به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ساعت ۰۰:۲۲
کد مطلب : ۷۹۲۵۴

طراحی تلفن همراهی برای زیر آب/ تصاویر

گروه فناوری: در سال های اخیر شرکت های سازنده تلفن همراه سعی کرده اند تا گوشی های خود را با تکنولوژی های ضد آب وارد بازار کنند. این دستگاه ها با ساخت مخصوص خود می توانند به راحتی در برابر نفوذ آب مقاومت کنند و حتی بعضی از آن ها می توانند در داخل آب به کار بپردازند.
طراحی تلفن همراهی برای زیر آب/ تصاویر
شرکت Kyocera مدت زیادی است که در زمینه تولید تلفن های همراه مقاوم فعالیت دارد. این شرکت توانسته در طول مدت زمان فعالیتش چندین دستگاه تلفن همراه مختلف را تولید کند که در عین مقاوم بودن از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند.
جدیدترین محصول این شرکت Torque G02 نام دارد که طبق گفته این شرکت می تواند در برابر آب شور دریا نیز مقاومت کند. این دستگاه به گونه ای ساخته شده که تا از استانداردهای نظامی پیروی کند و بتواند در شرایط سخت و دشوار در برابر ضربات مختلف و آسیب های احتمالی مقاومت کند.

جدیدترین نسخه سری تلفن های این شرکت در بخش های بسیاری پیشرفت کرده است و می تواند در برابر غبار، نفوذ آب و رطوبت مقاومت کند. سازنده این دستگاه پیش بینی کرده است که این مدل می تواند برای افرادی که به سراغ ورزش های آزاد می روند مفید باشد. صفحه نمایش 4.7 اینچی که توسط این دستگاه به کار رفته است توسط شیشه ای بسیار مقاوم پوشانده شده است و به آن این امکان را داده است تا حتی زیر آب نیز پاسخگوی لمس باشد.

یکی از بهترین ویژگی های این دستگاه وجود دو اسپیکر در قسمت جلوی آن است که کیفیت پخش صدای بالاتر از معمول را برای دستگاه فراهم کرده است. این تلفن همراه علاوه بر استفاده از بدنه ای مقاوم از سخت افزاری قدرتمند نیز استفاده می کند. این مدل از پردازنده 1.4 گیگاهرتزی 4 هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرینو 305 استفاده می کند.

حافظه رم به کار رفته در این مدل نیز 2 گیگابایت است که نسبت به گوشی های روز کمی ضعیف محسوب می شود. خوشبختانه بر خلاف بسیاری از شرکت های دیگر سازنده اینتلفن همراه درگاه کارت حافظه را هم چنان در محصول خود قرار داده است. حافظه داخلی این دستگاه تنها 16 گیگابایت است که بدوت ارتقا برای کاربران کافی نخواهد بود. در حال حاضر قیمت این دستگاه مشخص نشده است و معلوم نیست که سازنده آن چه قیمتی را برای این محصول در نظر خواهد گرفت.





مرجع : بازارخبر