به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۴۴
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۱۷۱۱۷

مصدومیت شدیدفریدون زندی درقطر(عکس)

گروه ورزشی: فریدون زندی بازیکن ایرانی تیم الاهلی قطر در لیگ ستارگان این کشور دچار آسیب دیدگی شدید شد تا از زمین بازی خارج شده و به بیمارستان منتقل شود.
در دقیقه 80 بازی الاهلی و المعیذر درحالی که همبازیان فریدون زندی با یک گل از حریف عقب بودند ، فریدون برای دفع توپ با یکی از بازیکنان تیم حریف برخورد کرد.بازیکن المعیذر به جای دفع توپ ، پای یار ایرانی را شلیک کرد و صحنه ای دلخراش را رقم زد. زندی دردی شدید را در پای چپش احساس می کرد و بازیکنان دو تیم با نگرانی بالای سر او جمع شده بودند. تصاویر این احتمال که پای فریدون شکسته یا آسیبی جدی دیده باشد را نشان می داد و او خیلی زود از زمین خارج شد تا به مرکز درمانی فرستاده شود.

بعد خروج فریدون ، شاگردان میلان ماچالای بزرگ توانستند گل خورده را جبران کنند. الاهلی از 3 بازی قبلی خود تنها 2 امتیاز دارد و باید دید این تیم در پایان فصل کجای جدول قرار می گیرد. پزشکان بزودی درباره اینکه چه زمانی ملی پوئش سابق فوتبال ایران که بعد از ازدواج راهی قطر شده است هم نظر می دهند.



مرجع : خبرآنلاین

۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۰:۱۱
این بنده خدا که پاش داغون شده خدا کنه خوب بشه (137422)
مش غضنفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۳:۰۳
ای اونایکه همه جای نظرات سایت بهار نیوز منفی میدین پس کجایید اینجا رویادتون رفته یه وقت چیزی در خطر نباشه یا مثلا موضوع مهمتری ندارین که اونو این خبر به خطر می اندازه نظر بدین ببینم این خبر رو خوندین یا نه شاید براتون مهم نباشه (137552)
OXINI
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۲:۲۷
اشالا خوب بشه (137517)
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۳:۵۴
همش از روي كينه.عرب ها هميشه به ايرانيا حصادت مي كردند.بهشتشون رو به پايانه (137623)
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۷:۵۴
حسادت برادر . املا نوزده نياز به تلاش بيشتر. (137902)