به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۷۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : ۶۲۷۱۱
فکر می‌کنند برای حفظ نظام می‌توانند هرکاری بکنند

مطهری: هر نظر مخالفی را به ضدیت با نظام متهم می‌كنند

حکومت‌ها در صورت عدم نقد فاسد می‌شوند
گروه سياسي: يكي از نمایندگان تهران در مجلس با بیان اینکه دانشجو و دانشگاه دیده‌بان جامعه است که آژیر خطر را می‌کشد، تاکید کرد: نقد قدرت لازم است و حکومت‌ها نیاز به نقد دارند وگرنه فاسد می‌شوند.
مطهری: هر نظر مخالفی را به ضدیت با نظام متهم می‌كنند
علی مطهری در مراسم روز دانشجو که در تالار شهید چمران دانشکده فنی دانشگاه تهران به همت انجمن اسلامی این دانشگاه برگزار شد ضمن تبریک این روز به دانشجویان گفت: این حضور گسترده شما برای من غیرمنتظره بود، به ما گفته بودند مسابقه فوتبالی میان نمایندگان مجلس و پیشکسوتان تیم ملی است که باید می‌رفتم اما خارج شدن از اینجا کار مشکلی است.

وی همچنین با گرامیداشت یاد شهدای 16 آذر تصریح کرد: همان‌طور که واقعه کربلا نوری در ظلمت و جرقه‌ای در تاریکی بود و توده مردم به محتوا توجهی نداشتند، شهادت سه دانشجو در دانشکده فنی نیز چنین نوری را در آن زمان روش کرد.

نماینده تهران در مجلس خاطرنشان کرد: اهمیت جنبش دانشجویی از جایی روشن می‌شود که دانشجو و دانشگاه همیشه به موقع آژیر خطر را کشیده اند و این سوال همیشه مطرح بوده که آیا جنبش دانشجویی نیاز است که ادامه پیدا کند یا خیر که پاسخ مثبت است چرا که حکومت ها همیشه نیازمند نقد هستند وگرنه فاسد می‌شوند. مطهری با بیان اینکه نقد، آدابی دارد که باید رعایت شود اظهار کرد: جنبش دانشجویی باید شرایط نقد را در خود ایجاد کند چرا که این قشر نقاط ضعف و قوتی توامان با یکدیگر دارد.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم با اشاره به نقاط قوت دانشجویان یادآور شد: نقاط قوت شما این است که بار زندگی را هنوز بر دوش ندارید و به دلیل سن جوانی‌، روح حق طلبی و عدالت خواهی هنوز در شما باقی است و همچنین از استعداد خوبی برخوردار هستید. وی همچنین بیان کرد: دانشجویان نقاط ضعفی هم دارند از جمله اینکه در دوران جوانی بعضا نمی‌توانند بر احساسات خود غلبه کنند و دوره جوانی را دوره خشم و شهوت نامیده‌اند و گاهی ممکن است ابزار دست گروه‌های سیاسی واقع شوند و در بعضی مسائل نیز دارای علم ناقص هستند.

مطهری در ادامه گفت: دانشجو نه عوام است و نه صاحب نظر و در جایگاهی میان این دو وجود دارد و ممکن است دچار جهل مرکب شود. البته می‌تواند نقش مصلح اجتماعی را ایفا کند که به دلیل روح پاک مجاهدی اوست. نماینده تهران در مجلس با اشاره به سخنی از شهید مطهری اظهار کرد: طبق فرمایش شهید مطهری مصلح کسی است که اهل مسامحه نباشد، اهل مضاربه و برده طمع نباشد.

این نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه دانشجو رصدکننده اوضاع اجتماعی است خاطرنشان کرد: هیچ تصمیمی نیست که انقلاب ما را از مسیر خود خارج کند، البته وجود ولی فقیه بسیار کمک کننده است اما ولی فقیه وظیفه ما را کم نمی‌کند و هرکس وقتی ظلمی دید باید امر به معروف و نهی از منکر کند.

