارجی بپرسیم چرا به عراق باختیم؟ شما مردم هم باید از کی‌روش بپرسید. شما خبرنگاران هم باید بپرسید. این توهین نیست. من هنوز هم به عنوان یک فوتبالی سوال دارم که چرا ما به تیمی مثل عراق باختیم. مردم اگر دوست دارند کی‌روش بماند، بماند اما ما نباید غافلگیر چنین فوتبالی شویم.

وی درباره طرفداران پرسپولیس که مدام شعار حیا کن و رها کن را اعلام می‌کردند افزود: هوادار هر تیم انتظار دارد که تیمش برنده باشد اما وقتی این همه فشار می‌آوری و توپ‌هایت به گل تبدیل نمی‌شود قاعدتا فشار به روحیه آن‌ها وارد می‌شود و آن‌ها شعارهای حیا کن و رها کن می‌دهند که حق آن‌ها هم هست اما آن‌ها باید بدانند که پرسپولیس تیمی است که امسال بحران در بحران برایش ایجاد شده است و این تعطیلی 50 روزه هم آخرین لطمه را به تیم پرسپولیس وارد کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره لیگ قهرمانان آسیا و حضور پرسپولیس در آن بیان کرد: پرسپولیس همین بضاعت را دارد و همین قدر پول داشته و خرج کرده است. حالا ما باید برویم در آسیا و در مقابل تیم‌هایی قرار بگیریم که از آخرین تجهیزات و تکنولوژی‌ها و بازیکنان فوتبال استفاده می‌کنند. فقط می‌توانم امیدوار باشم که بازیکنانم کیفیت خوبی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، حمید درخشان همچنین در جمع خبرنگاران درباره این بازی اظهار کرد: ما بازی بدی را به نمایش نگذاشتیم بلکه در نیمه دوم روند بهتری هم داشتیم و به نظر من مستحق پیروزی بودیم اما متاسفانه بازیکنان ما از فرصت‌های به دست آمده استفاده نکردند و روی یک بدشانسی گل دریافت کردیم.

وی افزود: امروز تیم ما کمی سنگین بود به خاطر اینکه تحت فشار بدنسازی هستیم و هنوز از آن شرایط خارج نشده‌ایم. ما برنامه‌ریزی کرده‌ بودیم که تیم ملی به فینال جام ملت‌های آسیا صعود می‌کند و لیگ در همان زمان مقرر آغاز خواهد شد. حال که لیگ زودتر آغاز شد باعث شد برنامه‌ریزی ما به هم بخورد و بازیکنان ما از نظر بدنی در شرایط خوبی نباشند. با این حال باز هم تاکید می‌کنم که نیمه دوم بازی تیم ما خیلی بهتر بود و مستحق پیروزی در این دیدار بودیم.

وی درباره عملکرد ژوزه تادئو نیز گفت: این بازیکن نیازمند زمان است تا با تیم هماهنگ‌تر شود. او از یک فرهنگ و کشور دیگر به ایران آمده و باید زمان بگذرد تا با تیم هماهنگ شود. البته معتقدم تادو امروز بهتر از آن چیزی که تصور می‌کردم بود.

سرمربی تیم پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به سوالی درباره مصدومیت‌های پی‌درپی پیام صادقیان هم گفت: قبول دارم پیام صادقیان به خاطر مصدومیت و یا محرومیت امسال به تیم ما کمک نکرده است. امیدوارم این مشکلات هرچه زودتر حل شود.

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا مصدومیت پیام صادقیان با موضوع حق رشد او ارتباطی داشت نیز گفت: نه مصدومیت او به حق رشد ارتباطی ندارد. پیام به خاطر کشیدگی عضله نتوانست در دیدار مقابل ذوب آهن بازی کند. مدارک پزشکی این صحبت هم موجود است.

او در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیرد نیز گفت: قطعا همین طور است. در هفته‌های آینده تیم‌های بالای جدول امتیاز از دست می‌دهند و ما می‌توانیم با کسب امتیاز خود را به بالای جدول بیاوریم. امیدوارم در بازی‌های آینده بدشانسی دست از سر پرسپولیس بردارد.

