به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۱۰ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۵۶۵۷۴
حمیده عباسعلی فینالیست شد

والیبال ايران فینالیست شد، هندبال چهارم

گروه ورزشي: تیم ملی والیبال ایران با پیروزی قاطع برابر چین به فینال بازی‌های آسیایی راه یافت.
والیبال ايران فینالیست شد، هندبال چهارم
به گزارش ایسنا ، شاگردان کواچ در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی برابر چین به راحتی 3 بر صفر پیروز شدند و به فینال راه یافتند. دو ست نخست با برتری 25-15 ایران به پایان رسید و در ست سوم نیز برتری 25 بر 19 ایران بود.

حمیده عباسعلی فینالیست شد

کاراته کار وزن 68+ کیلوگرم بانوان ایران با شکست نماینده اندونزی به فینال بازیهای آسیایی اینچئون راه یافت. در ادامه اولین روز مسابقات کاراته بازیهای آسیایی، در وزن 68+ کیلوگرم بانوان حمیده عباسعلی در یک مسابقه یکطرفه با شکست 7 بر صفر نماینده اندونزی به فینال راه یافت.
او بعد از یک دور استراحت، در دور دوم مقابل" کریستینا پریرا"از ماکائو 5 بر یک پیروز شده و به جمع چهار نفر پایانی راه یافته بود. حمیده عباسعلی در فینال با کاراته کا چین روبرو می‌شود.
سعید حسنی پور هم در بخش مردان به فینال راه یافته بود. او با نماینده هنگ‌کنگ مسابقه می‌دهد.

دست هندبالیست‌ها به برنز نرسید

تیم ملی هندبال ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون چهارم شد و از رسیدن به مدال بازماند.
 هندبالیست‌های ایران که به دلیل مشکلات داخلی نتوانسته بودند با ترکیب کامل خود راهی مسابقات شوند در دیدار رده بندی برابر بحرین در حالی با نتیجه 28 بر 25 شکست خوردند که در نیمه دوم 24 بر 22 پیش افتاده بودند. حملات ضعیف و احساسی ایران باعث شد ایران پیروزی را با باخت عوض کند.
ایران در دوره گذشته رقابت‌ها به نشان نقره دست یافته بود، اما در این دوره از رقابت‌ها برابر تیم‌های عمان، قطر، کره‌جنوبی و بحرین بازی را واگذار کرد.