به گزارش ایسنا، علی مطهری در ادامه سخنان خود با بیان این‌که «انقلاب اسلامی فقط قابل تشخیص با انقلاب صدر اسلام است» تصریح کرد: انقلاب ما فراتر از انقلاب‌هایی همچون انقلاب اکتبر یا انقلاب فرانسه بود. این نماینده تهران همچنین با اعتقاد به این‌که «در حال حاضر سه آسیب به انقلاب وارد شده و سه برداشت غلط بوجود آمده است» خاطرنشان کرد: اولین برداشت اشتباه این است که برخی اصل ولایت فقیه را محصورکننده آزادی بیان می‌دانند در حالی که باید بگویم مشکل در برخی ولایتمداران است و نه ولایت فقیه؛ چراکه بعضا ولی فقیه چنین اعتقاداتی ندارد و این اطرافیان هستند که می‌خواهند محدودیت ایجاد کنند و آن‌ها کار را خراب می‌کنند و باید بگویم ایده مقام معظم رهبری نیز این‌گونه نیست.

مطهری با ذکر خاطره‌ای از مقام معظم رهبری و این‌که ایشان از انتقاد به خود استقبال می‌کنند، گفت: البته در انتقاد باید جایگاه ولایت فقیه را حفظ کرد؛ چرا که ولایت فقیه ولایت مکتب است و ولایت فقه حاکم است و نه ولایت شخص. این نماینده اصولگرای مجلس همچنین اظهار کرد: در حال حاضر هرکس نظر مخالفی بیان می‌کند به ضدیت با نظام متهم می‌شود که این درست نیست.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یادآور شد: برداشت اشتباه دوم برداشت ما از حفظ نظام است که متاسفانه این نگاه در برخی مسئولین وجود دارد و برخی به دنبال حفظ نظام برخی اصول را نیز زیرپا می‌گذارند و فکر می‌کنند برای حفظ نظام می‌توانند هرکاری بکنند. در حالی‌که در قانون اساسی نیز اصل آزادی افراد مطرح شده و آمده که کسی حق بازداشت فردی را ندارد مگر این‌که سریعا کیفرخواست او تهیه شده و دادگاهی برایش برگزار شود.

وی به پیگیری‌های خود در مورد دلایل مرگ ستار بهشتی و هاله سحابی اشاره و اظهار کرد: برخی نمایندگان گفتند چطور چنین سوالاتی را مطرح می‌کنی؛ چراکه حفظ نظام مهم تر است اما من سوال خود را مطرح کردم. وی تصریح کرد: البته اوضاع خیلی بهتر شده و بسیاری از افراد با نظام آشتی کرده‌اند و در عین حال که انتقادات شدیدی بیان می‌کنند در راهپیمایی 22 بهمن نیز حاضر می‌شوند.

مطهری در عین حال با بیان این‌که «گویا اصل برای برخی براندازی و فتنه‌گری است مگر خلاف آن ثابت شود.» ادامه داد: این‌ها آفاتی است که نظام را تهدید می‌کند. باید نگاه‌مان را به حفظ نظام تغییر دهیم؛ چراکه معتقدم اکثریت شما دانشجویان نظام را دوست دارید و فقط می‌خواهید اصلاحاتی صورت بگیرد. برداشت غلط از آزادی بیان مشکل دیگری است و برخی ارزش کافی برای آزادی بیان قائل نمی‌شوند. مطبوعات رکن چهارم دموکراسی است و می تواند مانع بسیاری از تخلفات شود در صورتی که بسیاری از خط قرمزها برداشته شود.