درخشان همچنین درباره حمایت مردم از کارلوس کی‌روش هم گفت: من هم مخالف کی‌روش نیستم. من فقط به عنوان یک فرد فوتبالی سوال کردم که چرا باید مقابل عراق شکست بخوریم. سطح فنی فوتبال عراق از ایران پایین‌تر است و ما نباید از این تیم شکست می‌خوردیم. من که در این باره حرف بدی نزدم. من با کی‌روش دشمن نیستم که بخواهم به خاطر این موضوع از او انتقاد کنم. تنها صحبت من دلیل باخت مقابل عراق بود. من حتی به نوع بازی تیم ملی هم کاری نداشتم و فقط نتیجه را می‌دیدم. البته کی‌روش نشان داده هر بازیکنی که از او انتقاد می‌کند نامش را از لیست تیم ملی خط می‌زند. شاید به خاطر انتقادهای من نام من را هم از تیم ملی خط بزند.

یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۱۹:۰۱
سطخ فوتبال،امکانات و داشته های ذوب آهن هم از پرسپولیس پایین تره پس خودت چرا بازی رو واگذار کردی؟ (285745)
سدامیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۳:۲۵
کی روش هم باید بپرسه چرا شما امروز باختید؟ (285877)
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۱۹:۱۳
سلام بهار عزیز.جوابهای درخشان به باخت امروزش را دوباره بخوانید :گاهی فوتبال روی خوشش را به تیم ما نشان نمی‌دهد. ما در حالی که امروز مستحق شکست نبودیم و حداقل باید با مساوی خارج می‌شدیم، شکست خوردیم. البته در این شکست ما داوری هم کمک کرد تا این نتیجه برای تیم ما رقم بخورد. و حالا او فقط یک سوال از کیروش دارد.اما جواب این سوال از طرف مردم داده شده بارها و بارها.همه او را دوست دارند اما عده ای فرصت پیش آمده را مناسب برای نخبه کشی دیگری میبینند. (285750)
مردمی
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۱۹:۲۳
انتقاد خوب است . اما حرفهای کینه توزانه درخشان و قلعه نویی قدری با انتقاد و سوال فرق دارد . خودشان در باختها زمین و زمان را مقصر میدانند اما برای بازی ملی اخیر که میلیون ها ایرانی آن را دیده و علتها را قضاوت کرده اند .یک سوال فقط سوال نیست . کمی بوی کینه توزی هم میدهد . کی روش مربی بزرگی است این را مردم هم میدانند اما آقایان درخشان و قلعه نویی حساب فدراسیون و ناتوانی هایش و سومدیریتش را با کی روش قاطی نکنند . هر چند برخی از اشکالات کی روش هم باز برمیگردد به فدراسیون ناکارآمد . (285751)
فوتبال دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۱۹:۲۸
من هم به عنوان یک شهروند از آقای درخشان فقط یک سوال دارم. کی قرار است به این باختهای مکرر پرپولیس خاتمه دهید و یک برد شیرین نصیب طرفداران کنید تا شاید آنها هم شما را دوست داشته باشند و از شما پشتیبانی کنند؟ (285752)
..... ,وااای
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۱۹:۴۱
تیم خودتو جمع کن جناب (285760)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۱۹:۵۱
اقای درخشان علت باخت تیم ملی این بود که موقع پنالتی زدن توپ خورد به تیر دروازه تو گل نرفت .همین .امیدوارم متوجه شده باشی. (285764)
عليرضا
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۱۹:۵۳
سلام آقاي درخشان
واقعا وقتي ٩٠ رصد مردم كيروش را دوست دارند معلوم ميفهمند فوتبال و آدم هاي درست و حسابي و فرقشون با شما كه با رابطه آمده ايد!
واقعا از خودم سوْال نميكني كه چرا با اين همه إمكانات داري ميبازي!!!!!!
خجالت بكشيد واقعا!!! (285765)
کاویانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۰:۰۲
