به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۲
 
۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۴۷۵۶۵
نقش عجیب مربی استقلالی تیم ملی

کی‌روش اينگونه مربي ايراني را تحقير مي‌كرد

گروه ورزشي: مجید صالح، مربی سابق استقلال که مدتی دستیار کی‌روش بود و با این مربی به مشکل خورد، پس از صحبت‌های کی‌روش در برنامه بیست چهارده که به او انتقاد کرده بود، مي‌گويد: كيروش به من مي‌گفت: دم در هتل بايست كسي با استوك نيايد!

گفتني اينكه مجيد صالح از جمله مربیان تحصيل‌كرده، آرام و خوش اخلاق فوتبال کشورمان است که همیشه با مربیان خارجی هم موافق بوده است اما چند روز قبل از شروع جام جهاني، كيروش عذرش را خواست. 

میر تقی سیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۰۹:۱۰
سلام نمی دانم چرا اینقدر به آقای کیروش ایراد می گیرید و چرا این همه حساس شدید خوب مردم ،کیروش رادوست دارند شما که دم از مردم سالاری میزنید این مردم ایشان را دوست دارن چرا این همه انتقاد بیخود می کنید
مایلی کهن نظراتش به درد خودش میخوره روی اسب مرده شرط بندی نکنید ارزش خودتان را پایین نیاریدخوب مسلم مربیان ایرانی هم خوب هستند چرا الان به یاد مربیان ایرانی افتادید (240052)
شهروند درجه 3
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۲۱:۵۵
چه ربطی داره برادر من؟ کی گفته نباید از کسی که مردم موافق وی هستند انتقاد کرد؟ انتقاد همیشه و همه جا و از همه کس لازمه. کی روش این اخلاق بد رو باید ترک کنه و به ایرانی ها احترام بگذاره. (240316)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۰۹:۱۶
متاسفانه این مربی پرتقالی مغرور از لابی بالائی بر خوردار است که توانسته توسط ایادی خود شرایط باخت را به عنوان پیروزی جا بزند و هرکاری هم خواست در جهت تضعیف ما انجام داد ولی عده ای هنوز او را تبلیغ میکنند چرا که بقا و منافع خود را در او جستجو میکنند در حالیکه هستند مربیان به مراتب بهتر از ایشان که بتواند با دانش خود و حفظ احترام فوتبال ما را به هدف نزدیک نمایند . (240057)
باران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۴:۰۴
آقاي صالح اين نقل قول ها رو صريحا تكذيب كردن.
http://www.varzesh3.com/news.do?itemid=1151980&title (240148)
لاله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۰۹:۱۷
بهار دلیل دشمنیتو با کیروش بگو تا ما هم بفهمیم. در حوزه فوتبال یه پا کیهان شدی واسه خودت. (240058)
وحدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۴:۳۴
آفرین دقیقاً به نکتۀ ظریف و حساسی اساره فرمودید از این سایت بنده انتظار نداشتم مرام و مسلک کیهان را در این مقوله پیش بگیرد ما که ادعای مردم سالاری و دمکراسی داریم بایستی بیش از این رعایت این اصول را در امر مقدس خبرنگاری و ژورنالیستی داشته با شیم. (240161)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۰۹:۲۴
بهار جان با وجود اینکه سایت خوبی هستی و اخبار راستو و تحلیل های خوبی داری اما در مورد کیروش با غرض ورزی صحبت میکنی که دلیل آن مشخص نیست. اما ما همه میدانیم که کیروش مربی بسیار بزرگی است که در باشگاههای بزرگی کار کرده و توانست از فوتبال ویران ما که نمونه اش را در لیگ آسیا و عملکرد مربیان ایرانی دیدیم را به جام جهانی ببرد و در آنجا نیز بازیهای آبرومندانه ای ارایه دهد. ما اگر میخواهیم فوتبال حرفه ای داشته باشیم باید امثال کیروش را حتی در لیگ هم استفاده کنیم. (240063)
علی
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۰۹:۲۵
بابا، بهار جون بد جور گیر دادی به کیروش ول کن هم نیستی ها !!! ملت کی روش رو دوست دارن چون خوب کار کرده.... پس امثال فرکی و قلعه نوعی و اون "بجه مسلمونه" بشن مربی تیم ملی تا به جام ملتهای آسیا هم نرسیم؟؟!!! (240064)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۹:۲۴
خوشم مياد بهار به آرزوش كه رسيد و فركي شد مربي تيم ولي و تو گروهش هم حذف شد
اون وقت ميخواد چي بگه !!!
نوك دماغت رو نبين بهار ! (240290)
منتظری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۰۹:۳۴
با کمال احترام، اما حالا که اخراج شدی یادت افتاد که به شما بی احترامی کرده (240071)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۲۱:۵۶
صالح اخراج نشده و خودش استعفا داد. بهارجان لطفا اخبار رو درست منعکس کن. (240317)
فرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۰۹:۴۵
کیروش یک پرتغالی موزامبیکی تبار است البته که در نگاه او اقتدار اروپایی حتی اگر بوسنی!!! باشد نباید مخدوش شود. (240077)
امير
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۰۹:۵۵
نه پس مي خواستي خودش وايسته و اين كار را بكند. بهتر بود نظر اميد نمازي ديگر مربي ايراني كنار دست كيروش كه اتفاقا اون هم جدا شد و به آمريكا رفت را قرار مي دادي تا متوجه شوي كه از عدم پرداخت دستمزد توسط فدراسيون تيم ملي را سه ماه قبل جام جهاني رها كرد. اما وي اعتراف كرد كه بهترين گزينه براي سرمربيگري تيم ملي همين كارلوس كيروش است و نياز است براي تربيت و نظارت تيم هاي پايه نيز از او استفاده شود. (240082)
