به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۴۶
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۷۰۰۹۱

ماجراي استخدام در دولت احمدی‎نژاد!

گروه اقتصادي: رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات گفت: در دولت قبل، مقرر شد 11 هزار نیرو با استفاده از طرح مهر آفرین برای کارهای خدماتی با مدرک سیکل جذب شود که بعداً مشخص شد 70 درصد این افراد دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس بوده و اکنون حاضر نیستند در پست‌های خدماتی کار کنند!
خسرو نظری در اجلاس سراسری مدیران آموزش و پرورش استان در خانه معلم، اظهار کرد: یکی از تئوریهای مدیریتی در ادوار گذشته، تفکر سیستمی است. رئیس مرکز برنامه‌ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات یکی از مزیت‌های مدیریتی رقابتی برای سازمانهای موفق را هم گرایی عنوان کرد و افزود: اگر این هم افزایی ایجاد و یک تیم تشکیل شود، ماحصل تعاملات درون تیمی فراتر از کارایی و اثر بخشی تک تک افراد خواهد بود.

وی با بیان این که لازمه کار مدیریت داشتن دانش سیستمی است، بیان کرد: اگر مدیران سازمانی از تفکر سیستمی برخوردار نباشند، در مقابل کمترین چالش به راحتی شکننده می‌شوند. نظری درباره جذب نیروهای مازاد در دولت گذشته بیان کرد: متاسفانه بسیاری از استخدام‌ها بدون توجه به نیازهای وزارت آموزش و پرورش بوده است.

رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات ادامه داد: در دولت قبل، مقرر شد 11 هزار نیرو با استفاده از طرح مهر آفرین برای کارهای خدماتی با مدرک سیکل جذب شود که بعداً مشخص شد 70 درصد این افراد دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس بوده و اکنون حاضر نیستند در پست‌های خدماتی کار کنند.

وی با بیان این که اولین سیاست آموزش و پرورش ساماندهی نیروی انسانی است اضافه کرد: جذب نیروهای ناکارآمد باعث تخریب سیستم آموزش و پرورش شده که اکنون نمی‌توان آنها را حذف کرد بلکه باید این نیروها را مدیریت کرد. امسال با تدابیری که برای ساماندهی نیروی انسانی صورت گرفت برای اولین بار هیچ نیروی جدیدی در آموزش و پرورش استخدام نشد و هیچ کلاسی هم بدون معلم نماند.

رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات اظهار کرد: تنها راه ورود نیروی انسانی به آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان است و با فارغ التحصیل شدن دانشجویان تا پایان سال 95 نیروهای جدید به دستگاه تعلیم و تربیت وارد خواهند شد. امسال 25 هزار نفر از نیروهای آموزش و پرورش، بازنشسته شده و 25 هزار دانش آموزان جدید در پایه اول ثبت نام کرده‌اند و 10 درصد از سقف عملکرد حق التدریس سال 93 کمتر شده است.

نظری گفت: با تدابیری که در بحث مدیریت منابع انسانی انجام شد، آموزش و پرورش موفق شد یک هزار میلیارد و 545 میلیون تومان صرفه جویی انجام دهد که این امر باعث شد 20 درصد به حقوق معلمان ابتدایی افزوده شود.

وی با اشاره به این که هوشمندسازی مدارس یک فرآیند است نه هدف، اظهار کرد: سال آینده طرح تبلت را در مدارس استانها آغاز می‌کنیم و در اولین گام 13 مدرسه منطقه 19 تهران به صورت رایگان به آموزش و پرورش الکترونیک تجهیز شده‌اند.
مرجع : ايسنا