وی معتقد است: آزادی انسانی یعنی قوای انسانی او آزاد باشد و نه قوای حیوانی. باید بین تفکر و عقل فرق بگذاریم؛ چراکه طبق اعلامیه حقوق بشر عقیده باید آزاد باشد و هرکس هرچه را می‌پرستد باید در پرستش آن آزاد باشد که این فکر ریشه در اروپا دارد و از محکمه‌های تفتیش عقاید در قرون وسطی نشات می‌گیرد که در خود این فکر نیز تناقض‌هایی وجود دارد که در عملکرد غرب کاملا مشخص است که اسلام این مسائل را قبول ندارد.

این نماینده مجلس هم‌چنین معتقد است: در ترتباط با وضعیت آزادی بیان سختگیری‌ها همچنان پابرجاست. در دوران ریاست جمهوری قبل وزارت اطلاعات سختگیری می‌کرد و امروز قوه قضاییه سختگیری می‌کند و ان شاالله باید این اوضاع اصلاح شود و آقای روحانی به وعده‌های خود عمل کند. دانشجویان درباره رفع حصر پرسیدند و مطهری در پاسخ گفت: البته من مامور رفع حصر نیستم و فقط به دلیل احساس مسئولیتی که تاکنون داشتم چه به عنوان نماینده مجلس و چه به عنوان فرزند شهید مطهری احساس کردم باید پیگیر موضوع شوم.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین یادآور شد: برگزاری چنین جلساتی در حضور این دانشجویان نشان می‌دهد که افراد دیگری نیز در جامعه وجود دارند. وی با تاکید بر این‌که «باید با گفت‌وگو و منطق یکدیگر را قانع کنیم» گفت: با لجاجت و سروصدا چیزی حل نمی‌شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره رای اعتماد به وزیر علوم گفت: ما نمی‌گوییم معامله انجام شده اما در جلسه‌ای که نمایندگان با وزیر پیشنهادی داشتند خیال‌شان راحت شد که معاونان و مسئولین وزارتخانه بدون نظر نمایندگان انتخاب نمی‌شوند و چنین قول‌هایی به آن‌ها داده شد که من گفتم اگر این طور بوده معامله است و معنای معامله به آن معنا که در ذهن شماست وجود نداشته است.

