به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۰۷ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۴۹۷۶۱
حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزل هنیه

آمار شهدای فلسطینی به 1115 تن رسید

ساختمان رادیو و تلویزیون حماس بمباران شد
گروه بين الملل: نیروهای رژیم صهیونیستی اسراييل امروز (سه‌شنبه) با هدف قرار دادن خانه‌ای در جنوب نوار غزه چهار تن دیگر از فلسطینیان را به شهادت رساندند و به این ترتیب آمار شهدای غزه از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 1115 تن افزایش یافت.
آمار شهدای فلسطینی به 1115 تن رسید
به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، اشرف القدره، سخنگوی بهداشت فلسطین اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) خانه‌ای در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند که منجر به کشته شدن چهار فلسطینی از یک خانواده از جمله یک کودک و یک پیرزن شد و به این ترتیب تعداد شهدای غزه در روز سه شنبه به 24 تن از جمله 15 زن و کودک رسید.

به گزارش منابع نیروهای اسرائیلی با موشک این خانه را هدف قرار دادند که منجر به ویرانی کامل آن شد. سه فلسطینی دیگر نیز در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیدند. پیش از این نیز 11 تن دیگر از جمله سه کودک و دو زن در حمله هوایی نیروهای رژیم صهیونیستی به خانه ای در اردوگاه البریج به شهادت رسیده بودند. شش فلسطینی دیگر نیز در حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به شهر رفح به شهادت رسیدند که به این ترتیب تعداد شهدای غزه از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 1115 تن رسید

در پی حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به پارکی در نوار غزه طی روز دوشنبه نیز 10 کودک فلسطینی به شهادت رسیدند. جنبش حماس نیز اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی پایگاه تلویزیونی و رادیویی الاقصی را هدف قرار دادند. جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز، دومین روز تعطیلات عید فطر در فلسطین، ساختمان رادیو و تلویزیون ماهواره‌ای «الاقصی» وابسته به جنبش مقاومت فلسطین (حماس) را بمباران کردند.

خبرگزاری آناتولی با اعلام این خبر به نقل از شاهدان عینی افزود که جنگنده‌ها ساختمان تلویزیون الاقصی را در حی النصر در غرب غزه و ساختمان رادیو را در برج الشروق در حی الرمال در غرب شهر غزه بمباران کردند. بنا بر این گزارش مقر تلویزیون و رادیو هر دو به طور کامل تخریب شدند و پخش برنامه‌های رادیو به کلی قطع شد.

از سوی دیگر، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز (سه‌شنبه) منزل اسماعیل هنیه، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را در غرب شهر غزه هدف قرار دادند اما هنوز اخباری از صدمات جانی این حادثه گزارش نشده است. منابع فلسطینی همچنین اعلام کردند که جنگنده های رژیم صهیونیستی از نیمه شب گذشته 11 منزل در شهر رفح را بمباران کردند.