به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۲ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۵۲۳۶۱

وضعیت باوركردني فوتبالیست سابق/عکس

گروه ورزشی: رسانه‌های انگلیسی خبری تأثر برانگیز را درباره ستاره پیشین تیم ملی فوتبال این کشور منتشر کردند.
در دوران اوج فوتبال
در دوران اوج فوتبال
«پل گاسکوین» که خیلی‌ها فکر می‌کردند دست از مصرف افراطی مشروبات الکلی کشیده، ظاهراً‌ هنوز هم دائم‌الخمر است و این معضل دوباره کار دستش داده است. به گزارش روزنامه دیلی‌میل انگلیس، ‌گاسکوین که میان خود انگلیسی‌ها به «گازا» معروف است، در اثر مصرف افراطی مشروبات الکلی راهی بیمارستان شد. ظاهراً گروهی از مردم که غش کردن گازای بطری به دست را در بیرون از پنت‌هاوسش در منطقه «پول دورست» لندن دیده‌اند او را به بیمارستان رسانده‌اند.

همچنین گفته می‌شود که صاحبخانه گاسکوین، پنت هاوسی که در ازای سه میلیون پوند به ستاره پیشین تیم ملی انگلیس اجاره داده بود را پس گرفته است چون شکایت‌هایی از همسایگان گازا به خاطر سر و صدای‌های بلندی که از خانه او شنیده شده، دریافت کرده‌ است. در همین حال روزنامه دیلی میرر، نوشته که گاسکوین را از خانه‌اش برده‌ و به بیمارستان پول منتقل کرده‌اند و پلیس هم در ساعات بامدادی روز پنج‌شنبه در جریان موضوع قرار گرفته است.

همچنین سخنگوی مرکز اورژانس منطقه جنوب غرب لندن تایید کرده است که چهارشنبه شب تماسی با این مرکز برای امدادرسانی به یک مریض در منطقه سندبنکس صورت گرفته است. یکی از دوستان گاسکوین به نشریه میرر گفته: «واقعاً ‌ناراحت کننده است اما واقعیت این است که پل در چند هفته گذشته دائماً‌ در حال نوشیدن مشروبات الکلی بوده و خب نتیجه چنین کاری مشخص است. امروز دیگر اما اوضاع به بدترین شکل خود درآمده. او حالا در حال پیدا کردن جایی دیگر برای زندگی خود است. صاحبخانه‌اش به او 10 روز فرصت داده تا خانه را تخلیه کند و این موضوع ذهن او را درگیر کرده بود. مسلماً در چند روز گذشته به او خیلی سخت گذشته و به همین خاطر او دوباره به مصرف مشروبات الکلی روی آورده است.»

مرجع : افکار نیوز