مهربان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ۱۹:۱۱
افرین بر این نماینده شجاع فراجناحی و مردمی تهران انشاا... موفق و زنده باشد (268088)
1 میهن‌پرست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۰۴:۱۶
مطهری یکبار برای عدم رعایت حجاب درخواست مجازات شلاق می کند.امروز این حرفها را می زند.فردا یک موضع متناقض دیگر.
این جرکات زیگزاگی دردی از مردم را درمان نمی کند.
من موافق اتحاد همه ی اقشار هستم ولی باید این اتحاد بر یک محتوای بشری باشد که در این صورت خیلی از مواضع مطهری باید حذف گردد. (268259)
یاشاسین اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۱۰:۴۲
دکتر مطهری زیگزاگی نمیره بلکه به اصولی سخت پایبنده و ایمان داره و بر اساس آن حرف میزنه. حالا هر کسی به فراخور اندیشه و تفکر خودش بعضی از حرفاش را هماهنگ با جنس تفکر خودش و برخی از حرفاش را هم ناهماهنگ با اندیشه ی خودش میبینه. به همین دلیل میشه گفت که برعکس، آقای مطهری مسیری مستقیم را میره و در اندیشه ها و تفکراتش بسیار راسخ و ثابت قدم هستش. (268317)
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۱۱:۴۶
بشر بی عقل پر خطا را میگویید!!
تا وقتی مردم دنیا ( چه مسلمان چه غیر مسلمان) از آموزه ها و دستورات معصومان سلام الله علیهم اجمعین دور باشند هیچ اتحادی حاصل نمیشه چرا که غیر معصوم پر است از هوای نفس و فریب خود و دیگران (268334)
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۱۱:۵۳
بحث بد حجابی در راستای تسویه حساب و باج خواهی آقای مطهری از وزارت کشور(رحمانی فضلی) بود چرا که آقای روحانی به خواسته آقای مطهری در خصوص گزینه مورد نظر ایشان برای پست وزارت کشور نه گفت . این آقا با این کارها آدم را به فکر فرو می برد. (268340)
ا ت ش ب ی گ زاده
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ۱۹:۱۳
عاشقتم مطهری عزیز (268090)
خواهشا منتشر کنید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ۱۹:۱۵
اخیرا تو شهر تهران شرکتهای فروش خودرو بصورت اقساطی بشکل قارچ گونه ای به ثبت رسیده اند و 90 در صد شان کلاه بردارند و روش کارشان اینگونه است :
پراید صفر با حد اقل پیش پرداخت یا 5 میلیون پیش.بعد از اخذ مبلغی از متقاضی ، تحویل ماشین رو انقدر عقب میاندازند تا خود طرف پشیمون بشه و دیگه حق شکایت هم نداره . هم بخونید هم به دوستان و اشنایان اطلاع بدید . بهار جای دیگه ای پیدا نکردم این نظر رو بذارم . ممنونم (268092)
یک عاشق مبارزه با اسراییل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ۱۹:۲۱
قصه ی علی مطهری و پدرش مثل قصه ی نوح و پسرشه (268098)
ا ت ش ب ی گ زاده
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ۲۰:۳۸
تو عاشق مبارزه با اسرائیل هستی؟؟ اقای رسایی هم بارها اعلام کردند ضد امریکایی ترین فرد مجلس هستم اما همین اقای رسایی گوشی موبایلش اپل امریکاست .کسی دم از ضدیت با امریکا میزند نباید از محصولاتش استفاده کند .داداش تو هم ریا کاری کن .برو بزرگانت را ببین زمان جنگ همه انها پنهان شده بودند بعد از جنگ رو امدند و تازه شعار جنگ جنگ تا پیروزی سر دادند .خودتو سیاه کن .ثانیا" علی مطهری تنها کسی است که ریا نمیکند و جانماز اب نمیکشد .مرد و مردانه از حق دفاع میکند .ما حق را میبینیم اما شما در برابر حق کورید . (268137)
ا ت ش ب ی گ زاده
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ۲۰:۴۱
تنها حقی که شما میبینید اختلاسهای فراوان است که از بیت المال به غارت رفته و همین امروز اعلام یک فساد 12000میلیارد تومانی دوران هاله نور بیانگر فساد شما هاست. (268138)
شسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۱۰:۰۹
فقط این میگم اگه اون هاله نور نبود امثال شما ها حالا حالاها باید پیکان سوار میشدین (268307)
امیر نیکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ۲۰:۴۲
آب رو بریز اونجایی که داره میسوزه؛ (268139)
ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ۲۱:۴۶
پس الان چرا فلسطین نیستی یا لبنان؟ (268168)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ۲۳:۱۴
قصه علی مطهری با پدر بزرگوارش بیشتر شبیه قصه حضر ابراهیم با فرزندش است (268204)
صدها حیف به ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۰۰:۳۳
75 میلیون منفی به شما آقای عاشق !!! (268231)
دیده بان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۱۱:۳۶
اسرائیل به امثال تو عاشقانی می نازد. شما آبروی اسرائیل را در جهان در این 8 سال خریدید. چیزی که در این یک سال ریاست جمهوری عقلانی روحانی از اسرائیل دریغ شد. شماها ماموران صهیونیستید که لباس اسلام پوشیده اید. درست مثل داعش! (268325)
مبارز واقعی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۱۱:۴۰
مبارز عاشق!!! نتانیاهو استخدامت میکنه. چون اونم عاشق امثال توست. بالاخص در این روزگار نزاری که امسال براش بوجود آمده و چهره ی خشونت برهنش برملا شده، نبودن امثال محمود خیلی خیلی داره به ضررش تبدیل میشه. برای همین هم مخالف سرسخت مذاکرست و نمیخاد ایران چهره ی واقعی ایران در جهان دیده بشه، درست مثل شماها. خیلی وقتا فکر می کنم که اصلا بعید نیست که صهیونیستها هم اینجا کسایی مثل شما را اجیر کرده باشند تا اینطوری به منافعشون برسند!! (268327)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ۱۹:۳۴