خاله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۰:۵۳
حرفهای خاله زنک بازی (240102)
ايمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۱:۰۳
بازهم بهار...بازهم جبهه گيري عليه كيروش....و اين داستان تا كي ميخواهد ادامه داشته باشد؟ (240106)
عجب عملکردی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۱:۱۰
میلیاردها میلیارد پول بیت المال را به یک اجنبی بدهیم! چرا؟! چون با دو پاس اشتباه مدافع قطر و کره جنوبی به جام جهانی صعود کرد و تیم را در گروه 4 تیمی، چهارم کرد! (240110)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۴:۰۷
آقا این حرف مایلی کهنه را تکرار نکنید شمار ابه خدا.چهار تیم چهارم کرد یعنی چه؟! می خواستید با این اوضاع افتضاح وبا این مافیا در فوتبال سرگروه بشویم. با دوپینگ کیروش بود که در چهار بازی 4 گل خوردیم.فوتبال هم که علم کوانتوم نیست.چهارتا توپ زدن و هوچیگری است.بزرگان با گلهای زیاد حذف شدن ما که عددی نیستیم. (240149)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۴:۳۱
بحث اجنبی کردن نشان بی عقلی است
علم فوتبال دست اوناست ما اگه میخوایم چیشرفت کنیم باید اونا را بیاریم (240159)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۱:۲۴
کیروش را بکار نگیرید .....ایشان اگر امروز هم در عرصه مربی گری مطرح است از دولت سر فضای ایران است ....والا ایشان یک مربی سوخته بیش نبود (240115)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۳:۵۳
بهار کیهانی شدی واسه خودت چرا درک نمیکنی ما اگه کیروش رو میخوایم واسه جام جهانی و بقول خودت 2تا باخت و 1 مساوی نیست ما کیروش رو میخوام چون به تیم پرستیژ و اعتماد به نفس داده چون به بازیکنا همدلی و دوست بودن و یکی بودن رو یاد داده چون یاد داده منافع شخصی رو به منافع تیم ترجیح ندن همونطور که بازیکنا خودشون گفتن که هیچ وقت تیم ملی اینقدر بی حاشیه نبوده.پس انصاف داشته باش اون یوزپلنگایی که خون آرژانتین رو تو شیشه کردن رو کیروش ساخته بود حالا اگه بچه ها از لحاظ بدنی خسته بودن و جلوی بوسنی کم آوردن (240145)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۳:۵۴
در ادامه نظر قبلی اگه کم آوردن تقصیر کیروش نیست اون که نمیتونه معجزه کنه پس انصاف داشته باش (240146)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۴:۰۹
بنده با اینکه با فوتبال میانه خوبی ندارم وآنرا ابزار استثمار وبردگی جهانی از یکسو و همینطور ابزار سرگرم کردن ملت توسط دیکتاتورها می دانم انا کیروش مربی خوبی می دانم.کتابش را درباره ایران بنویسد آنوقت خیلی چیزها رو می شود. این قرار داد هم برای تاخیر در انتشار آن کتاب است.صبر کنید اگر داشتن کتابش جرم به حساب نیامد. (240151)
منتقد اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۴:۳۶
پول بیت المال رامسوالان هدرندهند استخدام کیروش دردی رادوانمیکند (240163)
منتقد مشهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۶:۳۱
اگه میخوای بگم فرکی بیاد یا قاسم پور یا ویسی تو رو به خدا تعارف نکن منتقد اهوازی... حرف دلت رو بزن. (240226)
بروجنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۵:۰۱
بهار شورش رو در آوردی. مثل رسانه های زرد عمل نکن.. احترام به خواست مردم فقط مربوط به سیاست نیست... (240178)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۵:۱۹
خداییش کسایی که میگن کیروش خوب کار کرده دلیلشون چیه
دو باخت و یه مساوی
اره باخت به ارژانتین ابرومندانه بود ولی اگه دقت کنید ارژانتین همه بازیهاش رو با یک گل برده.عیار تیم ما جلوی بوسنی و نیجریه مشخص شد.خداییش چند فرصت خوب داشتیم.چند پاس خوب دادن.
چرا مردم رو جو گرفته (240184)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۵:۳۵
مشکلی که همیشه ما داریم اینه که هزار تا رییس داریم یه جا که باعث تفرقه میشن. شاید مجبور شدن ایشون رو کنار بذارن. (240192)
یامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۵:۴۱
وقتی کسی قصد شاگردی یک استاد را کرد و خواست علم اموزی کند .. باید به تمام دستورات استاد عمل کند .. حتی جارو کشی رختکن بازیکنان ... چون خیر و صلاحی توسط استاد دیده شده که شاگرد از حکمت ان بی خبر است ... و اما روی دیگر سکه اگر شاگرد استاد را با خود صادق نبیند بهتر است که خود را به استاد تحمیل نکند ... نتیجه گیری اخلاقی اینکه دستیار تحمیلی همچین اتفاقاتی هم براش می افته... بهار جان به رای اکثریت احترام بذار (240197)
حميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۶:۰۰
باور كنيد كه مربي محلات هم بود مثل يا بهتر از اين نتيجه مي گرفت فقط پول و داديم به كلاس اين مربي اگه مي داديم توپ مي خريديم و لباس براي محصلين در آينده خيلي بيشتر سودش رو مي برديم. (240208)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ۱۶:۰۹
بهار میشه لطف کنی در مورد ورزش چیزی ننویسی؟؟؟؟؟؟؟ (240218)