علت همه بدبختی ها و تیره روزی های این روزهای پرسپولیس فقط و فقط مدیران ناکارامدی است که با زد وبندهای سیاسی و مالی زمام امور پرطرفدارترین تیم آسیا را بعهده گرفته اند، آنهایی که حتی در اداره کردن خانواده خودشان مشکل دارند آن وقت میخواهند یک باشگاه بزرگ را مدیریت بکنند! آیا دایی کمتر از درخشان بود!؟ که اینچنین کردید آیا شما از قبل منتظر یک باخت بودید تا از دایی انتقام بگیرید و به هدفتان برسید! حالا با این اوضاع چگونه میخواهید در آسیا بازی کنید؟حالا جواب این مردم را چه میدهید!؟
خدا از شما نگذرد (285767)
عماد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۰:۲۸
من به درخشان کار ندارم، فقط میدونم تیم کیروش ضد فوتبال تدافعی ضعیف و بدترین نتیاجتاریخ فوتبال ایران گرفته چه از نظر بازی و چ از نظر نتیجه، من از بازی 1996 لذت میبرم 90 درصد مردم از فوتبال دفاعی و کسل کننده کیروش با نتایج ضعیف، لذت ببرید.
البته نظر من اینه چون اجازه مخالفت ندادن و رسانه ها تمام قد از کیروش حمایت کردن این شکلی شد،البته زمان کیروش خیلی امکاانات بیشتر از سال 1996 داشته و دارد (285786)
بهروز
Italy
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۰:۴۹
خودش به سوال خودش جواب میده عجب ادمی خودت میدونی چرا باختیم
کروش هم همینو میگه دگ
کمبود امکانات بازی تدارکاتی
سوال که جوابش ۸۸٪فهمیدن چیه ... (285791)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۱:۲۲
وقتی شما مبازید فوتبال روی خوش به شما نشان نداده .همین. ولی وقتی تیم ملی می بازد باید به شما جواب پس بده. (285802)
متین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۱:۲۶
درخشان زاتا آدم بدی نیست بنده خدا تمام توانش رو برای پرسپولیس گذاشته .در مورد کیروش هم به نظر من عجله کرد و نباید به این شکل اظهار نظر میکرد.درخشان حداقل میتونست در یار گیری نیم فصل بهتر عمل کنه.از دست دادن نیلسون و نگاه داشتن سوشا یکی از آن اشتباهات بود (285807)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۱:۴۳
اقای درخشان خیلی با حالی تورا خدا بمان شاید بریم دسته یک قهرمان بشبم خدا را چه دیدی . (285815)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۲:۰۸
باخت پرسپولیس تقصیر بنجامین ویلیامز بود (285826)
سعید
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۲:۲۳
آقای درخشان تورو خدا خودت بشین یک بار دیگه بازی رو تماشا کن ببینم حالت بد نمیشه... این کجاش فوتبال بود.. بعد در مصاحبه بعد از بازی میگید که این همه فشار می آوریم و توپ هایمان گل نمی شود..!!!!!! کدوم فشار کدوم حمله... تیم نه معلومه دفاعش کیه نه معلومه هافبک و مهاجمش کجان... واسه 5 دقیقه هم تیم نظم نداشت... (285835)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۲:۲۶
واقعا جای بسی خجالت هست از پرسپولیس به این بزرگی که مربی به این کوچکی و غیر حرفه ای داره متاسفم به خاطر پرسپولیس باید این اقایان رو هم تحمل کنیم (285836)
دانیال دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۲:۵۲
بازم گلی به جمال دایی. وقتی تیم بد بازی می کرد مسئولیتش رو قبول می کرد. (285849)
عطا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۳:۲۵
یکروز می گویند تعطیلی لیگ باعث افت تیم شده حالا می گوید فکر می کردیم تیم ملی به فینال می رود تمریناتمان را گذاشتیم برای این هفته از هفته اینده پیش نویس مطالبی را که باید بگوید را از قبل برایش بنویسند تا دیگر مزه اندازی نکند(نام من را هم از تیم ملی خط بزند.) ومثل بچه ها که تکالیفشان را به امید اینکه فردا برف بیاید ومدرسه تعطیل شود نمی نویسند استدال نکند (285876)
كيروشي پور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۳:۴۰
تا پرسپوليس رو مثل اون پنج تا تيم نبره دسته دو ول كن نيست (285884)
سعيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۲۳:۴۱