چرا میگید نماینده ی اصول گراها در حالی که او نماینده اصلاح طلب ها هستش نکنه از گروه خودتون بیرونش کردین به امید ما نباشین چون ما اونو تو گروه خودمون راه نمیدیم ارزونیه خودتون (268106)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ۲۲:۱۲
قدم اقای مطهری روی چشم ما اصلاح طلبها .شما گروه تان به ته خط رسیده اقا رضا .انشالله دیگر هیچوقت گروه شما را در عرصه سیاست نمی بینیم. اقای مطهری هیچوقت تو گروه حامیان ورشکستگی کشور نبوده. (268182)
۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ۲۳:۱۸
ادم چقدر باید .... باشه خودشو جزوه گروه اصل ... یا اصو .... بدونه .مطمعن باش تنها چیزی که براشون اهمیت نداره نظره تو و امثال تو هست (268206)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۰۲:۲۷
خلایق هرچه لایق
باشه مطهری واسه ما. ابوبکر البغدادی مال شما (268251)
ا ت ش ب ی گ زاده
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۱۰:۰۸
امیر جان خدا ازت راضی باشد بسیار زیبا گفتی و زدی به هدف چون خواست اینا ادمهای تندرو است و البغدادی افراطی ترین فرد است خدا لعنتش کند و نصیب گروه اقا رضا کند .مولا محسود هم قسمتشان بشود . (268306)
شسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۱۰:۰۸
اخر نفهمیدیم این احزاب قرار تو ایران چکار کنن بزنن تو سر هم یا این مملکت رو اباد کنن واقعا که طرز فکر امریکایی ها خیلی برتری داره به همهی دنیا و حقم داریم اونها رو کدخدای دنیا بدونیم شما دانشجو ها دنبال این احزاب باشید انرژی هسته ای و گوجتون با من کارگر (268305)
مطهری دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۱۱:۴۲
ایشون گل سرسبد نماینده های مجلسه. حضورش در هر حزبی برای اون حزب آبرو میاره. حتی اشاره ای هم از طرفش برای دیگران آبرو میخره. اینه که خدا کسیو که بخاد علیرغم همه ی دشمنانش چنان عزیز میکنه که عزتش دیگه به نام این گروه و آن گروه نیست. به خودشه. مطهری چنین انسانیست در روزگار ما. (268329)
جیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ۱۹:۴۲
دروبر مطهری
درود بر سه مصلح ایرانی
هاشمی خاتمی ر وحانی (268115)
۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ۱۹:۵۷
این آقا کارش درسته...یادمه سره مسئله اون وبلاگ نویس که کشته شد و صداوسیمای ضرغامی که این روزها دلش واسه سیاهپوست نوجوان آمریکایی سوخته. کاملا ساکت بود و بخاط حفظ نظام هیچ کسی حرف نمیزد این آقا مردونه مسئله رو در مجلس مطرح کرد. (268119)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ۲۰:۱۱
منظور جناب مطهری از اینکه تفکر باید آزاد باشد اما عقیده نه، را متوجه نمی شم!
ضمن این که ایشون می گن این مسئله ناشی از اعلامیه ی حقوق بشر و در نتیجه ی محکمه های تفتیش عقاید قرون وسطاست. در حالی که قرآن هم آزادی عقیده رو تأیید می کنه: « لَکُمْ دِینُکُمْ وَلِیَ دِینِ» کافرون-6، «آیین شما براى خودتان، و آیین من براى خودم!» (خطاب پیامبر به مشرکان مکه) (268122)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۱۱:۴۴
برای اینکه ایشون حقیقتا یک اصولگراست. حرفش به منطق جناحی عوض نمیشه. واقعا یک مسلمان معتقد علویست. نون به نرخ روز خور نیست. (268331)
س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۱۱:۴۶
صداقت و شجاعت دو کالای نایابند این روزها در ایران. و عجیب که این مرد (مطهری) هر دو را دارد. (268335)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ۲۰:۲۷
اصولگرا یعنی این؛ مطهری رو ببین... (268127)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ۲۱:۱۲
احسنت شجاعت ایشان ستودنی است (268153)
عدالت نسب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ۲۱:۵۷
درود براندیشه مطهر شهید مطهری و فرزند خلفش علی که بوی عدالت علی (ع) از نقیرحق گویش همیشه جاری است. مردی که بلوغ اندیشه دینی اش نشان از شجاعت چشمه ای همیشه جوشان ومطهرش دارد. ای کاش صدها رادمرد از جنس مطهری دراین مرز بودم وقوای تاثیرگزارما وجودداشت تا حق گویی رک گویی حال وهوایی دیگری داشت. روح شهیبد مطهری شاد ودست خدامددکارفرزندخلفش باد (268172)
شسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۱۰:۰۲
عجب جملات نافضی بوی پاچه خواری می اید (268301)
پارسا
Germany
۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ۲۲:۳۰
مجلس بعد از انقلاب تا حالا همچین نماینده ای به خود ندیده است . (268189)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۰۱:۰۴
دیده شما مجالس اول و ششم رو یادتون نمیاد (268242)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ۲۲:۳۹
پس داستان معامله این بود!! واقعا چه وفای به عهدی داره آقای روحانی! ؟
فکر کنم تغییرات رو هم گذاشتن واسه بعد از 16 آذر که اعتراضی هم نشه؟؟