دهه ی 60
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۹ ۱۹:۰۰
خیلی جالبه! نزدیک دو سال از عمر دولت یازدهم میگذره و هر روز مدام از دولت قبل ایراد میگیرند! آیا کسی تا بحال پرسیده آقای روحانی شما خودتان تو این 2 سال برای مردم چه کردید؟! نه، واقعا چه کردید؟! انتقاد از دولت قبلی فقط توجیه ی برای کم کاری خودتان است و این هنر نیست! (292895)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ۰۲:۴۱
آقای دهه 60 روحانی بنده خدا تا آخر چهار سال اول باید گنداب های رئیس جمهور محترم سابقتان را گندزدایی و پاک کند تا اگر به نتیجه رسید (البته با جبهه مجلس هم باید بجنگد)بتواند تولید و صنعت نابود شده محمود خان را احیاء و شاید نانی برای مردم ازش در بیاید. (293063)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ۰۶:۲۴
این احمدی نژاد طوری به مملکت گند نزده که کسی بتونه تو 8 9 سال این گند رو چمع کنه حالا تو انتظار داری روحانی تو 2 سال مملکت رو گل و بلبل کنه!!!!؟ (293065)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ۰۷:۵۹
ایشان دارد گند ها و خرابکاری دوره قبل رودرست میکنه شما بعنوان یک آدم منصف اگر بخواهی خانه ای راکه توش زندگی میکنی خراب کنی چقدر زمان میبرد اگر همان خانه را بخواهی بسازی چقد زمان نیاز دارد شما باورت میشد معاون رییس جمهور 4 میلیارد تومان اختلاس بکند تو مملکت 70 ملیونی آدم قحطی بود این بشه معاون /چرا خاوری فرار کرد چرا زنجانی زندان است این پرونده های برملا شده است چیزهای دیگه است حتما که تاکنون گفته نشده یک کم انصاف (293070)
رضا
United States
۱۳۹۳/۱۱/۲۹ ۱۹:۰۲
ایراد گرفتن از دولت دهم تنها کاریست که دولت یازدهم خوب بلد هست! و گرنه در زمان احمدی نژاد همه چیز ارزونتر بود...چقدر زود فراموش میکنیم ما ایرانی ها... (292896)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ۰۶:۲۶
آره ارواح عمت، خیلی ارزون بود، دلار 900 تومنی شد 3500 تومن کار دولت روحانیه. بنزین 100 تومنی شد 7000 تومن کار دولت روحانیه. قیمت همه چیز 3 برابر شد کار دولت روحانیه. مثل همونی که نمیخوام اسم ببرم دروغ ابزار کار شما احمدی نژادی هاست (293066)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۹ ۱۹:۱۰
چرا20 درصد به معلمان ابتدایی کا اغلب با20 سال سابقه خدمت آموزشی در هفته 4روز یعنی بیست ساعت کار درهفته اضافه شده واونهایتابا30 دانش آمزسروکاردارد.به من که معاون اجرایی هستم درمدرسه راهنمایی و36 ساعت کاردرهفته یعنی 16 ساعت بیشترازایشان در هفته کار رایانه ای دریک اتاق ودفترذاری دراتاق دیگرانجام میدهم وروزانه حداقل بایددنبال مدارک مراجعینم باشم که حتی نمی داننددرکدام ÷ایه بوده ان(برخی ها)چه رسدبه سال تحصیلشان 20 درصدبرای ان عزیزان که ÷زش را می دهید به من وامثال من چه کمکی جز حق خوری کرده اید. (292902)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۹ ۱۹:۲۵
دلمان خون است از معافیت خدمت گرفته تا استخدام وپارتی و....میشناسم کسی رو که با استفاده از رانت اسم نخبگی گرفت الانم با استفاده از همون نخبگی رفته شرکت نفت اونم بعنوان سرپرست برید سابقه شو دربیارید کسی که در حد دیپلم هم حالیش نبود باید که خون گریست (292911)
یا علی(ع)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۹ ۱۹:۳۸
سلام برادرم مهندس مکانیک بود ازمون قبول شد رفت پالایشگاه ابادان اونجا براثر یک حادثه جان به جان افرین تسلیم کرد بعد 3سال رفتیم که برادرش جایگزین کنیم ولی قبول نکردن بگذریم از اینکه میخواستن ما رو مقصر کنن تو اون حادثه حالا ما مانده ایم 500هزار استخدامی غیرمجاز (292914)
فرهنگي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۹ ۱۹:۵۰
ظلم وفساد از اين بدتر.قابل توجه پايدارچي ها .حق 11000نفر پايمال شده .ايا كسي هست كه اين فرد را باز خواست كند؟ (292923)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۹ ۲۱:۰۵
دولت کریمه محمود خان برای اینکه بگوید شغل ایجاد کرده تا دلتون بخواهد نون خور دولت را اضافه فرمودند!!صنعت نفت، تحویلی به محمود خان 170 هزار نفر به سازمان 120هزار نفری اضافه فرمودند بدون آنکه اینهمه انسان حتی در تولید یک بشکه نفت دخالت داشته باشند !این را میگویند پیشرفت،بنده خدا زنگنه کاسه گدایی را در مجلس پهن کرده تا بتواند تولید را زیاد کند.اما گوش شنوا نیست،متخصصین صنعت نفت هم بیشریشون در شرکت های معتبر خارجی کار میکنند. (292968)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۹ ۲۲:۰۵
غیر مجاز ها رو دوره خودش برداشت اونایی که با آزمون و مصوبه مجلس در استخدام استانداریها در حدود 20000 نفر را واسه روحانی گذاشت الان دوساله بلاتکلیفیم
اونایی که با پارتی رفتن نونی که سر سفرشون میره نمی دونم حکمش چیه؟
خدا را فراموش نکنیم او تنها پناه و دادستان ما فقراست (293000)
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۹ ۲۲:۲۵
سال
84 اموزش وپروزش 21 ملیون دانش اموز داشت با 1200000حالا با12میلیون دانش
اموز 1500000معلم دارد ثلث معلم ها را با16 سال سابقه تدریس بازنشست کردند
وبه جای انه هرکسی که کارت ستاد انتخاباتی دولت عدالت محور داشت به استخدام
اموزش وپرورش دراوردند (293016)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۹ ۲۲:۴۸
فساد سیستماتیک (293027)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۹ ۲۳:۰۷
هرچه به نفعشون باشه کار خداس ولی اگه نباشه کار فتنه گراس عجب چماقی شده این فتنه؟؟؟؟ (293032)