به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۲ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب : ۵۸۷۶۱

عیادت معصومه ابتکار از قرباني اسیدپاشی

گروه جامعه: معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست روز جمعه با حضور در بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع ) اصفهان از یکی از مصدومان واقعه اسیدپاشی اصفهان عیادت کرد.
معصومه ابتکار در این دیدار که پدر و همسر خانم ابراهیمی نیز حضور داشتند، پیام دکتر روحانی رییس جمهور مبنی بر ضرورت رسیدگی به وضعیت ایشان و پیگیری موضوع تا ریشه کنی اینگونه اتفاقات در کشور را ابلاغ کرد. معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست ابراز امیدواری کرد که خانم ابراهیمی هرچه سریعتر سلامتی خود را به دست آورد. وی گفت: در مقابل این حرکت جنایت آمیز و غیر قابل قبول، همه دولتمردان ابراز تاسف کردند و خواهان برخورد جدی با عامل این جنایت هستند.

وی خطاب به مصدوم اسیدپاشی اصفهان گفت: رسیدگی به این واقعه یکی از موارد دستور کار هیات دولت در جلسه آتی است و من هم گزارش این دیدار را در جلسه دولت مطرح خواهم کرد. مرضیه ابراهیمی نیز ضمن قدردانی از همه کسانی که از سراسر کشور نسبت به وی ابراز محبت کرده اند به خصوص از کادر درمانی بیمارستان تشکر کرد و از مردم خواست تا برای بازگشت سلامتی اش دعا کنند. ابتکار به نمایندگی از رییس جمهور از مسوولان بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان و کادرپزشکی این بیمارستان که در پیگیری روند درمان خانم ابراهیمی و سایر بیماران متحمل زحمات بسیار می شوند، تشکر کرد.

ابتکار در سفر یک روزه خود به اصفهان با مدیرکل حفاظت محیط زیست اصفهان و مشاور وی دیدار کرد و مسایل آلودگی هوای شهر، وضعیت صنایع، زاینده رود و منابع آب، تالاب گاوخونی و مناطق تحت حفاظت سازمان را مورد بررسی قرار داد. ابتکار در این دیدار ابراز امیدواری کرد که با اقدامات انجام شده آب هرچه سریعتر در بستر زاینده رود جاری شود.
مرجع : ایرنا