بدا به حال دولت اگر یه همچین معامله ای با دلواپسان کرده باشه!
واقعا شرم آوره (268191)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ۲۲:۴۳
چه معامله خوبی!! نمی دونم حرف های امروز روحانی رو راجع به عهد و راه فرجی دانا باور کنم یا دم خروس رو!!
واقعا یکی از معدود آدم هایی که حرف و عملش یکی بود و تا آخر پای حرفش ایستاد فرجی دانا بود، امروز واقعا جای مردی مثل اون خالیه (268193)
صبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ۲۳:۲۰
درود بر مطهری .بالاخره یکی نون حلال میخوره یکی نون ..... (268207)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۰۰:۰۸
نمونه واقعي افراط و تفريط (268222)
مشتی ماشالا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۰۸:۴۰
سلام مارا به علی مطهری برسانید وبگویید چرا قولتان به انجمن اسلامی دانشگاه آزاد یاسوج شکستید و به این شهر نیامدید؟ (268283)
حسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۰۸:۴۶
دكتر علي مطهري واقعا مرده (268288)
ایرانی1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۰۹:۲۷
درودبرخاتمی وهاشمی وروحانی.
مطهری عزیزمچکریم (268295)
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۱۰:۵۰
مطهری کسیه که راه درست رو پیش گرفته ...
درود بر خاتمی سید خندان (268318)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۱۰:۵۱
دولت هم هر نقدی را به آدم بی سواد ترسو بزدل و جدیدا تازه به دوران رسیده نسبت می دهد (268319)
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۱۰:۵۲
علی مطهری یه تازه به دوران رسیده است. (268320)
بهرام اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۱۱:۴۶
دوستان هيجاني نباشيد اين كشور زخمهايي از هيجانات كاذب خورده كه هممون داريم ميبينيم مطهري شجاعتش ستودني است اما نگرشش در بعضي مسائل با ما جور نيست مثلا در بحث حجاب و فرهنگ (268332)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۱۱:۵۲
اقاي مطهري همه اصولش حفظ نظام از طريق اصلاح روش مردم داريست (268338)