چقدر شبيه صدا و سيماست اين حميد درخشان!!!! (285886)
اضغر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۰:۰۱
درخشان جون چرا نتیجه رو واگذار کردی؟
این فقط یه سواله . (285895)
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۰:۱۴
فوتبال ایران...
دل خوشی سیری چند. (285898)
پرسپولیسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۰:۱۷
آقای درخشان شما چرا تمریناتتونو دیگه کنسل کردین! آها بازی تیم ملی رو نگا می کردین (285899)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۰:۲۱
آقای درخشان عزیز این خدای علی دایی هست که تو رو به این روز انداخته . تیم تو تو این چند هفته فقط خواب تشریف داشته وگرنه امروز نمیباخت . حالا با چه روی از کی روش سوال می پرسی خجالت اوره (285901)
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۰:۲۵
امیدوارم اقای درخشان بداند دایی را چطور با کودتای ورزشی اخراج کردن با دوستی خودشان از سیاسی و استیلی گرفته و رعبری فرد یک سوال دارم اقای رهبری فرد کجاست هر روز یک مصاحبه ضد دایی میکرد دایی تیم را پارسال نایب قهرمان کرد کمی مانده بود قهرمان شود کاری ندارم قهرمانپور عزیز چه کارها کرد شما نبودید میگفتید درد پرسپولیس منم؟ دایی را ببین یک بار علیه تیم شما حرف نزده همش باخت میاری دایی عباس زاده طارمی علیشاه زینپور اشجاری سیدجلال و.. انصاری فرد را تحویل ورزش داد شما چی دادید؟ جز تیم ها رو دسته یک بردن (285902)
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۰:۳۱
شما بودید میگفتید درد پرسپولیس منم با کودتای ورزشی امدید هروز شما و رهبری فرد ضد دایی میگفتید کوتا کردید و دایی رو اخراج کردید در زمان دایی بازیکن حق نداشت حرف بزنه هرروز یکی قهر میکند دایی پارسال نایب قهرمان کرد 2تا جام حذفی اورده امثالم کودتا کردید متخصص تیم بردن به دسته یک هیچ کاری بلد نیستی پلان بی داشتید؟ (285903)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۰:۴۲
خجالتم نمیکشند بودجه پرسپولیس اول کم کردن که همه بازیکنای خوبش رفتند بعدم این اقای درخشان جاه طلب و اوردن جای دایی .....بییشتر از این نمیشه توقع داشت از این پرسپولیس....اقای درخشان لطفا ازتیم ما برو تا بیشتر ابرومان ونبردی..... (285908)
منصور
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۰:۵۱
آقای درخشان من اگرجای توبودم بعدازباخت به ذوب آهن استعفا م دادم.واقعآ گندزدی.خجالت بکش چهارباخت پشت سرهم. (285911)
مانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۱:۲۷
آقای درخشان آخه واقعا این تیمه که ساختی؟ با این همه هوادار مشکلات پرسپولیس کم بود که با انتقاد از کیروش که همه میدونن مربیه بزرگیه یه حاشیه دیگه هم به پرسپولیس اضافه کنی؟ (285918)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۱:۵۷
یعنی‌شما‌فکر‌میکردین‌تیم‌ملی‌به‌فینال‌میره‌وتا‌اون‌موقع‌تمرین‌نکردین‌؟!عجب! (285924)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۲:۰۴
فقط یک سوال دارم اقای درخشان وجدانت چطور راحت میزاره بخوابی با مصاحبه سرمربی پرسپولیس شدی؟خدایی گذاشتید دایی حدقل تا نیم فصل ادامه بده؟جز حاشیه کاری کردید با رهبری فردتون؟اما الان دایی نیست ببین یک مصاحبه کرده تیمتون رو حاشیه برده؟دایی نایب قهرمان کرد 2تا جام حذفی اورد شما چی کردی با کودتا اومدی درد پرسپولیس منم گفتیو... (285925)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۷:۳۵
اقای درخشان خودت بادست ادب استعفامیدی ومیری یابازورهوادارهابیرونت کنند فاتحه پرسپولیس راخوندی مادیگرطاقت باخت نداریم این هشدار راجدی بگیر!!!! (285949)