به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۱ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۵۳۳۵۱
دوست دارم ایرانی شوم

پريرا: اگر بخواهند در تيم ملي بازي مي‌کنم

گروه ورزشي: مهاجم تيم فوتبال سپاهان گفت: من سن و سال کمي ندارم و هر چقدر هم خوب باشم نمي توانم در تيم ملي برزيل باشم. لوسیانو پریرا، مهاجم سپاهان که از فولادخوزستان به این تیم آمد نکات جالبی را درباره ارتباطش با ایران و ایرانی ها بیان کرده است.
پريرا: اگر بخواهند در تيم ملي بازي مي‌کنم
فرهنگ کشورتان جالب است
قبل از آمدن به ایران اصلا کشور شما را نمی شناختم فقط می دانستم که ایران در قاره آسیاست اما وقتی به ایران آمدم تعجب کردم که چه کشور خوبی دارید و مردم شما تا چه حد با فرهنگ هستند، باورم نمی شد خوزستانی ها این همه عاشق فوتبال باشند و تصور نداشتم که فرهنگ هر شهر شما با شهرهای دیگرتان متفاوت است. مردم اصفهان یک فرهنگ جذاب و کاملا متفاوتی با اهوازی ها داشتند ...

2گل به نیلسون می زنم

با نیلسون در بین برزیلی هایی که سالیان اخیر در کشور شما بودند ارتباط بیشتری دارم و هر فصل 2گل به او می زنم. البته این ادعا بیشتر، کری است، بین ایرانی ها هم با بختیار و شریفات بیشتر دوست هستم.

دوست دارم ایرانی شوم

من سن و سال کمی ندارم و هر چقدر هم خوب باشم نمی توانم در تیم ملی برزیل باشم، اما اگر فدراسیون فوتبال ایران، پیشنهاد دهد که تحت تابعیت کشور شما قرار گرفته و برای تیم ملی شما بازی کنم حتما به آن فکر خواهم کرد.

تمام تمرکزم روی سپاهان است

اصفهان، گرمای اهواز را ندارد، امروز بازیکن باشگاه بزرگ سپاهان هستم، نه به فولاد اهواز فکر می کنم نه به استقلال و پرسپولیس، تنها چیزی که به آن فکر می کنم موقعیت سپاهان است و تمام تمرکزم را هم روی سپاهان گذاشته ام و علاقه ای به صحبت درباره سایر تیم ها ندارم ...

با ادینیو رقابت می کنم

در بین بازیکنان موفق برزیلی در ایران باید بگویم فابیو جانواریو و آدریانو آلوز را ندیده ام اما شنیده ام موفق بوده اند و جالب اینکه هر 2نفر شهرت خودشان را از اهواز شروع کردند، ضمنا ادینیو و نیلسون را می بینیم و دوستشان دارم، ادینیو فرصت طلب و شوت زن است و با او برای کسب عنوان آقای گلی رقابت دارم.