به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۳ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۸۶۶۴۳
کاهانی مشغول نوشتن فیلمنامه‌ای است

جدیدترین خبرها از فیلم تازه کاهانی

گروه فرهنگی: سعید خانی پس از دو همکاری مشترک با رضا کاهانی برای سومین‌بار با این فیلمساز همکاری می‌کند.
جدیدترین خبرها از فیلم تازه کاهانی
این تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما  گفت: بعد از همکاری‌های خوبی که در دو فیلم «بی‌خود و بی‌جهت» و «استراحت مطلق» با رضا کاهانی داشتیم، قرار است برای سومین بار با یکدیگر همکاری داشته باشیم.وی اضافه کرد:‌ در حال حاضر آقای کاهانی مشغول نوشتن فیلمنامه‌ای است که به زودی نامش مشخص می‌شود و اگر همه شرایط فراهم شود، فیلمبرداری اواسط پاییز آغاز خواهد شد. خانی اضافه کرد: این فیلمنامه حال و هوایی متفاوت با کارهای قبلی کاهانی دارد. وی همچنین از رایزنی‌هایی برای اکران فیلم «وقت داریم حالا» دیگر فیلم کاهانی که محصول فرانسه است، خبر داد و گفت: پخش این فیلم نیز به من سپرده شده است و مشغول رایزنی با وزارت ارشاد هستم تا پروانه نمایش فیلم را دریافت کنیم که امیدوارم زودتر در این زمینه به نتیجه برسیم.

 زبان فیلم «وقت داریم حالا» فرانسوی است و بازیگران آن یک دختر و پسر 17 ساله و 20 ساله هستند که طی یک روند تست‌گیری انتخاب شده‌اند. این فیلم درباره‌ی «یک ایرانی به نام " عماد " است که پس از چند سال تحصیل در شهر کوچک " بزانسون " قصد دارد خود را به یک آژانس مانکن در " پاریس " معرفی کند. در حالی که به دوست خود که دختری فرانسوی به نام " کارولین " است، گفته می خواهد به ایران برگردد.

در آستانه سفر و جدایی همیشگی ، کارولین که - زیر سن قانونی است - او را مطلع می‌کند از سوی عماد باردار است.» سعید خانی همچنین در حال حاضر مشغول تولید فیلم «من» است که این فیلم مراحل فنی خود را طی می‌کند و این روزها علی علویان مشغول صداگذاری آن است.  در فیلم «من» که توسط سهیل بیرقی ساخته می‌شود، لیلا حاتمی،امیر جدیدی، بهنوش بختیاری،علی استادی، علی منصور، سعید عطاییان و مانی حقیقی به ایفای نقش می‌پردازند.
مرجع : ایسنا